Sorry hoor, maar dit lijkt mij echt een troll-bericht!!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef Raptor1985 het volgende:
Vanavond of morgen de huldiging vanwege jullie nieuwe clubrecord?
Wel heel pijnlijk allemaal, was ooit zo'n goede voetballer.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moet de eer aan zichzelf houden en zijn contract inleveren.
Ja, die hebben alles gewonnenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weleens benieuwd naar de stand na de winterstop. Feyenoord uiteraard klem onderaan. Volgens mij staat AZ dan eerste?
Nou ja als je al gaat huldigen omdat je het kampioenschap verliest vind ik dit best een logische stap hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit lijkt mij echt een troll-bericht!!
je gaat toch niet huldigen vanwege 6 verliespartijen?
Het stadionverbod is niet Vermeerquote:
Elia zal vannacht nog wel een paar keer wakker schrikken.quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Heel 410 opgepakt? Doen ze goed.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kijk Feyenoord supporters, zo pak je dit aan,twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Waarom niet? 2e plaats is ook reden tot huldigen blijkbaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit lijkt mij echt een troll-bericht!!
je gaat toch niet huldigen vanwege 6 verliespartijen?
KNJB.quote:ax-supporters hebben voor de wedstrijd Ajax-Feyenoord een pop met een koord om zijn nek opgehangen die Feyenoorddoelman Kenneth Vermeer moest voorstellen. De pop had een T-shirt aan met de naam van de keeper en het rugnummer 1. Gedurende de wedstrijd moest Vermeer het ook ontgelden in spreekkoren van Ajax-supporters.
De KNVB is bekend met het incident met de pop. De voetbalbond noemt het een "verwerpelijke actie van een heel klein deel van de Ajax-aanhang". De KNVB weet nog niet of er actie wordt ondernomen. "Het zou kunnen dat de club deze mensen zelf aanspreekt op hun gedrag", aldus een KNVB-woordvoerder. Een woordvoerder van Ajax zegt niet bekend te zijn met het incident en wil vooralsnog niet reageren.
Oke, nu is het weer goed ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kijk Feyenoord supporters, zo pak je dit aan,twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Hebben jullie misschien toch nog een feestje dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Waarom niet? 2e plaats is ook reden tot huldigen blijkbaar.
Nouja, goede snelle reactie toch.quote:
De Ajaxsupporters hebben die man een stadionverbod gegeven?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Okequote:Op zondag 7 februari 2016 14:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien toch nog een feestje dit seizoen.
Het blijft een prijsquote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Serieuze vraag: Is het al bekend of er een huldiging volgt bij bekerwinst? In 2008 was dat toch een mooi feestje.
Alsof Feyenoord die beker gaat pakkenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Serieuze vraag: Is het al bekend of er een huldiging volgt bij bekerwinst? In 2008 was dat toch een mooi feestje.
Meen je dit serieus? Natuurlijk komt er dan een huldiging.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Daar is cofox weerquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef cofox het volgende:
Tijd dat Gio gaat oprotten ik ben klaar met die gozer![]()
![]()
Als ie de beste lijkt valt dat vaak ook nog wel mee. Anderen moeten heel vaak het verdedigende werk voor hem opknappen en hij maakt verkeerde keuzes. Communiceert ook te weinig met teamgenoten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Kopsterk het volgende:
Lijkt me wel zwaar frustrerend om te zien hoe wisselvallig Vilhena is. Laatst slechtste man van het veld, vandaag weer zo een beetje de beste
Werd in 2008 ook aan getwijfeld. Maar mooi zo, Kuijt toch nog op de Coolsingel.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Natuurlijk komt er dan een huldiging.
Bijna kampioen olé olé.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien toch nog een feestje dit seizoen.
Het zou meesterlijk zijn als Feyenoord tegen VVSB moet... Dan zou ik een verlies niet eens erg vindenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
AZ thuis en Utrecht thuis zijn beiden 50-50 wedstrijden.
In alle topwedstrijden de beste aan de kant bij Feyenoord geweest volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Kopsterk het volgende:
Lijkt me wel zwaar frustrerend om te zien hoe wisselvallig Vilhena is. Laatst slechtste man van het veld, vandaag weer zo een beetje de beste
Wow echt gênant was dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bijna kampioen olé olé.
[ afbeelding ]
Haha inderdaad. Het Nederlandse voetbal is toch al naar de klote.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou meesterlijk zijn als Feyenoord tegen VVSB moet... Dan zou ik een verlies niet eens erg vinden
Daarom. En Feyenoord heeft toch niets in Europa te zoeken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Het Nederlandse voetbal is toch al naar de klote.
Been vond Tapia het bestequote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
In alle topwedstrijden de beste aan de kant bij Feyenoord geweest volgens mij
Origineel hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef cofox het volgende:
Tijd dat Gio gaat oprotten ik ben klaar met die gozer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |