Zeg skattie,quote:Op maandag 8 februari 2016 22:05 schreef Loj het volgende:
We gaan weer verder....
Met ontmaskeringen en hele goede gokkers
We kunnen wel een spelletje doen?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:05 schreef Loj het volgende:
We gaan weer verder....
Met ontmaskeringen en hele goede gokkers
Alsjeblieftquote:Op maandag 8 februari 2016 22:18 schreef CholulaLover het volgende:
Een heel lang gedicht getikt
Werd ineens het topic dicht gemikt![]()
Nu is geheel tot mijn spijt
Zomaar alles kwijt
Loj en Away enorm bedank
Dat ik nu heel hard jank![]()
Morgen dan maar een nieuw gedicht
Voor het aller aller leukste wicht![]()
Potallemachtig zeg, wat een hartenpracht!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit mooie pakje komt binnenkort naar jou toe! Ik ben vergeten foto's te maken van de pakjes, maar die zitten erin hoor
Date!quote:Op maandag 8 februari 2016 22:31 schreef TwoShadesOfBlue het volgende:
Hoi blauwoogje, staat onze date nog?
Jawel! Ik ben inderdaad jouw Valentijnquote:Op maandag 8 februari 2016 17:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Cwen!!!
Zal wel de betere dichtkunst verklaren en dat er al ruimschoots geshopt was pre deadline. Het uberhaupt hebben van deadlines.
De voornaam van mrs Jones kan ik dan plaatsen als hint. Ik ga even puzzelen of ik nog meer hints kan vinden!
En ik heb echt de lijst van vorig jaar wel drie keer vergeleken met die van dit jaar
![]()
.
![]()
Zou je zo veel liefde wel aan kunnen?💕quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kreeg weer een hintkaart van mijn seva, maar nu snap ik er niks.meer van.
Is mijn seva twee mensen? Is het zowel Ingee als Cholula?!?
Ik heb in ieder geval niet jouw lootje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kreeg weer een hintkaart van mijn seva, maar nu snap ik er niks.meer van.
Is mijn seva twee mensen? Is het zowel Ingee als Cholula?!?
Ik hou nog steeds van je!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:27 schreef CholulaLover het volgende:
Vannwege het budget had ik mijn halve huisraad/leftovers bij elkaar geraapt voor vulling.
Nu past het niet door de brievenbus![]()
Ben nu genoodzaakt van heeeeel veel kadootjes te schrappen naar een paar![]()
En ik kon ook al geen brievenbusdoosje scoren bij plaatselijke postagentschap en hema had ook niks meer.
FWP![]()
Deadline gaat wel heel rap komen nu
Oeh, nou, dat weet ik niet hoor...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Zou je zo veel liefde wel aan kunnen?💕
Jamaar, wie is dan mijn sexy drill instructor die ook met leerlingem werkt, en een kaart met vulpen schreef?!?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:50 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet jouw lootje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jamaar, wie is dan mijn sexy drill instructor die ook met leerlingem werkt, en een kaart met vulpen schreef?!?
Met jongetje S. Uit 2015
Of voor Ingeee
En die met 'leerlingen' werkt als pedagoog
En met meisje R. Uit 2015... En van HP houdt en van stipjes, denk ik.
Ik heb mijn kaart nog niet verstuurd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jamaar, wie is dan mijn sexy drill instructor die ook met leerlingem werkt, en een kaart met vulpen schreef?!?
Met jongetje S. Uit 2015
Of voor Ingeee
En die met 'leerlingen' werkt als pedagoog
En met meisje R. Uit 2015... En van HP houdt en van stipjes, denk ik.
LiefdesZAAD!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef lievelingee het volgende:
mijn liefste,
kan jij dit gebruiken voor je gazonnetje??
[ afbeelding ]
geen garanties mbt de houdbaarheid![]()
en dan ga ik zo eens op stap voor de rest.Last minute
1 chocolaatje per avond hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef lunapuella het volgende:
Ik kreeg een kaart en chocolaatjes van mijn sweetheart
Dat zal ik onthouden!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De geest wil wel, maar het vlees is zwak...
Lief fapje,quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef faptist het volgende:
wtf is een hintkaart?
** edit. Oh.. via de post [faal]
Ik heb al een tijdje niets meer van mijn sv gehoord.
Hopelijk gaat alles goed met haar.
Mijn gedachten blijven maar naar je uitgaan..
Smak!
Allemaggies! Ziekenhuis? Je rot voelen? Lieverd, doe normaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef faptastisch het volgende:
[..]
Lief fapje,
een klapje
in mijn smoel,
ik verdien het.
(Serieus: het ging niet zo goed. Ik was plotseling in een ziekenhuis en ze dede nare verdrietige dingen met me, en nu ben ik herstellende, maar ik ga alle hulptroepen inschakelen om er toch voor te zorgen dat jouw pakket is wat het moet zijn. Ik denk heel veel aan je. Niet alleen omdat ik je SV ben, maar ik vind je zo inspirerend als mens, zo mooi)
Een kaartjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef verliefdopdejuf het volgende:
Lieve Jufmaris
Ik heb enorm gefaald.
Al en week staat hier een kaartje klaar
Maar het heeft de brievenbus niet gehaald
Het spijt me dat ik je niet de voorpret bezorg die ik je van plan was te brengen
Maar je pakjes staan klaar en komen er snel aan
Het lijkt nu zo weinig maar doet het budget eer aan.
Hou je nog van me?
En weet je al wie ik ben?
Beide kinderen zijn uit mijn buik.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Strepen gaat!
wil je me ook het volgende nog vertellen, of vraag ik dan te veel?
Zijn die kinderen beide al buiten je buik
Of zit er nog een binnen, alsof in een warme kruik?
Ai, dat is een lastige vraag! Doe of deed? In naam of in de praktijk? Misschien verlink ik mezelf wel volledig als ik het vertelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:40 schreef Barreltje het volgende:
ik kan je ook niet helpen BlueEyes..
Ik vroeg me wel af of mijn SV iets in het onderwijs doet??
Ghehe nu ben ik nog geen steek verderquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:21 schreef barreliefde het volgende:
[..]
Ai, dat is een lastige vraag! Doe of deed? In naam of in de praktijk? Misschien verlink ik mezelf wel volledig als ik het vertel![]()
Als alles goed gaat wordt je pakje vandaag gevuld, dat is in elk geval een feit
Nou... Vooruitquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe nu ben ik nog geen steek verder![]()
Dan zal je ook niet een antwoord geven op de vraag of je ooit of op dit moment in het Haagse woonde of woont?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:21 schreef barreliefde het volgende:
[..]
Nou... VooruitNope, nog nooit! Ik kom wel graag aan het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |