abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159725400
Linkse hippiemensen zijn echt :r

Ze bedoelen het goed maar ze zijn zo fucking achterlijk. Een beetje bezorgde Nederlanders als racisten bestempelen omdat bezorgde Nederlanders niet een constante instroom van dat primitieve agressieve haatvolk willen hebben die onterecht 'vluchtelingen' worden genoemd.

Wel gek dat de politie altijd tegen de rechterkant optreed en die linkse kut krakers die kunnen ongegeneerd schreeuwen of microfoons afpakken.

Vrijheid van meningsuiting: alleen als het van links komt
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159725427
Ik geloof dit.
  zondag 7 februari 2016 @ 14:12:39 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159725428
Niet gelezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159725439
Hey Adolf
pi_159725445
Bas kijkt geenstijl
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159725459
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik geloof dit.
Mooi.
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Dven het volgende:
Niet gelezen.
Mooi.
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef bereboot3 het volgende:
Hey Adolf
Grappig.

quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Bas kijkt geenstijl
Niks mis mee.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159725566
Terechte klacht.
pi_159725610
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terechte klacht.
Bedankt :)
pi_159726160
Terechte klacht.
pi_159726283
Elsevier.nl _O_
pi_159726297
Bomenknuffelaars :'(
pi_159726298
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef LethalNinja het volgende:
Elsevier.nl _O_
Dat is toch met die bloemen?
  zondag 7 februari 2016 @ 14:40:34 #13
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_159726452
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 7 februari 2016 @ 14:41:02 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_159726462
Precies. Rechtse hippies zijn veel leuker.
Ik ga naar huis.
pi_159726631
quote:
Jan Roos :D Hij heeft ook echt zo'n kop jonge _O- Snap dat mensen boos worden als hij voor je staat :P

Was ook n filmpje van een lief meisje die interviewde voor Pow of zo die werd ook aangevallen door zo'n totale krakersdwaas

wel pit dit meisje :9~
pi_159726802
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Jan Roos :D Hij heeft ook echt zo'n kop jonge _O- Snap dat mensen boos worden als hij voor je staat :P

Was ook n filmpje van een lief meisje die interviewde voor Pow of zo die werd ook aangevallen door zo'n totale krakersdwaas

Zijn linksers niet allemaal dwazen? Kop in de grond en niet weten waar je het over hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_159726864
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zijn linksers niet allemaal dwazen? Kop in de grond en niet weten waar je het over hebt.
Ja ik snap het nooit zo wat die mensen nou precies zijn of doen. Ik snap dat hele hippie gebeuren het idee erachter wel je wilt een soort van hemel op aarde waar alles en iedereen elkaar lief heeft creëren maar om dat te doen moet je eerst alle ziektes verwijderen en nog belangrijker: zorgen dat er geen nieuwe ziektes binnenkomen.

Ze zijn buitengewoon naïef en als ze waarschijnlijk op de grond liggen met een mes in hun rug en geneukt worden door zo'n rapefugee gelukszoeker dan denken ze waarschijnlijk nog steeds: "ach ze zijn niet allemaal zo" 8)7
pi_159726865
quote:
Godverdomme wat een debielen _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_159726945
POW is duidelijk rechts getintte verslaggeving, ik denk dat zelfs rechtse mensen dat niet zullen ontkennen. ze doen niet eens alsof ze neutraal zijn.
of met andere woorden; alle grondslagen van de journalistiek schuiven zij aan de kant. dus tja... inderdaad oprotten, dan.

en er is niks mis met bezorgde nederlanders. jammer dat veel rechtse mensen dat niet begrijpen.

er is iets mis met bezorgde nederlanders die vervolgens achter een clubje neo-nazis en veroordeelde criminelen gaan aanlopen. die dingen roepen als; wij gaan islam uit europa wegjagen. dat gaat een heel stuk verder dan bezorgd zijn; dat is gewoon agressief en bedreigend zijn.

getuigd van een gebrek aan moraal en gezond verstand.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:00:14 #20
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_159726964
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Godverdomme wat een debielen _O-
dat wijf met die baby ;(
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_159727006
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef pokkerdepok het volgende:
POW is duidelijk rechts getintte verslaggeving, ik denk dat zelfs rechtse mensen dat niet zullen ontkennen. ze doen niet eens alsof ze neutraal zijn.
of met andere woorden; alle grondslagen van de journalistiek schuiven zij aan de kant. dus tja... inderdaad oprotten, dan.

en er is niks mis met bezorgde nederlanders. jammer dat veel rechtse mensen dat niet begrijpen.

er is iets mis met bezorgde nederlanders die vervolgens achter een clubje neo-nazis en veroordeelde criminelen gaan aanlopen. die dingen roepen als; wij gaan islam uit europa wegjagen. dat gaat een heel stuk verder dan bezorgd zijn; dat is gewoon agressief en bedreigend zijn.

maar islam is agressief en bedreigend

dus dan is het neutraliseren toch?
pi_159727009
Laat linkse mensen maar lekker in Somalië actievoeren. Threedrinken en de positie van Somalische vrouwen en minderheden bespreken met Al-Shabaab. ^O^

Nee, dat durven linkse mensen niet. Linkse mensen zijn echt de meest slechte en laffe mensen die er bestaan. Alles moet kapot voor hun sociaal-marxistische gedachtegoed.
pi_159727069
quote:

Ehm, ik kan me nog een 21 september herinneren waar Tom Staal vooral links verslag gaf van een wilders demonstratie.

En wat is er mis met rechts georienteerde bezorgde Nederlanders? Gewone hardwerkende huisvaders die met lede ogen aanzien hoe Nederland en Europa naar de kloten worden geholpen?
pi_159727081
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

maar islam is agressief en bedreigend

dus dan is het neutraliseren toch?
nee, twee radicalen is dubbel radicaal. helaas. twee keer zoveel mongooltjes.
pi_159727124
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nee, twee radicalen is dubbel radicaal. helaas. twee keer zoveel mongooltjes.
Nee zo werkt dat niet.
pi_159727139
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Mooi.

[..]

Mooi.

[..]

Grappig.

[..]

Niks mis mee.
Ik constateer alleen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159727149
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ehm, ik kan me nog een 21 september herinneren waar Tom Staal vooral links verslag gaf van een wilders demonstratie.

En wat is er mis met rechts georienteerde bezorgde Nederlanders? Gewone hardwerkende huisvaders die met lede ogen aanzien hoe Nederland en Europa naar de kloten worden geholpen?
veel rechtse mensen zeggen juist dat wilders links is, toch?
pi_159727163
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee zo werkt dat niet.
oh okee, dat wist ik niet
pi_159727189
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik constateer alleen.
Ok dan is het goed. Want je hebt ook van die dwazen die doen alsof geenstijl/powned en zo slecht zouden zijn omdat ze niet aan censuur of voorgekauwde dingen doen
pi_159727250
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ok dan is het goed. Want je hebt ook van die dwazen die doen alsof geenstijl/powned en zo slecht zouden zijn omdat ze niet aan censuur of voorgekauwde dingen doen
nee, jij vind geenstijl leuk omdat ze precies brengen wat jij wilt horen.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:09:53 #31
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_159727264
Powned is gewoon rechtse slapstick. Hilarisch met een bakje popcorn.
pi_159727284
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet
pi_159727330
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

niet
wel
pi_159727356
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wel
echt niet altijd meer nietus dan jij
pi_159727390
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

echt niet altijd meer nietus dan jij
bijna altijd, soms niet voor de vorm wellus tot in de oneindigheid meer dan jij
pi_159727409
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:14 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

bijna altijd, soms niet voor de vorm wellus tot in de oneindigheid meer dan jij
Dan heb ik er alsnog meer want dat zei ik net
pi_159727429
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:15 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Dan heb ik er alsnog meer want dat zei ik net
niet
pi_159727449
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet
Doe gewoon niet zo kinderachtig man
pi_159727505
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Doe gewoon niet zo kinderachtig man
ik pas me aan aan het niveau
  zondag 7 februari 2016 @ 15:18:28 #40
203089 Scuidward
pi_159727510
Wat is aan de hand in dit land. In het weekend vechten we elkaar de stad uit en doordeweeks delen we dezelfde file.
pi_159727706
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

veel rechtse mensen zeggen juist dat wilders links is, toch?
Hij heeft linkse standpunten ja. Veel daarvan zijn dan ook gekaapt door links.
pi_159727745
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Of omdat ze het nieuws brengen zoals het is. Zonder 'het is maar een incidentje' verbloemingen van de doorgaans ultralinkse media.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:27:02 #43
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159727749
Tja, linkse mensjes... daar slaat dus mijn onderschrift op: 'het pad van de duivel ligt bezaaid vol goede bedoeling'.
Dat linkse gedachtegoed was ooit mooi, in de jaren 60. Mooie idealen: vrijheid, blijheid, verdraagzaamheid, peace, happiness voor iedereen op aarde! Ja, totdat de realiteit je heeft ingehaald, en je in je rug gestoken wordt met je eigen goedheid.

Onschuldige naïviteit is leuk en prachtig, als daar ruimte voor is. Het vereist een bepaalde luxe. En als alles en iedereen om je heen een beetje gelijk ontwikkeld is. Maar dat is nu niet meer het geval in Nederland/Europa. Dus kan zo'n ideologie geen wortel meer schieten helaas.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159727776
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Mooi.

[..]

Mooi.

[..]

Grappig.

[..]

Niks mis mee.
Hallon
  zondag 7 februari 2016 @ 15:30:16 #45
203089 Scuidward
pi_159727851
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Onschuldige naïviteit is leuk en prachtig, als daar ruimte voor is. Het vereist een bepaalde luxe. En als alles en iedereen om je heen een beetje gelijk ontwikkeld is. Maar dat is nu niet meer het geval in Nederland/Europa. Dus kan zo'n ideologie geen wortel meer schieten helaas.
Ik snap niet wat je bedoelt. Suggereer je dat in de jaren 60 iedereen wel een beetje gelijk ontwikkeld was?

En zo'n ideologie hoeft toch niet realistisch te zijn. Een ideologie hoeft volgens mij enkel aanhangers te hebben.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:36:36 #46
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_159728013
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef bopomofo het volgende:
Bomenknuffelaars :'(
Waarom deze haat? ;(
  zondag 7 februari 2016 @ 15:38:09 #47
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159728053
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt. Suggereer je dat in de jaren 60 iedereen wel een beetje gelijk ontwikkeld was?

En zo'n ideologie hoeft toch niet realistisch te zijn. Een ideologie hoeft volgens mij enkel aanhangers te hebben.
In de jaren 60 was Nederland nog veel monocultureler dan nu. Dus ja, een wat gelijker ontwikkelde samenleving. Nu zijn ik weet niet hoe veel culturen bijgekomen, die elk weer in een ander stadium van ontwikkeling zitten.

Om te komen tot zo'n idealistische hippie-samenleving is een hoge mate van beschavingsontwikkeling nodig. Dingen als agressie, barbarisme moeten dan een beetje uit de mensen geramd zijn door de eeuwen heen. In die tijd was dat moment gekomen blijkbaar. En gelijktijdig kwam toen de immigratie op gang, waardoor de maatschappij de afgelopen decennia weer flink is verhard.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159728152
quote:
9s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Waarom deze haat? ;(
:*
  zondag 7 februari 2016 @ 15:45:28 #49
203089 Scuidward
pi_159728249
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:38 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

In de jaren 60 was Nederland nog veel monocultureler dan nu. Dus ja, een wat gelijker ontwikkelde samenleving. Nu zijn ik weet niet hoe veel culturen bijgekomen, die elk weer in een ander stadium van ontwikkeling zitten.

Om te komen tot zo'n idealistische hippie-samenleving is een hoge mate van beschavingsontwikkeling nodig. Dingen als agressie, barbarisme moeten dan een beetje uit de mensen geramd zijn door de eeuwen heen. In die tijd was dat moment gekomen blijkbaar. En gelijktijdig kwam toen de immigratie op gang, waardoor de maatschappij de afgelopen decennia weer flink is verhard.
Maar die monoculturele samenleving in de jaren 60 predikte blijkbaar voor love peace and happiness, en diezelfde mensen (of hun kinderen) zijn nu, na de kennismaking met andere culturen, van hun ideaal afgevallen? Want ik zie nooit echt arbeidsmigranten of hun nageslacht protesteren. Dat de maatschappij is verhard begrijp ik ook wel ... maar het is een beetje lastig om daar een oorzaak voor te vinden. Wie zegt dat hij niet verhard is door de economische voorspoed? Wie zegt dat het ideaal van de jaren 60 niet voortkwam uit de ellende van de 2e wereldoorlog en de aanwezigheid van een Vietnamoorlog. Was het niet eerder een anti-oorlogssentiment?

Maar goed, culturen en hun ontwikkeling is niet echt mijn expertise.
pi_159728252
Wat is precies het probleem om iemand racist te noemen die wat tegen buitenlanders heeft?

volgens mij vat die term juist best redelijk wat de ander zegt (hooguit niet helemaal, buitenlander-haat is niet noodzakelijk gelijk ras-gebaseerd, maar is dat niet eerder een klein detail, de essentie is behoorlijk gelijkend, of je mensen crimineel vind omdat ze een bepaald ras toebehoren of domweg omdat ze niet in nederland geboren zijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 7 februari 2016 @ 15:47:19 #51
pi_159728303
En verder onterechte klacht natuurlijk. :{w

Festa Avante! O+
  zondag 7 februari 2016 @ 15:51:12 #52
pi_159728400

Avante, pa! Fodes! *O* *O* *O*

O+
pi_159728524
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Toch zie ik meer "rechtse" foutieve angstberichten rondzingen op de social media dan ongemotiveerd "links" geschreeuw, mijn beste boze blanke man.
  zondag 7 februari 2016 @ 16:05:05 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159728813
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:11 schreef Baas_bas het volgende:

Ze bedoelen het goed maar ze zijn zo fucking achterlijk. Een beetje bezorgde Nederlanders als racisten bestempelen omdat bezorgde Nederlanders niet een constante instroom van dat primitieve agressieve haatvolk willen hebben die onterecht 'vluchtelingen' worden genoemd.

Wel gek dat de politie altijd tegen de rechterkant optreed en die linkse kut krakers die kunnen ongegeneerd schreeuwen of microfoons afpakken.

:z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159728825
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:z
Ga slapen
  zondag 7 februari 2016 @ 16:07:19 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159728879
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:05 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ga slapen
Je standaard rechtse boosblankmannetjes retoriek zorgt daar vast wel voor. Met je vlagje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159728931
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je standaard rechtse boosblankmannetjes retoriek zorgt daar vast wel voor. Met je vlagje.
Oja oeps, Nederlandse vlag, dat kan echt niet ;(

zondag 7 februari 2016 @ 16:10:11 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159728948
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:09 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Oja oeps, Nederlandse vlag, dat kan echt niet ;(

[ afbeelding ]
Liever de Brabantse inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 7 februari 2016 @ 16:10:45 #59
203089 Scuidward
pi_159728962
"Geef het door, rechts gaat voor."
pi_159729004
Ts is een rechtse neo-nazi. :'(
pi_159729066
Terechte klacht
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 februari 2016 @ 16:16:38 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159729105
Dat blijft hilarisch aan platrechts. Schelden en tieren op links, gauw vergetend of gewoon onwetend dat het de rechtse kapitalisten waren die immigratie wel zagen zitten qua goedkope arbeidskrachten en zo.

Maar ja, dat het 9 van de 10 PVV'ers het hier helemaal niet om 'het belang van het land' te doen is maar om ordinaire xenofobie was dan ook al bekend...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159729551
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hij heeft linkse standpunten ja. Veel daarvan zijn dan ook gekaapt door links.
en dus reden voor POW om ze te pesten
pi_159729640
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Of omdat ze het nieuws brengen zoals het is. Zonder 'het is maar een incidentje' verbloemingen van de doorgaans ultralinkse media.
als ik dat pow filmpje bekijk, zie ik dat ze linkse demonstranten de microfoon wegtrekken, een paar laten zien die boos worden, en eentje die nauwelijks uit zn woorden kan komen.
bij pediga alleen de grote leider aan het woord, die netjes mag uitpraten. verder niks, terwijl driekwart van die demonstranten bestaat uit hooligans, neo-fascisten, domme tokkies en nog wat volk.

dus tja...
pi_159729683
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tja, linkse mensjes... daar slaat dus mijn onderschrift op: 'het pad van de duivel ligt bezaaid vol goede bedoeling'.
Dat linkse gedachtegoed was ooit mooi, in de jaren 60. Mooie idealen: vrijheid, blijheid, verdraagzaamheid, peace, happiness voor iedereen op aarde! Ja, totdat de realiteit je heeft ingehaald, en je in je rug gestoken wordt met je eigen goedheid.

volgens mij staan er meer tegendemonstranten dan pediga tuig..
  zondag 7 februari 2016 @ 16:46:18 #66
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_159729887
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nu worden PVV'ers voor dom etc uitgemaakt maar als ik dit filmpje bekijk heb ik toch niet het idee dat het linkse kamp bevolkt wordt door echt slimme mensen. :')
pi_159729917
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat blijft hilarisch aan platrechts. Schelden en tieren op links, gauw vergetend of gewoon onwetend dat het de rechtse kapitalisten waren die immigratie wel zagen zitten qua goedkope arbeidskrachten en zo.

Maar ja, dat het 9 van de 10 PVV'ers het hier helemaal niet om 'het belang van het land' te doen is maar om ordinaire xenofobie was dan ook al bekend...

Hey jij had honger jij zag het eten wel zitten interesseert me geen reet dat je vol zit je wilde eten nu ga je blijven eten ook tot je jezelf helemaal dood eet
  zondag 7 februari 2016 @ 16:48:02 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159729938
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:47 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Hey jij had honger jij zag het eten wel zitten interesseert me geen reet dat je vol zit je wilde eten nu ga je blijven eten ook tot je jezelf helemaal dood eet
Ja... pilletje vergeten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 7 februari 2016 @ 16:48:10 #69
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_159729944
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

volgens mij staan er meer tegendemonstranten dan pediga tuig..
Tja als je elke dakloze of mentaal uitgedaagde op sleeptouw neemt lijkt het heel wat.
pi_159729955
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja... pilletje vergeten?
Nee, jij?
  zondag 7 februari 2016 @ 16:49:50 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159730002
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:48 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee, jij?
Ongetwijfeld probeerde je een heel interessante allegorie te beschrijven, maar de strekking ervan ontgaat me...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159730016
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:48 schreef the-eye het volgende:

[..]

Tja als je elke dakloze of mentaal uitgedaagde op sleeptouw neemt lijkt het heel wat.
je hebt het nu over pediga, toch?
pi_159730029
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld probeerde je een heel interessante allegorie te beschrijven, maar de strekking ervan ontgaat me...
Denk er nog maar even over na dan. Vind het altijd zo'n bullshit argument. Ja goedkope arbeidskrachten zoveel jaar geleden allemaal de schuld van rechts. Oh ok nee blijf dan maar komen met de gelukszoekers, je ziet keer op keer dat het niet gaat maar ja eenmaal de kraan openzetten en je mag hem om een één of andere reden niet meer dicht doen
pi_159730052
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:46 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nu worden PVV'ers voor dom etc uitgemaakt maar als ik dit filmpje bekijk heb ik toch niet het idee dat het linkse kamp bevolkt wordt door echt slimme mensen. :')
ik heb POW wel eens bezig gezien bij een links evenementje. staan ze anderhalf uur te interviewen, zenden ze 30 seconden uit met de domste die ze hebben gevonden.
  zondag 7 februari 2016 @ 16:52:20 #75
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_159730057
wat een bagger
pi_159730094
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:51 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik heb POW wel eens bezig gezien bij een links evenementje. staan ze anderhalf uur te interviewen, zenden ze 30 seconden uit met de domste die ze hebben gevonden.
Ja en voor rechts laten ze alleen maar de voetbalhooligans zien
  zondag 7 februari 2016 @ 16:53:44 #77
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_159730104
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:45 schreef RM-rf het volgende:
Wat is precies het probleem om iemand racist te noemen die wat tegen buitenlanders heeft?

volgens mij vat die term juist best redelijk wat de ander zegt (hooguit niet helemaal, buitenlander-haat is niet noodzakelijk gelijk ras-gebaseerd, maar is dat niet eerder een klein detail, de essentie is behoorlijk gelijkend, of je mensen crimineel vind omdat ze een bepaald ras toebehoren of domweg omdat ze niet in nederland geboren zijn)
Een gelukszoeker noemen we vluchteling en een racist is iemand die daar op wijst. Zo lukt het natuurlijk wel om je eigen sprookjeswereld te creëren.
  zondag 7 februari 2016 @ 16:55:10 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159730140
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:51 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Denk er nog maar even over na dan. Vind het altijd zo'n bullshit argument. Ja goedkope arbeidskrachten zoveel jaar geleden allemaal de schuld van rechts. Oh ok nee blijf dan maar komen met de gelukszoekers, je ziet keer op keer dat het niet gaat maar ja eenmaal de kraan openzetten en je mag hem om een één of andere reden niet meer dicht doen
Ja, slaat dus helemaal nergens op. Probeer het nog een keer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 7 februari 2016 @ 16:56:34 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159730185
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Een gelukszoeker noemen we vluchteling en een racist is iemand die daar op wijst. Zo lukt het natuurlijk wel om je eigen sprookjeswereld te creëren.
Nou nee, we noemen iemand een racist omdat 'ie begint over het inherent lage IQ van Afrikanen, de inherent criminele aanleg van Marokkanen of de roep om het massaal deporteren van mensen op basis van etniciteit.

Als de schoen past.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159730188
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, slaat dus helemaal nergens op. Probeer het nog een keer.
"gauw vergetend of gewoon onwetend dat het de rechtse kapitalisten waren die immigratie wel zagen zitten qua goedkope arbeidskrachten en zo."

Omdat zoveel jaar geleden "wij" goedkope arbeidskrachten nodig hadden, regelden en ook betaalden moeten we nu maar constant de grenzen openlaten voor volk wat hier totaal niet in onze cultuur en maatschappij past?
  zondag 7 februari 2016 @ 16:57:09 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159730206
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:56 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

"gauw vergetend of gewoon onwetend dat het de rechtse kapitalisten waren die immigratie wel zagen zitten qua goedkope arbeidskrachten en zo."

Omdat zoveel jaar geleden "wij" goedkope arbeidskrachten nodig hadden, regelden en ook betaalden moeten we nu maar constant de grenzen openlaten voor volk wat hier totaal niet in onze cultuur en maatschappij past?
Lieverd, dat doet kapitalistisch rechts nog steeds... waarom denk je dat ze die grenzen open gooiden? En open laten? VOOR DE ECONOMIE.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159730242
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lieverd, dat doet kapitalistisch rechts nog steeds... waarom denk je dat ze die grenzen open gooiden? En open laten? VOOR DE ECONOMIE.
Nou dan wordt dat mijn volgende klacht
  zondag 7 februari 2016 @ 16:58:57 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159730250
quote:
8s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:58 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nou dan wordt dat mijn volgende klacht

Nu pas ja?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159730274
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nu pas ja?
Links of rechts zullen allebei wel voor en nadelen hebben. Eerst eens van die ongewassen bomenknuffelaars af die onze cultuur verneuken en onze mensen in gevaar brengen.
  zondag 7 februari 2016 @ 17:00:06 #85
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159730276
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
allegorie wajoo deze mang. hij is slim!!!
Ben je hooggeleid of zo?
  zondag 7 februari 2016 @ 17:00:30 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159730289
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:00 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Links of rechts zullen allebei wel voor en nadelen hebben. Eerst eens van die ongewassen bomenknuffelaars af die onze cultuur verneuken en onze mensen in gevaar brengen.
En wat is 'links', politiek gezien eigenlijk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159730344
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En wat is 'links', politiek gezien eigenlijk?
stinkende kuthippies
  zondag 7 februari 2016 @ 17:02:56 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159730361
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:02 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

stinkende kuthippies
:') :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 7 februari 2016 @ 17:03:24 #89
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159730377
links lullen regs vulle!!!!!
pi_159730536
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja en voor rechts laten ze alleen maar de voetbalhooligans zien
niet gisteren
pi_159730546
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet gisteren
Ik zag er toch een hoop
  zondag 7 februari 2016 @ 17:54:33 #92
451028 Magemelvin
Life is short
pi_159731643
Ik ben links, liberaal en anti-religie :)
Vluchtelingen zijn welkom.
Winnaar beste KLB user 2017
Winnaar grappigste topic KLB 2018
pi_159732797
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:09 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik zag er toch een hoop
geen een werd geinterviewd.
pi_159732827
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:45 schreef RM-rf het volgende:

Ik denk niet dat de meeste iets tegen buitenlanders hebben maar wel tegen de islam en de islamitische cultuur, normen en waarden.
pi_159732846
Economisch rechts, sociaal liberaal en streef naar een staat zoals Zwitserland.
pi_159732913
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de meeste iets tegen buitenlanders hebben maar wel tegen de islam en de islamitische cultuur, normen en waarden.
En ik denk dat het vooral steekt hoe wij constant te horen krijgen dat we oh zo verdraagzaam moeten zijn met z'n allen, maar je ondertussen van de kansenparels te horen krijgt dat je geen ham op je brood mag doen en de homo's bij bosjes worden neergehoekt.
pi_159733027
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef bopomofo het volgende:
Economisch rechts, sociaal liberaal en streef naar een staat zoals Zwitserland.
Streven impliceert dat je actief een doel najaagt, wat doe je hier actief aan (dus niet semi-anoniem op internet wat roepen)?
pi_159733047
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Deshain het volgende:

[..]

Streven impliceert dat je actief een doel najaagt, wat doe je hier actief aan (dus niet semi-anoniem op internet wat roepen)?
ben druk
pi_159733344
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Magemelvin het volgende:
Ik ben links, liberaal en anti-religie :)
Vluchtelingen zijn welkom.
Anti-religie zijn. :')
pi_159733356
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En dan noem je mij naief.
  zondag 7 februari 2016 @ 19:03:54 #101
451028 Magemelvin
Life is short
pi_159733399
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:01 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Anti-religie zijn. :')
Pro-kwaad zijn. :')
pi_159733411
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:03 schreef Magemelvin het volgende:
Pro-kwaad zijn. :')
Over kwaad spreken maar ethiek niet begrijpen. :')
  zondag 7 februari 2016 @ 19:05:26 #103
451028 Magemelvin
Life is short
pi_159733440
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:04 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Over kwaad spreken maar ethiek niet begrijpen. :')
Niet snappen dat ethiek subjectief is en dat religie daar alleen in de weg van staat. :')
pi_159733543
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:05 schreef Magemelvin het volgende:
Niet snappen dat ethiek subjectief is en dat religie daar alleen in de weg van staat. :')
Niet snappen dat ook religie multi-interpretabel is wat het net zo subjectief maakt als ethiek waardoor het voorgaande punt als een lul op een drumstel slaat. :')

Gooi jezelf weg vieze newb.
  zondag 7 februari 2016 @ 19:12:12 #105
451028 Magemelvin
Life is short
pi_159733635
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:08 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Niet snappen dat ook religie multi-interpretabel is wat het net zo subjectief maakt als ethiek waardoor het voorgaande punt als een lul op een drumstel slaat. :')

Gooi jezelf weg vieze newb.
Niet snappen dat het moraal van de gezonde mens vaak hetzelfde is. :') Levende verbranding wordt door vrijwel niemand geaccepteerd. Homohaat wordt steeds minder geaccepteerd. Hoerenhaat wordt vrijwel niet meer geaccepteerd. Racisme wordt totaal niet meer geaccepteerd. Moraal verandert bij ieder mens in de loop van het leven.
pi_159735593
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:11 schreef Baas_bas het volgende:

Volgens mij ben jij ook niet zo slim en zie je het allemaal veel te zwartwit. In ieder geval op het punt dat je bij voorbaat iedere vluchteling bestempelt als agressief haatvolk.

De meeste mensen begrijpen wel dat de komst van asielzoekers problemen op allerlei gebieden met zich meebrengt. Helaas zijn het niet alleen maar politieke vluchtelingen maar ook voor een heel groot deel economische vluchtelingen die in principe hun land niet uit hoeven omdat het er te onveilig is.

Maar er zitten wel degelijk mensen tussen die wél politiek vluchteling zijn en zeker niet terugkunnen. En aangezien het mensen zijn net zoals jij en ik, hoeven het ondanks hun andere achtergrond niet per definitie agressieve haatdragende probleemveroorzakers te zijn. En dat maakt het probleem een stuk gecompliceerder dan wat Geert Wilders propageert: "Alle asielzoekers en moslims opdonderen. Laat ze maar creperen, maar ze mogen Nederland of de andere landen van de EU niet binnen."

Ga 's nadenken wat er zou moeten gebeuren. Stel dat jij invloed zou hebben op de vluchtelingenstroom in Nederland. Hoe zou jij het kaf van het koren scheiden? Hoe bepaal jij wie wel in Nederland asiel krijgt en wie niet? Waar moeten ze opgevangen worden? Moeten ze werken ja of nee? Etc

Gewoon roepen dat ze moeten opdonderen is te simpel.
pi_159736520
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als die persoon iets tegen gelukszoekers heeft als ze uit het buitenland komen, maar het verder prima vind als mensen naar geluk streven, mits ze uit het eigen land komen, vind ik dat gewoon iemand die een afkeer tegen buitenlanders heeft.

waarom zou je dat niet mogen zeggen...?
is het dan opeens niet 'politiek correct' om de dingen bij hun naampje te noemen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_159736912
Met je vlaggetje :D :'). Teringkneus.
pi_159737016
Shots
  zondag 7 februari 2016 @ 21:06:47 #110
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_159737198
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als die persoon iets tegen gelukszoekers heeft als ze uit het buitenland komen, maar het verder prima vind als mensen naar geluk streven, mits ze uit het eigen land komen, vind ik dat gewoon iemand die een afkeer tegen buitenlanders heeft.

waarom zou je dat niet mogen zeggen...?
is het dan opeens niet 'politiek correct' om de dingen bij hun naampje te noemen?
Je mag alles zeggen. Alleen laat het zien dat je niet weet waar je het over hebt als je iets niet juist weet te duiden. Ikzelf zou niet zo'n indruk willen maken.
pi_159737819
Links vormt de grootste bedreiging voor het kleine beetje Nedelandse cultuur dat er nog over is in dit land. Wat een links tuig ook in dat filmpje, bah. Mislukkelingen.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:28:08 #112
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159737982
quote:
15s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef harrievankempen het volgende:
Links vormt de grootste bedreiging voor het kleine beetje Nedelandse cultuur dat er nog over is in dit land. Wat een links tuig ook in dat filmpje, bah. Mislukkelingen.
Nee jij helpt Nederland naar de top
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_159738034
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:28 schreef richolio het volgende:

[..]

Nee jij helpt Nederland naar de top
Met links gaat het iig een stuk steiler naar beneden.
Ik zwaai naar dieren.
pi_159738561
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:29 schreef Geerd het volgende:
Met links gaat het iig een stuk steiler naar beneden.
Cultuur is een linkse hobby hoor vrienden.
pi_159738607
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

[..]

Cultuur is een linkse hobby hoor vrienden.
Ohw dan is het goed !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_159738723
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:45 schreef Geerd het volgende:
Ohw dan is het goed !!!
Ja, snap niet waar je je dan zorgen over maakt. Hoeft daar geen geld meer naar toe.
pi_159738767
quote:
links is nederlandse cultuur.
pi_159738935
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ja, snap niet waar je je dan zorgen over maakt. Hoeft daar geen geld meer naar toe.
Zorgen maak ik mij sws niet, alleen jammer om het zo in elkaar te zien storten.
Ik zwaai naar dieren.
pi_159738974
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:53 schreef Geerd het volgende:
Zorgen maak ik mij sws niet, alleen jammer om het zo in elkaar te zien storten.
Want jij bent een culturele toevoeging. _O_
pi_159739077
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:54 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Want jij bent een culturele toevoeging. _O_
Ns is 175 jaar in Nederland, dus ja ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739094
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:56 schreef Geerd het volgende:
Ns is 175 jaar in Nederland, dus ja ;)
Jij bent de NS niet, Geerd.
pi_159739147
quote:
13s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Jij bent de NS niet, Geerd.
Houd het wel in stand
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739198
Als er niemand meer wil werken voor Ns gaat Ns weg.
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739217
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:58 schreef Geerd het volgende:
Houd het wel in stand
Nee, je staat op de loonlijst. Dat is wat anders dan het bedrijf draaiende te houden.
pi_159739226
Hoe moeten we dan omgaan met de migrantenstromen?
Make my day!
pi_159739240
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:00 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nee, je staat op de loonlijst. Dat is wat anders dan het bedrijf draaiende te houden.
Zie post boven je
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739263
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:00 schreef agter het volgende:
ak's poppen in de back
pi_159739288
quote:
In de brand steken. Denk ik?
pi_159739296
quote:
Heb je weleens Area 51 proberen binnen te komen.
Schieten ze gewoon met scherp
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739362
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739380
quote:

Whaha en jij denkt niet dat de NPO/RTL en SBS zo links zijn als het maar kan.

Laat me niet lachen man. Jij slikt dat journaal van de NOS als zoete koek terwijl dat als uitermate links kan worden bestempeld. :r _O- :')
pi_159739400
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je weleens Area 51 proberen binnen te komen.
Schieten ze gewoon met scherp
Zo zie jij Nederland? En met scherp schieten? :')
Make my day!
pi_159739436
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef agter het volgende:

[..]

Nee niet Nederland, gewoon grenzen van "Europa"
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739457
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef agter het volgende:

[..]

De term met scherp schieten ken je niet :P ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_159739500
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

De term met scherp schieten ken je niet :P ?
Oh, jawel hoor.
Make my day!
pi_159743355
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef Vermon het volgende:

[..]

Laat me niet lachen man. Jij slikt dat journaal van de NOS als zoete koek terwijl dat als uitermate links kan worden bestempeld. :r _O- :')
lol welnee.
pi_159746528
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef Vermon het volgende:

[..]

Dus als je (terecht) concludeert dat ze bij de NPO vaak linkse salonsocialisten zijn, moet je maar in zee gaan met de POW in de trant van "alle moslims en asielzoekers optieven"? Je hebt toch ook zelf een authentieke mening?
  maandag 8 februari 2016 @ 04:40:13 #138
pi_159746777
quote:

Dit.
pi_159747404
quote:

Wow! Goede post _O_
  maandag 8 februari 2016 @ 08:32:15 #140
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159747469
quote:

Dat werkt niet hoor geitewollensok. Je kunt nu proberen het hele probleem over de schutting te gooien maar daarvoor is het nu te laat.

Met je xenofobie argument. Hoe verklaar je het woord xenofobie als je een paar regels eerder rechts verwijt de hele zooi binnen te willen halen. Je weet waarschijnlijk niet eens wat xenofobie betekent.

Bovenstaande users zijn net zulke mafketels die niet eens argumenten logisch tegen elkaar kunnen afwegen.
pi_159747491
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat werkt niet hoor geitewollensok. Je kunt nu proberen het hele probleem over de schutting te gooien maar daarvoor is het nu te laat.

Met je xenofobie argument. Hoe verklaar je het woord xenofobie als je een paar regels eerder rechts verwijt de hele zooi binnen te willen halen. Je weet waarschijnlijk niet eens wat xenofobie betekent.

Bovenstaande users zijn net zulke mafketels die niet eens argumenten logisch tegen elkaar kunnen afwegen.
Jij voelt je aangesproken? :D
Make my day!
  maandag 8 februari 2016 @ 08:54:49 #142
440653 BarryOSeven
pi_159747681
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:34 schreef agter het volgende:

[..]

Jij voelt je aangesproken? :D
Nee, word wat moe van dat eeuwige gedraai en gexenofoob. En van die loze kutargumenten. En mocht er een punt verloren worden, dan word daar niet meer op gereageerd maar snel een ander argument aangesneden.
pi_159748127
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee, word wat moe van dat eeuwige gedraai en gexenofoob. En van die loze kutargumenten. En mocht er een punt verloren worden, dan word daar niet meer op gereageerd maar snel een ander argument aangesneden.
omdat het waar is. rechts heeft zo'n grote bek, maar staat zelf aan de wieg van alle problemen. beetje bescheidenheid mag wel, dan.
pi_159748323
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En jij denkt niet dat de tegenpartij er hetzelfde naar kijkt?
Die zal ook vinden dat het 'loze kutargumenten' zijn waar jij mee komt.
Make my day!
pi_159748721
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En ik denk dat het vooral steekt hoe wij constant te horen krijgen dat we oh zo verdraagzaam moeten zijn met z'n allen, maar je ondertussen van de kansenparels te horen krijgt dat je geen ham op je brood mag doen en de homo's bij bosjes worden neergehoekt.
Misschien luister ik niet goed, maar ik hoor dit nooit.
Don't you love her madly?
  maandag 8 februari 2016 @ 10:31:33 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749009
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is juist het ironische... tot op de dag van vandaag vindt kapitalistisch rechts het geweldig, die influx aan goedkope arbeidskrachten... En ondertussen loopt het PVV-volk af te geven op 'links', zich niet realiserend dat het hetzelfde kapitalistisch rechts was dat 'hun' sociale zekerheid al vanaf 2007 aan het afbouwen was, nog ver voor een vluchtelingencrisis.

Wie wilde de grenzen wagenwijd openzetten en waarom? Kapitalistisch rechts, voor de economie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 10:34:54 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749057
Oh ja, en wie loopt er nu te zeiken dat het opschorten van Schengen nadelige gevolgen voor Nederland heeft?

De SP? De FNV?

Nope. De VNO NCW. Jeweetwel, van Hans de Boer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159749324
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:10 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Misschien luister ik niet goed, maar ik hoor dit nooit.
Dat we verdraagzaam moeten zijn? Of dat we geen ham op ons brood mogen doen? Of beiden?
  maandag 8 februari 2016 @ 10:52:39 #149
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749437
Ik stond tijdens die Pegida demonstratie bij het lint van de ME te wachten. Wel grappig wat je te horen krijgt op de vraag van de een aan de ander "Wat is hier aan de hand?".

De antwoorden waren:

- Oh dat zijn de fascisten
- Demonstratie van extreem rechts
- Mensen die buitenlanders haten

Typisch Nederlanders wel. Een beetje op halfvergaarde kennis een hele groep mensen in een hokje proppen om jezelf als beter zijnde voor te doen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 8 februari 2016 @ 11:03:16 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749628
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik stond tijdens die Pegida demonstratie bij het lint van de ME te wachten. Wel grappig wat je te horen krijgt op de vraag van de een aan de ander "Wat is hier aan de hand?".

De antwoorden waren:

- Oh dat zijn de fascisten
- Demonstratie van extreem rechts
- Mensen die buitenlanders haten

Typisch Nederlanders wel. Een beetje op halfvergaarde kennis een hele groep mensen in een hokje proppen om jezelf als beter zijnde voor te doen.
Zoals dat thans vooral gebeurt met Marokkanen, inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:03:55 #151
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749634
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zoals dat thans vooral gebeurt met Marokkanen, inderdaad.
Nee. Misdaadstatistieken spreken voor zichzelf natuurlijk.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:04:27 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749640
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Misdaadstatistieken spreken voor zichzelf natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:11:33 #153
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749728
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik denk dat het gezond is om te onderkennen dat vooral Amazigh er opvoedmethoden op na houdt die in een cultuur waar men niet elkaars kinderen corrigieert (slaat) niet goed is in het produceren van gebalanceerde jonge jongens.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:12:16 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749743
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is 1 ding om een probleem in een gemeenschap te onderkennen en een ander ding om de gehele gemeenschap daar mee aan te kijken. Ik denk dat het gezond is om te onderkennen dat vooral Amazigh er opvoedmethoden op na houdt die in een cultuur waar men niet elkaars kinderen corrigieert (slaat) niet goed is in het produceren van gebalanceerde jonge jongens.
Ah, nu nuanceer je de boel al door op gender te wijzen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:13:31 #155
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749768
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ah, nu nuanceer je de boel al door op gender te wijzen.
Nee hoor. Amazigh meiden zijn ook geen pretje. Zie ze regelmatig donkere meisjes uitschelden of in de zeik nemen omdat ze "lelijk en zwart" zijn.

Alleen jongens zijn vaker geweldadig als ze zonder goede structuur opgroeien.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:14:13 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749778
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee hoor. Amazigh meiden zijn ook geen pretje. Zie ze regelmatig donkere meisjes uitschelden of in de zeik nemen omdat ze "lelijk en zwart" zijn.

Alleen jongens zijn vaker geweldadig als ze zonder goede structuur opgroeien.
Een beetje op halfvergaarde kennis een hele groep mensen in een hokje proppen om jezelf als beter zijnde voor te doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:15:09 #157
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749787
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een beetje op halfvergaarde kennis een hele groep mensen in een hokje proppen om jezelf als beter zijnde voor te doen.
Nee. Dit is jarenlange ervaring. Bovendien is Buurtvader Samsom (ja die Samsom) het met mij eens.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:15:52 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749799
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Dit is jarenlange ervaring. Bovendien is Buurtvader Samsom (ja die Samsom) het met mij eens.
Agossie... dus nu mag het wel, dat generaliseren. Maar kom niet aan de nobele kruisvaarders van PEGIDA, want dan ben je oneerlijk bezig.

Gast, ga weg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:19:56 #159
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749861
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Agossie... dus nu mag het wel, dat generaliseren. Maar kom niet aan de nobele kruisvaarders van PEGIDA, want dan ben je oneerlijk bezig.

Gast, ga weg.
Waar zeg ik dat het nobele kruisvaarders zijn? Het is alleen oneerlijk om mensen meningen toe te wijzen die ze niet per se hebben.

Een beetje zoals men jarenlang in de VS atheisten afdeed als duivelaanbidders.

Demoniseren heet dat ook wel.

Als je generalisatie een basis heeft in feit dan sta ik aan je kant, als je het er gewoon bijverzint op basis van gevoelentjes en een behoefte om je superieur te voelen dan vind ik je zielig. Welke kant van het debat je ook staat.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:20:57 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749875
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het nobele kruisvaarders zijn? Het is alleen oneerlijk om mensen eigenschappen toe te wijzen die ze niet per se hebben.

Een beetje zoals men jarenlang in de VS atheisten afdeed als duivelaanbidders.

Demoniseren heet dat ook wel.

Als je generalisatie een basis heeft in feit dan sta ik aan je kan, als je het er gewoon bijverzint op basis van gevoelentjes en een behoefte om je superieur te voelen dan vind ik je zielig. Welke kant van het debat je ook staat.
Fixed. Voor iemand die zo prat gaat op het individu gooi je je idealen wel erg snel weg wanneer het Mocro's betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:22:10 #161
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749891
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Fixed. Voor iemand die zo prat gaat op het individu gooi je je idealen wel erg snel weg wanneer het Mocro's betreft.
Ik ga nergens prat op het individu. Lees je wel goed?
Ik zeg net dat generaliseren best mag. Als het maar basis heeft in feit. Mensen vormen groepen voor een reden. Of cultureel of politiek. Maar als je maar accuraat de eigenschappen van die groep benoemt dan is er geen probleem.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:23:06 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749901
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ga nergens prat op het individu. Lees je wel goed?
Ik zeg net dat generaliseren best mag. Als het maar basis heeft in feit. Mensen vormen groepen voor een reden. Of cultureel of politiek. Maar als je maar accuraat de eigenschappen van die groep benoemt dan is er geen probleem.
Nou, mooi... dan generaliseren we even dat PEGIDA grotendeels bestaat uit neo-nazi's en ander bruin spul.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:25:02 #163
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749922
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou, mooi... dan generaliseren we even dat PEGIDA grotendeels bestaat uit neo-nazi's en ander bruin spul.
Dan is dan niet op basis van (tot nu toe gepresenteerde) feiten. Dus fout.

Dat Amazigh in Nederland (en Belgie en Frankrijk) door hun culturele gedragingen kinderen produceert die onevenredig vaak (vooral in contrast met Turkse jongeren) betrokken zijn bij gewelddadige criminaliteit is een feit.

Kan je hoog of laag springen. T'issowwww.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:25:46 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159749931
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan is dan niet op basis van (tot nu toe gepresenteerde) feiten. Dus fout.

Dat Amazigh in Nederland (en Belgie en Frankrijk) door hun culturele gedragingen kinderen produceert die onevenredig vaak (vooral in contrast met Turkse jongeren) betrokken zijn bij gewelddadige criminaliteit is een feit.

Kan je hoog of laag springen. T'issowwww.
:') Ja, natuurlijk. Praat het vooral goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:28:21 #165
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159749976
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:') Ja, natuurlijk. Praat het vooral goed.
Ik hoef niks goed te praten. Deze mening verkondig ik al jaren lang op dit forum en is al jaren ook half lafjes door figuren zoals jij aangevallen, waarna ze zich beseffen dat ik gewoon fair en intern consistent ben, waarna ze afdruipen.

Tijd voor jou om af te druipen dus zoals de rest dat ook deed. :9
  maandag 8 februari 2016 @ 11:30:55 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159750015
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik hoef niks goed te praten. Deze mening verkondig ik al jaren lang op dit forum en is al jaren ook half lafjes door figuren zoals jij aangevallen, waarna ze zich beseffen dat ik gewoon fair en intern consistent ben, waarna ze afdruipen.

Tijd voor jou om af te druipen dus zoals de rest dat ook deed. :9
Dat zou je wel willen, ja. Maar je mening is niet meer dan dat; een mening. Eentje die nog behoorlijk inconsistent is ook. Waar jij voor pleit is het toekennen van inherente karaktereigenschappen aan mensen (individuen) op basis van de etnische groep waartoe zij behoren. Dat is de enige reden waarom je zo graag met je statistiekjes rondstrooit.

En uiteraard vooral om jezelf superieur op te kunnen stellen jegens die achterlijke Mocro's en ander genetisch inferieur spul.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:33:13 #167
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159750044
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen, ja. Maar je mening is niet meer dan dat; een mening. Eentje die nog behoorlijk inconsistent is ook. Waar jij voor pleit is het toekennen van inherente karaktereigenschappen aan mensen (individuen) op basis van de etnische groep waartoe zij behoren. Dat is de enige reden waarom je zo graag met je statistiekjes rondstrooit.
Bedoel je met etnisch cultureel of ook genetisch?

quote:
En uiteraard vooral om jezelf superieur op te kunnen stellen jegens die achterlijke Mocro's en ander genetisch inferieur spul.
Dit is dus precies het gedrag waar ik zo'n hekel aan heb in links. Ik geef op 10 plekken expliciet aan dat ik het over cultuur heb. Toch vervorm jij dat in je botte kop naar "hij vindt dat blanke mensen genetisch superieur zijn".

Geweldig. Dank je voor de demonstratie.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:34:03 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159750051
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Bedoel je met etnisch cultureel of ook genetisch?

[..]

Dit is dus precies het gedrag waar ik zo'n hekel aan heb in links. Ik geef op 10 plekken expliciet aan dat ik het over cultuur heb. Toch vervorm jij dat in je botte kop naar "hij vindt dat blanke mensen genetisch superieur zijn".

Geweldig. Dank je voor de demonistratie.
Omdat ik je voor geen meter vertrouw met je 'ik zei cultuur! niet genen!' geneuzel. Wie houd je hier voor de gek?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159750069
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat we verdraagzaam moeten zijn? Of dat we geen ham op ons brood mogen doen? Of beiden?
Beiden.
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken,laat ik het zo zeggen. Bovendien vind ik verdraagzaamheid, vooral als opvoeder, een groot goed.
Don't you love her madly?
  maandag 8 februari 2016 @ 11:38:56 #170
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159750136
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat ik je voor geen meter vertrouw met je 'ik zei cultuur! niet genen!' geneuzel. Wie houd je hier voor de gek?
Dus jij denkt dat ik lieg. Beetje moeilijk discussieren dan als je er vanuit gaat dat iedereen die zijn mening presenteert er een geheime mening op nahoudt.

Ik reageer meestal op de mening van mensen die ze geven. Niet op de mening waarvan ik denk dat ze die stiekem achterhouden.

Het enige wat mij iets kan schelen is de waarheid namelijk. Welke kant die ook uiteindelijk opleunt maakt me geen fuck uit. Het enige wat jou iets lijkt te schelen is mensen demoniseren en racistische meningen toekennen die ze nooit hebben geuit. Waarschijnlijk om je gelijkje te krijgen. Jammer.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:39:52 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159750149
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat ik lieg. Beetje moeilijk discussieren dan als je er vanuit gaat dat iedereen die zijn mening presenteert er een geheime mening op nahoudt.

Ik reageer meestal op de mening van mensen die ze geven. Niet op de mening waarvan ik denk dat ze die stiekem achterhouden.

Het enige wat mij iets kan schelen is de waarheid namelijk. Welke kant die ook uiteindelijk opleunt maakt me geen fuck uit. Het enige wat jou iets lijkt te schelen is mensen demoniseren en racistische meningen toekennen die ze nooit hebben geuit. Jammer.
Vooruit... wat is je doel, om constant te spreken over één bepaalde bevolkingsgroep in één bepaald licht?

Nuttige informatie ter lering en vermaak?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:40:48 #172
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159750170
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vooruit... wat is je doel, om constant te spreken over één bepaalde bevolkingsgroep in één bepaald licht?

Nuttige informatie ter lering en vermaak?
Jij begon hier over "Marokkanen". Niet ik.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:42:02 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159750196
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij begon hier over "Marokkanen". Niet ik.
Gast, plz. Noem ze hoe je wil.

Wat is je doel?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:45:20 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159750251
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gast, plz. Noem ze hoe je wil.

Wat is je doel?
Mijn doel in dit topic was om te luiden hoe mensen makkelijk anderen meningen toekennen. In dit geval pegida.

Jij begon vervolgens over hoe dat Marokkanen ook overkomt. Ik reageerde daar op met mijn (ik vind nogal genuanceerde) mening daar over en waarom dat anders is.

Als er hier mensen zijn (op dit forum) die meningen hebben over Marokkanen die (mijns inziens) niet kloppen dan ben ik er ook om die mensen mijn tegen-mening te geven.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:46:33 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159750269
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mijn doel in dit topic was om te luiden hoe mensen makkelijk anderen meningen toekennen. In dit geval pegida.

Jij begon vervolgens over hoe dat Marokkanen ook overkomt. Ik reageerde daar op met mijn (ik vind nogal genuanceerde) mening daar over en waarom dat anders is.

Als er hier mensen zijn (op dit forum) die meningen hebben over Marokkanen die (mijns inziens) niet kloppen dan ben ik er ook om die mensen mijn tegen-mening te geven.
Genuanceerd? Met misdaadstatistieken?

Opnieuw: met welk doel?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:48:25 #176
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159750295
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Genuanceerd? Met misdaadstatistieken?
Misdaadstatistieken zijn een uitkomst. Ik gaf ook een reden aan die ligt in cultuur waarom vooral jongeren relatief vaak volledig ontsporen in deze vrije maatschappij.

quote:
Opnieuw: met welk doel?
Doel heb ik al aangegeven. Jij begon over Marokkanen als voorbeeld dus ik moest er op reageren als voorbeeld. Was je over smurfen begonnen zouden we het nu hebben over smurfen.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:49:15 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159750305
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Misdaadstatistieken zijn een uitkomst. Ik gaf ook een reden aan die ligt in cultuur waarom vooral jongeren relatief vaak volledig ontsporen in deze vrije maatschappij.

[..]

Doel heb ik al aangegeven. Jij begon over Marokkanen als voorbeeld dus ik moest er op reageren als voorbeeld. Was je over smurfen begonnen zouden we het nu hebben over smurfen.
Ja, alleen zullen lidmaten van het edele volk der smurfen niet zo snel de zegeningen van je 'genuanceerde mening' ondervinden, omdat die niet echt bestaan en zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:50:08 #178
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159750317
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, alleen zullen lidmaten van het edele volk der smurfen niet zo snel de zegeningen van je 'genuanceerde mening' ondervinden, omdat die niet echt bestaan en zo.
Ik leef niet om anderen te zegenen.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:50:33 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159750328
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik leef niet om anderen te zegenen.
Dat is gebleken ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 februari 2016 @ 11:51:25 #180
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159750344
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is gebleken ja.
Ok... En nu is dit gewoon een toneelstukje om jouw laatstewoord-syndroom uit te laten spelen?

Vooruit, jongen. Neem het laatste woord.
  maandag 8 februari 2016 @ 13:56:25 #181
440653 BarryOSeven
pi_159752973
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok... En nu is dit gewoon een toneelstukje om jouw laatstewoord-syndroom uit te laten spelen?

Vooruit, jongen. Neem het laatste woord.
Het is me wel duidelijk, die klaploper leeft niet in deze wereld.
pi_159770432
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Toch zie ik meer "rechtse" foutieve angstberichten rondzingen op de social media dan ongemotiveerd "links" geschreeuw, mijn beste boze blanke man.
Logisch. Links verkeert constant op een roze wolk van naief knuffeldenken. Zelfs als hun eigen dochter voor hun ogen verkracht wordt door een "vluchteling" halen de linksers nog koekjes uit de kast.
  maandag 8 februari 2016 @ 23:46:53 #183
395200 deadprez
One more rail
pi_159770452
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Logisch. Links verkeert constant op een roze wolk van naief knuffeldenken. Zelfs als hun eigen dochter voor hun ogen verkracht wordt door een "vluchteling" halen de linksers nog koekjes uit de kast.
hey vogeltjesdans wist je al dat is ook actief is in irak
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_159770460
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als ik dat pow filmpje bekijk, zie ik dat ze linkse demonstranten de microfoon wegtrekken, een paar laten zien die boos worden, en eentje die nauwelijks uit zn woorden kan komen.
bij pediga alleen de grote leider aan het woord, die netjes mag uitpraten. verder niks, terwijl driekwart van die demonstranten bestaat uit hooligans, neo-fascisten, domme tokkies en nog wat volk.

dus tja...
Tuurlijk jongen. Ben je erbij geweest? Nee he. Anderen wel.

Dat berichtgeving doorgaans suggestief is, weten we nu onderhand wel.
  maandag 8 februari 2016 @ 23:48:48 #185
395200 deadprez
One more rail
pi_159770489
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_159770507
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo doe jij nog een duit in het zakje. :')

Je zou bijna denken dat je het verzint om een geldige reden te hebben om anderen te mogen haten.
  maandag 8 februari 2016 @ 23:50:16 #187
395200 deadprez
One more rail
pi_159770516
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een zegt zelfs dat hij zijn gezin achter heeft gelaten vanwege de gevaarlijke en dure bootreis. Zijn gezin komt later met het vliegtuig.

Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 8 februari 2016 @ 23:51:15 #188
395200 deadprez
One more rail
pi_159770539
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Twee vragen. Als die bootreis zo gevaarlijk is, waarom kwam hij dan niet meteen met het vliegtuig?
En waarom kwam het gezin niet meteen mee met het vliegtuig? Het is daar toch zo onveilig? Waarom laat je je vrouw en kind dan achter? En waarom had je wel super geld voor een dure bootreis, maar niet voor een vliegtuig?

Dat zijn meer vragen dan twee. Sorry als het te moeilijk wordt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_159770547
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:48 schreef deadprez het volgende:
zin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Dat inderdaad. Jammer dat je er geen antwoord op weet te geven, al wekenlang niet.

Moet je niet ergens "RASSIES!!1" op een muur gaan schrijven?
  maandag 8 februari 2016 @ 23:52:10 #190
395200 deadprez
One more rail
pi_159770561
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Jammer dat je er geen antwoord op weet te geven, al wekenlang niet.

Moet je niet ergens "RASSIES!!1" op een muur gaan schrijven?
Was wel grappig dat je opeens doodstil was, niet alleen in dat topic, maar op heel FOK!.
Stop the violence
Down with the hate
pi_159770598
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Zo doe jij nog een duit in het zakje. :')

Je zou bijna denken dat je het verzint om een geldige reden te hebben om anderen te mogen haten.
Ik haat niet, ik ben terecht bezorgd. Over de ongebreidelde migratiestroom, de gevolgen daarvan, de politiek die geen idee heeft en over links dat totaal losgeslagen "welkom in mijn land" zingt vanuit oliedomme naieve gutmenscherigheid.

En met mij zijn er miljoenen anderen die bezorgd zijn.
pi_159770607
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

Leuk, maar daar had je ook geen antwoord op. Domme jongen.
  maandag 8 februari 2016 @ 23:55:37 #193
395200 deadprez
One more rail
pi_159770639
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 09:38 schreef BaardHagrid het volgende:
Volgens mij is Vogeltjesdans bewust zo dom. Anders is er een onderlaag van stupiditeit bewezen, die nimmer vertoond is aan een ander.
Stop the violence
Down with the hate
pi_159770883
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik haat niet, ik ben terecht bezorgd. Over de ongebreidelde migratiestroom, de gevolgen daarvan, de politiek die geen idee heeft en over links dat totaal losgeslagen "welkom in mijn land" zingt vanuit oliedomme naieve gutmenscherigheid.

En met mij zijn er miljoenen anderen die bezorgd zijn.
En vervolgens wel gillen dat het allemaal verkrachters en plunderaars zijn.

Terecht bezorgd, ja ja. Met je standaard hardwerkende Nederlander praatjes.
pi_159770919
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En vervolgens wel gillen dat het allemaal verkrachters en plunderaars zijn.

Terecht bezorgd, ja ja. Met je standaard hardwerkende Nederlander praatjes.
*kuch* Keulen *kuch* wat al sinds 2013 overal aan de gang is *kuch* en door de media krampachtig onder de pet gehouden werd *kuch*
pi_159771005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
*kuch* Keulen *kuch* wat al sinds 2013 overal aan de gang is *kuch* en door de media krampachtig onder de pet gehouden werd *kuch*
Waar verwijs je exact naar?
pi_159771034
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Waar verwijs je exact naar?
Jij begon over verkrachters.

nou ja eigenlijk begonnen de 'vluchtelingen' daarmee, maar goed
pi_159771188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij begon over verkrachters.

nou ja eigenlijk begonnen de 'vluchtelingen' daarmee, maar goed
:') Keulen was massa aanranding. Nog steeds strafbaar en verfoeilijk maar dat is geen verkrachting. In de andere zaken waren het aangiften van binnen de AZCs zelf, ook nog steeds geen massa verkrachting van blank Nederland.

Bezorgd zijn mag, tegen willens en wetens liegen niet. :)
pi_159771215
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:21 schreef hoink581 het volgende:

[..]

:') Keulen was massa aanranding. Nog steeds strafbaar en verfoeilijk maar dat is geen verkrachting. In de andere zaken waren het aangiften van binnen de AZCs zelf, ook nog steeds geen massa verkrachting van blank Nederland.

Bezorgd zijn mag, tegen willens en wetens liegen niet. :)
Dus al die vluchtelingen die geen vluchtelingen zijn gaan dat netjes opbiechten? Liegen mag immers niet.
pi_159771421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus al die vluchtelingen die geen vluchtelingen zijn gaan dat netjes opbiechten? Liegen mag immers niet.
Net een kind jij. :') En gelijk weer van onderwerp veranderen. :N
pi_159771425
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:37 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Net een kind jij. :') En gelijk weer van onderwerp veranderen. :N
  dinsdag 9 februari 2016 @ 02:44:28 #202
pi_159772355
http://www.ncpn.nl/manifest/2016/01/syrie.htm

quote:
Ingezonden: De vluchtelingencrisis: alles vooraf gepland!

Sonja van den Ende

Je leest het elke dag in de reguliere media: duizenden vluchtelingen zullen Europa, zo ook Nederland overspoelen. Vandaag (26-12-2015, nvdr) nog: de EU verwacht drie miljoen vluchtelingen extra in 2016!

Waarom komen er plotseling toch zoveel vluchtelingen? We horen alleen de officiële politieke versie in de media. Maar niemand legt uit hoe het komt, of hoe het kan worden voorkomen!

Hoe het kwam? Het begon met Irak, eigenlijk Afghanistan, Eritrea (waarvan de meeste Nederlanders niet weten waar het ligt) en nu dan Syrië. De oorlogen in bovengenoemde landen zijn vooraf gepland. Jazeker, zelfs aangekondigd door George W. Bush, in zijn 'Axis of Evil'-speech op 29 januari 2002. Dit moet niet worden vergeten. Het aangekondigde plan werd voorspoedig uitgerold totdat - onverwacht - Rusland ingreep en Amerika voor gek zette in Syrië. Rusland, het land dat allang gedemoniseerd wordt door m.n. Nederland. Waarbij de MH-17-ramp, waarvan het bewijs nog niet gevonden is, een belangrijke rol speelt!

Maar terugkomend op de vluchtelingen. Eerst zaten ze in kampen rondom Syrië, Turkije, Jordanië en Libanon. Turkije heeft nu een dealtje gesloten met Europa, met de EU en krijgt drie miljard in ruil voor het stoppen van de vluchtelingenstroom. Maar Turkije is al maanden bezig de vluchtelingenkampen te ontruimen, met hulp van de zogenaamde gematigde rebellen (die overigens nooit gematigd waren. Vanaf het begin was er geweld van hun kant tegen de Syrische bevolking en het leger).
Strategisch georganiseerde migratie, wapen van terreur

Na het lezen van de titel van dit artikel kun je denken dat het niet beschrijft waarmee Europa wordt geconfronteerd: de honderdduizenden vluchtelingen, zowel slachtoffers van de ontberingen van burgeroorlogen als opportunisten. De invasie van de Balkan, over land en over zee, en vervolgens verder over de weg, proberend om rijkere landen als Duitsland, Frankrijk, Nederland en Scandinavië te bereiken met alle mogelijke middelen. Een stroom die plotseling ontstond. Maar het gaat om een strategisch georganiseerde migratie, een wapen van terreur.

Zijn er ook een aantal algemene reden voor hun verwoede wens om hun vaderland zover mogelijk te ontvluchten? Rijke familieleden die al in de Europese Unie verblijven, misschien? Of verhalen over sociale uitkeringen zodat zij in staat zullen zijn om comfortabel te leven? Immers, om een dergelijke reis te kunnen maken moeten ze rijkelijk betalen voor de diensten van smokkelaars. Volgens sommige rapporten ontvangen deze smokkelaars tussen de $4000 en $10.000 om een enkele vluchteling uit Syrië of Libië naar Europa te vervoeren. Zelfs als deze persoon een rijke familie heeft in het buitenland of geld via een bankoverschrijving vanuit Syrië zou willen ontvangen, is dat onmogelijk door de sancties en economische toestand in het door oorlog verscheurde Syrië.

Wie verstrekken garanties en moedigen honderdduizenden mensen aan zich te haasten om uit andere continenten naar Europa te komen en waarom?

Onderzoekers hebben een zeer interessant feit ontdekt met betrekking tot het gebruik van Social Media-sites [1]. Duidelijk werd dat het vragen, op Twitter, aan vluchtelingen om naar Duitsland te reizen, vooral afkomstig is uit... de Verenigde Staten! Tijdens de presidentsverkiezingen van 2009 in Egypte en Tunesië was de rol van Social Media-sites bij het mobiliseren van de bevolking ook aanzienlijk.

Wat we nu zien is de praktische uitvoering van theoretische berekeningen van strategische aard. Dergelijke strategieën worden al een lange tijd ontwikkeld. Een voorbeeld is een studie van het Belfer Centrum voor Wetenschap en Internationale Zaken aan de Harvard Universiteit, die de naam draagt: 'Strategische Sturing van de migratie als oorlogswapen". De studie werd voor het eerst gepubliceerd in 2008 in het tijdschrift: 'Civil Wars' [2]. Met behulp van een combinatie van gegevens en een 'case study' van statistische analyses, geeft de auteur van het werk, Kelly Greenhill, antwoord op de volgende vragen: Kunnen vluchtelingen als specifiek type wapen worden gebruikt? Kan dit wapen alleen worden gebruikt in oorlogstijd of ook in vredestijd en hoe succesvol kan de uitbuiting zijn? Over het geheel genomen beantwoordt Greenhill deze vragen bevestigend.

In feite hebben onderzoekers van het Belfer Centrum, samen met onderzoekers van andere afdelingen aan de Harvard Universiteit, jarenlang gewerkt aan het ontwerpen van strategieën die nu in werking gezet worden. De directeur van het Belfer Centrum, Graham Allison, was onder-minister van Defensie (Staatssecretaris) in de Clinton-regering. Evenals dit programma, financiert het Centrum ook het onderzoek van een speciale taskforce gewijd aan Rusland.

Het gaat om een vooropgezet plan, ontwikkeld in de VS, om Europa te verzwakken. De aanval vindt plaats op meerdere fronten: via de vluchtelingenstroom, het bewerkstelligen van het volkswagenschandaal gericht tegen de Duitse en Europese auto-industrie. Vóór het schandaal was Duitsland één van de sterkste economieën van Europa, Volkswagen de meest verkochte auto en daar wilden de VS uit concurrentie-overwegingen een stokje voor steken. Maar ook de Franse en Italiaanse producenten stonden in het Amerikaanse vizier. De aanval was niet alleen op Duitsland gericht. Nu keldert de welvaart in Europa naar een dieptepunt en neemt de werkloosheid aanzienlijk toe. De toestroom van vluchtelingen leidt tot grotere instabiliteit in Europa!!

De Europeanen moeten nu wakker worden en deze georganiseerde aanval bestrijden! Het gaat niet om een vluchtelingenvraagstuk, maar om een aanval van de VS tegen concurrent Europa.
Bronnen:

[1] "Who is twitter-luring refugees to Germany?", by Andrey Fomin, Oriental Review (Russia), Voltaire Network, 22 september 2015.
[2] "Strategic Engineered Migration as a Weapon of War", Kelly M. Greenhill, Civil War Journal, Volume 10, Issue 1, July 2008.

http://www.stopdebezetting.nl
http://www.palestinian-prisoners.nl
http://www.palestineprisoners.wordpress.com
http://www.freesuriyah.wordpress.com
https://www.facebook.com/sonja.vandenende
  dinsdag 9 februari 2016 @ 02:45:38 #203
  dinsdag 9 februari 2016 @ 03:35:06 #204
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_159772536
quote:
Alhoewel ik de strekking van het verhaal kan geloven (dat de vluchtelingencrisis in gang is gezet door Amerika), zijn er talloze verkeerde argumenten gebruikt.

Er wordt bijvoorbeeld gesuggereerd dat Duitsland de sterkste economie had in Europa, en daardoor geducht concurrent was van Amerika. Maar als een van de sterkste economieën gestoeld is op enkel Volkswagen, is de economie niet sterk te noemen, maar eerder broos.

Ook vind ik het raar als Amerika diens grootste bondgenoot (lees: hielenlikker) zomaar wil verzwakken om een kleine fractie van het monopolie te verwerven ipv samenwerken en opboksen tegen andere machtsblokken (Tijgerlanden, India, Brazilie, Rusland). Het is daarom niet logisch. Het is ook niet echt verder uitgelegd waarom Amerika hun grootste coalitiepartner zou willen verzwakken.

Verder zijn die onderstaande bronnen van geen enkel belang.

:W
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_159772550
Dat gelul val links of rechts is wel zo achterhaald.
pi_159772554
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gelul val links of rechts is wel zo achterhaald.
boven of onder er van maken?
Groen of geel?

Slaat nergens op. Je kan niet met 2 dingen 7 miljard mensen verdelen
pi_159772557
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

boven of onder er van maken?
Groen of geel?

Slaat nergens op. Je kan niet met 2 dingen 7 miljard mensen verdelen
Je gunt elkaar wat of niet, dat is het verschil.
pi_159772565
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je gunt elkaar wat of niet, dat is het verschil.
links gunt je minder kansen om zelf iets te beginnen.
pi_159772568
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

links gunt je minder kansen om zelf iets te beginnen.
Kansen moet je zelf grijpen, links heeft wat meer mededogen met de kansloze.
pi_159772570
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Kansen moet je zelf grijpen, links heeft wat meer mededogen met de kansloze.
je kunt niet zeggen dat links beter is dan rechts.
Beste zou zijn socialisme.
Maar daar is de mens niet klaar voor.
pi_159772572
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:46 schreef tailfox het volgende:

[..]

je kunt niet zeggen dat links beter is dan rechts.
Beste zou zijn socialisme.
Maar daar is de mens niet klaar voor.
Ik ben anarchist in hart en nieren en heb dikke schijt aan de overheid.
pi_159772577
Die PVV is naast hun moslim standpunt ook aardig links en niks.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 03:49:42 ]
pi_159772578
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik ben anarchist in hart en nieren en heb dikke schijt aan de overheid.
ik ben een rechtse hippy.
Maar daarom kan je niet mensen indelen in links of rechts.
pi_159772581
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:50 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik ben een rechtse hippy.
Maar daarom kan je niet mensen indelen in links of rechts.
Ik geloof in de natuur en wanneer er teveel mensen komen dat wordt het vanzelf mot.
pi_159772584
Waar gehakt wordt daar vallen spaanders, mensen denken dat ze daar onderuit kunnen komen door geloof of andere rare hersenspinsels.
De natuur die maakt het uit en geen god of zo.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 04:54:22 #216
448296 BaardHagrid
pi_159772613
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik geloof in de natuur en wanneer er teveel mensen komen dat wordt het vanzelf mot.
Ach, over duizenden jaren doen ze paleontologie over ons en zullen ze uiteindelijk dezelfde conclusies trekken.
pi_159772652
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 04:54 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

Ach, over duizenden jaren doen ze paleontologie over ons en zullen ze uiteindelijk dezelfde conclusies trekken.
Insecten zijn er dan nog.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 05:44:06 #218
448296 BaardHagrid
pi_159772665
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 05:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Insecten zijn er dan nog.
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik probeerde te zeggen; maar ja! - ben het volledig eens met je!
pi_159772670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 05:44 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je begrijpt wat ik probeerde te zeggen; maar ja! - ben het volledig eens met je!
Eindelijk iemand.
pi_159780714
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:00 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Met je vlaggetje :D :'). Teringkneus.
Stel je voor dat je de Nederlandse vlag laat zien hier in Nederland dat zal wat zijn
pi_159783798
TS die een nachtmerrie heeft :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')