SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
ja hoe danquote:Op maandag 8 februari 2016 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Beter je energie steken in het wel proberen te doen van de dingen die je blijkbaar niet uit jezelf doet.
dat hou ik liever privequote:Op maandag 8 februari 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan welke dingen het zijn?
En wat denk je dat je er mee kan als het beestje een naam heeft?quote:
gratis ritalinquote:Op maandag 8 februari 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat denk je dat je er mee kan als het beestje een naam heeft?
weet ik nietquote:Op maandag 8 februari 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt dat niet gewoon onder eigen risico?
Misschien ben je wel de eerste die iets aan een diagnose heeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:01 schreef Tjacka het volgende:
maar misschien hebben jullie wel gelijk hoor
daarna is er toch ook gewoon een trajectquote:Op maandag 8 februari 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien ben je wel de eerste die iets aan een diagnose heeft.
Ja, grote succesfactor.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarna is er toch ook gewoon een traject
pfff
Sorry, ik ben heel sceptisch over psychologen.quote:
ach ik heb meer zo iets vanquote:Op maandag 8 februari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ben heel sceptisch over psychologen.
Dat is namelijk de grootst mogelijke pseudowetenschap die er is.
Ik denk simpelweg dat je je in al die tijd beter op een andere manier had kunnen verbeteren.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:12 schreef Tjacka het volgende:
altijd jezelf willen verbeteren vind ik niet iets slechts
ik zie van zelf wel of dit het juiste middel is
dat is waar hoorquote:Op maandag 8 februari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk simpelweg dat je je in al die tijd beter op een andere manier had kunnen verbeteren.
Good for you. Mensen in mijn omgeving hebben er echt baat bij (gehad).quote:Op maandag 8 februari 2016 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ik heb meer zo iets van
waarom ook niet
leven gaat echt lekker momenteel zit heel goed in mijn vel alleen zijn wel dingen die ik graag beter wil hebben
zoals bijvoorbeeld een grotere concentratieboog en minder snel boos worden op de mensen wie je geeft
als dit niet werkt helpt het niet en moet ik dat op een andere manier er uit krijgen
Als het werkt dan werkt het, of het nou wetenschappelijk écht te onderbouwen is of niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ben heel sceptisch over psychologen.
Dat is namelijk de grootst mogelijke pseudowetenschap die er is.
Zoals ik al zei, misschien ben je de eerste die ik "ken" die er baat bij heeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is waar hoor
maar ik zie dit pas nu een maand of 4 dat dingen in mijn gedrag een probleemfactor gaat worden in mijn leven als ik ermee door ga
Eens.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Typisch het volgende:
Als het werkt dan werkt het, of het nou wetenschappelijk écht te onderbouwen is of niet.
ja opblaaspoppen over de balustrada gooien gaat toch wel wat verquote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Good for you. Mensen in mijn omgeving hebben er echt baat bij (gehad).
[..]
Als het werkt dan werkt het, of het nou wetenschappelijk écht te onderbouwen is of niet.
En dat zeg ik als eckte eckte wetenschapper.
Het verschil zit hem dus in de effectiviteit.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
Als je last hebt van je grote teen ga je ook naar de dokter.
Als je last hebt van je innerlijk/de bedraging in je kop dan ga je naar de zielenknijper, niks mis mee.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen brak op bed lag en toen een maatje mij dat ding voor het eerst liet zien moest ik lachen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja opblaaspoppen over de balustrada gooien gaat toch wel wat ver
Vind het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen brak op bed lag en toen een maatje mij dat ding voor het eerst liet zien moest ik lachen.Maar die shit gaat iets te fur man.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem dus in de effectiviteit.
Dat is zeker waar, maar het brein is nu eenmaal nog niet zoiets simpels als een gescheurde enkelband.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Een dokter komt met een wetenschappelijk bewezen oplossing.
DIE JONGEN IS WEL HET VAK UIT GESLAGEN HOORquote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen brak op bed lag en toen een maatje mij dat ding voor het eerst liet zien moest ik lachen.Maar die shit gaat iets te fur man.
Maar dat betekend niet de we naar pscychologen moeten gaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker waar, maar het brein is nu eenmaal nog niet zoiets simpels als een gescheurde enkelband.
Gelukkig niks gezien van de wedstrijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen.
Zoals ik hier in dit topic al zei, het is vooral helemaal niet grappig.
Ik was om half 8:00 bij de kerkdienst om daarna met mn broertje de wedstrijd te kijken.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig niks gezien van de wedstrijd.Even radiootje rijnmond opgezet maar na de 1-1 afgezet.
Ik was laatst bij een neuropsycholoog.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet de we naar pscychologen moeten gaan.
Laten we eerlijk zijn en zeggen dat we op termijn bij neurologen moeten zijn.
Al is die wetenschap nog niet zo ver.
Ik zie dat altijd een beetje los van het vak of de supportersgroepen. Al is het aantal mafkezen in bepaalde vakken natuurlijk groter.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DIE JONGEN IS WEL HET VAK UIT GESLAGEN HOOR
ofzo
Als je naar zwakke publieke artsen gaat, ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Als we nooit naar een dokter waren gegaan toen die er nog niets van bakten, was de medische wetenschap nooit zover gekomen als nu. En ook in de huidige artsenwereld ontbreekt het nog wel eens aan efficiente aanpak en zijn er veel mensen die absoluut geen effectieve behandeling krijgen.
Ik ken niemand die niet naar publieke artsen gaat.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je naar zwakke publieke artsen gaat, ja.
en dat spandoek wat in 410 wasquote:Op maandag 8 februari 2016 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd een beetje los van het vak of de supportersgroepen. Al is het aantal mafkezen in bepaalde vakken natuurlijk groter.
Ik heb mijn oma dat vanavond ook uit proberen te leggen, het lukte ook nog. Erg trots.
In Nederland heb je dan ook weinig keuze door het achterlijke beleid.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken niemand die niet naar publieke artsen gaat.
Maybe, maar ik heb er niets tegen. Sowieso zijn dit dingen die gewoon per persoon en per geval moet bepalen. Sommige mensen hebben ook gewoon iemand nodig om mee te praten die getraind is om 'neutraal' te luisteren en te reageren op je verhaal bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet de we naar pscychologen moeten gaan.
Laten we eerlijk zijn en zeggen dat we op termijn bij neurologen moeten zijn.
Al is die wetenschap nog niet zo ver.
Ja, in die vakken zijn er wat meer mongolen dan in de rest van het stadion.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dat spandoek wat in 410 was
was zeker ook een eenmansactie
mwa ik geloof er niet in
Eens. Maar daar heb je dan geen duurbetaalde "psychologen" voor nodig.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maybe, maar ik heb er niets tegen. Sowieso zijn dit dingen die gewoon per persoon en per geval moet bepalen. Sommige mensen hebben ook gewoon iemand nodig om mee te praten die getraind is om 'neutraal' te luisteren en te reageren op je verhaal bijvoorbeeld.
Wie dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Maar daar heb je dan geen duurbetaalde "psychologen" voor nodig.
ik geloof niet dat er normale mensen in zittenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, in die vakken zijn er wat meer mongolen dan in de rest van het stadion.
Maar niet om individuele mensen te helpen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Typisch het volgende:
Overigens is psychologie ook gewoon een wetenschap hoor Inso. Bepaalde patronen zijn zeker te herkennen, om maar eens wat te noemen: het gebied van reclame en marketing. Het is niet voor niets dat Coca Cola & Heineken altijd 'goede reclames' hebben, daar zit enorm veel kennis achter.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zet er een paar maatschappelijk werkers op.
Eens, maar die zijn wel goedkoper.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb ik juist alleen maar slechte ervaringen mee en over gehoord. Die snappen er vaak totaal geen reet van.
Jawel, ook daar.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niet om individuele mensen te helpen.
Die lult vooral heel veel naar haar hbo'tje maatschappelijk werk.quote:
Mijn vriendin werd er altijd alleen maar ongelukkiger van vroeger.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit een maatschappelijk werker gehad, die nog nooit buiten een VINEX wijk was geweest.
O nee, ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd er altijd alleen maar ongelukkiger van vroeger.Als die term valt zie ik haar gezicht gewoon vertrekken.
Voor mij werkt het ook niet, maar ik heb wel gemerkt in mijn omgeving dat het wél kan werken.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lult vooral heel veel naar haar hbo'tje maatschappelijk werk.
M.i. is het alleen werkbaar als het door omstandigheden komt.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor mij werkt het ook niet, maar ik heb wel gemerkt in mijn omgeving dat het wél kan werken.
Kun je die mensen niet kwalijk nemen. Die doen ook maar waar ze voor zijn aangesteld/opgeleid.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lult vooral heel veel naar haar hbo'tje maatschappelijk werk.
Oneens. Ook als je iets niet kunt oplossen kun je proberen aan symptoombestrijding te doen voor een beter leefbaar leven.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M.i. is het alleen werkbaar als het door omstandigheden komt.
Maar we komen er steeds meer achter dat psychiatrische problematiek in de hersenen is vastgelegd.
Ik neem het die mensen niet kwalijk, wel degene die dat vak ooit hebben bedacht.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:29 schreef Typisch het volgende:
Kun je die mensen niet kwalijk nemen. Die doen ook maar waar ze voor zijn aangesteld/opgeleid.
En ondertussen blijft iemand schizofreen/depressief/verslaafd/angstig.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oneens. Ook als je iets niet kunt oplossen kun je proberen aan symptoombestrijding te doen voor een beter leefbaar leven.
Betekent niet dat het niet kan helpen om er beter mee om te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ondertussen blijft iemand schizofreen/depressief/verslaafd/angstig.
Totdat het leven waar je geen invloed hebt de verkeerde kant op gaat.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betekent niet dat het niet kan helpen om er beter mee om te gaan.
En dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat het leven waar je geen invloed hebt de verkeerde kant op gaat.
Zonder behandeling ook. Als je niet kunt genezen kun je tenminste een poging doen om hulp aan te bieden bij het leren leven met die aandoening. Ook om te voorkomen dat mensen zich niet serieus genomen voelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ondertussen blijft iemand schizofreen/depressief/verslaafd/angstig.
Dan val je weer in precies dezelfde symptomen terug omdat er te weinig aandacht aan de neurologische kant van de zaken wordt besteed.quote:
Dat ligt toch niet aan de psycholoog?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan val je weer in precies dezelfde symptomen terug omdat er te weinig aandacht aan de neurologische kant van de zaken wordt besteed.
Jawel, want ook psychologen moeten eens door hebben dat ze niet kunnen genezen. En op zn best iets kunnen verzachten.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan de psycholoog?
Ik heb er een handvol gehad.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook geen goede ervaringen met maatschappelijk werkers. En ik heb er twee gehad. En ook een sociaal verpleegkundige. Maar daar zag ik weinig verschil in.
Dat kan het toch al waard zijn? Derhalve zijn ze dan niet nutteloos oid.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want ook psychologen moeten eens door hebben dat ze niet kunnen genezen. En op zn best iets kunnen verzachten.
Dat kan het waard zijn als ze zelf ook duidelijk toegeven dat dat het geval is.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan het toch al waard zijn? Derhalve zijn ze dan niet nutteloos oid.
Met zulke dingen heb ik nog nooit te maken gehad gelukkig. Heb dan ook wel makkelijk praten betreffende dit onderwerp.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
De 'schrijf al je gedachten eens op dit papiertje' mensen
omg fera, heb net s03e11 gezienquote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook geen goede ervaringen met maatschappelijk werkers. En ik heb er twee gehad. En ook een sociaal verpleegkundige. Maar daar zag ik weinig verschil in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik wilde eerst zelf die kant opgaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er een handvol gehad.
Lachwekkend beroep.
Na dat ben ik niet meer teruggekomen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met zulke dingen heb ik nog nooit te maken gehad gelukkig. Heb dan ook wel makkelijk praten betreffende dit onderwerp.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg fera, heb net s03e11 gezienwat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg fera, heb net s03e11 gezienJe bent al aardig opgeschoten, of niet? Volgens mij moet ik nog steeds wat van s5 kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit een maatschappelijk werker moeten uitleggen wat hosselen was.
Hilarisch.
bij mij zijn er vermoedens van addquote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want ook psychologen moeten eens door hebben dat ze niet kunnen genezen. En op zn best iets kunnen verzachten.
En dan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij mij zijn er vermoedens van add
nou ik had het wel fijn gevonden als dat wat eerder aan het licht gekomen was hoor
once upon a timequote:
Ja, ik heb de laatste tijd best veel gekekenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent al aardig opgeschoten, of niet? Volgens mij moet ik nog steeds wat van s5 kijken.
quote:
zeg ik dat dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan was je nu geen ander persoon geweest hoor.
Dan had hij misschien niet met een volleybal op de foks gestaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan was je nu geen ander persoon geweest hoor.
Dat kan je nu niet?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Tjacka het volgende:
dan had ik misschien iets minder chaos in mijn doen en laten omdat ik er extra aandacht aan kan besteden
dat begint nu pas langzaam te verbeteren jaquote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan je nu niet?
Een diagnose is niets anders dan gedragskenmerken
Ik snap niet wat je er dan niet eerder aan had kunnen doen dan voordat een of andere pseudo-wetenschapper je het labeltje gaf.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat begint nu pas langzaam te verbeteren ja
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan had hij misschien niet met een volleybal op de foks gestaan.
Ik moet weer even een nieuwe serie vinden om samen te kijken als we in bed liggen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dit proberen te kijken.
Nee.
Ben gestopt met series en hollywood filmsquote:Op maandag 8 februari 2016 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet weer even een nieuwe serie vinden om samen te kijken als we in bed liggen.
Zij heeft ook alle fantasy en sci-fi shit al gezien.
Ga je ook niet nieuwe seizoen Narcos kijken als uitkomt?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben gestopt met series en hollywood films
Misschien daar een uitzondering vorm.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je ook niet nieuwe seizoen Narcos kijken als uitkomt?
Oh echt, why?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben gestopt met series en hollywood films
wanneer komt die uitquote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je ook niet nieuwe seizoen Narcos kijken als uitkomt?
Ik vind de films zo enorm zwak aan het worden de laatste tijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt, why?
Heb juist een pathe unlimited pas genomen. Lekker man.
Kijk je ook geen GoT?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien daar een uitzondering vorm.
het is erg fantasyquote:
die ga ik ook nemen als ik ooit weer een chick hebquote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt, why?
Heb juist een pathe unlimited pas genomen. Lekker man.
Ik begrijp dat het verhaal zich voor de boeken goed leent.quote:
Als je naar een rustige voorstelling gaat lekker bioscoopbroekie aan, niks mis mee.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die ga ik ook nemen als ik ooit weer een chick heb
Hand in de broek?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je naar een rustige voorstelling gaat lekker bioscoopbroekie aan, niks mis mee.
Vanaf seizoen 4 vind ik de serie niet erg sterk meer. Maar nu wil ik wel verder kijken want ik kan niet wachten op nieuw verhaal.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het verhaal zich voor de boeken goed leent.
De series zijn echt heel matig.
daarom zeg ik hetquote:
zijn altijd prima avondjes tochquote:Op maandag 8 februari 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je naar een rustige voorstelling gaat lekker bioscoopbroekie aan, niks mis mee.
Of beide.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:48 schreef Tjacka het volgende:
liever een unlimited pas dan netflix abbonoment
zou weinig schelen qua bedrag
betaal 4 voor netflixquote:Op maandag 8 februari 2016 23:48 schreef Tjacka het volgende:
liever een unlimited pas dan netflix abbonoment
zou weinig schelen qua bedrag
doe je goed pikkiequote:Op maandag 8 februari 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
betaal 4 voor netflix
19 voor unlimited
ik sinds vorige maand, geen spijt voorlopigquote:Op maandag 8 februari 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
ik heb ook netflix en pathe
alweer bijna twee jaar pathe
ja, is toch een bedrag van niks vergeleken met veel abbosquote:
Ha-ha.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
delen met al je exen
ik bedoel vrienden
Kan het wel missen ja, en heb er veel plezier van.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, is toch een bedrag van niks vergeleken met veel abbos
Mijn vriendin gebruikt ook nog de netflix van haar ex van ruim een jaar geleden.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
delen met al je exen
ik bedoel vrienden
Je kan ook gewoon 100 netflix accounts voor 1$ kopen op de blackmarket.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikt ook nog de netflix van haar ex van ruim een jaar geleden.
srsquote:Op maandag 8 februari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 100 netflix accounts voor 1$ kopen op de blackmarket.
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
Zal ik nog een IPA inschenken?
Ja nu
Nee straks
de poll sluit over 1 minuut
wat is een ipaquote:Op maandag 8 februari 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
Zal ik nog een IPA inschenken?
Ja nu
Nee straks
de poll sluit over 1 minuut
neequote:Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je dit als plaatje op FOK! maken denken jullie
beetje veel tekst voor zo'n klein plaatjequote:Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je dit als plaatje op FOK! maken denken jullie
Ik zou er best wel keer heen willen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smoofie en ik vinden India een smerig land.
mensen die in het openbaar schijtenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er best wel keer heen willen.
Dat is wel balenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja gaat goed. Maar wel lange dagen.
Ik ook, maar de IPA vind ik wel lekker. Goed bittertje zou kapi zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smoofie en ik vinden India een smerig land.
Dat is misschien wel wat minder ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die in het openbaar schijten
sterf kaal johquote:Op maandag 8 februari 2016 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zie je die letters niet meer
dat had ik met deze
[ afbeelding ]
que?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die in het openbaar schijten
jij weet heul nie hoe ik er uit ziequote:Op maandag 8 februari 2016 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga een opblaaspop van je maken als je zo doorgaat
echt welquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij weet heul nie hoe ik er uit zie
je zou toch stoppenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen weer naar college pffff pfff pff geen zin
zwaar levenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen weer naar college pffff pfff pff geen zin
ik heb alvast een pop met blond haar en een feyenoordshirt besteldquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij weet heul nie hoe ik er uit zie
Kickquote:Vandaag 8 februari mogen wij vertellen dat we om 14.23 uur trotse papa en mama zijn geworden van kick ger hijnekamp hij is 49cm lang en weegt 3240 gram.
dus?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het zo lachwekkend makkelijk.
jullie halen nooit elquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:02 schreef Typisch het volgende:
kanker
ik zie net de ranglijst
3 punten voor op de nummer 8
elan heyquote:
TR gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:02 schreef Typisch het volgende:
kanker
ik zie net de ranglijst
lkkr vr jquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:02 schreef Typisch het volgende:
kanker
ik zie net de ranglijst
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het serieus wel in mijn huis zetten haha.
Jij bent hem héquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat had jij grootspraak vandaag met OF2
Ja wel goed en jouw leef?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo dushi hoe is de leef deze dagen
nee OF heb ik op twitter hij is realquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent hem hé
Alleen Polen kunnen zulke kutte zinnen maken
geen idee man.quote:
Ja joh. Inso is OF.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent hem hé
Alleen Polen kunnen zulke kutte zinnen maken
serieus?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee OF heb ik op twitter hij is real
anders begin je weer op 0quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee man.
misschien ga ik dan ook wel door
maar ben heel erg cynisch
ja wil 2e studie erbij doen maar toen lachte je mij uitquote:
Haha aaaah, liefquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook goed.
Morgen weer afspraakje met lieve vrouw.
Ok ok uit eten met m'n moeder
haal eerst dit jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wil 2e studie erbij doen maar toen lachte je mij uit
dit jaar haal ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
haal eerst dit jaar
kijk dan naar tweede studie
wat een forum is datquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef xcachet het volgende:
ENG / How long did it take you to learn English?
ja wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een forum is dat
wilde laatst effe praten over bitcoins hier op de foks, en dan is dat er weer niet
dan heb je feeling/aanleg voor je vak mate, dat is niet iets waarom je dan ineens moet stoppenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
vorig blok 30% aanwezigheid alles met ruime cijfers gehaald pff.
Vind het een beetje raar. Al die Nederlanders praten in het Engels.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een forum is dat
wilde laatst effe praten over bitcoins hier op de foks, en dan is dat er weer niet
Jammer dit. Hij was het eens dat de beker geen hoofdprijs is.quote:
maar had gehoopt dat ik ergens uitdaging in zou vinden op uni.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
wat denk je dat je voor je werk moet doen inso zonder een beetje papieren?
zal ook niet erg uitdagend voor je zijn dan
Voor Feyenoord wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dit. Hij was het eens dat de beker geen hoofdprijs is.
Dat is handig, geen prijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Feyenoord wel.
Directe plaatsing EL niks mis mee.
ja die zocht ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Tjacka het volgende:
was vroeger zelfs nog een forum voor typisch
werd amper in gepostquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja die zocht ik ook
is toch raar da tje die dan niet behoud
oquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werd amper in gepost
zelfs grtd heeft daar door een geweldige mod nog in gestaan
Tjacka verplaatste ooit dit topic naar alle andere forum.quote:
op dat moment was dat best heel grappigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka verplaatste ooit dit topic naar alle andere forum.
Kan er niet om juichenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel man.
Beker is voor elke club prijs.
heb er niks meequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel man.
Beker is voor elke club prijs.
in welke ronde stroom je dan inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb er niks mee
alleen met die EL plek
Soms wel lastig te zeggen van te voren natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Als je een beetje slim bent moet je wel een erg moeilijke studie uitkiezen als je wil dat het eerste jaar uitdagend is.
moet je ook een beta studie pakken, kom je niet ver hoor als je er niet genoeg tijd in steektquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Als je een beetje slim bent moet je wel een erg moeilijke studie uitkiezen als je wil dat het eerste jaar uitdagend is.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
dit klopt schijnbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Geldt ook alleen voor de echte echte betastudies en technische studies ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je ook een beta studie pakken, kom je niet ver hoor als je er niet genoeg tijd in steekt
gewoon vanaf biologie zeg maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geldt ook alleen voor de echte echte betastudies en technische studies ja.
Kampioenschap zit er sws niet meer in de komende 30 jaar dus ik zou het koesteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb er niks mee
alleen met die EL plek
Oké. :$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedoelde niet te zeggen dat je dom bent als dat niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |