Ja ik vind het persoonlijk best wel een fout van ze. Ik vind niet dat zulke messen thuishoren in het gemiddelde huishouden. Maarjaquote:Op maandag 8 februari 2016 22:38 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zo horen koksmessen toch echt te zijn. Als je bijv. een Sabatier of Zwilling koopt, ik noem maar iets dan zijn ze zo scherp dat je amper kracht hoeft te zetten. Wellicht beetje dom van AH dat ze dit onderschat hebben, 9,9 van de 10 mensen hebben nog nooit een professioneel mes gehanteerd.
Doet me denken aan die film met die douche scene brrrr no way dat er zo'n mes in mijn huis komtquote:
voor een mes?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:44 schreef empa1010 het volgende:
Download de openmaak-instructiedit zegt al genoeg.
Om de verpakking te openen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
voor een mes?
wat moet je downloaden dan? instructies ofzo?
Ja, staat op de site van AH. Er zit o.a. een tie-wrap om de verpakking en die moet je openknippen. Wow, wat moeilijk te bedenkenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
voor een mes?
wat moet je downloaden dan? instructies ofzo?
nou jah!quote:Op maandag 8 februari 2016 23:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site van AH. Er zit o.a. een tie-wrap om de verpakking en die moet je openknippen. Wow, wat moeilijk te bedenkenmijn god. Waar moet dat heen met het IQ van de mensheid
Zouden er nu ook slimmeriken zijn die met het ene scherpe mes, het tie-wrapje van het andere scherpe mes gaan opensnijden?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nou jah!
als je dát niet zelf kunt bedenken, zou je niet eens in de buurt van een mes mogen komen
Psycho...quote:Op maandag 8 februari 2016 23:05 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film met die douche scene brrrr no way dat er zo'n mes in mijn huis komt
vast wélquote:Op maandag 8 februari 2016 23:12 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zouden er nu ook slimmeriken zijn die met het ene scherpe mes, het tie-wrapje van het andere scherpe mes gaan opensnijden?en dan zeiken dat ze uitgeschoten zijn. Om dit soort dingen bescheur je je toch
Jaaaaa thxx kan ik tenminste lekker slapen straks. Anders blijft het door mn hoofd malen hoe die film toch heettequote:
Japans keukenmes? Of eerder een wapen?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Mijn vrouw durft om die reden ook niet aan mijn Japanse mes te zitten. Die is oneindig scherper dan alles wat ik eerder in mijn handen heb gehad...
Ik zie al koppen in de krant voor mequote:Op maandag 8 februari 2016 23:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Japans keukenmes? Of eerder een wapen?
quote:Op maandag 8 februari 2016 21:37 schreef Nizno het volgende:
het schijnt dat ze al moeilijk uit de verpakking te halen zijntwitter:DorothyvdB twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 15:33:54WAS blij met mes @albertheijn Mes moeilijk uit verpakking te krijgen #pezen #wijsvinger #door #nietdeeerstegewonde https://t.co/tB6saHAu40 reageer retweet
quote:Op maandag 8 februari 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was niet mijn duim maar mijn wijsvingerEn het gebeurde niet eens tijdens het snijden, ik had hem opzij gelegd maar hij viel of zo en ik wilde hem tegenhouden, uh ja dat was nogal dom, ik weet het
Ik ben gewoon een kluns.
vrouwenquote:Op maandag 8 februari 2016 22:31 schreef Fripsel het volgende:
Ze zijn wel echt heel scherp. Ik heb er een flinke snee mee in m'n vinger gesneden. Bleef dagen open springen, en maar bloeden.En ik zette niet eens kracht
Heuj pak daar alleen die Dorothy uit mn quote even bij en niet mijzelf. Ik snij niet in mijn vingers.quote:
egnie!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:50 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dat is meer geluk dan wijsheid, dus je hoort er ook gewoon bij.
Als jij liever wondjes wilt zou ik even met het mes terug gaan naar de AH en vragen waarom die van jou botter is dan die van een vriend van je. Misschien willen ze een andere doos voor je pakken om te kijken of je je daar wel mee in de vingers kan snijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:50 schreef fespo het volgende:
heeft er ook iemand ervaring met botte messen?
ik heb bij iemand anders een koksmes van AH geprobeerd en die was heel scherp.
ik had met weining kracht al een wondje op mijn hand.
nu heb ik er zelf ook één maar deze lijkt veel minder scherp.
een wondje krijg ik met dit mes helemaal niet makkelijk.
Een japans keukenmes van 37 lagen damaststaal met een extra harde kern. Als je daar een tomaatje op de snede laat vallen, valt hij in twee stukken uiteen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Japans keukenmes? Of eerder een wapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |