Dit staat er: Maar zoals ik al zei maakt het mij geen jota uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lees eerst even FB FAQ. UTO / [FAQ] Welkom op het Utopia-forum!
Lapo en fipo ligt gevoel en daarom is er een afspraak over gemaakt
Dat klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit staat er: Maar zoals ik al zei maakt het mij geen jota uit.![]()
In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Als er echter geen Centraal, exit, een stemming o.i.d. aan de gang is, geef dan aub de Lapo wel even minimaal 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen.
Het is fatsoenlijk om even te wachten. Maar zoals ik begrijp is het verplicht om te wachten.
Mee eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat klopt.
Net zo goed is het fatsoenlijk om niet lapo te jagen.
Ik snap ook niet zo goed wat er zo belangrijk is aan het openen van een topic. Voor sommigen is het blijkbaar een `eer` om de titel te bedenken. Maar het maakt geen bal uit wat er staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:13 schreef markvanrinsum het volgende:
het boeit mij ook niet als ze willen kappen dan doen ze dat maar
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt er geen actie ondernomen tegen Mario390 met zijn eeuwige gezuig en topic-vervuilen???
En tegen al die mensen die hem steeds proberen uit te lokken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt er geen actie ondernomen tegen Mario390 met zijn eeuwige gezuig en topic-vervuilen???
Flikker toch op met je loze fb comments en je zogenaamd gezellige kritiek op users.. Die gast Mario doet weinig fout. Praat gebrekkig maar gaat flink vooruit. Je loopt zowat de hele dag te gallen @ COS met je rollademona comments en andere onzin.. Gast! Zie je niet dat er niemand reageert? Mensuh motten ut niet... Drink een borrel met die eerdere ban van je of iets.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 00:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Flikker toch op met je loze fb comments en je zogenaamd gezellige kritiek op users.. Die gast Mario doet weinig fout. Praat gebrekkig maar gaat flink vooruit. Je loopt zowat de hele dag te gallen @ COS met je rollademona comments en andere onzin.. Gast! Zie je niet dat er niemand reageert? Mensuh motten ut niet... Drink een borrel met die eerdere ban van je of iets.
Ja mee eens, het gaat niet om zijn gebrekkige nederlands. Het gaat er wel om dat hij constant off topic is, niet een keer tussendoor maar de hele tijd. Hij weet dit ook goed en als er niemand reageert blijft hij doorgaan tot er wel reacties komen. En ja die zijn dan vaak negatief.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fixedquote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Oeps foutje, wil een mod van huhis huis maken in
UTO / [COS #10570] Centenbakkie wil niet naar huis
Thnx,quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 00:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Flikker toch op met je loze fb comments en je zogenaamd gezellige kritiek op users.. Die gast Mario doet weinig fout. Praat gebrekkig maar gaat flink vooruit. Je loopt zowat de hele dag te gallen @ COS met je rollademona comments en andere onzin.. Gast! Zie je niet dat er niemand reageert? Mensuh motten ut niet... Drink een borrel met die eerdere ban van je of iets.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef danaqui het volgende:
Er was geen haast bij topic [COS #10571] DOemscenario tekent zich af: Bronovo blijft dus een onterechte kaap.
Graag zou ik willen dat de TT "Gezellig op het terrasje voor het Kotswood"" gaat worden
Aangepastquote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef danaqui het volgende:
Er was geen haast bij topic [COS #10571] DOemscenario tekent zich af: Bronovo blijft ........dus een onterechte kaap.
Graag zou ik willen dat de TT "Gezellig op het terrasje voor het Kotswood"" gaat worden
thnx, maar zie in de COS nog de vorige staanquote:
Heb je f5 gedaan?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, maar zie in de COS nog de vorige staan
ja, maar ik zat nog in het andere topic_O-quote:
ja sorry ik dacht dat je echt ging vegen ik dacht al , maar ik snap het nu het schoonvegen van berichten, sorryquote:Op zondag 28 februari 2016 20:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Omdat de reacties elkaar op blijven volgen.
Is alleen maar Topic vervuiling
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja sorry ik dacht dat je echt ging vegen ik dacht al , maar ik snap het nu het schoonvegen van berichten, sorry
Dank je wel weer. Super snel ookquote:Op maandag 29 februari 2016 12:50 schreef Dotteke het volgende:
De nieuwe bewoners lijst
[ afbeelding ]
had hem al klaar was ook niet moeilijk in te schatten deze keerquote:Op maandag 29 februari 2016 12:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank je wel weer. Super snel ook![]()
Heb COS en SV gewijzigd
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
had hem al klaar was ook niet moeilijk in te schatten deze keer
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:32 schreef Urb het volgende:
Kan Bronno vastgepind worden bij centrale inwoners topics?
Oké, dan meld ik bij dezen ook een onnodige en onterechte kaap:quote:
We gaan het niet aanpassen, en het zou fijn zijn als je wat minder obesessief gaat doen met je Do TT's.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oké, dan meld ik bij dezen ook een onnodige en onterechte kaap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TT van COS #10636 gaarne wijzingen in: A TremenDOus Utopia Experience
Carte blanche voor topic-kapen. Duidelijk.quote:
Hooguit drie per dag lijkt me niet echt obesessief.quote:, en het zou fijn zijn als je wat minder obesessief gaat doen met je Do TT's.
Maar dat lastige hunten hoeft gelukkig niet meer. Kapen is vrijgegeven.quote:
alsof je daar al geen ster in wasquote:Op zondag 6 maart 2016 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar dat lastige hunten hoeft gelukkig niet meer. Kapen is vrijgegeven.
ik had op het moment dat ik vol neer zetten in het vorige topic geen streams aan sorryquote:Op zondag 6 maart 2016 19:47 schreef Inca het volgende:
Wil iemand van de mod's zo vriendelijk zijn om de tt eens te veranderen
Ik heb genoeg van de niet-Do topics.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef Disana het volgende:
Algemeen gevoelde klacht: mensen hebben genoeg van de DO-tt's.
UTO / [COS #10640] Do is niet stil
en verder
Juist.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:50 schreef DKUp het volgende:
Als Dominique niet op de streams te zien is en een aandachtshoer wordt genoemd is wel oké
Meten met twee maten heet dat![]()
Je hoeft natuurlijk ook een topic niet te vullen met 'vol'....quote:Op zondag 6 maart 2016 19:49 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had op het moment dat ik vol neer zetten in het vorige topic geen streams aan sorry
dat doen er wel meerquote:Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk ook een topic niet te vullen met 'vol'....
Dude, als je niet eens de streams kijkt, en geen TT kunt verzinnen, dan is het toch totaal onnodig.quote:
ik volg de streams welquote:Op zondag 6 maart 2016 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dude, als je niet eens de streams kijkt, en geen TT kunt verzinnen, dan is het toch totaal onnodig.
Maar het is wel zo handig als de titel aangeeft wat er op dat moment speelt.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik volg de streams wel
ik had hem nog niet aanstaan en en topic kan iedereen openen
mee eensquote:Op zondag 6 maart 2016 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is wel zo handig als de titel aangeeft wat er op dat moment speelt.
Daarom zit je altijd safe als je in de TT aangeeft dat Do een toppertje is, want dat speelt altijd.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is wel zo handig als de titel aangeeft wat er op dat moment speelt.
ik reageer alleen op de vorige ttquote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom zit je altijd safe als je in de TT aangeeft dat Do een toppertje is, want dat speelt altijd.
Maakt niet uit, als je maar onDOpic bent, zit je altijd goed.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik reageer alleen op de vorige tt
Fixed!quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:27 schreef puzziepie het volgende:
Foutje in de TT COS#10668
Het moet natuurlijk kleding zijn ipv kleiding
inmiddels opgelost en thuis ook heb ik begrepenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Help,
Topic cos is gesloten en ik kan geen nieuwe openen.
Is opgelostquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:58 schreef puzziepie het volgende:
Bronno' s Ondenhok moet natuurlijk Hondenhok zijn
COS#10670 please?
Sorry voor de offtopic postsquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
inmiddels opgelost en thuis ook heb ik begrepen
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
inmiddels opgelost en thuis ook heb ik begrepen
Even hiernaar gehaald, is beter;)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:15 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Hoezo kapen? ik ben vrij nieuw op fok, heeft drolleke het alleenrecht om topics te openen?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even hiernaar gehaald, is beter;)
In Feedback staat in de OP dit:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:10 schreef Dotteke het volgende:
De nieuwe foto voor de OP van de COS en SV
[ afbeelding ]
Wederom bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:01 schreef Dotteke het volgende:
We blijven aan de gang, de nieuwe foto lijst voor de COS en SV
[ afbeelding ]
quote:
Bij users waarmee het niet klikt ,is het toch echt het beste om door te scrollen en niet te reageren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn excuus ebi, maar het begint allemaal nog wat eerder waar ikmoetdrieten zo nodig mij moet aanspreken,terwijl zoals het verleden heeft bewezen,mij niet mag en alleen maar mij quote om te fitten, ik wil dat wel negeren maar steeds als ik dan na een tijdje hier kom en wat zeg dan hangt die keffer weer in mijn broekspijp en verwijt ze mij dat ik op haar reageer![]()
er is geen keer van de gevallen hiervoor dat dat niet de volgorde is waarop het gaat, terwijl ik als ik die naam zie bewust niet quote en zelfs de posts niet lees, andersom ben ik kenneljjk een obsessie omdat ik isa 'afzeik' maar iemand die vanas in een amder topic ook gewoon door de mangel haalt kan dan beter zwijgen lijkt me.
nou de cos doet niet aan persoonlijke aanvallen, maar ik begrijp je pint en dat doe ik ook maar kennelijk kan en ander dat niet, dus zou je willen verzoeken aan ikmoetdrieten om mij voorts niet meer te quoten, daar begint het nml bij bvdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij users waarmee het niet klikt ,is het toch echt het beste om door te scrollen en niet te reageren.
Ik begrijp best dat dat soms lastig is, maar het klikt nu eenmaal niet met iedereen.
Maar elkaar persoonlijk aangevallen doen we gewoon niet.
Het geldt voor iedereen en quoten om persoonlijke sneren te geven doen we dus niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou de cos doet niet aan persoonlijke aanvallen, maar ik begrijp je pint en dat doe ik ook maar kennelijk kan en ander dat niet, dus zou je willen verzoeken aan ikmoetdrieten om mij voorts niet meer te quoten, daar begint het nml bij bvd
als ik nml wat post wist ik tot nu dat ik 100% aangesproken ga worden door ikmoetdrieten, en net zoals persoonlijke aanvallen niet mogen is het ook niet haar taak andere users aan te spreken met een persoonlijke sneer, als de inhoud van een post haar niet bevalt.
ja dat doet ze/hij/het dus niet... maar goed ik zat het voort direct TR en indien dat nodig isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het geldt voor iedereen en quoten om persoonlijke sneren te geven doen we dus niet!
Als dit wel gebeurt meldt dit dan bij de mods, dan kunnen zij ingrijpen als het nodig is.
Maar ga niet onderling in topics reageren.
We kunnen users niet vragen niet te quoten, als dit 'normaal inhoudelijk' gebeurt.
Het was niet persoonlijk het was een Isa opmerkingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het geldt voor iedereen en quoten om persoonlijke sneren te geven doen we dus niet!
Als dit wel gebeurt meldt dit dan bij de mods, dan kunnen zij ingrijpen als het nodig is.
Maar ga niet onderling in topics reageren.
We kunnen users niet vragen niet te quoten, als dit 'normaal inhoudelijk' gebeurt.
nee dat is meneer pezu die denkt dat zijn denk wijze de enige juiste is en een ander moet wel ff zijn kop houden. Ik werd eerst heeel kwaad om zijn denigreerde opmerkingen naar mensen toe die fan van iemand waren die hij walgelijk vond. Maar ik zie nu dat het gewoon een heel zielig mannetje is die echt samen met nog een stelletje hier door de haat voor een rls persoon na anderhalf jaar nog steeds moeten reageren. Hoe zielig ben je dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was niet persoonlijk het was een Isa opmerkingWat een gelul
en daar reageer jij dan weer hatelijk op, wat maakt dat jou dan? hypocriet en kansloos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef eersteuurfokker het volgende:
[..]
nee dat is meneer pezu die denkt dat zijn denk wijze de enige juiste is en een ander moet wel ff zijn kop houden. Ik werd eerst heeel kwaad om zijn denigreerde opmerkingen naar mensen toe die fan van iemand waren die hij walgelijk vond. Maar ik zie nu dat het gewoon een heel zielig mannetje is die echt samen met nog een stelletje hier door de haat voor een rls persoon na anderhalf jaar nog steeds moeten reageren. Hoe zielig ben je dan.
Done!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:32 schreef Urb het volgende:
Kan Gert-Jans topic vastgenageld worden tussen de andere inwoners topics? Bvb dank
nou hij is een heel zielig mannetje jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef eersteuurfokker het volgende:
[..]
nee dat is meneer pezu die denkt dat zijn denk wijze de enige juiste is en een ander moet wel ff zijn kop houden. Ik werd eerst heeel kwaad om zijn denigreerde opmerkingen naar mensen toe die fan van iemand waren die hij walgelijk vond. Maar ik zie nu dat het gewoon een heel zielig mannetje is die echt samen met nog een stelletje hier door de haat voor een rls persoon na anderhalf jaar nog steeds moeten reageren. Hoe zielig ben je dan.
ach ze kunnen zelfstandig ademen dat is al een prestatie opzich.quote:
moeijlijk moeijlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ze kunnen zelfstandig ademen dat is al een prestatie opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |