die ga ik ook nemen als ik ooit weer een chick hebquote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt, why?
Heb juist een pathe unlimited pas genomen. Lekker man.
Ik begrijp dat het verhaal zich voor de boeken goed leent.quote:
Als je naar een rustige voorstelling gaat lekker bioscoopbroekie aan, niks mis mee.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die ga ik ook nemen als ik ooit weer een chick heb
Hand in de broek?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je naar een rustige voorstelling gaat lekker bioscoopbroekie aan, niks mis mee.
Vanaf seizoen 4 vind ik de serie niet erg sterk meer. Maar nu wil ik wel verder kijken want ik kan niet wachten op nieuw verhaal.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het verhaal zich voor de boeken goed leent.
De series zijn echt heel matig.
daarom zeg ik hetquote:
zijn altijd prima avondjes tochquote:Op maandag 8 februari 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je naar een rustige voorstelling gaat lekker bioscoopbroekie aan, niks mis mee.
Of beide.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:48 schreef Tjacka het volgende:
liever een unlimited pas dan netflix abbonoment
zou weinig schelen qua bedrag
betaal 4 voor netflixquote:Op maandag 8 februari 2016 23:48 schreef Tjacka het volgende:
liever een unlimited pas dan netflix abbonoment
zou weinig schelen qua bedrag
doe je goed pikkiequote:Op maandag 8 februari 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
betaal 4 voor netflix
19 voor unlimited
ik sinds vorige maand, geen spijt voorlopigquote:Op maandag 8 februari 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
ik heb ook netflix en pathe
alweer bijna twee jaar pathe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |