Oeh, nou, dat weet ik niet hoor...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Zou je zo veel liefde wel aan kunnen?💕
Jamaar, wie is dan mijn sexy drill instructor die ook met leerlingem werkt, en een kaart met vulpen schreef?!?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:50 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet jouw lootje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jamaar, wie is dan mijn sexy drill instructor die ook met leerlingem werkt, en een kaart met vulpen schreef?!?
Met jongetje S. Uit 2015
Of voor Ingeee
En die met 'leerlingen' werkt als pedagoog
En met meisje R. Uit 2015... En van HP houdt en van stipjes, denk ik.
Ik heb mijn kaart nog niet verstuurd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jamaar, wie is dan mijn sexy drill instructor die ook met leerlingem werkt, en een kaart met vulpen schreef?!?
Met jongetje S. Uit 2015
Of voor Ingeee
En die met 'leerlingen' werkt als pedagoog
En met meisje R. Uit 2015... En van HP houdt en van stipjes, denk ik.
LiefdesZAAD!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef lievelingee het volgende:
mijn liefste,
kan jij dit gebruiken voor je gazonnetje??
[ afbeelding ]
geen garanties mbt de houdbaarheid![]()
en dan ga ik zo eens op stap voor de rest.Last minute
1 chocolaatje per avond hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef lunapuella het volgende:
Ik kreeg een kaart en chocolaatjes van mijn sweetheart
Dat zal ik onthouden!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De geest wil wel, maar het vlees is zwak...
Lief fapje,quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef faptist het volgende:
wtf is een hintkaart?
** edit. Oh.. via de post [faal]
Ik heb al een tijdje niets meer van mijn sv gehoord.
Hopelijk gaat alles goed met haar.
Mijn gedachten blijven maar naar je uitgaan..
Smak!
Allemaggies! Ziekenhuis? Je rot voelen? Lieverd, doe normaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef faptastisch het volgende:
[..]
Lief fapje,
een klapje
in mijn smoel,
ik verdien het.
(Serieus: het ging niet zo goed. Ik was plotseling in een ziekenhuis en ze dede nare verdrietige dingen met me, en nu ben ik herstellende, maar ik ga alle hulptroepen inschakelen om er toch voor te zorgen dat jouw pakket is wat het moet zijn. Ik denk heel veel aan je. Niet alleen omdat ik je SV ben, maar ik vind je zo inspirerend als mens, zo mooi)
Een kaartjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef verliefdopdejuf het volgende:
Lieve Jufmaris
Ik heb enorm gefaald.
Al en week staat hier een kaartje klaar
Maar het heeft de brievenbus niet gehaald
Het spijt me dat ik je niet de voorpret bezorg die ik je van plan was te brengen
Maar je pakjes staan klaar en komen er snel aan
Het lijkt nu zo weinig maar doet het budget eer aan.
Hou je nog van me?
En weet je al wie ik ben?
Beide kinderen zijn uit mijn buik.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Strepen gaat!
wil je me ook het volgende nog vertellen, of vraag ik dan te veel?
Zijn die kinderen beide al buiten je buik
Of zit er nog een binnen, alsof in een warme kruik?
Ai, dat is een lastige vraag! Doe of deed? In naam of in de praktijk? Misschien verlink ik mezelf wel volledig als ik het vertelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:40 schreef Barreltje het volgende:
ik kan je ook niet helpen BlueEyes..
Ik vroeg me wel af of mijn SV iets in het onderwijs doet??
Ghehe nu ben ik nog geen steek verderquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:21 schreef barreliefde het volgende:
[..]
Ai, dat is een lastige vraag! Doe of deed? In naam of in de praktijk? Misschien verlink ik mezelf wel volledig als ik het vertel![]()
Als alles goed gaat wordt je pakje vandaag gevuld, dat is in elk geval een feit
Nou... Vooruitquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe nu ben ik nog geen steek verder![]()
Dan zal je ook niet een antwoord geven op de vraag of je ooit of op dit moment in het Haagse woonde of woont?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:21 schreef barreliefde het volgende:
[..]
Nou... VooruitNope, nog nooit! Ik kom wel graag aan het strand
Oh wat leuk!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:01 schreef Come_Away_With_Me het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben inderdaad jouw Valentijn.
Wat fijn dat je mijn dichtkunsten zo waardeert. Als je mij je emailadres nog even in een PM stuurt, kan je mijn schrijftalent straks ook waarderen - je hele eigen liefdesroman.
En inderdaad, ik leef op deadlines![]()
De laatste hint was voor vandaag gepland, dus geef ik je alsnog:
[ afbeelding ]
Kom je eruit?
Zeggeuh en mijn verjaardag dan?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:37 schreef BlueEyes het volgende:
Ooooh ooh ooh!
Driedubbele date gepland inmiddels![]()
Zeef die ik ben
1 Vriend wil misschien romantisch weekendje weg naar iets met sneeuw
2 een date met jou
3 een date met een aantal dames van hier in DH die ik nog niet bevestigd heb
Faal?
(Vanavond krijg je duidelijkheid, zal ik je appen)
Ja, haha, dat wist ik, en toen gebeurde er iets en ging ik enorm twijfelen, maar nu weet ik niet meer waar die twijfel door kwamquote:Op woensdag 10 februari 2016 07:44 schreef L-L-Lovely-E het volgende:
Lekkere-Elf
Lustige-Engel
Lieve-Exotica
Slapeloze hete nachten bezorg je me, waar staat die username van je toch voor?
Ja, we zagen elkaar en wisselden enkele woorden,
Maar je wist al wie ik was toch?
Vandaag schuif ik mijn laatste beetjes liefde in je doos
Voor een eigen creatie deed ik ook mijn best, maar een natuurtalent ben ik niet
Dus leid ik je nu af door te zeggen dat ik nog zwoel lig te meuren in bed naast mijn kind.
!! Zo spannend <3 Ik ben toevallig morgen thuis yeehaaa!! Hoop dat t dan komt EN DAN NOG WACHTENquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:33 schreef SweetCherryBlossom het volgende:
Vandaag is er een pakketje naar het postkantoor gebracht!
Inpakken is niet echt mijn ding trouwens
Heb eventueel een track en trace code voor je, dus geef maar een gil als je die nodig hebt Bloesje.
Hmmm... Het verdachtenlijstje is zo uit m'n hoofd geslonken naar 6:quote:
Met dit antwoord maak ik het wel heeel simpel voor je.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:41 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hmmm... Het verdachtenlijstje is zo uit m'n hoofd geslonken naar 6:
Away, Kwak, Selvaria, Razz, Skittles en SQ hebben mij met man & smurf gezien (sommige anderen hebben mij al dan niet met Lucas wel gezien, maar J niet volgens mij..?)
Voorzichtig verder redeneren: van Skittles en SQ zou ik meer dirty talk verwachten![]()
Dus eh... Blijven er 4 over! Woon je in het westen of in 't ooooosten..?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, haha, dat wist ik, en toen gebeurde er iets en ging ik enorm twijfelen, maar nu weet ik niet meer waar die twijfel door kwamI suck at this! Zoals het er nu voor staat, heb ik jou en jij mij
Kwak? Oh, is sowieso echt helemaal niet erg!! We zouden niet aan schuldgevoel doen he, remember! Rustig aan, blijf ademen en ik zie 'm wel verschijnenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:17 schreef verliefdopdejuf het volgende:
[..]
Met dit antwoord maak ik het wel heeel simpel voor je.
Het westen is waar mijn huisje woont...
Ik hoop dat met deze mega hint je me wilt vergeven dat ik niet kan garanderen dat je pakketje er zondag is. Ik ben net een week ziek thuis geweest en heb het nu alweer flink te pakken maar een superstress week op werk, dus ik trek m door op een cocktail van paracetamol en ibu's...![]()
Mijn eigen liefste doet je pakketje met een extra kaartje dat ook de brievenbus niet haalde vrijdag op de post...
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |