omdat internet. Maar bn'ers hebben nogal het gevoel dat iedereen hun geweldig vindt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zo genoemd worden hoor, maar OK als iemand het op FOK zegt weet ik dat het niet gemeend is (uh dat denk ik dan).
Dat bandje bij Humberto is wel tof trouwens. Heb de naam niet goed meegekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
omdat internet. Maar bn'ers hebben nogal het gevoel dat iedereen hun geweldig vindt.
Bv; Nick en Simon wannner zegt iemand nou eens op TV dat ze niet kunnen zingen?
integendeel, ze moeten gaan bloggenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bandje bij Humberto is wel tof trouwens. Heb de naam niet goed meegekregen.
Ik denk dat als ik een bn'er was ik niet op twitter zou kijken, heb je nergens last van. Als je er gevoelig voor bent dan.
Mja, was misschien wat overdreven, maar ze vatten het op TV wel érg serieus opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zo genoemd worden hoor, maar OK als iemand het op FOK zegt weet ik dat het niet gemeend is (uh dat denk ik dan).
Tja aandacht is aandacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
integendeel, ze moeten gaan bloggen___!
Ja is ook zo. Denk ook dat als je niet reageert ze er geen lol van hebben, de 'schelders'.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, was misschien wat overdreven, maar ze vatten het op TV wel érg serieus op
En dan Twitter en facebook grof vinden. Ik hoop dat ze nooit op 4chan kijken.quote:
Wat ik trouwens niet helemaal begrijp: ik zie op twitter alleen tweets van mensen die ik volg, maar blijkbaar zoeken ze op hun eigen naam en zien ze dan die comments. Dan moet je niet op je eigen naam zoeken lijkt me.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dan Twitter en facebook grof vinden. Ik hoop dat ze nooit op 4chan kijken.
Of welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik trouwens niet helemaal begrijp: ik zie op twitter alleen tweets van mensen die ik volg, maar blijkbaar zoeken ze op hun eigen naam en zien ze dan die comments. Dan moet je niet op je eigen naam zoeken lijkt me.
twitter:jillian_214 twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 20:33:41om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.karina looks so good without makeup im suing her reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of wel
twitter:jillian_214 twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 20:33:41om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.karina looks so good without makeup im suing her reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij werd ook vrij snel terug gevlotenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef matthijst het volgende:
Wie is die brilhipster die het beter weet dan de professor. Haha, wat een kutkneus.
Dan ben ik blij dat ik heerlijk ben gaan slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:29 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind er eigenlijk niks aan
Vind de gasten niet echt boeiend
ik had de opening gezien idd. Kende hun alquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:50 schreef Karina het volgende:
De band was wel geweldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - S.O.B. (Official)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop