Mooi.quote:
Mooi.quote:
Grappig.quote:
Niks mis mee.quote:
Bedanktquote:
Dat is toch met die bloemen?quote:
Jan Roosquote:Op zondag 7 februari 2016 14:40 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ellen_amsterdam.html
Zijn linksers niet allemaal dwazen? Kop in de grond en niet weten waar je het over hebt.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Jan RoosHij heeft ook echt zo'n kop jonge
Snap dat mensen boos worden als hij voor je staat
Was ook n filmpje van een lief meisje die interviewde voor Pow of zo die werd ook aangevallen door zo'n totale krakersdwaas
wel pit dit meisje![]()
Ja ik snap het nooit zo wat die mensen nou precies zijn of doen. Ik snap dat hele hippie gebeuren het idee erachter wel je wilt een soort van hemel op aarde waar alles en iedereen elkaar lief heeft creëren maar om dat te doen moet je eerst alle ziektes verwijderen en nog belangrijker: zorgen dat er geen nieuwe ziektes binnenkomen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zijn linksers niet allemaal dwazen? Kop in de grond en niet weten waar je het over hebt.
Godverdomme wat een debielenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:40 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ellen_amsterdam.html
dat wijf met die babyquote:
maar islam is agressief en bedreigendquote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef pokkerdepok het volgende:
POW is duidelijk rechts getintte verslaggeving, ik denk dat zelfs rechtse mensen dat niet zullen ontkennen. ze doen niet eens alsof ze neutraal zijn.
of met andere woorden; alle grondslagen van de journalistiek schuiven zij aan de kant. dus tja... inderdaad oprotten, dan.
en er is niks mis met bezorgde nederlanders. jammer dat veel rechtse mensen dat niet begrijpen.
er is iets mis met bezorgde nederlanders die vervolgens achter een clubje neo-nazis en veroordeelde criminelen gaan aanlopen. die dingen roepen als; wij gaan islam uit europa wegjagen. dat gaat een heel stuk verder dan bezorgd zijn; dat is gewoon agressief en bedreigend zijn.
getuigd van een gebrek aan moraal en gezond verstand.
Ehm, ik kan me nog een 21 september herinneren waar Tom Staal vooral links verslag gaf van een wilders demonstratie.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef pokkerdepok het volgende:
POW is duidelijk rechts getintte verslaggeving, ik denk dat zelfs rechtse mensen dat niet zullen ontkennen. ze doen niet eens alsof ze neutraal zijn.
of met andere woorden; alle grondslagen van de journalistiek schuiven zij aan de kant. dus tja... inderdaad oprotten, dan.
en er is niks mis met bezorgde nederlanders. jammer dat veel rechtse mensen dat niet begrijpen.
er is iets mis met bezorgde nederlanders die vervolgens achter een clubje neo-nazis en veroordeelde criminelen gaan aanlopen. die dingen roepen als; wij gaan islam uit europa wegjagen. dat gaat een heel stuk verder dan bezorgd zijn; dat is gewoon agressief en bedreigend zijn.
getuigd van een gebrek aan moraal en gezond verstand.
nee, twee radicalen is dubbel radicaal. helaas. twee keer zoveel mongooltjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
maar islam is agressief en bedreigend
dus dan is het neutraliseren toch?
Nee zo werkt dat niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, twee radicalen is dubbel radicaal. helaas. twee keer zoveel mongooltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |