Dat laatste vond ik vandaag wel meevallen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat van Geel echt gefaald heeft op met name de voorhoede en dat Gio het niet voor elkaar krijgt om tactisch niet overlopen te worden.
Wauw.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgende week verliezen en we staan mogelijk 7de slechts 2 puntjes boven de nummer 9.
De competitie maakt vanaf nu geen reet meer uit, derde wordt je ook niet meer. Gewoon die beker winnen en het seizoen is gered.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgende week verliezen en we staan mogelijk 7de slechts 2 puntjes boven de nummer 9.
Tactisch was het vandaag echt heel prima.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat laatste vond ik vandaag wel meevallen.
Ik heb me de eerste helft en heel soms de tweede helft echt prima vermaakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Lastpost het volgende:
En dit als topper moeten zien. Lachwekkend dit niveau zeg van beiden kanten, verdiende eigenlijk geen winnaar.
Gras is groen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef eight het volgende:
Die pop van Vermeer is werkelijk een kotsmisselijke actie. Onbegrijpelijk dat Ajax zoiets toestaat. Wel klagen over oerwoudgeluiden maar niet optreden tegen deze doodsbedreiging. Wat een walgelijke club is het toch
Ja ze zullen het vast hebben toegelaten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef eight het volgende:
Die pop van Vermeer is werkelijk een kotsmisselijke actie. Onbegrijpelijk dat Ajax zoiets toestaat. Wel klagen over oerwoudgeluiden maar niet optreden tegen deze doodsbedreiging. Wat een walgelijke club is het toch
Met dank aan Tapia. Karim verdedigend weer drama die laat z'n man zovaak lopen...quote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denken dat ze dat toestaanquote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef eight het volgende:
Behalve in de laatste 25 minuten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja want Ajax heeft die pop willens en wetens daar naar binnen laten brengenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef eight het volgende:
Mad.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je sarcastisch bent, ben je echt een kneus.
Denk nou toch eens na voordat je wat roept en overkomt als een josti.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef eight het volgende:
Wordt wel een keertje tijd dat er eens wat gaat gebeuren aan 410. Van alle supporters in Nederland is dat by far het grootste uitschot legaal aanwezig in de Nederlandse stadions.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Boma het volgende:
[..]
Ja want Ajax heeft die pop willens en wetens daar naar binnen laten brengen
Stel je niet aan man. Alleen de actie beoordelen oké. Maar dan meteen weer dat wijzen naar hunnie.
Allemaal in badjas naar de Coolsingelquote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De competitie maakt vanaf nu geen reet meer uit, derde wordt je ook niet meer. Gewoon die beker winnen en het seizoen is gered.
Wijze woorden.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord was alleen maar bezig met domme paychologische spelletjes tegen Cillessen en Klaassen. En daar dan nog in falen ook, tegen die labiele mamaskindjes.
Doodsbedreiging ja?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef eight het volgende:
Lekker met een kleine nederlaag naar huis, de eer is geredquote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax was net iets sterker, dus de verdiende winnaar. Heb toch naar een mooie klassieker zitten kijken vol met strijd en passie en af en toe best aardig voetbal. Toch de complimenten voor Feyenoord. Zeker niet slecht gedaan
Van Geel heeft Kuyt gehaald, Achahbar verlengd (niet de schuld van Van Geel dat ie niet wordt opgesteld) en Elia gehaald. Dat leken 3 goeie zetten en Kuyt heeft zelfs grotendeels de eerste seizoenshelft voor ons gered. In het geval van Kramer lijkt ie gezwicht te zijn voor de roep van investeerders. Zo slecht vind ik dat ie het qua voorhoedespelers niet heeft gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat van Geel echt gefaald heeft op met name de voorhoede en dat Gio het niet voor elkaar krijgt om tactisch niet overlopen te worden.
Als ik AD was bij Ajax had ik ze allemaal uitgenodigd voor een kopje thee en een koekje.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wordt wel een keertje tijd dat er eens wat gaat gebeuren aan 410. Van alle supporters in Nederland is dat by far het grootste uitschot legaal aanwezig in de Nederlandse stadions.
Haha.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wordt wel een keertje tijd dat er eens wat gaat gebeuren aan 410. Van alle supporters in Nederland is dat by far het grootste uitschot legaal aanwezig in de Nederlandse stadions.
Gelukkig is Klaassen heiliger dan moeder Theresa.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord was alleen maar bezig met domme psychologische spelletjes tegen Cillessen en Klaassen. En daar dan nog in falen ook, tegen die labiele mamaskindjes.
Van 'dit jaar gaat het een keer lukken' naar 'als we de beker winnen is het ook best'. Zonde.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De competitie maakt vanaf nu geen reet meer uit, derde wordt je ook niet meer. Gewoon die beker winnen en het seizoen is gered.
Elia een goeie zetquote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Geel heeft Kuyt gehaald, Achahbar verlengd (niet de schuld van Van Geel dat ie niet wordt opgesteld) en Elia gehaald. Dat leken 3 goeie zetten en Kuyt heeft zelfs grotendeels de eerste seizoenshelft voor ons gered. In het geval van Kramer lijkt ie gezwicht te zijn voor de roep van investeerders. Zo slecht vind ik dat ie het qua voorhoedespelers niet heeft gedaan.
Mooie doelstelling voor een subtopper toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van 'dit jaar gaat het een keer lukken' naar 'als we de beker winnen is het ook best'. Zonde.
Veltman vond van wel.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
De laatste 8 wedstrijden van het seizoen zijn goed te doen, als we weer in vorm raken dan maak ik me niet heel veel zorgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zag geen witte mutsen en brandende kruizen. Niet overdrijven dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Negers lynchen, waarom ook niet.
Beter dan een banaan het veld op gooien.
Wat raar dat je die connectie maakt. Puur omdat Kenneth een zwartje is. Dit riekt naar racisme.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Negers lynchen, waarom ook niet.
Beter dan een banaan het veld op gooien.
Tja, tot NEC-uit had ik er ook nog enigszins hoop op. Nu is het redden wat er te redden valt. We mogen allang blij zijn dat je in de laatste seconde wint van Ajax, 1 minuut voor tijd gelijk maakt tegen Willem 2 en 1 minuut voor het einde van de verlenging de winnende maakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van 'dit jaar gaat het een keer lukken' naar 'als we de beker winnen is het ook best'. Zonde.
Door zijn wissels tijdens de wedstrijd helpt hij de organisatie en het evenwicht dat er was om zeep.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Toch wel complimenten aan Van Bronckhorst, het stond organisatorisch sterk.
Elia heeft echt helemaal niks goed gedaan.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat raar dat je die connectie maakt. Puur omdat Kenneth een zwartje is. Dit riekt naar racisme.
Is ook wel zo, alleen willen de meeste supporters dat niet direct toegeven. Ik zou er erg blij mee zijn in ieder geval.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk ook wel dat het seizoen voor Feyenoord gered zou zijn met de beker. Dat is echt een soort hoofdprijs voor Feyenoord natuurlijk. Ajax en PSV zouden doodziek zijn als ze geen top 2 haalde maar wel de beker wonnen, maar voor Feyenoord moet het toch een schitterend hoogtepunt zijn. Ik hoop ook echt dat Feyenoord die beker pakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |