Hallo Stijn, opperkleurder is aan het trollen.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En?
Er wordt ook zo vaak gezongen dat Joden aan het gas moeten of er worden liedjes gezongen op Bunnik dat vaders bij de commando zaten moeder bij de ss en dat die dan Joden aan het verbranden waren.
#Teamcalimero
Dat is ook minstens zo erg. Ik vind dat je er altijd aandacht aan moet besteden. Net zo lang tot het stopt. Of het nu jodenliedjes zijn of bazoerwoudgeluiden.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En?
Er wordt ook zo vaak gezongen dat Joden aan het gas moeten of er worden liedjes gezongen op Bunnik dat vaders bij de commando zaten moeder bij de ss en dat die dan Joden aan het verbranden waren.
#Teamcalimero
Nee sorry. Je maakt vaak leuke grappen maar als het niet slaagt dan moeten we ook eerlijk zijn tegen elkaar.quote:
Laat me.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hallo Stijn, opperkleurder is aan het trollen.
Gelukkig kopte iemand hem toch nog in.quote:
Dat wordt gedaan om de spelers uit de wedstrijd te halen gr gr gijpquote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En?
#Teamcalimero
Daar ben ik voor. Mani89, Cavaliers Gouden Koppel.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig kopte iemand hem toch nog in.
Of meer dan de kop past er niet in.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig kopte iemand hem toch nog in.
Appleknockers Flophouse is ons nummer.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
Wij hebben ook al diverse compilatie videos op het kanaal van MaikelRonaldinho.
Bewaar dat dan lekker voor Nieuwsuur of Brandpunt of Arena. Ik word er schijtziek van dat ieder incidentje met een meetlint wordt uitgemeten in de media. Het wordt al frequenter tegenwoordig en zo houdt het nooit op. Koop lekker drie pagina's van de Telegraaf op als je de Calimero uit wil hangen, koop zendtijd om 20:00 bij het NOS Journaal. Doe lekker gek maar verneuk alsjeblieft niet waar voetbal uiteindelijk om gaat.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is ook minstens zo erg. Ik vind dat je er altijd aandacht aan moet besteden. Net zo lang tot het stopt. Of het nu jodenliedjes zijn of bazoerwoudgeluiden.
Doe je morgen iets anders aan?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Appleknockers Flophouse is ons nummer.
That's where we live in! Such a good place for you and for me!quote:Op maandag 8 februari 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Appleknockers Flophouse is ons nummer.
Ik vind het bewonderenswaardig dat je er op ingaat. Maar je hapt nu wel erg veel bait.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewaar dat dan lekker voor Nieuwsuur of Brandpunt of Arena. Ik word er schijtziek van dat ieder incidentje met een meetlint wordt uitgemeten in de media. Het wordt al frequenter tegenwoordig en zo houdt het nooit op. Koop lekker drie pagina's van de Telegraaf op als je de Calimero uit wil hangen, koop zendtijd om 20:00 bij het NOS Journaal. Doe lekker gek maar verneuk alsjeblieft niet waar voetbal uiteindelijk om gaat.
Dit. Negeer die mafketels lekker en ga het lekker over voetbal hebben. Wat een onzin allemaal.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewaar dat dan lekker voor Nieuwsuur of Brandpunt of Arena. Ik word er schijtziek van dat ieder incidentje met een meetlint wordt uitgemeten in de media. Het wordt al frequenter tegenwoordig en zo houdt het nooit op. Koop lekker drie pagina's van de Telegraaf op als je de Calimero uit wil hangen, koop zendtijd om 20:00 bij het NOS Journaal. Doe lekker gek maar verneuk alsjeblieft niet waar voetbal uiteindelijk om gaat.
Ja ik doe morgen iets anders aan. Nee ik doe morgen niet iets anders aan.quote:
Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wauw.quote:
Aandacht er aan geven wakkert het juist aan. Net als bij racisme.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is ook minstens zo erg. Ik vind dat je er altijd aandacht aan moet besteden. Net zo lang tot het stopt. Of het nu jodenliedjes zijn of bazoerwoudgeluiden.
Jouw baits lach ik sneller om dan die van Opperkleurder.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het bewonderenswaardig dat je er op ingaat. Maar je hapt nu wel erg veel bait.
Zeg dat eens tegen die fans.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem afstand van Mani.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had een opmerking van Opperkleurder kunnen zijn.
Okequote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tiesquote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Genee vond het wel mooi als symbool
Niet te ver anders kan ik je grappen niet meer horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |