quote:Op zondag 14 februari 2016 18:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen jullie de broodjes niet invriezen en dan opbakken? Edit: ik bedoel ongebakken broodjes bij jullie invriezen. Of werken met een oproepkracht, bijvoorbeeld een her-intreder?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:43 schreef Isegrim het volgende:
Het feit dat ik best een dag minder kan gaan werken om dit mogelijk te maken, maar dat is dan een vaste dag en geen random dag. En zij hebben het op wisselende dagen nodig. Dat gaat nu nog niet. Mijn inkomen is nog wel even nodig.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]mag ik daar uit afleiden dat je tevreden bent en dat het voor nu dus boven verwachting gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef komrad het volgende:
[..]
mag ik daar uit afleiden dat je tevreden bent en dat het voor nu dus boven verwachting gaat?
Geen ruimte voor een grote vriezer. En zij willen echt vers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kunnen jullie de broodjes niet invriezen en dan opbakken? Edit: ik bedoel ongebakken broodjes bij jullie invriezen. Of werken met een oproepkracht, bijvoorbeeld een her-intreder?
niet verassend, maar goed initiatiefquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen ruimte voor een grote vriezer. En zij willen echt vers.
Los van de 1500 broodjes: we overwegen om te gaan werken met ex-gedetineerden.
Prima combinatie een ex-gedetineerde met een groot broodmesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Prima combinatie een ex-gedetineerde met een groot broodmes
Vijlen in broden?quote:Op zondag 21 februari 2016 05:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over een maand: massale ontsnapping
Goed idee. Ook vanuit de mvo-gedachte.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2016 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed idee. Ook vanuit de mvo-gedachte.
Ooit de serie van Ramsay gezien ? https://en.wikipedia.org/wiki/Gordon_Behind_Bars best vermakelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2016 10:02 schreef mytec het volgende:
[..]
Ooit de serie van Ramsay gezien ? https://en.wikipedia.org/wiki/Gordon_Behind_Bars best vermakelijk.
Gebruik je dan de kaas van de kaasboer?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:05 schreef Isegrim het volgende:
De kaasboer wil alvast 20 kaasbroodjes komende zaterdag.
Niets dan lof voor die beslissingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat deden we al.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:50 schreef Duufje het volgende:
[..]
Gebruik je dan de kaas van de kaasboer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |