quote:Op zondag 14 februari 2016 17:38 schreef Isegrim het volgende:
De bakkerij heeft over 2015 winst gemaakt!Een bonusbroodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een bonus!![]()
Leven: why ook eigenlijk not!
Dat klinkt mooi, lukt dat allemaal qua capaciteit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Er wil iemand mogelijk 1500 broodjes per maand.
Dan wordt het toch een kleine broodfabriek?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Isegrim het volgende:
formaat groot of formaat jeroentje?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Isegrim het volgende:
dat is 90-100 broodjes per openingsdag. Hoeveel verkopen jullie er nu ongeveer per dag?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Het zou ook bepalend zijn hoe het verdeeld is over de maand. Dat je niet in de eerste weken 50 broodjes moet bakken en in de laatste week 1350...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:11 schreef komrad het volgende:
Ik begrijp dat jullie er over na willen denken, het is een mooie kans maar je wilt ook ruimte voor andere zakelijke afnemers hebben en niet te afhankelijk worden van een leverancier. Zou het over de hele week verdeeld zijn of alleen leveren op de dagen dat jullie open zijn?
Ja, dat wordt dan wel erg lastig met zo'n klant.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Die 1500 wordt niks.Ze willen ze vers (niet afbak), ze kunnen niets op voorraad hebben en ze willen ze op wisselende dagen. Gaat niet!
Vandaag is het rustig, heb ik begrepen.
Waar zit het grootste knelpunt voor jullie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:38 schreef Isegrim het volgende:
Het gaat om een foodtruck die uit de wijk komt. Had het heel leuk gevonden maja.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Die 1500 wordt niks.Ze willen ze vers (niet afbak), ze kunnen niets op voorraad hebben en ze willen ze op wisselende dagen. Gaat niet!
Vandaag is het rustig, heb ik begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |