quote:Op zondag 14 februari 2016 10:18 schreef Cholula het volgende:
Ik denk ook dat het LuDann is. Ik begrijp alleen de hint in de kaart niet.
Dus LuDann ben jij mijn Valentijn?
Edit: nee dus.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 10:14 schreef L-E het volgende:
Wij hebben uitgepakt! Ik moest lachen en huilen, wat een prachtig pakket SelvariaFoto's volgen later
Heel graag gedaanquote:Op zondag 14 februari 2016 10:53 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn pakkethou op! Ik weet dat ik een beetje emotioneel instabiel ben op het moment, maar ik heb echt even zitten snikken. Wat een prachtpakket!
![]()
Ik ben op weg naar m'n verjaardagsfeestje, dus heb even geen foto's bij de hand (die komen nog), maar erin zat een hele toffe luiertasmet daarin twee heerlijke etherische olieën (joy en antistress) een relax massageolie, een edelstenengidsje met een paar stenen, twee soorten heerlijke thee (calming en woman's balance) een knuffelpoppetje voor m'n meisje en volgens mij vergeet ik nog wat
Lieve SV, ontzettend bedankt
![]()
Het shirtje is als het goed is maat 74. I made it myself.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:58 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook wij hebben uitgepakt, wat een ontzettend leuk pakket Shop!
Een shirtje en een muziekboekje voor N., een gezichtsmasker, een wensarmbandje/kettinkje en een hartvormige handwarmer en alles heel leuk ingepakt!
Foto's volgen, ik heb gisteren mijn telefoon in de plee laten donderen en moet dus even de camera uit de la vissen en alles op mijn laptop zetten.
Ik vind het superfijn dat jullie het zo leuk vinden.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn SV heeft me gewoon aan het huilen gemaakt, en mijn vrouw ook. Wat een echte liefde kwam daar uit die enveloppen![]()
![]()
Het begon als volgt:
[ afbeelding ]
Dus ik heb snel het kaartje open gemaakt en ben gaan lezen. Mijn SV is de afgelopen week veranderd van plan, vanwege het nieuws over mijn vrouw![]()
Dit kwam er uit de pakjes:
[ afbeelding ]
Een geweldig mooie armband (ik heb hem om) en een dromenvanger met daaraan de geboortestenen van Sjaak, vrouw en mij
![]()
![]()
. Zodat we de komende tijd alleen maar fijn zullen dromen en geen nare dromen krijgen
![]()
![]()
Echt zooooooo ontzettend lief!!
Lieve lieve LuDann (want het stond achter op de kaart, je was ook één van mijn verdachten), dit is echt perfect. Ooit schreef je dat je graag mijn vrouw jaloers wilde maken en dat is gelukt. Ze is ontzettende stenenfan en maakt graag zelf dromenvangers/armbanden etc en ze vindt de stenen helemaal mooi. Wil graag weten waar je ze vandaan hebt.
Nogmaals 1000xvan ons, we vinden je geweldig!!!
Lieve schat, niet zo onzeker! Het is geen wedstrijd! Ik vind het een heerlijk pakketquote:Op zondag 14 februari 2016 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik voelde mij ook onderpresteren![]()
Net pakketje persoonlijk afgeleverd bij de buurvrouwnou zo ongeveer dan. Hopelijk vallen de cadeautjes wel in smaak
moest alleen snel gaan want G was al vroeg wakker en heeft tot na zijn zwemles niet geslapen dus die was niet te genieten
![]()
Als hij zo in zijn bedje ligt kan ik mijn eigen pakje uitpakken
Ik las een 'faptistisch pakket'quote:Op zondag 14 februari 2016 11:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben stom geweest.. Ik heb mijn man gezegd dat er vast wel een chocolaatje voor hem bij zat. Nou ik heb dus veel chocola gehad en hij denkt dat het allemaal voor hem iszal ik maar lief gaan delen
![]()
Ik zal straks op de pc even foto's plaatsen. Faptist fantastisch pakket![]()
Fijn dat je 't leuk vindtquote:Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, Razz. Wat een leuk pakketje! Zo leuk ingepakt allemaal.
Stickertjes voor de meiden, de pijpenragers waar we leuk een spelletje mee kunnen gaan spelen. Een knippie en stof om kleertjes van te maken. Witte chocola, gezichtsmaskertjes en natuurlijk de geweldige naambordjes van de meiden. Super leuk gedaan!
Alstu! Veel plezier met alles, ik vond het leuk om voor je in te pakkenquote:Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb mijn pakket ook uitgepakt!
Alles was mooi ingepakt!
En de kaart was een enorme hint geweest!!
[ afbeelding ]
En nu kan ik aan de slag met handwerken! Woei!
(Eens kijken of het een beetje rust geeft of vooral frustratie)
Dank je wel juf Mariska !!
Wow, wat gaaf gemaakt, super!quote:Op zondag 14 februari 2016 11:23 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het shirtje is als het goed is maat 74. I made it myself.
En zoals op het kaartje staat, je laatste cadeau moet ik nog halen en stuur ik op van de week! Doordat ik niet lekker was en de winkel waar ze het moesten hebben ineens weg was, is er niks meer van terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |