http://sourdough.com/recipes/briochequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Een Breioche? Wat gebruik je nu als recept trouwens, ik die van Julia Child
Dankquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://sourdough.com/recipes/brioche
Hoe dom ben je dan, loopt zeker ook met een ijsje een boekwinkel binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Iemand beledigd omdat haar hond de winkel niet in mocht. Ze was al binnen. Er hangt gewoon een bordje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:01 schreef Isegrim het volgende:
komt vast iets over op facebook, hondenhaters daaro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik helemaal. Morgen geen workshop toch! Uitrusten 2.0quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef Isegrim het volgende:
Mijn eerste wens als we daar geld voor hebben: iemand betalen om schoon te maken. Eerst van 04:30 tot 17:00 bakken en verkopen en daarna van 17:00 tot 19:00 schoonmaken =.
Mij mag je in overgebleven brood betalen om schoon te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef Isegrim het volgende:
Mijn eerste wens als we daar geld voor hebben: iemand betalen om schoon te maken. Eerst van 04:30 tot 17:00 bakken en verkopen en daarna van 17:00 tot 19:00 schoonmaken =.
Applaus!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:26 schreef Isegrim het volgende:
Vorige week zaterdag record. Deze week record van vorige week zaterdag verbeterd.
Deal! Wanneer begin je? Kan het nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mij mag je in overgebleven brood betalen om schoon te maken
Ik ga over 2 minuten weg. Doe er alleen wel een klein uurtje over. Als je dan nog wat aan me hebt, prima.quote:
Je meent het nog ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 minuten weg. Doe er alleen wel een klein uurtje over. Als je dan nog wat aan me hebt, prima.
Normaal ben ik op zaterdag om 17.00 uur klaar en kan ik een uurtje later helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |