abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159903344
Ik heb ook uitgepakt! Zonder foto's want ik kreeg hulp van mijn man en zoon. Terwijl ik heel voorzichtig de Ducttape van het pakket begon te frunniken, trok mijn man zijn zakmes. Geduld, hij heeft het niet.

Daarna de pakjes bewonderd en toen ik me omdraaide om mijn telefoon te zoeken om dit te kunnen vastleggen was Frits alvast begonnen met uitpakken. Geen foto's van de geweldig mooi ingepakte cadeaus dus.

Ik ben ontzettend blij met mijn cadeaus! Ik heb zelfs eenhoorn glitterpoep gekregen! O+ !

Wie mijn Valentijn is weet ik nog steeds niet. :')
pi_159903382
Wij hebben uitgepakt! Ik moest lachen en huilen, wat een prachtig pakket Selvaria O+ Foto's volgen later :)
  zondag 14 februari 2016 @ 10:14:36 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_159903386
Eenhoorn glitterpoep, dat is vast ludann. Of anders awayTL :')
disclaimer
pi_159903405
Ik denk ook dat het LuDann is. Ik begrijp alleen de hint in de kaart niet. :')

Dus LuDann ben jij mijn Valentijn?

Edit: nee dus. :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Cholula op 14-02-2016 10:27:04 ]
pi_159903429
Ik ben er wel achter wie de valentijn van Faptist is..
pi_159903430
Mijn SV heeft me gewoon aan het huilen gemaakt, en mijn vrouw ook. Wat een echte liefde kwam daar uit die enveloppen O+ O+

Het begon als volgt:

Dus ik heb snel het kaartje open gemaakt en ben gaan lezen. Mijn SV is de afgelopen week veranderd van plan, vanwege het nieuws over mijn vrouw O+

Dit kwam er uit de pakjes:

Een geweldig mooie armband (ik heb hem om ^O^ ) en een dromenvanger met daaraan de geboortestenen van Sjaak, vrouw en mij O+ O+ O+ . Zodat we de komende tijd alleen maar fijn zullen dromen en geen nare dromen krijgen :'( :'(
Echt zooooooo ontzettend lief!!

Lieve lieve LuDann (want het stond achter op de kaart, je was ook één van mijn verdachten), dit is echt perfect. Ooit schreef je dat je graag mijn vrouw jaloers wilde maken en dat is gelukt. Ze is ontzettende stenenfan en maakt graag zelf dromenvangers/armbanden etc en ze vindt de stenen helemaal mooi. Wil graag weten waar je ze vandaan hebt.

Nogmaals 1000x :* van ons, we vinden je geweldig!!!
pi_159903448
Wij hebben ook uitgepakt en wat zijn we verwend O+!
Mijn SV heeft echt heel erg haar best gedaan en wat een super resultaat! Allemaal blije gezichtjes hier vanmorgen! Wel een echte zondagochtend hier, dus dochter loopt nog met slaaphoofd en pyjama en zoon wilde niet poseren, maar dat mocht de pret niet drukken!

Super leuke shirts voor dochter en zoon en een romper voor buikbaby en een TE leuke slinger voor op de babykamer!
Nog een hint op de doos en in de kaart...Away..jij bent mij SV toch?!

Had ik al O+ gezegd??
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159903452
O+ O+ O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159903521
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:18 schreef Cholula het volgende:
Ik denk ook dat het LuDann is. Ik begrijp alleen de hint in de kaart niet. :')

Dus LuDann ben jij mijn Valentijn?

Edit: nee dus. :')
:D

Ik heb je ook weinig hints gegeven he

Kijk nog eens goed naar de youtubefilmpjes...
En zet ze eens in de omgekeerde volgorde O+
pi_159903687
Cholula, wat een superleuk pakket! O+ Ik voel me al helemaal een beetje pré-jarig voor vrijdag, met allemaal pakjes :)

Hier keek ik al sinds vrijdag tegenaan:

Snel openmaken dus! Pakjes! Ook nog allemaal mooi papiertjes, ik hou ervan!

En dan de pakjes.

Als eerste maak ik het bolletje open. In het papier zit een blauw bolletje. Opengedraaid gok ik dat het een lippenbalsem is, maar ik ken het niet, dus moest even googlen voor de zekerheid :+ Volgens mij ruikt hij heel lekker, maar mijn geur en smaak hebben een beetje last van m'n verkoudheid.

Het tweede pakje, mooie schrijfboekjes. Ik ben dol op mooie patronen en oude gebouwen, deze zijn bedrukt met afbeeldingen van papier uit het rijksmuseum en behang van Paleis Soestdijk.

Derde pakje, een lekkere reep Tony's ^O^

Volgende pakje, een selectie lekkere theetjes. Ook nog twee losse (hé, daar komt mijn SS-cadeautje van pas!) en een chinese bloem.

Volgende pakje, op het kaartje stond dat er een 'starterskit' inzat, die ik kon gebruiken in de keuken. Een doosje met heel veel zaadjes van allerlei kruiden en groente! Superleuk! Toevallig is gisteren een sloper geweest die ons erf gaat leegtrekken zodat het een tuin wordt, en daar is ook een groente- en kruidentuin gepland, dus dit gaat zeker van pas komen ^O^ Heb je zelf ook een moestuin?

En als het verzendadres het niet weg had gegeven dan was de hint tussen de cadeautjes dat er een hete pepersoort tussen de zaadjes zit, waarmee je je eigen Cholula-hot sauce zou kunnen maken :+

En tot slot iets om te delen, tiny tony's O+
pi_159903822
Mijn pakket :o hou op! Ik weet dat ik een beetje emotioneel instabiel ben op het moment, maar ik heb echt even zitten snikken. Wat een prachtpakket! O+

Ik ben op weg naar m'n verjaardagsfeestje, dus heb even geen foto's bij de hand (die komen nog), maar erin zat een hele toffe luiertas O+ met daarin twee heerlijke etherische olieën (joy en antistress) een relax massageolie, een edelstenengidsje met een paar stenen, twee soorten heerlijke thee (calming en woman's balance) een knuffelpoppetje voor m'n meisje en volgens mij vergeet ik nog wat :@ Lieve SV, ontzettend bedankt O+ :*
pi_159903836
Noooo mijn megapost weg!!

Ik schreef:
Lieve fap en cholula, wat een lieve pakjes O+ ik ben helemaal emo!

Ik kreeg
Allemaal thee/drugs
Een mint lippenbalsem die melba direct als prijs claimde :+
Mini tony's
Ex-straw special mintkleurige rietjes
Koelkastmagneten met melba en ons erop O+
Een schoteltje met chocolaatjes
En een heel mooi opschrijfboek, beknutseld met galaxy print (ik LAF het) en een fototransfer van Melba O+ echt zo tof!! En er stond ook nog allerlei liefs in (en ook op het kaartje van cho trouwens).
Edit:oh ja, ook nog labels en glitterstickers O+

Ik voel me tegenover JufMariska nu wel een onderpresteerder trouwens :@
Kwak
pi_159903903
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:14 schreef L-E het volgende:
Wij hebben uitgepakt! Ik moest lachen en huilen, wat een prachtig pakket Selvaria O+ Foto's volgen later :)
*O* O+ :*

Ook wij hebben uitgepakt, wat een ontzettend leuk pakket Shop! O+
Een shirtje en een muziekboekje voor N., een gezichtsmasker, een wensarmbandje/kettinkje en een hartvormige handwarmer en alles heel leuk ingepakt!

Foto's volgen, ik heb gisteren mijn telefoon in de plee laten donderen en moet dus even de camera uit de la vissen en alles op mijn laptop zetten. :')
pi_159903916
En wat een mooie dingen komen er trouwens weer voorbij! O+ O+ O+
pi_159903944
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:53 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn pakket :o hou op! Ik weet dat ik een beetje emotioneel instabiel ben op het moment, maar ik heb echt even zitten snikken. Wat een prachtpakket! O+

Ik ben op weg naar m'n verjaardagsfeestje, dus heb even geen foto's bij de hand (die komen nog), maar erin zat een hele toffe luiertas O+ met daarin twee heerlijke etherische olieën (joy en antistress) een relax massageolie, een edelstenengidsje met een paar stenen, twee soorten heerlijke thee (calming en woman's balance) een knuffelpoppetje voor m'n meisje en volgens mij vergeet ik nog wat :@ Lieve SV, ontzettend bedankt O+ :*
Heel graag gedaan :* Veel plezier op je feestje!!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159903970
Ik voelde mij ook onderpresteren -O-
Net pakketje persoonlijk afgeleverd bij de buurvrouw :D nou zo ongeveer dan. Hopelijk vallen de cadeautjes wel in smaak :D moest alleen snel gaan want G was al vroeg wakker en heeft tot na zijn zwemles niet geslapen dus die was niet te genieten ;(
Als hij zo in zijn bedje ligt kan ik mijn eigen pakje uitpakken
pi_159904174
Zeg dames, niks van die onzekerheid en onderpresteren he! Staat in de regels, we hebben allemaal liefde! *;

Ik heb vanochtend de helft van mijn pakket uitgepakt! De andere helft ligt waarschijnlijk thuis in mijn brievenbus te wachten. Ik kreeg een mooi opschrijfboekje, pennen en een puzzel voor Ketel. O+ En een hint waar ik niks van snap. :')
pi_159904201
Ik ben stom geweest.. Ik heb mijn man gezegd dat er vast wel een chocolaatje voor hem bij zat. Nou ik heb dus veel chocola gehad en hij denkt dat het allemaal voor hem is :') zal ik maar lief gaan delen O+

Ik zal straks op de pc even foto's plaatsen. Faptist fantastisch pakket O+ O+
  zondag 14 februari 2016 @ 11:23:52 #289
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159904203
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:58 schreef Selvaria het volgende:

[..]

*O* O+ :*

Ook wij hebben uitgepakt, wat een ontzettend leuk pakket Shop! O+
Een shirtje en een muziekboekje voor N., een gezichtsmasker, een wensarmbandje/kettinkje en een hartvormige handwarmer en alles heel leuk ingepakt!

Foto's volgen, ik heb gisteren mijn telefoon in de plee laten donderen en moet dus even de camera uit de la vissen en alles op mijn laptop zetten. :')
Het shirtje is als het goed is maat 74. I made it myself.
En zoals op het kaartje staat, je laatste cadeau moet ik nog halen en stuur ik op van de week! Doordat ik niet lekker was en de winkel waar ze het moesten hebben ineens weg was, is er niks meer van terecht gekomen.
  zondag 14 februari 2016 @ 11:26:42 #290
409579 LuDann
All the way
pi_159904236
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn SV heeft me gewoon aan het huilen gemaakt, en mijn vrouw ook. Wat een echte liefde kwam daar uit die enveloppen O+ O+

Het begon als volgt:

[ afbeelding ]

Dus ik heb snel het kaartje open gemaakt en ben gaan lezen. Mijn SV is de afgelopen week veranderd van plan, vanwege het nieuws over mijn vrouw O+

Dit kwam er uit de pakjes:
[ afbeelding ]

Een geweldig mooie armband (ik heb hem om ^O^ ) en een dromenvanger met daaraan de geboortestenen van Sjaak, vrouw en mij O+ O+ O+ . Zodat we de komende tijd alleen maar fijn zullen dromen en geen nare dromen krijgen :'( :'(
Echt zooooooo ontzettend lief!!

Lieve lieve LuDann (want het stond achter op de kaart, je was ook één van mijn verdachten), dit is echt perfect. Ooit schreef je dat je graag mijn vrouw jaloers wilde maken en dat is gelukt. Ze is ontzettende stenenfan en maakt graag zelf dromenvangers/armbanden etc en ze vindt de stenen helemaal mooi. Wil graag weten waar je ze vandaan hebt.

Nogmaals 1000x :* van ons, we vinden je geweldig!!!
Ik vind het superfijn dat jullie het zo leuk vinden. O+ Heel erg graag gedaan!

De kralen komen uit een lokaal winkeltje, maar zo te zien hebben ze ook een webwinkel. http://www.oosterzon.com/de-winkel.html
pi_159904261
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik voelde mij ook onderpresteren -O-
Net pakketje persoonlijk afgeleverd bij de buurvrouw :D nou zo ongeveer dan. Hopelijk vallen de cadeautjes wel in smaak :D moest alleen snel gaan want G was al vroeg wakker en heeft tot na zijn zwemles niet geslapen dus die was niet te genieten ;(
Als hij zo in zijn bedje ligt kan ik mijn eigen pakje uitpakken
Lieve schat, niet zo onzeker! Het is geen wedstrijd! Ik vind het een heerlijk pakket O+ . Manlief is blij met de chocolade, A heeft tot nu toe het boekje niet losgelaten en ik ga straks lekker iets uitzoeken om te bakken :9 . Ohja, en buikbaby gaat straks z'n stoere pakje rocken :7 . Superbedankt! En we doen gauw nog eens een keer koffie, op een mooie zonnige uitgerustebabydag ;)

Fotoimpressie:

zondag 14 februari 2016 @ 11:30:19 #292
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159904280

Wow, Razz. Wat een leuk pakketje! Zo leuk ingepakt allemaal.
Stickertjes voor de meiden, de pijpenragers waar we leuk een spelletje mee kunnen gaan spelen. Een knippie en stof om kleertjes van te maken. Witte chocola O+ , gezichtsmaskertjes en natuurlijk de geweldige naambordjes van de meiden. Super leuk gedaan!
pi_159904299
Niks niet onderpresteren! We hebben allemaal terwijl het verdere leven ook vanalles van ons vroeg aandacht besteed aan onze pakjes, hoe klein of groot of mooi of zelfgemaakt of ingekocht ook! Feeeeel tha loooove O+ :D
pi_159904302
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben stom geweest.. Ik heb mijn man gezegd dat er vast wel een chocolaatje voor hem bij zat. Nou ik heb dus veel chocola gehad en hij denkt dat het allemaal voor hem is :') zal ik maar lief gaan delen O+

Ik zal straks op de pc even foto's plaatsen. Faptist fantastisch pakket O+ O+
Ik las een 'faptistisch pakket' :D
  zondag 14 februari 2016 @ 11:37:43 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159904364
Ik heb mijn pakket ook uitgepakt! O+

Alles was mooi ingepakt!
En de kaart was een enorme hint geweest!!

En nu kan ik aan de slag met handwerken! Woei!
(Eens kijken of het een beetje rust geeft of vooral frustratie :P )

Dank je wel juf Mariska !! *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_159904432
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]

Wow, Razz. Wat een leuk pakketje! Zo leuk ingepakt allemaal.
Stickertjes voor de meiden, de pijpenragers waar we leuk een spelletje mee kunnen gaan spelen. Een knippie en stof om kleertjes van te maken. Witte chocola O+ , gezichtsmaskertjes en natuurlijk de geweldige naambordjes van de meiden. Super leuk gedaan!
Fijn dat je 't leuk vindt O+ !

De stof uitgezocht met m'n moeder, die wél verstand heeft van naaien, anders had ik waarschijnlijk tafelzeil gekocht ofzo :') .

Veel plezier ermee ^O^ !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 11:43:26 ]
pi_159904484
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb mijn pakket ook uitgepakt! O+

Alles was mooi ingepakt!
En de kaart was een enorme hint geweest!!
[ afbeelding ]
En nu kan ik aan de slag met handwerken! Woei!
(Eens kijken of het een beetje rust geeft of vooral frustratie :P )

Dank je wel juf Mariska !! *;
Alstu! Veel plezier met alles, ik vond het leuk om voor je in te pakken O+
  zondag 14 februari 2016 @ 11:55:47 #298
409579 LuDann
All the way
pi_159904647
Ik heb mijn pakket ook uitgepakt! :D O+ _O_

Ballonnen, sterretjes en een lieve kaart, super feestelijk. *O* Bijzondere pure chocolade, lekker. :Y) Man en ik moesten erg lachen om de sock monkey Kamasutra, handig hoor. :9 En dan als klap op de vuurpijl een eenhoorn muts met paars haar, echt fantastisch. :D _O- Wat een werk joh! Wolk ligt nu te slapen maar ik maak straks even een foto waar ze hem op heeft.

Lieve SQ, hoe had ik dit niet kunnen raden. Je handschrift is hier natuurlijk talloze malen langsgekomen met het Round Robin project. Ik ben helemaal ondersteboven van het geweldige pakket wat je gemaakt hebt! :D O+ ! Wat veel werk en liefde zit erin, je hebt echt de pijl in de roos geschoten. O+
pi_159904867
Oké, ik ga toch een gok doen...

Loj, ben jij mijn Valentijn? O+
pi_159905032
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:23 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Het shirtje is als het goed is maat 74. I made it myself.
En zoals op het kaartje staat, je laatste cadeau moet ik nog halen en stuur ik op van de week! Doordat ik niet lekker was en de winkel waar ze het moesten hebben ineens weg was, is er niks meer van terecht gekomen.
Wow, wat gaaf gemaakt, super! O+ O+ O+

Ik wacht met geduld op het laatste cadeautje, maar dit vond ik al fantastisch. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')