SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewonerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja veel vlees bestellen voor de vriezer en vis rokenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft Brallo al iets van ideetjes geopperd, behalve met ouderen crossen in scootmobiels?
Viespeukjequote:
als ze vis gaan roken, dan kunnen ze beginnen met vicquote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja veel vlees bestellen voor de vriezer en vis roken
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als ze vis gaan roken, dan kunnen ze beginnen met vic
Geef mij dan maar iemand die vol ideetjes en idealen zit, ookal zal niet alles uitgevoerd kunnen worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja veel vlees bestellen voor de vriezer en vis roken
jij ja!quote:
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft Brallo al iets van ideetjes geopperd, behalve met ouderen crossen in scootmobiels?
Gelukkig heeft ze daar nu geen last meer van.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef Ranah het volgende:
vic dacht vroeger dat ze het allemaal wel wist
Ja, irritant trekje is dat.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Vic zit weer de spinazie psychiater uit te hangen
Dat denkt ze volgens mij nog steeds.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef Ranah het volgende:
vic dacht vroeger dat ze het allemaal wel wist
Broodjes, goede doelen, echt nieuwe ideeen en idealen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef mij dan maar iemand die vol ideetjes en idealen zit, ookal zal niet alles uitgevoerd kunnen worden.
Hey Lavenderrquote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denkt ze volgens mij nog steeds.
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Ranah het volgende:
of ze in de verdediging gaan als je denkt dat iets niet zo is?
simone zou er rekening mee houden, niet veranderen maar aanpassen
met Do is ze misschien wat voorzichtiger want die zou gekwetst kunnen worden
ja dat vind ik ook maar ze klinkt niet onzeker, dat klopt niet met elkaarquote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Dotteke het volgende:
Vind dat centenbakkie wel heel onzeker kijkt,
Ze lult iedereen naar de mond.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Ranah het volgende:
of ze in de verdediging gaan als je denkt dat iets niet zo is?
simone zou er rekening mee houden, niet veranderen maar aanpassen
met Do is ze misschien wat voorzichtiger want die zou gekwetst kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |