zo is de werkleef hequote:Op zondag 7 februari 2016 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook beetje kutrooster
6 dagen achter elkaar
Nee, gewoon geen levenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen Super Bowl aan het kijken ofzo?
Douchen, lezen en film kijken.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk het toevallig (en voor het eerst)quote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Moet jij niet allang in je bedje liggenquote:
neequote:Op maandag 8 februari 2016 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet allang in je bedje liggen
Nu heb ik een heel raar beeld in mijn hoofd van Fylax die in zijn bed ligtquote:
Dan moeten we toch maar weer eens een goed gesprek gaan hebben met je ouders ben ik bang.quote:
fysiek 17 volgens mij maar mentaal komt het dichter in de buurt van 12.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
fysiek 17 volgens mij maar mentaal komt het dichter in de buurt van 12.
Omdat bazen seriequote:Op maandag 8 februari 2016 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Godver waarom is SoA (Sons of Anarchy) altijd spannend als ik wil slapen
Mentaal kom jij daar ook wel in de buurt als je dat elke keer ophaalt als fylax online komtquote:Op maandag 8 februari 2016 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
fysiek 17 volgens mij maar mentaal komt het dichter in de buurt van 12.
Dat dan wel weer, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mentaal kom jij daar ook wel in de buurt als je dat elke keer ophaalt als fylax online komt
quote:Op maandag 8 februari 2016 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, daar moet ik je gelijk in geven.
Soms heb ik gewoon zin om een beetje te baggeren op Fok! maar zal het proberen te beperken tot KLBquote:
Ben jij lr?quote:Op maandag 8 februari 2016 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon zin om een beetje te baggeren op Fok! maar zal het proberen te beperken tot KLB
Ik had hier echt aan moeten denken toen ik dit account aanmaakte.quote:
Die van mij sinds m'n 12e voor het eerst gok ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat dit de eerste SB wordt sinds 3 jaar die ik niet helemaal af ga kijken.
Ik kijk ook nog niet zo heel lang naar SB, pas sinds een jaartje of 6.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die van mij sinds m'n 12e voor het eerst gok ik.
Omdat vermoeidhed toch stevig begint in te kicken. Heb elf uur lang alleen maar met bier gelopen en bier getapt en heb vorige nacht ook maar een paar uurtjes geslapen. Ben geslooptquote:
Wie hadden optredens?quote:Op maandag 8 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook alleen gekeken om de eerste helft te kunnen traden.
Even halftime show en dan lekker te bed.
Ik snap het niet. Bijna net zo lastig als cricketquote:Op maandag 8 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook alleen gekeken om de eerste helft te kunnen traden.
Even halftime show en dan lekker te bed.
Cricket is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Bijna net zo lastig als cricket
Valt wel mee, er zijn een aantal basis regels die je moet kennen en de rest heb je daarna vrij snel door.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Bijna net zo lastig als cricket
In cricket heb ik me nooit verdiept, ziet veel en veel te saai uitquote:Op maandag 8 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cricket is niet zo moeilijk.
Wel heel saai.
Veel gecasht?quote:Op maandag 8 februari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, betfair kan dicht.
Nog even die show kijken dan maar
Honkbal moet je vooral de nuances van kennenquote:Op maandag 8 februari 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Om de 5 minuten ook pauzes en time-outs![]()
Heb er echt niks mee, NBA vind ik wel leuk af en toe
Honkbal is ook zo dodelijk saai
Ik zat ooit op een voetbalvereniging met ook een cricketafdeling . Die speelden echt alleen in dr zomer en zaten vooral veel te vreten onder een parasolletje. Alleen maar autisten met wat verdwaalde pakistanen . Heel vreemd allemaalquote:Op maandag 8 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cricket is niet zo moeilijk.
Wel heel saai.
Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die speelden echt alleen in dr zomer en zaten vooral veel te vreten onder een parasolletje.
Zou ook me god niet weten wat ik zou moeten betten, maar als je het aardig volgtquote:
Heb alleen maar in-play getrade.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ook me god niet weten wat ik zou moeten betten, maar als je het aardig volgt
Misschien wel iets voor stinhoquote:Op maandag 8 februari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja.
Mijn schoonvader doet officieel ook aan cricket.
Maar dat is vooral in de zomermaanden bier drinken en zaken bespreken.
Stinho is opgegroeid met de pijlquote:Op maandag 8 februari 2016 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor stinho
En zichzelf dan ook nog altijd serieus 'The Greatest Country on Earth' blijven noemenquote:Op maandag 8 februari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo genant, Amerikanen bij zulke gelegenheden.
Die mamma appelsap kende ik nog nietquote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mamma appelsap kende ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |