Good for you. Mensen in mijn omgeving hebben er echt baat bij (gehad).quote:Op maandag 8 februari 2016 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ik heb meer zo iets van
waarom ook niet
leven gaat echt lekker momenteel zit heel goed in mijn vel alleen zijn wel dingen die ik graag beter wil hebben
zoals bijvoorbeeld een grotere concentratieboog en minder snel boos worden op de mensen wie je geeft
als dit niet werkt helpt het niet en moet ik dat op een andere manier er uit krijgen
Als het werkt dan werkt het, of het nou wetenschappelijk écht te onderbouwen is of niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ben heel sceptisch over psychologen.
Dat is namelijk de grootst mogelijke pseudowetenschap die er is.
Zoals ik al zei, misschien ben je de eerste die ik "ken" die er baat bij heeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is waar hoor
maar ik zie dit pas nu een maand of 4 dat dingen in mijn gedrag een probleemfactor gaat worden in mijn leven als ik ermee door ga
Eens.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Typisch het volgende:
Als het werkt dan werkt het, of het nou wetenschappelijk écht te onderbouwen is of niet.
ja opblaaspoppen over de balustrada gooien gaat toch wel wat verquote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Good for you. Mensen in mijn omgeving hebben er echt baat bij (gehad).
[..]
Als het werkt dan werkt het, of het nou wetenschappelijk écht te onderbouwen is of niet.
En dat zeg ik als eckte eckte wetenschapper.
Het verschil zit hem dus in de effectiviteit.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
Als je last hebt van je grote teen ga je ook naar de dokter.
Als je last hebt van je innerlijk/de bedraging in je kop dan ga je naar de zielenknijper, niks mis mee.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen brak op bed lag en toen een maatje mij dat ding voor het eerst liet zien moest ik lachen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja opblaaspoppen over de balustrada gooien gaat toch wel wat ver
Vind het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen brak op bed lag en toen een maatje mij dat ding voor het eerst liet zien moest ik lachen.Maar die shit gaat iets te fur man.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem dus in de effectiviteit.
Dat is zeker waar, maar het brein is nu eenmaal nog niet zoiets simpels als een gescheurde enkelband.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Een dokter komt met een wetenschappelijk bewezen oplossing.
DIE JONGEN IS WEL HET VAK UIT GESLAGEN HOORquote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen brak op bed lag en toen een maatje mij dat ding voor het eerst liet zien moest ik lachen.Maar die shit gaat iets te fur man.
Maar dat betekend niet de we naar pscychologen moeten gaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker waar, maar het brein is nu eenmaal nog niet zoiets simpels als een gescheurde enkelband.
Gelukkig niks gezien van de wedstrijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen.
Zoals ik hier in dit topic al zei, het is vooral helemaal niet grappig.
Ik was om half 8:00 bij de kerkdienst om daarna met mn broertje de wedstrijd te kijken.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig niks gezien van de wedstrijd.Even radiootje rijnmond opgezet maar na de 1-1 afgezet.
Ik was laatst bij een neuropsycholoog.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet de we naar pscychologen moeten gaan.
Laten we eerlijk zijn en zeggen dat we op termijn bij neurologen moeten zijn.
Al is die wetenschap nog niet zo ver.
Ik zie dat altijd een beetje los van het vak of de supportersgroepen. Al is het aantal mafkezen in bepaalde vakken natuurlijk groter.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DIE JONGEN IS WEL HET VAK UIT GESLAGEN HOOR
ofzo
Als je naar zwakke publieke artsen gaat, ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Als we nooit naar een dokter waren gegaan toen die er nog niets van bakten, was de medische wetenschap nooit zover gekomen als nu. En ook in de huidige artsenwereld ontbreekt het nog wel eens aan efficiente aanpak en zijn er veel mensen die absoluut geen effectieve behandeling krijgen.
Ik ken niemand die niet naar publieke artsen gaat.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je naar zwakke publieke artsen gaat, ja.
en dat spandoek wat in 410 wasquote:Op maandag 8 februari 2016 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd een beetje los van het vak of de supportersgroepen. Al is het aantal mafkezen in bepaalde vakken natuurlijk groter.
Ik heb mijn oma dat vanavond ook uit proberen te leggen, het lukte ook nog. Erg trots.
In Nederland heb je dan ook weinig keuze door het achterlijke beleid.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken niemand die niet naar publieke artsen gaat.
Maybe, maar ik heb er niets tegen. Sowieso zijn dit dingen die gewoon per persoon en per geval moet bepalen. Sommige mensen hebben ook gewoon iemand nodig om mee te praten die getraind is om 'neutraal' te luisteren en te reageren op je verhaal bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet de we naar pscychologen moeten gaan.
Laten we eerlijk zijn en zeggen dat we op termijn bij neurologen moeten zijn.
Al is die wetenschap nog niet zo ver.
Ja, in die vakken zijn er wat meer mongolen dan in de rest van het stadion.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dat spandoek wat in 410 was
was zeker ook een eenmansactie
mwa ik geloof er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |