Wat Donraja zegt. Kinderen meenemen naar een vak waar men scheldt met "kankerjoden" e.d. is niet heel wenselijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik zit op geel en dat beeld wat je schetst strookt totaal niet met de werkelijkheid.
Mijn zoon gaat straks ook gewoon mee. Maar daarmee blijf ik niet op W staan iddquote:Op maandag 8 februari 2016 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Mijn broertje is daar weer anders in, die neemt zijn jongens wel mee.
Het debielste wat ik zelf mee maakte was een of andere tosti die kankerzwarte naar Manu riep.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:29 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Wat Donraja zegt. Kinderen meenemen naar een vak waar men scheldt met "kankerjoden" e.d. is niet heel wenselijk.
Ik heb eigenlijk in elk vak van de Kuip inmiddels wel gezeten en moet het eerste vak nog tegenkomen waar geen schreeuwdebiel zit die welig loopt te tieren. K kwam nog het dichtste in de buurt.
Ok. Tja jouw kinderen en jouw opvoeding. Ik denk dat het vanuit pedagogisch oogpunt niet heel veel zin heeft om ze dan bijvoorbeeld niet naar Feyenoord te laten gaan vanwege mogelijk grof taalgebruik. Maargoed, lekker belangrijk ook. Jouw kinderen, jouw opvoeding.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat ik liever niet heb dat ze elke 2 minuten iets over 'kankerjoden' e.d. horen roepen.
K?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat straks ook gewoon mee. Maar daarmee blijf ik niet op W staan idd
quote:Op maandag 8 februari 2016 15:29 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk in elk vak van de Kuip inmiddels wel gezeten en moet het eerste vak nog tegenkomen waar geen schreeuwdebiel zit die welig loopt te tieren. K kwam nog het dichtste in de buurt.
Op W1 begon er een de spits van Krasnodar uit te maken voor "kankerneger" met recht voor zijn neus een megagrote neger en de groep van Hille Jones.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het debielste wat ik zelf mee maakte was een of andere tosti die kankerzwarte naar Manu riep.Die kreeg wel het halve vak over zich heen.
Is er iets jongen? K, KK, J, JJ, G, GG, Y, F, FF, E, EE, D, Z, Q, X, S, U, V en W zijn vakken waar ik een of meerdere wedstrijden van Feyenoord gezien heb.quote:
Ik kom al langer dan 20 jaar bij Feyenoord en in geen enkel vak waar ik zat of stond was een schreeuwdebiel die elke wedstrijd structureel zat te kankeren. Tegen de joden is dat een ander verhaal.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:29 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Wat Donraja zegt. Kinderen meenemen naar een vak waar men scheldt met "kankerjoden" e.d. is niet heel wenselijk.
Inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2016 15:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Tja jouw kinderen en jouw opvoeding. Ik denk dat het vanuit pedagogisch oogpunt niet heel veel zin heeft om ze dan bijvoorbeeld niet naar Feyenoord te laten gaan vanwege mogelijk grof taalgebruik. Maargoed, lekker belangrijk ook. Jouw kinderen, jouw opvoeding.
Tweede ring valt het inderdaad het meeste mee denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:35 schreef XSbig het volgende:
Sta zelf op Y2 en moet hem wel redelijk gelijk geven. (Gaan volgend jaar dan ook naar de overkant, X waarschijnlijk). Denk dat je de minste kans op debielen in de 2e ring hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 15:33 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Op W1 begon er een de spits van Krasnodar uit te maken voor "kankerneger" met recht voor zijn neus een megagrote neger en de groep van Hille Jones.
"Ay is grap mattie no spang"![]()
![]()
Jazeker. Laatst genoemde staat altijd helemaal vooraan, en diegene die het riep was zelf Arubaan.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga pas 2e ring als die fokkers een lift installeren. #lazysuri
Ik vind van niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat Maastoren zegt, je kan ze best meenemen. Ik vind dat je wat overdrijft.
En? Wat is je punt nu precies?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jazeker. Laatst genoemde staat altijd helemaal vooraan, en diegene die het riep was zelf Arubaan.
Wat is dit voor een sneuneuzerigheid?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:24 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Y zijn echt de grootste tokkiedebielen die ik ooit gezien heb. Ik heb daar eens gestaan: n-o-o-i-t meer.
Jij bent maximaal 21 ofzo? Opleidingsniveau is MBO of HBO-pret. Je bent blond en óf heel iel of heel papperig. Je doet teveel gel in je haar en hebt zo'n typisch nederlands hoofd.
Waarom zit HMF overigens ineens op dit account, kan iemand me dat even uitleggen?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:24 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Y zijn echt de grootste tokkiedebielen die ik ooit gezien heb. Ik heb daar eens gestaan: n-o-o-i-t meer.
Jij bent maximaal 21 ofzo? Opleidingsniveau is MBO of HBO-pret. Je bent blond en óf heel iel of heel papperig. Je doet teveel gel in je haar en hebt zo'n typisch nederlands hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |