Jep dat heb ik wel vaker met Bruce.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze dig ik wel van Broes. Al is zn stem hier wel op z'n ergst denk ik
Ja ik heb soms echt het gevoel dat Belsimpel al bestond in die tijd van Bruce.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep dat heb ik wel vaker met Bruce.
Wat zei Dotan dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:46 schreef Bronson het volgende:
Pietertje lekker op z'n nummer gezet door Dotan.
Hij klonk niet echt opgewekt of überhaupt geïnteresseerd in zijn voorgenomen optreden in het Ryman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:46 schreef Bronson het volgende:
Pietertje lekker op z'n nummer gezet door Dotan.
Dotan had het erover dat z'n nieuwe single in september of oktober uitkomt. Pietertje vroeg daarop of zn single dan September gaat heten en in oktober gaat uitkomen, of andersom.quote:
Hebben ze het er überhaupt over gehad dat ie daar staat als voorprogramma van Ben Folds?quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij klonk niet echt opgewekt of überhaupt geïnteresseerd in zijn voorgenomen optreden in het Ryman.
Sowieso best aandoenlijk dat er verwacht wordt dat die huisvrouwenmuzak daar aan gaat slaan.
Klopt. Snap ook nog steeds niet dat hij de Ziggo Dome heeft vol gekregen. Dit soort type muziek moet je gewoon in een poptempel doen. Niet groter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij klonk niet echt opgewekt of überhaupt geïnteresseerd in zijn voorgenomen optreden in het Ryman.
Sowieso best aandoenlijk dat er verwacht wordt dat die huisvrouwenmuzak daar aan gaat slaan.
Dat wist ik niet, nee dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hebben ze het er überhaupt over gehad dat ie daar staat als voorprogramma van Ben Folds?
Zo hee, dat zal wel even hard aankomenquote:Op donderdag 11 februari 2016 08:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dotan had het erover dat z'n nieuwe single in september of oktober uitkomt. Pietertje vroeg daarop of zn single dan September gaat heten en in oktober gaat uitkomen, of andersom.
Waarop Dotan dan weer zei dat dit flauw was.
Het kwam er iedergeval vrij chagrijnig uit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo hee, dat zal wel even hard aankomen
Augustus of September.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:52 schreef Bronson het volgende:
Dotan had het erover dat z'n nieuwe single in september of oktober uitkomt. Pietertje vroeg daarop of zn single dan September gaat heten en in oktober gaat uitkomen, of andersom.
Waarop Dotan dan weer zei dat dit flauw was.
[ego]die had ik aangevraagd, ben ik nog genoemd?[/ego]quote:
Niet meegekregenquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
[ego]die had ik aangevraagd, ben ik nog genoemd?[/ego]
ik ook niet, stopte weer iets in mijn oor toen het net begonnen was.quote:
Ik heb aan je fiets gelikt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |