Meer eilandhoppen wordt hett och of niet?quote:
Nee de reden is dat ik het stiekem gewoon eng vind om alleen te reizen in een land waar toerisme niet ontwikkeld is en ik in een stad helemaal alleen eindig. Dat is mensen namelijk overkomen en dat maakt me gewoon beetje angstig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus de enige twijfel die je hebt omniet naar Myanmar te gaan is datje niet veel van het land weet?
Dat lijkt me jusit reden om er heen te gaan
Oh en Flippert, als er nog paar maanden reizen op de planning staat zou ik Rough Guide for first time around the world downloaden, handig en leuk boekie
Geen idee nog.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer eilandhoppen wordt hett och of niet?
Hoe bedoel je alleen eindig?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee de reden is dat ik het stiekem gewoon eng vind om alleen te reizen in een land waar toerisme niet ontwikkeld is en ik in een stad helemaal alleen eindig. Dat is mensen namelijk overkomen en dat maakt me gewoon beetje angstig.
Thanks voor het advies
Ga je ook niet zo snel heen voor citytripjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeerde Singapore nog een beetje te pushen, maar het gaat niet gebeuren helaas.
Mn vriendin heeft een soort hekel aan Singapore ontwikkeld in haar jeugd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je ook niet zo snel heen voor citytripje![]()
Mocht je nog keer richting Oceanie gaan heb je daar wel mooie stop-over
Ik kan me niks bedenken waarom je een hekel aan Singapore kan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft een soort hekel aan Singapore ontwikkeld in haar jeugd.
Geen idee waarom.
Ze is er vooral al te vaak geweest vind ze.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan me niks bedenken waarom je een hekel aan Singapore kan hebben.
Ja misschien, maar toch zou ik het m`n relatie dan wel leuk vinden om te laten zien als diegene het graag wiltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien net zoals sommige kinderen een hekel hebben gekregen aan de vakanties in Frankrijk?
Dat is dus wat ik gehoord heb dat je alleen bent in een hostel. Locals spreken in Myanmar niet tot nauwelijks Engels als je even buiten de stad Yangon denkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen eindig?
Alleen in een hostel of iets zal je niet heel snel zitten.
En je hebt allerlei apps om locals en travelers te meeten he? Isook wel handig
Achja. Geen idee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien, maar toch zou ik het m`n relatie dan wel leuk vinden om te laten zien als diegene het graag wiltMeer dan3 dagen blijf je er toch niet
Maar waarom ga je dan niet in een hotel? Kost daar toch geen fluit, en je wilt alleen reizen, dusdan is het toch geen probleem dat er niet veel toerisme is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik gehoord heb dat je alleen bent in een hostel. Locals spreken in Myanmar niet tot nauwelijks Engels als je even buiten de stad Yangon denkt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja. Geen idee.
Ik zou er vooral the high life leven
In Bangkok ook wel opzich.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat kan prima daar met al die malls
lolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Geld moet trouwens geen probleem zijn voor Z-A Flippie.
Gewoon gratis met een containerboot mee
Ja ik las dat ergens, dat dat gewoon soms gratisk an, is wel bruut tochquote:
Echt maar heel zelden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik las dat ergens, dat dat gewoon soms gratisk an, is wel bruut tochJe komt de hele wereld over.
Gewoon in Thailand weer voetbal kijken en ze Polen laten supportenquote:
neem wel engeland shirtje meequote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon in Thailand weer voetbal kijken en ze Polen laten supporten
Waarom zou je het dan doen inderdaad ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatjes van mij die op de grote vaart werken nemen echt nooit gratis mensen mee.
Soms wel toeriten die paar k betalen om naar cuba te gaan
Mensen denken dat dat leuk is, kapot lang op een vrachtschip zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan doen inderdaad ja.
Vaak aanbiedingen voor nog geen 500 euro naar midden-amerika
Word meestal mooier gemaakt dan het is ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En je hebt ook nauwelijks aanspraak, want meeste mensen die er werken zijn of 12 uur achter elkaar aan het werk, of in hun hut aan het slapen/chillen
Meestal wordt er wat lacherig om gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word meestal mooier gemaakt dan het is ja.
Je moet wat als je vliegangst hebt maar wel wilt reizenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meestal wordt er wat lacherig om gedaan.
Ja, dan is het wel treurig dat je jezelf zo moet laten oplichtenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wat als je vliegangst hebt maar wel wilt reizen
Er is een verschil tussen alleen reizen en alleen zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan niet in een hotel? Kost daar toch geen fluit, en je wilt alleen reizen, dusdan is het toch geen probleem dat er niet veel toerisme is?
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alleen reizen en alleen zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In een fucking vrachtschip, geen cruiseschip, nee een vrachtschip.
Hoe lang is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind verder Calais - Dover al lang op een schip.
Zo kort? HVH-Dover is paar uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |