We have a winner!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:10 schreef L-E het volgende:
Ik vond een facebookende fokker die op de meet was en zich ophoudt in de woonplaats die matcht met de afzender van mijn pakket! Selvaria, ben jij mijn SV?
faptist! Jullie handschrift lijkt op elkaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:08 schreef Selvaria het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
Wie dacht je eerder dat ik was dan?
Wie dan, wie dan???quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe niet eens mee, en toch heb ik volgens mij een kloon ontmaskerd..
ik deed T&T op mijn pakketjequote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik deed T&T op mijn pakketje![]()
Nu ga ik de gok maar eens wagen.
ik kijk niet door je heen - niet door mij heen, maar wel door een camera
Negatieve zwangerschaps kilo's -![]()
Ver weg + T&T - grun
Onderwijs, maar niet meer of iig letterlijk --> Juf Mariska??
Jazeker, en je hebt (heul spannende) mailquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef AwayTL het volgende:
Dobbey
Cwen, it has arrived!!!!! Had je mijn mail adres ook gevonden op kloonaccount?
Ach, ik wacht het lekker af,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:21 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ach lieve Cwen, ik hoop toch zo
Dat de postbode vandaag komt met jouw valentijnscadeau
Het is (net) op tijd met de post meegegaan
Dus nou ja, wie weet komt het op tijd bij je aan.
Smacht tot die tijd nog maar eens bij mijn kaart
Want wie het kleine niet eert, is het grote niet.. ehh waard
Ongemerkt mijn gleuf binnengeschoven lag hij er toen ik net thuis kwam.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef _sellovia_ het volgende:
Mijn pakje is last minute op de post gegaan gisteren. Dus ik hoop dat hij vandaag aankomt!!!
Oh, en op basis van je adres en twee kindjes gok ik dat je Shop bent!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef _sellovia_ het volgende:
Mijn pakje is last minute op de post gegaan gisteren. Dus ik hoop dat hij vandaag aankomt!!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Cholula het volgende:
Ik ben ontmaskerd als IMA's Valentijn.
Heel freaky! We're meant to be!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]Zag je mijn spooky-momentje van gisteren nog? Het lot bracht ons samen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |