Maleisie zou ik dan doen. Dat is meer toeristisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maleisië, Indonesië en Filippijnen. Laos geen interesse in to be honest. Misschien doe ik wel Filippijnen. Beetje irritant is dat ik geen duikbrevet heb en dat Filippijnen voelt als een gemiste kans zonder duikbrevet. Zag net dat ik koh tao ook kan skippen ivm weer.
Als je jaloers bent op mensen die carnaval vieren wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:57 schreef Fera het volgende:
Waarom zou je per se moeten zuipen en neuken als je 16 bent?
Wel doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:57 schreef Fylax het volgende:
ja zal t ns vragen als ze overdag wakker zijn..
Maar is hij echt jaloers op het carnaval of gewoon jaloers op mensen die socializen en plezier hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je jaloers bent op mensen die carnaval vieren wel.
Waarom nu niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:57 schreef Fylax het volgende:
ja zal t ns vragen als ze overdag wakker zijn..
Tja, de gemiddelde 16 jarige is het toch gewoon een beetje zuipen/chillen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar is hij echt jaloers op het carnaval of gewoon jaloers op mensen die socializen en plezier hebben?
Wat de ideale gelegenheid is om het te vragenquote:
nja dan reageren ze nooit hoor hahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat de ideale gelegenheid is om het te vragen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja dan reageren ze nooit hoor hahaha
heb maar alvast een Hoi gezegd
Hier vooral 3 dagen per week uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik had op mijn 16de ook geen slecht sociaal leven opzich.
Meer drinken bij vrienden thuis dan elk weekend uitgaan mar oke
gaat nu toch niet meer johhhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom alleen een hoi?
Tuurlijk reageren ze niet op alleen een hoi als ze lamdronken zijn
Dan zeg je toch: Heujj waar zitten jullie? Ik kom ook even langs oke?
En dan zeggen ze ja is goed man, we zijn daar en daars
Haha ja. Sport. Daar ben ik dus echt zo slecht in. Ik word niet voor niets altijd uitgelachen als we bijvoorbeeld gaan voetballen met gym.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik weer bij een voetbal team zit ook best vaak uitgenodigd voor chilling al
Dat zijn toch spijtige zaken zonder drank.
Misschien moet je op voetbal gaan Fylax.
Zoek iets anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha ja. Sport. Daar ben ik dus echt zo slecht in. Ik word niet voor niets altijd uitgelachen als we bijvoorbeeld gaan voetballen met gym.
Met deze instelling kom je er wel Fylax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |