Sorry hoor, maar dit lijkt mij echt een troll-bericht!!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef Raptor1985 het volgende:
Vanavond of morgen de huldiging vanwege jullie nieuwe clubrecord?
Wel heel pijnlijk allemaal, was ooit zo'n goede voetballer.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moet de eer aan zichzelf houden en zijn contract inleveren.
Ja, die hebben alles gewonnenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weleens benieuwd naar de stand na de winterstop. Feyenoord uiteraard klem onderaan. Volgens mij staat AZ dan eerste?
Nou ja als je al gaat huldigen omdat je het kampioenschap verliest vind ik dit best een logische stap hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit lijkt mij echt een troll-bericht!!
je gaat toch niet huldigen vanwege 6 verliespartijen?
Het stadionverbod is niet Vermeerquote:
Elia zal vannacht nog wel een paar keer wakker schrikken.quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Heel 410 opgepakt? Doen ze goed.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kijk Feyenoord supporters, zo pak je dit aan,twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Waarom niet? 2e plaats is ook reden tot huldigen blijkbaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit lijkt mij echt een troll-bericht!!
je gaat toch niet huldigen vanwege 6 verliespartijen?
KNJB.quote:ax-supporters hebben voor de wedstrijd Ajax-Feyenoord een pop met een koord om zijn nek opgehangen die Feyenoorddoelman Kenneth Vermeer moest voorstellen. De pop had een T-shirt aan met de naam van de keeper en het rugnummer 1. Gedurende de wedstrijd moest Vermeer het ook ontgelden in spreekkoren van Ajax-supporters.
De KNVB is bekend met het incident met de pop. De voetbalbond noemt het een "verwerpelijke actie van een heel klein deel van de Ajax-aanhang". De KNVB weet nog niet of er actie wordt ondernomen. "Het zou kunnen dat de club deze mensen zelf aanspreekt op hun gedrag", aldus een KNVB-woordvoerder. Een woordvoerder van Ajax zegt niet bekend te zijn met het incident en wil vooralsnog niet reageren.
Oke, nu is het weer goed ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kijk Feyenoord supporters, zo pak je dit aan,twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Hebben jullie misschien toch nog een feestje dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Waarom niet? 2e plaats is ook reden tot huldigen blijkbaar.
Nouja, goede snelle reactie toch.quote:
De Ajaxsupporters hebben die man een stadionverbod gegeven?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Okequote:Op zondag 7 februari 2016 14:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien toch nog een feestje dit seizoen.
Het blijft een prijsquote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Serieuze vraag: Is het al bekend of er een huldiging volgt bij bekerwinst? In 2008 was dat toch een mooi feestje.
Alsof Feyenoord die beker gaat pakkenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Serieuze vraag: Is het al bekend of er een huldiging volgt bij bekerwinst? In 2008 was dat toch een mooi feestje.
Meen je dit serieus? Natuurlijk komt er dan een huldiging.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Daar is cofox weerquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef cofox het volgende:
Tijd dat Gio gaat oprotten ik ben klaar met die gozer![]()
![]()
Als ie de beste lijkt valt dat vaak ook nog wel mee. Anderen moeten heel vaak het verdedigende werk voor hem opknappen en hij maakt verkeerde keuzes. Communiceert ook te weinig met teamgenoten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Kopsterk het volgende:
Lijkt me wel zwaar frustrerend om te zien hoe wisselvallig Vilhena is. Laatst slechtste man van het veld, vandaag weer zo een beetje de beste
Werd in 2008 ook aan getwijfeld. Maar mooi zo, Kuijt toch nog op de Coolsingel.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Natuurlijk komt er dan een huldiging.
Bijna kampioen olé olé.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien toch nog een feestje dit seizoen.
Het zou meesterlijk zijn als Feyenoord tegen VVSB moet... Dan zou ik een verlies niet eens erg vindenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
AZ thuis en Utrecht thuis zijn beiden 50-50 wedstrijden.
In alle topwedstrijden de beste aan de kant bij Feyenoord geweest volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Kopsterk het volgende:
Lijkt me wel zwaar frustrerend om te zien hoe wisselvallig Vilhena is. Laatst slechtste man van het veld, vandaag weer zo een beetje de beste
Wow echt gênant was dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bijna kampioen olé olé.
[ afbeelding ]
Haha inderdaad. Het Nederlandse voetbal is toch al naar de klote.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou meesterlijk zijn als Feyenoord tegen VVSB moet... Dan zou ik een verlies niet eens erg vinden
Daarom. En Feyenoord heeft toch niets in Europa te zoeken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Het Nederlandse voetbal is toch al naar de klote.
Been vond Tapia het bestequote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
In alle topwedstrijden de beste aan de kant bij Feyenoord geweest volgens mij
Origineel hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef cofox het volgende:
Tijd dat Gio gaat oprotten ik ben klaar met die gozer![]()
![]()
Ja precies en 50-50=0quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
AZ thuis en Utrecht thuis zijn beiden 50-50 wedstrijden.
Was wat overdreven, geef ik toe. Maar toen kwamen we wel uit een heel diep dal.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bijna kampioen olé olé.
[ afbeelding ]
Waarom nog aangifte doen? Hij is toch al strafrechtelijk vervolgdquote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef cofox het volgende:
Feyenoor wordt voornamelijk naar de klote geholpen doordat kk bestuur inc. Gio en die kutspelers![]()
Ongeveer hetzelfde dal als waar ze nu weer heen gaanquote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Was wat overdreven, geef ik toe. Maar toen kwamen we wel uit een heel diep dal.
Idd. Een poppetje wat opgehangen wordt. boehoe. Get fucking over it.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Waarom nog aangifte doen? Hij is toch al strafrechtelijk vervolgd
Wat een kulbericht voor de bühne, lekker belangrijk ook verder..
??? Waar zie jij een strafrechtelijke vervolging??? Als het bericht klopt, heeft ajax die idioot in kwestie een stadionverbod gegeven. Da's een privé kwestie.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
6 op rij verloren in de competitie. En daar zal PEC uit volgende week nog wel bijkomen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:55 schreef Haringkop het volgende:
8 verliezen in 22 wedstrijden, nuff said..
Wat een bagger, is het woord lichtpuntje al gevallen?
Het worden spannende potjes hoor.quote:
Ik vind Vilhena de laatste tijd echt een toegevoegde waarde. Zijn agressie is echt top.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie de beste lijkt valt dat vaak ook nog wel mee. Anderen moeten heel vaak het verdedigende werk voor hem opknappen en hij maakt verkeerde keuzes. Communiceert ook te weinig met teamgenoten.
Maar soms ziet het er inderdaad best leuk uit.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Een poppetje wat opgehangen wordt. boehoe. Get fucking over it.
Niet zo paniekerig. PEC heeft een dramatisch elftal (in before Feyenoord ook) zonder een creatieve nootquote:Op zondag 7 februari 2016 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
6 op rij verloren in de competitie. En daar zal PEC uit volgende week nog wel bijkomen.
Oh god, door de invalbeurt van Elia had ik de wedstrijd van Bilal al een beetje verdrongen. Maar wat bezielt iemand om die gast te blijven opstellen?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal en Elia zijn echt de nieuwe variant van Peppi en Kokki.
Staat in het twitterbericht waar ik op reageerde.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? Waar zie jij een strafrechtelijke vervolging??? Als het bericht klopt, heeft ajax die idioot in kwestie een stadionverbod gegeven. Da's een privé kwestie.
Apart valt dit niet onder de vrijheid van meningsuiting? Als die ISIS boys in de Schilderswijk meest walgelijke dingen roepen komen ze er mee weg. Voetbalsupporters pakken scoort makkelijker meten met 2 maten in dit landquote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon een tussenjaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:55 schreef Haringkop het volgende:
8 verliezen in 22 wedstrijden, nuff said..
Wat een bagger, is het woord lichtpuntje al gevallen?
Bilal is met alles bezig behalve teamsport.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh god, door de invalbeurt van Elia had ik de wedstrijd van Bilal al een beetje verdrongen. Maar wat bezielt iemand om die gast te blijven opstellen?
twitter:HidehoJacco twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:48:34Reactie @KNVB n.a.v. 2 incidenten. Zoek de verschillen. #ajafey #vermeer #bazoer https://t.co/hGYeKh08Zf reageer retweet
ajax heeft, naast het stadionverbod, aangifte gedaan bij de politie. Die gaan over opsporing en het OM over strafrechtelijke vervolging. Hier heeft noch ajax, noch de KNVB iets mee te maken (afgezien van de aangifte)quote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Staat in het twitterbericht waar ik op reageerde.
Twitterbericht is ook gewoon onzin dus.
Twee opties, het wordt een mislukt seizoen of een rampseizoen. En dat is het wat mij betreft als er weer geen Europees voetbal wordt behaald.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde dal als waar ze nu weer heen gaan
Is echt geen mislukt seizoen als je de beker wint hoor. Dan is het gewoon een geslaagd seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Twee opties, het wordt een mislukt seizoen of een rampseizoen. En dat is het wat mij betreft als er weer geen Europees voetbal wordt behaald.
Had je het ook vrijheid van meningsuiting gevonden als de pop Wilders voor moest stellen?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef cofox het volgende:
[..]
Apart valt dit niet onder de vrijheid van meningsuiting? Als die ISIS boys in de Schilderswijk meest walgelijke dingen roepen komen ze er mee weg. Voetbalsupporters pakken scoort makkelijker meten met 2 maten in dit land![]()
Ajax neemt gelijk actie, en een poppetje of oerwoudgeluiden.. ik vind t nogal een verschil, als Vermeer nou thuis was bedreigd door Ajacieden zou ik het nog wel snappen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef RvLaak het volgende:
Deze is wel grappig:twitter:HidehoJacco twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:48:34Reactie @KNVB n.a.v. 2 incidenten. Zoek de verschillen. #ajafey #vermeer #bazoer https://t.co/hGYeKh08Zf reageer retweet
de kritiek gaat dan ook niet over ajax... Niet zo snel in de calimero-rol springen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ajax neemt gelijk actie, en een poppetje of oerwoudgeluiden.. ik vind t nogal een verschil, als Vermeer nou thuis was bedreigd door Ajacieden zou ik het nog wel snappen.
Sinds Vilhena erin staat gaat het dramatisch. Niet dat dat betekent dat hij de enige oorzaak is, maar het spreekt niet in z'n voordeel. Verder staan er dezelfde spelers als voor de winterstop.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind Vilhena de laatste tijd echt een toegevoegde waarde. Zijn agressie is echt top.
Ik vraag me vooral af wat er met elia aan de hand is.
Dit noemt men satire joh met een dikke korrelzout nemen dit. Zelfde met die onzin over oerwoudgeluiden bij Den Haag hebben ze niks beters te doen bij politie en justitie? Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had je het ook vrijheid van meningsuiting gevonden als de pop Wilders voor moest stellen?
Daarbij is iemand dood wensen geen mening... Schijnbaar is de betekenis van het woord "mening" bij vele mensen onbekend.
Gast dat snap ik ook wel. Maar overal wordt dat achterlijke Twitterbericht geplaatste waar wordt gesteld dat hij strafrechtelijk is vervolgd. Iets wat gewoon simpelweg niet waar kan zijn..quote:Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ajax heeft, naast het stadionverbod, aangifte gedaan bij de politie. Die gaan over opsporing en het OM over strafrechtelijke vervolging. Hier heeft noch ajax, noch de KNVB iets mee te maken (afgezien van de aangifte)
Veelzeggendquote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef RvLaak het volgende:
Deze is wel grappig:twitter:HidehoJacco twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:48:34Reactie @KNVB n.a.v. 2 incidenten. Zoek de verschillen. #ajafey #vermeer #bazoer https://t.co/hGYeKh08Zf reageer retweet
Bekerwinst zou mooi zijn, maar gaat mij te ver om dan van een geslaagd seizoen te spreken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is echt geen mislukt seizoen als je de beker wint hoor. Dan is het gewoon een geslaagd seizoen.
Nee, dat zeg ik nergens, maar de situatie bij Ado of Ajax is nu zo anders dat de KNVB eigenlijk niet eens iets hoeft te doen, de vorige keer was het ook gewoon fout van de knvb dat er doorgespeeld werd, nu viel ze weinig te verwijten dus laten ze het aan Ajax, en die hebben de boel onder controle.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
de kritiek gaat dan ook niet over ajax... Niet zo snel in de calimero-rol springen.
Elia gaat hem ook niet meer worden, toch wel een enorme tegenvaller, ik dacht dat het wel een goeie aankoop zou wordenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Slobeend het volgende:
Bilal speelde 1e helft toch niet zo slecht? Goeie actie bij de 0-1, best wat dreiging met z'n snelheid itt Kuyt. Zeker geen topspeler, maar zie hem liever dan Elia.
Inderdaad, was een gok maar ik had gedacht dat hij in de Eredivisie toch nog wel van waarde zou kunnen zijn..quote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Elia gaat hem ook niet meer worden, toch wel een enorme tegenvaller, ik dacht dat het wel een goeie aankoop zou worden
Och Overmars kennende neemt hij m na 3 goeie wedstrijden zo van jullie over voor 8 miljoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inderdaad, was een gok maar ik had gedacht dat hij in de Eredivisie toch nog wel van waarde zou kunnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |