Met een baard kun je non-verbaal tonen dat je ergens over nadenkt. Je kunt dan, terwijl je niks zegt, peinzend met je hand van boven naar beneden langzaam aan die baard trekken.quote:
Dat gebaar kun je ook met je kin maken en dus heb je een baard er niet voor nodig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met een baard kun je non-verbaal tonen dat je ergens over nadenkt. Je kunt dan, terwijl je niks zegt, peinzend met je hand van boven naar beneden langzaam aan die baard trekken.
Dat is niet hetzelfde, want aan je kin trekken duurt hooguit 2 seconden, terwijl een baard dat zeker tot 8 seconden rekt. Bovendien kun je veel harder trekken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gebaar kun je ook met je kin maken en dus heb je een baard er niet voor nodig.
Dat gaat alleen voor lange baarden op en niet de baarden die de meeste mannen van jonger dan 40 laten staan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde, want aan je kin trekken duurt hooguit 2 seconden, terwijl een baard dat zeker tot 8 seconden rekt. Bovendien kun je veel harder trekken.
Onder de 40 had ik al een lange baard. Gelukkig niet voor lang en puur functioneel. Verder OT: een slurf zou nog veel geschikter zijn voor dat doel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gaat alleen voor lange baarden op en niet de baarden die de meest mannen van jonger dan 40 laten staan.
Die baard is er al jaren af.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is overigens een betere denkhouding:
[ afbeelding ]
Zomaar een tip van mij. En scheer die baard er nu maar af.
Nou ja, je kunt het niet even proberen. Een beginnende baard ziet er sowieso niet uit. Het duurt wel een week of drie voor je iets toonbaars gekweekt hebt. En het jeukt wel even. Het is wel leuk om het tijdens een vakantie eens uit te proberen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef LXIV het volgende:
Hij is er in 10 minuten weer af als het je niet bevalt, dus waarom niet eens proberen.
Het jeukt in ieder geval niet. Al zou je dat wellicht verwachten.
Juist.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Claudia_x het volgende:
Een betere reden lijkt me: geen zin om te scheren. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Dit en mijn vriendin wordt boos als ik hem eraf haal....quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Claudia_x het volgende:
Een betere reden lijkt me: geen zin om te scheren. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Zonder zie ik eruit als een seriemoordenaar uit de 80s. Met ook maar dan hoef ik me niet te scherenquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:39 schreef Franny_G het volgende:
Hmm, ik zeg toch: zonder. Maar ik ben je vriendin niet, dus het is niet relevant..
Die smileys op mijn trui doen het hem hèquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:48 schreef Franny_G het volgende:
Echt niet, je hebt een heel lieve uitstraling.
Ik heb eigenlijk alleen maar bandshirts en als ik netjes moet doe ik een bloesje aan inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:03 schreef Franny_G het volgende:
Die trui schreeuwt echt jaren 80.. Verder heb je iets met ruitjes, denk ik.
.
Caesar omnem florem ubique coloniarum et municipiorum, bonorum scilicet virorum et locupletium, in hac curia esse voluit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar bandshirts en als ik netjes moet doe ik een bloesje aan inderdaadAlhoewel er gradaties in netjes zijn natuurlijk: http://i.fok.nl/userpics/27682/pakt.jpg
Mijn baard was, na maanden verwaarlozing, wel lang genoeg om lekker doorheen te peinzen. Helaas ontwikkelt de motoriek van M. zich voorspoedig, waardoor hij steeds vaker en langer aan [betreffende] baard trok. Dus inmiddels is het weer getrimd. En waarom niet glad? a) veel stoerder, b) scheelt heel veel tijd!quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gaat alleen voor lange baarden op en niet de baarden die de meeste mannen van jonger dan 40 laten staan.
Deze taal staat ook al op mijn bul maar helaas ben ik er niet in geschoold.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:15 schreef PeteSampras het volgende:
Caesar omnem florem ubique coloniarum et municipiorum, bonorum scilicet virorum et locupletium, in hac curia esse voluit.
Discriminatie.... waarom zou het nou weer voorbehouden moeten zijn voor mensen die zich willen voortplanten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Vaders horen daarentegen een baard te hebben.
Ik heb een heel leger aan look-a-likes.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik zat eens met dwerg op Schiphol. Ons passeerde een man met zekere beharing. "Zo ziet bosbeetle eruit", zei dwerg. "Oh", zei ik.
Als het ergens anders was geweest was het minder eng?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een heel leger aan look-a-likes.
Ik vind het wel eng dat ik besproken wordt op luchthavens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat behang herinner ik mij ook nog..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Grote kans dat ik toen ook nog baardloos was.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb bosbeetle volgens mij ooit ergens in Amsterdam gezien, toen Seborik (?) me op hem wees. Ik betwijfel of ik toen al baardgroei had.
Ik heb de afgelopen 10 weken van jou of een lookalike les gehad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een heel leger aan look-a-likes.
Ik vind het wel eng dat ik besproken wordt op luchthavens.
Laat ik het zo zeggen: ik ben er bij G. minder op tegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Claudia is vast nog meer tegen een baard bij Mainport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |