True, 2 jaar op rij geen Europees voetbal is gewoon een ramp. Komen we weer in de periode 2007-2012 terecht.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:18 schreef Tortugal het volgende:
Beker is zo ontzettend belangrijk. Kan het verschil maken voor de komende jaren of je volgend jaar weer eens Europees speelt. Alles op alles in die twee wedstrijden.
Hmm, interessant.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:18 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dacht dat het mogelijk was dat Justitie dat ook oplegde (incl. meldplicht) maar zo niet heb je gelijk.
plaatje?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:19 schreef Oldground het volgende:
Zo'n opgehangen pop van Vermeer gaat toch vele malen verder dan die racistische leuzen van ADO naar Bazoer? Vind dit meer in het straatje van dat spandoek van Standard m.b.t. Defour.
Dat vind ik te makkelijk gezegd. Helemaal omdat het pas aan het eind van het seizoen bekend is of je de beker ook echt wint.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beker is de snelste weg naar Europees. Als je als club nog een beetje geld wil verdienen, lijkt me dat de beste weg.
Kansloze wedstrijden. Oefenpartijtjes om een fruitschaal.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sowieso begrijp ik eigenlijk niet zo goed waarom er denigrerend wordt gedaan over supercups. Zijn toch gewoon finales, en vaak ook prachtige wedstrijden.
(Herinner me bijvoorbeeld die 4-2 nog paar jaar geleden)
7de plek is nog play-offs. Dan pakken we gewoon een Europees ticket via de play-offs.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik te makkelijk gezegd. Helemaal omdat het pas aan het eind van het seizoen bekend is of je de beker ook echt wint.
Ik zie hier mensen doen alsof de 3e plaats al verloren is. Er moet vol worden ingezet om op die 3e plaats te eindigen en dat is ook mogelijk. Als je de bekerfinale verliest en je ontdekt dan dat je 8e staat is toch een stuk pijnlijker dan als je nog een 3e plek hebt om op terug te vallen.
Volgend jaar Telstar uit bedoel jequote:Op zondag 7 februari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
7de plek is nog play-offs. Dan pakken we gewoon een Europees ticket via de play-offs.
Hebben jullie ooit goed gepresteerd in de play-offs?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
7de plek is nog play-offs. Dan pakken we gewoon een Europees ticket via de play-offs.
Feyenoord heeft toch nog nooit de playoffs gewonnen?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
*Feyenoord heeft zelfs nog nooit een wedstrijd gewonnen in de play-offs. Ook niet tegen tegenstanders zoals Heerenveen, NAC en Groningen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch nog nooit de playoffs gewonnen?
Marseille-supporters deden het ook met Valbuena dit jaar, veel opvallender ook nog. Die wedstrijd was echt een schande voor de club, inclusief bekogelingen en verschrikkelijke overtredingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:19 schreef Oldground het volgende:
Zo'n opgehangen pop van Vermeer gaat toch vele malen verder dan die racistische leuzen van ADO naar Bazoer? Vind dit meer in het straatje van dat spandoek van Standard m.b.t. Defour.
Beide even ziek inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelfde niveau triestheid als die pop, alleen krijgt deze een 7 voor de moeite.
Licht sarcasme zat daarin. Feyenoord is altijd afgrijselijk slecht in de play-offs.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben jullie ooit goed gepresteerd in de play-offs?
Icm dezequote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Omdat ie voor Anderlecht had getekend geloof ik.
snap ik het spandoekquote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vermeer is opgehangen, Defour onthoofd. Al vind ik die van Defour nog wel extremer.
FTFYquote:Op zondag 7 februari 2016 15:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Licht sarcasme zat daarin. Feyenoord is altijd afgrijselijk slecht.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
*Feyenoord heeft zelfs nog nooit een wedstrijd gewonnen in de play-offs. Ook niet tegen tegenstanders zoals Heerenveen, NAC en Groningen.
Vak410 zijn geen supporters maar snuivende mislukte lui met de rug naar het veld die zichzelf wijsmaken dat ze belangrijker zijn dan de club .quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Marseille-supporters deden het ook met Valbuena dit jaar, veel opvallender ook nog. Die wedstrijd was echt een schande voor de club, inclusief bekogelingen en verschrikkelijke overtredingen.
Er moet een harde grens getrokken worden bij dit soort incidenten. Supporters moeten niet denken dat alles maar kan.
Waar haal je die ondertoon vandaan dan? De dader had toch geen KKK-pakje aan of een brandend kruis vast?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:24 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Vind die Vermeer nog wat erger gezien de racistische ondertoon
Zijn ze ook. Zelfs de KNVB is al eens voor hun gezwichtquote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vak410 zijn geen supporters maar snuivende mislukte lui met de rug naar het veld die zichzelf wijsmaken dat ze belangrijker zijn dan de club .
Ik heb laats 5 van die vak 410 boys te grazen genomen het zijn gewoon mietjesquote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vak410 zijn geen supporters maar snuivende mislukte lui met de rug naar het veld die zichzelf wijsmaken dat ze belangrijker zijn dan de club .
het lynchen van negers heeft voor sommige mensen nogal snel een KKK associatiequote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar haal je die ondertoon vandaan dan? De dader had toch geen KKK-pakje aan of een brandend kruis vast?
Beetje zoals 70% van het Feyenoord publiek, alleen dan omgedraaid?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap de ophef om die pop niet zo. Boeie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lynching_in_the_United_Statesquote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar haal je die ondertoon vandaan dan? De dader had toch geen KKK-pakje aan of een brandend kruis vast?
Yupquote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beetje zoals 70% van het Feyenoord publiek, alleen dan omgedraaid?
Los van de vraag of dit iets met racisme te maken heeft, bij de meeste lynchpartijen was de KKK in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Ken ook een gast die daar zit. Meelopers met een grote bek.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik heb laats 5 van die vak 410 boys te grazen genomen het zijn gewoon mietjes
Klopt ja, misschien nog een betere vergelijking. Dat ging ook veel en veel te ver.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Marseille-supporters deden het ook met Valbuena dit jaar, veel opvallender ook nog. Die wedstrijd was echt een schande voor de club, inclusief bekogelingen en verschrikkelijke overtredingen.
Er moet een harde grens getrokken worden bij dit soort incidenten. Supporters moeten niet denken dat alles maar kan.
Leugens. Met Rutten was het na de winterstop 3 keer niets met als dieptepunt de laatste potjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:24 schreef Kuiver het volgende:
Ik mis Rutten gewoon, hij speelde tenminste leuk voetbal en pas aan het eind van het seizoen ging het mis
Daniel toch!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik heb laats 5 van die vak 410 boys te grazen genomen het zijn gewoon mietjes
Is ze ook maak je daar maar niet druk om doe groeten aan de familie van Carlos als je zietquote:Op zondag 7 februari 2016 15:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moeder zal wel trost op je zijn.
Onzin en dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:24 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Vind die Vermeer nog wat erger gezien de racistische ondertoon
Gewoon een zieke actie. Terecht dat het eindelijk eens direct aangepakt is.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |