Ze reageert dinsdag wel denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze snel is mag deze van mij weg.
Ze zit mobiel dus dat schiet weer niet op.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze snel is mag deze van mij weg.
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:42 schreef moemoe het volgende:
Ik had een sterk Japannertje Yoki: Daihatsu Cuore.
Inmiddels niet meer onder ons.
Goed om te weten.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het plaatje zelfs opgeslagen als harry-eng.jpg
Oh die zijn wel cool. Ik rij ook Japans, Subaru Forester.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:42 schreef moemoe het volgende:
Ik had een sterk Japannertje Yoki: Daihatsu Cuore.
Inmiddels niet meer onder ons.
Jij had toch zo'n foute Celica?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Die van mijn moeder ragde ik altijd af.
Meh.. ik had op een ander antwoord gehoopt.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar toen nog niet, toen was ik net 18.
Die van mij heeft ook heel wat ontberingen moeten doorstaanquote:Op zondag 7 februari 2016 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Die van mijn moeder ragde ik altijd af.
Nice, mooie autoquote:Op zondag 7 februari 2016 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh die zijn wel cool. Ik rij ook Japans, Subaru Forester.
Grijs.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nice, mooie auto. Welke kleur heeft je auto?
Hij is zelfs duo-tone grijs.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje saai, grijs.
Ik hou wel van grijs.
Dat is het eerste plaatje wat ik op google zag.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom heb je het stuur aan de rechter kant
Ja, december 2014 model. Maar het is een 1.4 diesel, dus mist een beetje kracht.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is zelfs duo-tone grijs.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom heb je het stuur aan de rechter kant
http://frontpage.fok.nl/nieuwsquote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef moemoe het volgende:
Gewoon de sport-tak, geen idee hoe het voluit heet, maar applaus!
Misschien sport.fok.nlquote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef moemoe het volgende:
Gewoon de sport-tak, geen idee hoe het voluit heet, maar applaus!
Nee.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Vinden jullie 'Cojones' ook zo leuk?
Wie?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Grijs is wel de allerlaatste kleur die ik voor een auto zou uitkiezen, gevolgd door zwart en wit. Kleurloze kleuren. En grijs is daar dan weer het zouteloze compromis tussen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje saai, grijs.
Ik hou wel van grijs.
Het is niet zo dat hij er beter van gaat rijden.. behalve in de racerij, zoals met de Lancer Evo6 van Tommi Makinen. Door een iets andere kleur rood dan "Marlboro rood" te nemen was de auto wel 9 kilo lichter.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grijs is wel de allerlaatste kleur die ik voor een auto zou uitkiezen, gevolgd door zwart en wit. Kleurloze kleuren. En grijs is daar dan weer het zouteloze compromis tussen.
Soms wel, soms niet. Gisteren was één van de betere afleveringen tot nu toe. Vooral het stukje van Mike en Thomas was erg leuk. Aan de Partizanen kan ik nog niet wennen. Dat is het gewoon nét niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Het antwoord is duidelijk ja. Want als je er zelfs een poll over maakt, is het iets dat je duidelijk bezighoudt.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Boeit de mening van Elfletterig iets?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het antwoord is duidelijk ja. Want als je er zelfs een poll over maakt, is het iets dat je duidelijk bezighoudt.
Ik dacht net dat ik een grapje hoorde maar het was meer een soort poging.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Gisteren was één van de betere afleveringen tot nu toe. Vooral het stukje van Mike en Thomas was erg leuk. Aan de Partizanen kan ik nog niet wennen. Dat is het gewoon nét niet.
Ik heb gestemd op ja omdat ik gewoon zo ben.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Boeit de mening van Elfletterig iets?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gelukkig.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stoere taal hè? Gelukkig kan een modje helemaal niet bannen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
En mijn derde bal op mijn zitvlak speelt ook weer op. Of eigenlijk derde ballen. Het zijn er nu 2. 2 enorme immer etterende pusbulten die mij enorm veel discomfort bezorgen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik per ongeluk een tijdje in Tsjernobyl heb gekampeerd.
Dit is de harde koude realiteit Elf. Weet je vroeger als je een puistje uitkneep was dat wel leuk. Maar als je dit uitknijpt voelt het net of een slang aan het vervellen is en je hem uit zijn oude vel duwt.quote:
Nou ik keer nu weer huiswaarts en ik hoop niet dat hij openspringt tijdens het fietsen. Gelukkig heb ik wind mee.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel interessant. Vertel meer Mani.
Bij wind tegen is het wel leuk als er 2 van die trainingspakken achter je fietsen.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik keer nu weer huiswaarts en ik hoop niet dat hij openspringt tijdens het fietsen. Gelukkig heb ik wind mee.
Pusmin...quote:Op maandag 8 februari 2016 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel interessant. Vertel meer Mani.
Speculariumquote:Op maandag 8 februari 2016 16:17 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik deze standaard ga doen, werkt goed in overlijdenstopics.
Wat vervelend dat je last hebt van pusbulten.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:21 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat die vluchtelingen zijn verdronken, rust in vrede.
bron?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je last hebt van pusbulten.
Nieuwe UI:quote:Op maandag 8 februari 2016 16:42 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo even een heerlijke spaghetti maken en mijn broek uittrekken.
Tijd om te stoppen dus.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij doet het al bijna tweeënhalf jaar!
quote:Op maandag 8 februari 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed idee. Dan neem ik het wel weer over.
Heb je daar sterretjes voor nodig?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:55 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze maar mijn abo is niet sterretjes genoeg.
Dan mag je meer kb in je UI proppen.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je daar sterretjes voor nodig?
Harry houdt van sterretjes.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je daar sterretjes voor nodig?
Nee. Het boeit me werkelijk helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)d-in-noordoostpolder
Elfletterig heeft hier vast iets over te zeggen.
Maar je kan die dingen toch verkleinen?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan mag je meer kb in je UI proppen.
Jammer, ik had wel even zin in een leuke grap van je.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Het boeit me werkelijk helemaal niet.
Breng 'm nou niet op ideeën. We zijn net gewend aan Supergrover.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je kan die dingen toch verkleinen?
Ork, ork, ork.... soep eet je met een...quote:Op maandag 8 februari 2016 17:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel even zin in een leuke grap van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biefstuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mes die te scherp is...?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit staat dus serieus op de nos site.
Fucking hel... Het zijn fucking messen.............![]()
De spaaractie voor koksmessen bij Albert Heijn heeft onvoorziene gevolgen. Sommige amateurkoks vergissen zich in de scherpte van de messen en lopen ernstige snijwonden op.
Hoe groot de omvang van het probleem exact is, is niet duidelijk. Op de afdeling Spoedeisende Hulp van het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (locatie Oost en West) in Amsterdam zijn in januari volgens een woordvoerder tien tot vijftien snijwonden geconstateerd die zijn ontstaan door Albert Heijn-messen. Het Haga Ziekenhuis in Den Haag zegt dat verband nog niet te hebben aangetroffen.
Op Twitter en Facebook melden met enige regelmaat mensen dat zij zich hebben gesneden aan een van de messen. Sommigen plaatsen ook foto's van vingers met pleisters of in verband gewikkeld.
Voor AH is dat eerder al reden geweest om te waarschuwen in filialen en op Facebook. "Wij willen natuurlijk dat mensen goede messen hebben, niet dat ze zich verwonden", zegt een woordvoerder. "En wij constateerden ook dat die verwondingen soms wel ontstonden. Vandaar de waarschuwingen. Hoewel die bij sommige klanten ook wel weer lacherige reacties oproepen: 'Een goed mes hoort toch scherp te zijn?'."
De spaaractie begon afgelopen oktober. Dit is de laatste week dat er mensen zegeltjes bij de AH-boodschappen voor kunnen krijgen.
Ik heb me er ook al aan gesnedenquote:Op maandag 8 februari 2016 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
De spaaractie voor koksmessen bij Albert Heijn heeft onvoorziene gevolgen. Sommige amateurkoks vergissen zich in de scherpte van de messen en lopen ernstige snijwonden op.
Hoe groot de omvang van het probleem exact is, is niet duidelijk. Op de afdeling Spoedeisende Hulp van het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (locatie Oost en West) in Amsterdam zijn in januari volgens een woordvoerder tien tot vijftien snijwonden geconstateerd die zijn ontstaan door Albert Heijn-messen. Het Haga Ziekenhuis in Den Haag zegt dat verband nog niet te hebben aangetroffen.
Op Twitter en Facebook melden met enige regelmaat mensen dat zij zich hebben gesneden aan een van de messen. Sommigen plaatsen ook foto's van vingers met pleisters of in verband gewikkeld.
Voor AH is dat eerder al reden geweest om te waarschuwen in filialen en op Facebook. "Wij willen natuurlijk dat mensen goede messen hebben, niet dat ze zich verwonden", zegt een woordvoerder. "En wij constateerden ook dat die verwondingen soms wel ontstonden. Vandaar de waarschuwingen. Hoewel die bij sommige klanten ook wel weer lacherige reacties oproepen: 'Een goed mes hoort toch scherp te zijn?'."
De spaaractie begon afgelopen oktober. Dit is de laatste week dat er mensen zegeltjes bij de AH-boodschappen voor kunnen krijgen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Zal ik een bordje voor je maken? Ik doe risotto.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 17:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Biefstuk.![]()
Mijn vriendin staat in de keuken en ik heb mijn broek al uit.
#harrystyle
Nee niet deze.Biefstuk met wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ja maar jij weet dat ze scherp zijn.... :pquote:Op maandag 8 februari 2016 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb me er ook al aan gesneden
Maar ben dan ook een enorme keukenkluns.
Dat wel ja, vooral nadat mijn vingertopje dat even getoetst had.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij weet dat ze scherp zijn.... :p
Dit artikel kwam dus te laat voor jequote:Op maandag 8 februari 2016 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat wel ja, vooral nadat mijn vingertopje dat even getoetst had.
Onder of boven?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb me er ook al aan gesneden
Maar ben dan ook een enorme keukenkluns.
Nee dankje.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal er binnenkort een foto van maken en in dit topic posten.
quote:Op maandag 8 februari 2016 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal ik een bordje voor je maken? Ik doe risotto.
Bedankt dat je ook deze informatie met ons hebt gedeeld.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog even gelezen over "de derde bal" en volgens mij zijn mijn Tsjernobyl ophopingen "talgkliercysten".
Smakelijk eten mensen!
Graag gedaan pik.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt dat je ook deze informatie met ons hebt gedeeld.
Ik ben er gewoon altijd hoor.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
En dan is LTVDK ook nog eens opgedoken.
Ook alleen maar omdat Fatima post, die vent zit echt aan haar reet vast.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
En dan is LTVDK ook nog eens opgedoken.
quote:Op maandag 8 februari 2016 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal er binnenkort een foto van maken en in dit topic posten.
RIPquote:Op maandag 8 februari 2016 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Over foto's gesproken, ik kwam vorige week in een sneeuwstorm terecht op de top van een berg, met een tocht van 3 uur naar beneden voor de boeg
Deze foto weergeeft wel goed de hulpeloosheid
[ afbeelding ]
Awesome!quote:Op maandag 8 februari 2016 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Over foto's gesproken, ik kwam vorige week in een sneeuwstorm terecht op de top van een berg, met een tocht van 3 uur naar beneden voor de boeg
[ afbeelding ]
Leuk avontuur.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar zijn jullie al weg gewaaid want durf niet zo goed met de scooter.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/weerkaarten/wind
Nou en.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat Fatima post, die vent zit echt aan haar reet vast.
Was wel een avontuur ja. Dag nadien nog eens teruggegaan naar die plek voor de traumaverwerkingquote:
Het is geen orkaan of zo hoor.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zijn jullie al weg gewaaid want durf niet zo goed met de scooter.
Ja die is juist het probleem :pquote:Op maandag 8 februari 2016 17:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch een windscherm. Ghahahaha :p
Aangezien we niet achter de identiteit van deze mus gaan komen, stel ik voor dat we 'm de naam anonymussie meegeven.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:40 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zou hem binnenlaten als ie niet bang zou zijn.
quote:Op maandag 8 februari 2016 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien we niet achter de identiteit van deze mus gaan komen, stel ik voor dat we 'm de naam anonymussie meegeven.
Wat een lolbroek ben je toch ook.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien we niet achter de identiteit van deze mus gaan komen, stel ik voor dat we 'm de naam anonymussie meegeven.
Ik zit al op de fiets, maar heb een beetje wind tegen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
De risotto staat inmiddels op, Fokker.
Nee dat doe ik niet meer sinds een wijze online kookles van zelfbenoemd culinair wonder Tem.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
En wat moet je trouwens op FOK! als de risotto op staat? Die moet je blijven roeren!
Nou, ben benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet meer sinds een wijze online kookles van zelfbenoemd culinair wonder Tem.
quote:Op maandag 8 februari 2016 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de tussentijd heb ik mijn sneeuwstormfoto zelfs in mijn fobo gezet. Dan denkt iedere bezoeker dat ik erg avontuurlijk benquote:
Ik zie het.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de tussentijd heb ik mijn sneeuwstormfoto zelfs in mijn fobo gezet. Dan denkt iedere bezoeker dat ik erg avontuurlijk ben
Sommige mensen snappen het belang van leestekens niet. Deze zin maakt heel goed duidelijk hoe belangrijk een komma kan zijn. Anders stond er namelijk: De risotto staat inmiddels op Fokker.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
De risotto staat inmiddels op, Fokker.
Ja dat zou natuurlijk wel een beetje raar zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het belang van leestekens niet. Deze zin maakt heel goed duidelijk hoe belangrijk een komma kan zijn. Anders stond er namelijk: De risotto staat inmiddels op Fokker.
Tem was ooit ook zelfbenoemd komiek, samen met Harry. We wachten nog steeds op hun eerste theatershow.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet meer sinds een wijze online kookles van zelfbenoemd culinair wonder Tem.
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tem was ooit ook zelfbenoemd komiek, samen met Harry. We wachten nog steeds op hun eerste theatershow.
De tijd begint wel te dringen voor Tem.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze die leeftijd hebben voordat het zover is...
twitter:vid twitterde op maandag 08-02-2016 om 17:42:00Deze carnavalswagen op de #N274 heeft de wind niet overleefd, zien we bij @1Limburg https://t.co/oDzXylvAkf https://t.co/o4nbjtHw10 reageer retweet
https://www.facebook.com/(...)975849534764/?type=3quote:Op maandag 8 februari 2016 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vid twitterde op maandag 08-02-2016 om 17:42:00Deze carnavalswagen op de #N274 heeft de wind niet overleefd, zien we bij @1Limburg https://t.co/oDzXylvAkf https://t.co/o4nbjtHw10 reageer retweet
Kar na val. Foto: 1Limburg, woordgrap: Elflettering
Ik weet het. Dat grapje is zo oud als de weg naar Rome.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)975849534764/?type=3
deze waren eerder vriend.
Kennelijk niet overal.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Dacht trouwens dat alles was afgelast wegens het weer.
Efteling heeft voor het eerst een grappig plaatje.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat grapje is zo oud als de weg naar Rome.
Ik vond deze ook wel aardig, trouwens:
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie net dat Zeeman trouwjurken gaat verkopen voor 29,99. Wie koopt dat? En is de receptie dan in het "restaurant" van de Ikea?
Lijkt me wel wat voor LTDKV.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie net dat Zeeman trouwjurken gaat verkopen voor 29,99. Wie koopt dat? En is de receptie dan in het "restaurant" van de Ikea?
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Efteling heeft voor het eerst een grappig plaatje.
Huh?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dankje, maar hoe zit het nou met die risotto?
Best wel mooiquote:Op maandag 8 februari 2016 19:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)-altaar-in-trouwjurk
Eigenlijk moet je er nu gewoon 10 inkopen, en over 20 jaar weer verkopen alsof het een hele dure was.quote:
Ja, die gekke Snavelaar lult over jou. Jij weet iets waardoor je risotto niet hoeft te roeren of zo.quote:
Moet ze niet carnaval vieren?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, die gekke Snavelaar lult over jou. Jij weet iets waardoor je risotto niet hoeft te roeren of zo.
Is al lang geweest. 8 weken een uitverkocht Carré. Dit niet wetenquote:Op maandag 8 februari 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tem was ooit ook zelfbenoemd komiek, samen met Harry. We wachten nog steeds op hun eerste theatershow.
Vind dit nog wel je beste grapquote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Is al lang geweest. 8 weken een uitverkocht Carré. Dit niet weten
Avondje met de moeder van fielaks?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het broekje al uit voor de Topshow zometeen.
Ik lig nog brak in bed van gisteren joh.quote:
Precies, en dan gewoon wat designer labeltjes erin naaien.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er nu gewoon 10 inkopen, en over 20 jaar weer verkopen alsof het een hele dure was.
Met je schoonvader?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik lig nog brak in bed van gisteren joh.
Ja, heel gevat.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het belang van leestekens niet. Deze zin maakt heel goed duidelijk hoe belangrijk een komma kan zijn. Anders stond er namelijk: De risotto staat inmiddels op Fokker.
kan die jou niet ff bannen.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, als -ie per ongeluk zichzelf bant.
Prutser.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, is aangebrand, was vergeten te roeren.
Dacht al dat je van je fiets was gewaaid.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, is aangebrand, was vergeten te roeren.
Die vega roerbakreepjes van de Jumbo zij ook prima te nassen. Prima voor in de bami, wel zelf beetje kruiden met garam masala ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht al dat je van je fiets was gewaaid.
Was het maar zoquote:Op maandag 8 februari 2016 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht al dat je van je fiets was gewaaid.
Hm, dank voor de tip, ik noteer hem in mijn dagboek. Tzt ook eens opzoeken wat garam masale is.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Die vega roerbakreepjes van de Jumbo zij ook prima te nassen. Prima voor in de bami, wel zelf beetje kruiden met garam masala ofzo.
/zoetjezuurtjekranenborgje
ik maakte geeneens een grapjequote:Op maandag 8 februari 2016 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bek dicht d4v1d, met je kutgrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik maakte geeneens een grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dubbel op de bovenste spoiler klikt opent hij alles gewoon, dus waarom die moeite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Harry. Inclusief hilarische woordgrap: Joling moet vloggen van management![]()
![]()
* Njosnavelin vlogt volgtquote:Op maandag 8 februari 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Harry. Inclusief hilarische woordgrap: Joling moet vloggen van managementBut while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Hier heb je je show.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tem was ooit ook zelfbenoemd komiek, samen met Harry. We wachten nog steeds op hun eerste theatershow.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef yvonne het volgende:
Specularium wordt onze nieuwe FA
Hartstikke veel succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, ik ben allergisch voor muizen.![]()
![]()
FB / Feliciteer Specularium hier!
FB / Feliciteer Specularium hier!(she/her)![]()
hoezoquote:Op maandag 8 februari 2016 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar je had natuurlijk Elfletterig een topic moeten laten openen.(she/her)![]()
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen het over Elfletterig heeft.pls.
![]()
het is gewoon patat en houd daar nu gewoon een keer over opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ook niet. En ik snap die spoiler van Yvonne in MED ook niet. Is het allemaal een grap? Of denken ze serieus dat ik het erg vind dat Harry FA wordt?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen het over Elfletterig heeft.![]()
![]()
misschien willen ze wel dat jij de nieuwe NWS-mod wordt ofzoquote:Op maandag 8 februari 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik snap die spoiler van Yvonne in MED ook niet. Is het allemaal een grap? Of denken ze serieus dat ik het erg vind dat Harry FA wordt?(she/her)![]()
ik weet het ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan had ik daar wel iets van gemerkt, zoals extra knopjes, inzicht in notes en een blauw kleurtje. Ze willen (geloof ik) wel dat ik iets anders ga doen, maar dat is niet NWS-mod.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
misschien willen ze wel dat jij de nieuwe NWS-mod wordt ofzo![]()
Is gewoon omdat ik van je houquote:Op maandag 8 februari 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik snap die spoiler van Yvonne in MED ook niet. Is het allemaal een grap? Of denken ze serieus dat ik het erg vind dat Harry FA wordt?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
heb gewoon wat random dingen uit NWS-SC delen gepaktquote:Op maandag 8 februari 2016 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik nooit gepost.
Ziet er uit als van die troep die Wibi leuk vindt.(she/her)![]()
Doe deze maar in de plaats.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb gewoon wat random dingen uit NWS-SC delen gepakt![]()
![]()
Ken je ook zelf doen he.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe deze maar in de plaats.
[ afbeelding ]Heb 't gedaan voor je.
(she/her)![]()
Eigenlijk moet die "topshow" met de polonaise er ook nog bij.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb gewoon wat random dingen uit NWS-SC delen gepakt![]()
Stuur maar.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die "topshow" met de polonaise er ook nog bij.(she/her)![]()
Staat op die kutserver van David (quote:Op maandag 8 februari 2016 21:01 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde ook wat bijen maar kan die allemaal niet vinden joh.).
![]()
Linkje?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat op die kutserver van David ().
(she/her)![]()
Dit is ook alweer achterhaald.quote:![]()
Nu heeft -ie ineens een ander kleurtje, ook nog. Zul je zien dat morgen z'n naam achterstevoren wordt geschreven.![]()
Aangezien Harry nu kan bannen, stel ik trouwens dit plaatje als nieuwe UI voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn die bijen neergestort of gewoon netjes geland?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is geloof ik uit de lucht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: