hahaquote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit. Gelijkspel had meer recht gedaan aan de verhoudingen.
hahahahaquote:Dan maar de komende wedstrijden wel gaan winnen.
Voor PEC, helaasquote:Op zondag 7 februari 2016 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Volgende week PEC uit, ik voorspel een eenvoudige zege.
Zeg dat wel. De mooie goals aan beide kanten verbloemen veelquote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef Cara het volgende:
Niveau van beide teams was echt om te janken
Dat was inderdaad genant. Als ik Gio was had ik hem gewisseld.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:26 schreef MonkNL het volgende:
Pff Wat was Elia slecht.. niet normaal...
Zoveel kansen heeft Ajax ook niet gehad hoor René. Bazoer was een geweldig schot, maar die raakt 'm geen tweede keer zo dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
Haha Kuijt zei dat Feyenoord vandaag verloren heeft op 2 kansen, waarvan 1 eigenlijk niet eens een kans was.
Moet fijn zijn, zo'n realistische aanvoerder.
Je conclusie is dat het een kutpot van een middelmatig elftal was?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Elia is echt lachwekkend. Die kan beter eens in de spiegel kijken in plaats van zich bezig houden met een kledinglijn en een cocktailbar terwijl hij zelf niet eens alcohol drinkt.
Kramer is echt extreem slecht gescout. Een gezwel in je selectie en tactisch kun je er ook niet mee uit de voeten.
Bilal...waar moet ik beginnen. Heeft écht wer-ke-lijk niets laten zien. Vandaag was exemplarisch voor zijn seizoen.
Even quoten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel kansen heeft Ajax ook niet gehad hoor René. Bazoer was een geweldig schot, maar die raakt 'm geen tweede keer zo dit seizoen.
zijn carrière...quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel kansen heeft Ajax ook niet gehad hoor René. Bazoer was een geweldig schot, maar die raakt 'm geen tweede keer zo dit seizoen.
Nee, maar 2 kansen? Kom op zeg.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dat toen er nog zo over de Coolsingel werd gesproken?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik hier flink werd uitgelachen en voor troll werd uitgemaakt aan het begin van het seizoen toen ik stelde dat Feyenoord enkel middelmaat heeft aangekocht.
Je bent dan ook een trol. Nu ook weer.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik hier flink werd uitgelachen en voor troll werd uitgemaakt aan het begin van het seizoen toen ik stelde dat Feyenoord enkel middelmaat heeft aangekocht.
Helemaal niet. Feyenoord is aanvallend onmachtig, dat is al 3 jaar zo. Als je zelf niet scoort, scoort de tegenstander op een gegeven moment wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef Almerian het volgende:
Van Bronckhorst geeft opnieuw een brevet van onvermogen af.
Blijft Vilhena maar opstellen, die voor veel onrust en balverlies zorgt.
De man wisselt keer op keer laat en slecht.
Uit deze selectie valt veel meer te halen. Hopelijk uiterlijk volgend seizoen een andere trainer.
Mijn conclusie is dat van Geel echt gefaald heeft op met name de voorhoede en dat Gio het niet voor elkaar krijgt om tactisch niet overlopen te worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Je conclusie is dat het een kutpot van een middelmatig elftal was?
Daar zet ik graag een wedje op in.quote:
Je kraamt wel vaker onzin uit, je kunt het ons niet helemaal kwalijk nemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef GGMM het volgende:
Nou... Niet alleen aanvallend is het kut hoor... Verdediging kan ook zo maar in de reclames voor willekeurig welk slaapmiddelquote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Feyenoord is aanvallend onmachtig, dat is al 3 jaar zo. Als je zelf niet scoort, scoort de tegenstander op een gegeven moment wel.
Hij heeft er dit seizoen al zeker 1 gemaakt zo. Bovendien stond hij zo vrij dat hij hem had kunnen aannemen, 30x hooghouden, bier bestellen en dan had hij hem nog gemaakt.quote:
Hij heeft wel een punt, de aankopen doen niet waarvoor ze gehaald zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent dan ook een trol. Nu ook weer.
Neuh, had gewoon gelijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent dan ook een trol. Nu ook weer.
Ok, dat laatste bedacht ik me net toen ik het postte.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar 2 kansen? Kom op zeg.
We hebben zelfs nog een penalty gehad.
Joh. Meen je dit nou?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, de aankopen doen niet waarvoor ze gehaald zijn.
Die zou monden snoerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |