Dat zal best. Volgens mij is die man een plezier om live te zien. Maar desondanks heb ik het er niet voor over.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:46 schreef Sersjee het volgende:
Gerard heeft gelijk. Je kan pas wat zinnigs over Springsteen zeggen als je 'em live gezien hebt.
En tegenwoordig staat het in de Top2000.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:37 schreef Sersjee het volgende:
Basket Case! Dat had een paar jaar geleden niet gekund op radio 2.
toch even terug geluisterdquote:
Geer is een goeie peer👍🏼😘quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef Bronson het volgende:
Bedank de belastingbetaler ook even Gerard.
Ik heb het er best voor over maar m'n vrienden hebben niet zo'n ouwelullenmuzieksmaak dus ik krijg ze voor de zoveelste keer niet mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zal best. Volgens mij is die man een plezier om live te zien. Maar desondanks heb ik het er niet voor over.
Zal wel om het voor mij gevoel teveel van voor mijn tijd is.
Geen windows appquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een heuse Stenders-app!
Stenders Music Service!
Heb je mijn appje eigenlijk al? In de app staan de PODCASTS van de Stenders Platenbonanza en One Night Stenders en streams van KX Classics en binnenkort ook van Freakolympics shows. Haal 'm hier even binnen!
iPhone: https://itunes.apple.com/(...)ce/id1078888705?mt=8
Android: https://play.google.com/s(...)ework.stenders828879
Doe wel langer met de batterij dan die appeltjes androidtjesquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Doe wel langer met de batterij dan die appeltjes androidtjes
Ik schaam me helemaal niet voor mijn windows telefoontje
Heb je windows 95 op je phone?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan bijna net anders na Nashville.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Geen webcam, Ekdom heeft de show opgenomen denk ik.
Idd, maar hij doet wel overkomen dat het live is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan bijna net anders na Nashville.
Dat is juist knap.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Idd, maar hij doet wel overkomen dat het live is.
Welke zoektermen gebruikte hij dan? In elk geval niet addams family rap. Stond het bovenaan.quote:
Ik denk zoiets als:quote:Op maandag 15 februari 2016 07:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welke zoektermen gebruikte hij dan? In elk geval niet addams family rap. Stond het bovenaan.
Ik heb ook een Windowsfoon, maar ook die mag gewoon iedere dag aan de kabel hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:53 schreef F1gamer het volgende:
Ik wilde al bijna "Hij zit er gewoon hoor!!1" roepen, maar er is ook nog een nachtprogramma natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Geen webcam, Ekdom heeft de show opgenomen denk ik.
Je vraagt je wel af wie die reis betaald heeft als ie in Metro en op RTL4 erover gaat vertellen...quote:
dat dus, moest ff nadenken wat de link wasquote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef Sersjee het volgende:
Gooi dan meteen Buffalo Bob & the Rinkelstars er in, Robbie!
Wel een top-10-hit, maar het was er vrij vlot ook weer uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
terwijl t in mn beleving een behoorlijke hit was
Een echte "oh ja!"-plaat.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:57 schreef Cee het volgende:
Pietertje, gooi jezelf weg met je domheid.
Teringjantje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:45 schreef Cee het volgende:
Mijn hemel. Biep biep biep googlen en dan niet op de Beep Beep Song komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |