Stiekem is iedereen een acteur.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is een act. Net als Mexicanobakker.
Ajax heeft hem direct een stadionverbod gegeven en aangifte gedaan. Wat hadden ze nog meer moeten doen dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ado die slecht gehandeld had en Ajax zogenaamd goed, dat zien we idd.
Als zelfs de Ajax krant zo hard op het orgel gaat zal het wel waar zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer praten we niet meer over dat gezeik van gisteren?
Of moet iedereens Calimero-hart nog gestreeld worden?
Ik ga niets bagatelliseren maar we doen nu alsof er gisteren een moordaanslag is gepleegd. Doe eens lekker niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als zelfs de Ajax krant zo hard op het orgel gaat zal het wel waar zijn.
Gooien ook met vuurwerk naar kinderen iddquote:Op maandag 8 februari 2016 21:29 schreef bombmannl het volgende:
In de Kuip roept het halve stadion allerlei verwensingen naar Ajacieden, moeten zij dan met een leeg stadion spelen?
Ja, vind ik ook. Het is natuurlijk wel zo dat de meeste supporters normaal doen, dus die hoeven niet te lijden onder deze oelewapper met zijn pop.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft hem direct een stadionverbod gegeven en aangifte gedaan. Wat hadden ze nog meer moeten doen dan?
Dat 'van het veld stappen' is overdreven man.
In de Kuip worden constant anti-Joden liedjes gezongen. Het is dus zwaar meten met 2 maten.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:29 schreef bombmannl het volgende:
In de Kuip roept het halve stadion allerlei verwensingen naar Ajacieden, moeten zij dan met een leeg stadion spelen?
Er hing wel iemand in een strop. Dat is een hellend vlak.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niets bagatelliseren maar we doen nu alsof er gisteren een moordaanslag is gepleegd. Doe eens lekker niet.
Excuses.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele nare misplaatste opmerking
Sloegen ze er dan gewoon op?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gebeurde vroeger nog wel eens, de ME op de tribunes. Niet altijd met succes...
Hopelijk ben je het wel met me eens dat vak410 verboden moet wordenquote:Op maandag 8 februari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niets bagatelliseren maar we doen nu alsof er gisteren een moordaanslag is gepleegd. Doe eens lekker niet.
quote:Op maandag 8 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er hing wel iemand in een strop. Dat is een hellend vlak.
Volgens Doublepain en Haags_kwartiertje moet het topic dan maar een weekje dicht.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf nu is het verboden om Je Moeder grappen te posten. Die komen er hier niet meer in.
Ze sloegen er op los ja. Maar soms werd de ME ook compleet het vak uitgeslagen. Ging een beetje over en weer.quote:
Cavaliers deelt deze mening.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geaccepteerd.
Kijk, zo gaan volwassen mannen met incidenten om.
En?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er hing wel iemand in een strop. Dat is een hellend vlak.
Dat heb ik altijd al gezegd.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk ben je het wel met me eens dat vak410 verboden moet worden
Folklore dusquote:Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze sloegen er op los ja. Maar soms werd de ME ook compleet het vak uitgeslagen. Ging een beetje over en weer.
Ik kom er wel in bij je moeder.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf nu is het verboden om Je Moeder grappen te posten. Die komen er hier niet meer in.
Jammer.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal mee eens. Waar gaat dit over man.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En?
Er wordt ook zo vaak gezongen dat Joden aan het gas moeten of er worden liedjes gezongen op Bunnik dat vaders bij de commando zaten moeder bij de ss en dat die dan Joden aan het verbranden waren.
#Teamcalimero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |