Totdat het leven waar je geen invloed hebt de verkeerde kant op gaat.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betekent niet dat het niet kan helpen om er beter mee om te gaan.
En dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat het leven waar je geen invloed hebt de verkeerde kant op gaat.
Zonder behandeling ook. Als je niet kunt genezen kun je tenminste een poging doen om hulp aan te bieden bij het leren leven met die aandoening. Ook om te voorkomen dat mensen zich niet serieus genomen voelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ondertussen blijft iemand schizofreen/depressief/verslaafd/angstig.
Dan val je weer in precies dezelfde symptomen terug omdat er te weinig aandacht aan de neurologische kant van de zaken wordt besteed.quote:
Dat ligt toch niet aan de psycholoog?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan val je weer in precies dezelfde symptomen terug omdat er te weinig aandacht aan de neurologische kant van de zaken wordt besteed.
Jawel, want ook psychologen moeten eens door hebben dat ze niet kunnen genezen. En op zn best iets kunnen verzachten.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan de psycholoog?
Ik heb er een handvol gehad.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook geen goede ervaringen met maatschappelijk werkers. En ik heb er twee gehad. En ook een sociaal verpleegkundige. Maar daar zag ik weinig verschil in.
Dat kan het toch al waard zijn? Derhalve zijn ze dan niet nutteloos oid.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want ook psychologen moeten eens door hebben dat ze niet kunnen genezen. En op zn best iets kunnen verzachten.
Dat kan het waard zijn als ze zelf ook duidelijk toegeven dat dat het geval is.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan het toch al waard zijn? Derhalve zijn ze dan niet nutteloos oid.
Met zulke dingen heb ik nog nooit te maken gehad gelukkig. Heb dan ook wel makkelijk praten betreffende dit onderwerp.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
De 'schrijf al je gedachten eens op dit papiertje' mensen
omg fera, heb net s03e11 gezienquote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook geen goede ervaringen met maatschappelijk werkers. En ik heb er twee gehad. En ook een sociaal verpleegkundige. Maar daar zag ik weinig verschil in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik wilde eerst zelf die kant opgaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er een handvol gehad.
Lachwekkend beroep.
Na dat ben ik niet meer teruggekomen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met zulke dingen heb ik nog nooit te maken gehad gelukkig. Heb dan ook wel makkelijk praten betreffende dit onderwerp.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg fera, heb net s03e11 gezienwat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg fera, heb net s03e11 gezienJe bent al aardig opgeschoten, of niet? Volgens mij moet ik nog steeds wat van s5 kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit een maatschappelijk werker moeten uitleggen wat hosselen was.
Hilarisch.
bij mij zijn er vermoedens van addquote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want ook psychologen moeten eens door hebben dat ze niet kunnen genezen. En op zn best iets kunnen verzachten.
En dan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij mij zijn er vermoedens van add
nou ik had het wel fijn gevonden als dat wat eerder aan het licht gekomen was hoor
once upon a timequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |