SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Waarom zou bijvoorbeeld een Duitsland of een Frankrijk daarmee akkoord gaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is oorspronkelijk een Amerikaans product dus als elk land hetzelfde aanbod als de Amerikaanse versie krijgt bijv
Waarom niet? Wat heeft het voor nadelen voor ze? Kunnen waarschijnlijk rekenen op meer gebruikers in hun landquote:Op zondag 7 februari 2016 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou bijvoorbeeld een Duitsland of een Frankrijk daarmee akkoord gaan?
Maar er zijn wel meer partijen betrokken dan netflix alleen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heeft het voor nadelen voor ze? Kunnen waarschijnlijk rekenen op meer gebruikers in hun land
Omdat het leeuwendeel van hun TV programma's uit eigen land komt.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heeft het voor nadelen voor ze? Kunnen waarschijnlijk rekenen op meer gebruikers in hun land
Nope, horeca hequote:Op zondag 7 februari 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel 200% toeslag gepakt dan? Dan is het helemaal lekker.
Dat elk land een eigen regionaal aanbod heeft is niet zoveel mis mee.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Landen zouden zelf daarnaast natuurlijk ook wel eigen content erbij kunnen voegenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het leeuwendeel van hun TV programma's uit eigen land komt.
Waarom zouden ze zichzelf zo in de voet willen schieten?
En daar ligt de macht.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Maar landelijke tvmaatschappijen zullen er wel problemen mee hebben, daar heb je een punt
Nee dat niet, maar het kan wel wat meer gelijk getrokken wordenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat elk land een eigen regionaal aanbod heeft is niet zoveel mis mee.
Qua grote internationaal bekeken titels wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het kan wel wat meer gelijk getrokken worden
Je kan je alleen afvragen voor hoelang nogquote:Op zondag 7 februari 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar ligt de macht.
Als het aan netflix ligt hebben ze in alle landen volledig aanbod.
Dan nog zal de bal nooit bij netflix liggen, maar bij degene waar ze vergunningen/rechten vna moeten kopen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je alleen afvragen voor hoelang nog
Populariteit van het normale tv kijken daalt al aanzienlijk
Hm ja okéquote:Op zondag 7 februari 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan nog zal de bal nooit bij netflix liggen, maar bij degene waar ze vergunningen/rechten vna moeten kopen.
Die zijn in de meeste landen sowieso al te duur om de moeite waard te laten zijn.
Wie is dat meisjequote:Op zondag 7 februari 2016 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Qua grote internationaal bekeken titels wel.
Zieligquote:Op zondag 7 februari 2016 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
ben het topje van mijn duim verloren bij de snijmachine
hey viswijfquote:
Geen Rusnak hequote:Op zondag 7 februari 2016 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hateboervond Hoesen ook wel sterk.. Drost stelde weer teleur.
Speedy uit Arrow.quote:
Oei...quote:Op zondag 7 februari 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax, zal ik mijn baard afscheren deze week?
Nee, is volle baard. Niet lang.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei...
Als het zo'n jihadbaard is zou ik het wel doen
Het komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb wel eens achterop een scooter gezeten
Hmmm lastig hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is volle baard. Niet lang.
iddquote:Op zondag 7 februari 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het komt wel heel dichtbij zo.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 7 februari 2016 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook een keer zelf op een scooter gereden
ging hard onderuit
hoe dan.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook een keer zelf op een scooter gereden
ging hard onderuit
moet je weten?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:42 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft er hier verstand van scooters
hoi amaquote:
jaaaaquote:
Vespa tochquote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat is goed merk man? Niet al te duur je weet toch skere life nu
speedfight?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb rond mn 14e tijdje peugeot scooter gehad.
Was wel prima.
Wel makkelijk scootertjequote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb rond mn 14e tijdje peugeot scooter gehad.
Was wel prima.
Word je vies lui van, beter fietsenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
scootertje is wel chill maar zou me god niet weten wat ik er mee zou moeten doen
werk kan ik beter busje pakken of fietsen
Wat dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had dat ding op mn 14e, en was er na half jaar wel klaar mee.
Dat was mijn scooterfase
Daarom wil ik liever scooter, omdat ik veel fiets. Als het dan keer nodig is kan ik scooter pakken.quote:
autoschadebedrijfquote:Op zondag 7 februari 2016 22:57 schreef Fokker101 het volgende:
Waar zou je eigenlijk een scooter kunnen laten spuiten. En nee geen wit spuiten.
Tegenwoordig ga ik naar de Cheers. (Sinds begin dit jaar)quote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoop dat je daar heen gaat ipv Cheers
Pff Ankara is veel beter sukkel.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik naar de Cheers. (Sinds begin dit jaar)
Dat klinkt logischquote:Op zondag 7 februari 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom wil ik liever scooter, omdat ik veel fiets.
Omdat ik zonde vind als auto lang stil staat (en ik er toch geen lange afstanden mee zou maken).quote:
Nee ze kunnen wel auto's over spuiten maar scootertje.. dat is vast lastig voor ze.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo nou weerkan het daar dan? Wist ik niet.
Al wiet gerookt vandaag?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik zonde vind als auto lang stil staat (en ik er toch geen lange afstanden mee zou maken).
Schuren kan ik wel.....quote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon zelf schuren en even langs brengen.
Moeilijk hoor.
Waarom niet? Dat lijkt mij juist chill als ik een auto had gehad, beetje toeren, ritjes makenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik zonde vind als auto lang stil staat (en ik er toch geen lange afstanden mee zou maken).
Een auto is ontzettend duur he.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt mij juist chill als ik een auto had gehad, beetje toeren, ritjes maken
Hoezo ? Ik ken fokker niet.quote:
Ach het is nog lang niet zo verquote:Op zondag 7 februari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt mij juist chill als ik een auto had gehad, beetje toeren, ritjes maken
Ok. Ik vind Cheers chiller.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Omdat ik allebei daar stuff heb gehad.. en Ankara veel beter is.
In onderhoud, maandelijkse kosten lijkt het mij allemaal veel duurder. Of ik moet dat verkeerd zien.quote:
Dat wel, maar ala je een scooter vaak gebruikt zul je ook veel moeten tanken en bijhoudenquote:
Onderhoudquote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In onderhoud, maandelijkse kosten lijkt het mij allemaal veel duurder. Of ik moet dat verkeerd zien.
Vriendin van mij kon met 15 euro benzine vies veel rijden op scooter.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel, maar ala je een scooter vaak gebruikt zul je ook veel moeten tanken en bijhouden
Bij Cheers had ik super afgaan of zo iets. Bij Ankara snow white nou ankara is stukken beter.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach het is nog lang niet zo verMisschien denk ik er dan wel anders over.
[..]
Ok. Ik vind Cheers chiller.
Scooter is wel even een stuk zuiniger, en belastingtechnisch wat beter.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel, maar ala je een scooter vaak gebruikt zul je ook veel moeten tanken en bijhouden
tuurlijk maar scooters rijden over het algemeen zuiniger dan auto's en bijhouden kun je met een beetje kennis makkelijk zelfquote:Op zondag 7 februari 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat laatste vooral, ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk maar scooters rijden over het algemeen zuiniger dan auto's en bijhouden kun je met een beetje kennis makkelijk zelf
Tweedehands wel jaquote:Op zondag 7 februari 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
En om de paar jaar heb je aan je auto zoveel onderhoud daarvan kun je bijna nieuwe scooter kopen
5 a 6 eu en je hebt volle tank.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriendin van mij kon met 15 euro benzine vies veel rijden op scooter.
als ik scootertje zou hebben ken ik al 5 mensen die me (bijna) kosteloos willen helpen met onderhoudquote:
En helpen met opvoerenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik scootertje zou hebben ken ik al 5 mensen die me (bijna) kosteloos willen helpen met onderhoud
1/2k aan onderhoud?quote:
Is bezine in uk nog duurder als nl?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Reken het wel eens uit. Maar als wij de auto eruit konden doen zouden we vies geld besparen
Geen idee wat de prijs is Nl doet.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is bezine in uk nog duurder als nl?
Wij hebben een Citroen C6 gehad wat een ramp. In een jaar 20K aan onderhoud en gezeik.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet ondenkbaar binnen een paar jaar, ja.
http://www.brandstofprijzen.info/quote:Op zondag 7 februari 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee wat de prijs is Nl doet.
voor dat geld haal je gewoon een nieuwe autoquote:Op zondag 7 februari 2016 23:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wij hebben een Citroen C6 gehad wat een ramp. In een jaar 20K aan onderhoud en gezeik.
Maar dat weet je niet als die 20k niet in 1 klap isquote:Op zondag 7 februari 2016 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor dat geld haal je gewoon een nieuwe auto
Kloptquote:Op zondag 7 februari 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet als die 20k niet in 1 klap is
nee maar als je binnen een jaar al 10k voor een auto uit moet geven is het gewoon klaar wat mij betreftquote:Op zondag 7 februari 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet als die 20k niet in 1 klap is
Wel best duur.. 385-, voor rijbewijs alleen al. Mijn vader betaald mijn scooter gelukkig maar hij wil me laten sparen. Ben al gestopt met sigaretten dus gaat al aardig.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar scooter is pas aan de orde als ik ooit een huis heb. Hier zit ik dichtbij alles dus niet nodig. Lekker alles op de fiets![]()
Pffquote:Op zondag 7 februari 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.nibud.nl/consumenten/wat-kost-een-auto/
300-600 maandlasten gemiddeld
Ben je ook nog gestopt met roken?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze Audi is nu 5 jaar en hebben wel redelijk geluk gehad.
Ik heb al een auto rijbewijs.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel best duur.. 385-, voor rijbewijs alleen al. Mijn vader betaald mijn scooter gelukkig maar hij wil me laten sparen. Ben al gestopt met sigaretten dus gaat al aardig.
Ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben je ook nog gestopt met roken?
wacht maar tot je voor je autoribba gaat als je dat al veel geld vindtquote:Op zondag 7 februari 2016 23:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel best duur.. 385-, voor rijbewijs alleen al. Mijn vader betaald mijn scooter gelukkig maar hij wil me laten sparen. Ben al gestopt met sigaretten dus gaat al aardig.
Oh echt? Dat weet ik niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Binnenkort mag je toch met autorijbewijs niet meer op scooter?
Da's nog veel meer idd. Mijn auto-rijbewijs betaald pappie gelukkig.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht maar tot je voor je autoribba gaat als je dat al veel geld vindt
Betaalt hij ook je examen Nederlands?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Da's nog veel meer idd. Mijn auto-rijbewijs betaald pappie gelukkig.
Scooter is wel chill ff naar Assen naar coffeeshop. Ben je daar wel is geweest?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt? Dat weet ik niet eerlijk gezegdMocht vroeger wel, toen vriendin nog scooter had en ik er op ging rijden.
nu je school nogquote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Da's nog veel meer idd. Mijn auto-rijbewijs betaald pappie gelukkig.
Nee hij weet wel dat jij stefan heedquote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betaalt hij ook je examen Nederlands?
Ja, 2 jaar terug ofzoquote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Scooter is wel chill ff naar Assen naar coffeeshop. Ben je daar wel is geweest?
heed.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hij weet wel dat jij stefan heed
Ja, zelfs m`n oma weet nog dath ij dat sarcastisch deet wpquote:
Dat is een echt een kk slechte shop zeg jezus.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar terug ofzoGeen idee of het chill is. En ik ga niet met scooter van Emmen naar Assen hoor.
Ok Fokker. Blij dat jij mij dit even verteldquote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is een echt een kk slechte shop zeg jezus.Shop is sowieso overrated.. gewoon naar dealers gaan Ama. Je laat je veel te hard oplichten daar.
https://www.rijksoverheid(...)jbewijs-rijbewijs-amquote:Bent u 16 jaar of ouder? Dan mag u op een bromfiets rijden. Een bromfietsrijbewijs is verplicht. Een brommerrijbewijs is niet nodig als u een autorijbewijs (B) of motorrijbewijs (A) bezit.
dan nogquote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zelfs m`n oma weet nog dath ij dat sarcastisch deet wp
Thanks voor het opzoeken! (wou het net doen).quote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[url=bron]https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/inhoud/brommerrijbewijs-rijbewijs-am[/url]
en wordt verder nergens gespecificeerd dat dit afloopt
Oh beterquote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[url=bron]https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/inhoud/brommerrijbewijs-rijbewijs-am[/url]
en wordt verder nergens gespecificeerd dat dit afloopt
Ja toch. Ken je Abdel in Emmen niet?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok Fokker. Blij dat jij mij dit even verteld
Nee.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja toch. Ken je Abdel in Emmen niet?
Das een van de grotere in Emmen maar hij is een dikke sukkel. Want je mag gwn aan iedereen nummer geven.quote:
Als of ik met een junk iets zou willen? Nou nee.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
he fokker ama en haar vriend zijn weer bij elkaar dus stop tryharding
hahahahaquote:Op zondag 7 februari 2016 23:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als of ik met een junk iets zou willen? Nou nee.
Stiekem is dit projectie meneer Wietparkietquote:Op zondag 7 februari 2016 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
he fokker ama en haar vriend zijn weer bij elkaar dus stop tryharding
Gelukkig denk jij nooit na over wiet, blowen en coffeeshopsquote:Op zondag 7 februari 2016 23:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als of ik met een junk iets zou willen? Nou nee.
Nee nooit hoe kom je erbij?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig denk jij nooit na over wiet, blowen en coffeeshops
you got me hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Stiekem is dit projectie meneer Wietparkiet
"Laatste tijd". Hoe oud was je nog maar weer?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
Wiet is veel te duur laatste tijd in shops1 gram voor 10 eu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op zondag 7 februari 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zou je echt eens mee moeten stoppen ama, is niet goed voor je die hero.
Voor sommige wiet zou ik dat nog wel betalen. Maar dan moet het wel extreem goede zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
Wiet is veel te duur laatste tijd in shops1 gram voor 10 eu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
17?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Laatste tijd". Hoe oud was je nog maar weer?
Je mag dus niet eens de shop in. En al kom je er wel stiekem in.. Dan nog weet jij denk ik niet hoe het de laatste jaren daar aan toe gaat. Lijkt mij sterk.quote:
Mwah is wel extreem weinig hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor sommige wiet zou ik dat nog wel betalen. Maar dan moet het wel extreem goede zijn.
Laatste tijd zijn geen jaren.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag dus niet eens de shop in. En al kom je er wel stiekem in.. Dan nog weet jij denk ik niet hoe het de laatste jaren daar aan toe gaat. Lijkt mij sterk.
Nee klopt maar weet de prijzen welquote:Op zondag 7 februari 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je mag de shop niet eens in dus
Fokker is coffeeshop expert in Drenthe hier.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je mag de shop niet eens in dus
Nee gelukkig niet. Zou niet zo snel bij shop halen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fokker is coffeeshop expert in Drenthe hier.
Stefan.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Fokker.
We laten jou een gespreksonderwerp verzinnen en het mag niet over wiet of FC Groningen gaan. Begin maar
Ja?quote:
Purperreigerquote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke laten we het hebben over Emmen waar Stefan gewoond heeft
Prachtig ja.quote:
quote:
Deze foto is gemaakt vanuit een Mexicaans restaurant waar ikwelenes gegeten hebquote:
Dierentuin restaurant zat daar. Nu komt er een wereldrestaurant maar opening zou allang geweest moeten zijn. Zouden de concurrentie niet meer aan willen gaan denk ik met wereldrestaurant paar straten verderquote:Op zondag 7 februari 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze foto is gemaakt vanuit een Mexicaans restaurant waar ikwelenes gegeten heb
Volgens mij
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij verwar je de belastingdienst met het UWV
Ik zou een hoop ook niet meer herkennen volgens mij, volgens m`n broertje is het flink veranderd afgelopen jaren. Die komt er nog weleensquote:Op zondag 7 februari 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dierentuin restaurant zat daar. Nu komt er een wereldrestaurant maar opening zou allang geweest moeten zijn. Zouden de concurrentie niet meer aan willen gaan denk ik met wereldrestaurant paar straten verder
Klopt. Laatste jaren zijn ze heel erg bezig Emmen mooier te maken. Nieuwe plein vind ik wel mooi.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een hoop ook niet meer herkennen volgens mij, volgens m`n broertje is het flink veranderd afgelopen jaren. Die komt er nog weleens
Dat klopt.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een hoop ook niet meer herkennen volgens mij, volgens m`n broertje is het flink veranderd afgelopen jaren. Die komt er nog weleens
lukt niet echt hequote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Laatste jaren zijn ze heel erg bezig Emmen mooier te maken. Nieuwe plein vind ik wel mooi.
Dat zal best ja. Ik heb er verder niks meer te zoeken.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Laatste jaren zijn ze heel erg bezig Emmen mooier te maken. Nieuwe plein vind ik wel mooi.
Sorry fokkie.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Zolang je maar geen rare dingen ermee doetquote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Zolang je maar geen rare dingen ermee doet
zo is de werkleef hequote:Op zondag 7 februari 2016 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook beetje kutrooster
6 dagen achter elkaar
Nee, gewoon geen levenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen Super Bowl aan het kijken ofzo?
Douchen, lezen en film kijken.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk het toevallig (en voor het eerst)quote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Moet jij niet allang in je bedje liggenquote:
neequote:Op maandag 8 februari 2016 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet allang in je bedje liggen
Nu heb ik een heel raar beeld in mijn hoofd van Fylax die in zijn bed ligtquote:
Dan moeten we toch maar weer eens een goed gesprek gaan hebben met je ouders ben ik bang.quote:
fysiek 17 volgens mij maar mentaal komt het dichter in de buurt van 12.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
fysiek 17 volgens mij maar mentaal komt het dichter in de buurt van 12.
Omdat bazen seriequote:Op maandag 8 februari 2016 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Godver waarom is SoA (Sons of Anarchy) altijd spannend als ik wil slapen
Mentaal kom jij daar ook wel in de buurt als je dat elke keer ophaalt als fylax online komtquote:Op maandag 8 februari 2016 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
fysiek 17 volgens mij maar mentaal komt het dichter in de buurt van 12.
Dat dan wel weer, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mentaal kom jij daar ook wel in de buurt als je dat elke keer ophaalt als fylax online komt
quote:Op maandag 8 februari 2016 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, daar moet ik je gelijk in geven.
Soms heb ik gewoon zin om een beetje te baggeren op Fok! maar zal het proberen te beperken tot KLBquote:
Ben jij lr?quote:Op maandag 8 februari 2016 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon zin om een beetje te baggeren op Fok! maar zal het proberen te beperken tot KLB
Ik had hier echt aan moeten denken toen ik dit account aanmaakte.quote:
Die van mij sinds m'n 12e voor het eerst gok ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat dit de eerste SB wordt sinds 3 jaar die ik niet helemaal af ga kijken.
Ik kijk ook nog niet zo heel lang naar SB, pas sinds een jaartje of 6.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die van mij sinds m'n 12e voor het eerst gok ik.
Omdat vermoeidhed toch stevig begint in te kicken. Heb elf uur lang alleen maar met bier gelopen en bier getapt en heb vorige nacht ook maar een paar uurtjes geslapen. Ben geslooptquote:
Wie hadden optredens?quote:Op maandag 8 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook alleen gekeken om de eerste helft te kunnen traden.
Even halftime show en dan lekker te bed.
Ik snap het niet. Bijna net zo lastig als cricketquote:Op maandag 8 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook alleen gekeken om de eerste helft te kunnen traden.
Even halftime show en dan lekker te bed.
Cricket is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Bijna net zo lastig als cricket
Valt wel mee, er zijn een aantal basis regels die je moet kennen en de rest heb je daarna vrij snel door.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Bijna net zo lastig als cricket
In cricket heb ik me nooit verdiept, ziet veel en veel te saai uitquote:Op maandag 8 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cricket is niet zo moeilijk.
Wel heel saai.
Veel gecasht?quote:Op maandag 8 februari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, betfair kan dicht.
Nog even die show kijken dan maar
Honkbal moet je vooral de nuances van kennenquote:Op maandag 8 februari 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Om de 5 minuten ook pauzes en time-outs![]()
Heb er echt niks mee, NBA vind ik wel leuk af en toe
Honkbal is ook zo dodelijk saai
Ik zat ooit op een voetbalvereniging met ook een cricketafdeling . Die speelden echt alleen in dr zomer en zaten vooral veel te vreten onder een parasolletje. Alleen maar autisten met wat verdwaalde pakistanen . Heel vreemd allemaalquote:Op maandag 8 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cricket is niet zo moeilijk.
Wel heel saai.
Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die speelden echt alleen in dr zomer en zaten vooral veel te vreten onder een parasolletje.
Zou ook me god niet weten wat ik zou moeten betten, maar als je het aardig volgtquote:
Heb alleen maar in-play getrade.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ook me god niet weten wat ik zou moeten betten, maar als je het aardig volgt
Misschien wel iets voor stinhoquote:Op maandag 8 februari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja.
Mijn schoonvader doet officieel ook aan cricket.
Maar dat is vooral in de zomermaanden bier drinken en zaken bespreken.
Stinho is opgegroeid met de pijlquote:Op maandag 8 februari 2016 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor stinho
En zichzelf dan ook nog altijd serieus 'The Greatest Country on Earth' blijven noemenquote:Op maandag 8 februari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo genant, Amerikanen bij zulke gelegenheden.
Die mamma appelsap kende ik nog nietquote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mamma appelsap kende ik nog niet
Haha, wat verwacht je van Amerikanen en commercie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |