Gast, Cruijff ging weg voor geld en wraak en liet zich bij elke gelegenheid negatief uit over Ajax. Vermeer ging weg om sportieve redenen en laat zich nooit negatief uit over Ajax, slechts positief over Feyenoord waarna sommige Ajax-supporters weer beginnen te steigeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welk respect? Judas Vermeer verdiende dit gewoon na al zijn geblaat in de media na zijn overgang, hele nare jongen die trouwens bij elke kk wedstrijd of fout de andere kant opkeek en glashard riep dat het wel goed ging, hij lijkt net op Frank de Boer.
[ afbeelding ]
Vergelijk Johan aub niet met Vermeer, Cruijff is en blijft een Ajacied in hart en nieren.
Ventjes zullen zichzelf wel o zo stoer vinden met hun bordjes... zieke geesten... zeer typerend voor de gemiddelde mongool daar in hetzelfde vakquote:Vermeer ook bij darts beledigd
De zware beledigingen aan het adres van Kenneth Vermeer beperken zich niet tot de Amsterdam Arena. Ook bij de Premier League Darts in Newcastle moest de doelman van Feyenoord het ontgelden.
Bij de opkomst van Phil Taylor werden door toeschouwers kartonnen bordjes omhoog gehouden met de tekst "Kenneth NSB".
Afgelopen zondag zorgde een aantal zichzelf fans van Ajax noemende hooligans voor een enorme smet op de klassieker. Voor Ajax-Feyenoord werd een pop met 'Vermeer’ op zijn shirt aan een touw omhoog gehesen. Tijdens de wedstrijd werd de voormalige doelman van de Amsterdammers verbaal meerdere keren aan de NSB gekoppeld door de toeschouwers.
De onafhankelijke aanklager betaald voetbal is inmiddels een vooronderzoek gestart naar die incidenten.
diep en diep triest.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ventjes zullen zichzelf wel o zo stoer vinden met hun bordjes... zieke geesten... zeer typerend voor de gemiddelde mongool daar in hetzelfde vak
idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Er zijn ook foto's waar die droeftoeters heel trots poseren met die bordjes incluis middelvinger
What were they thinking
twitter:MatthijsSneppie twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 07:06:08Sta je dan met je grafbek bij de premier league darts #vermeer https://t.co/xL0T1xhkhH reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:BertZobrist twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 09:13:33En zo belooft een gezellig avondje darts een risicowedstrijd te worden. #vermeer https://t.co/lZqYxT8QBy reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja klopt...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Er zijn ook foto's waar die droeftoeters heel trots poseren met die bordjes incluis middelvinger
What were they thinking
As usualquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
020 downies laten zich wel onwijs kennen zeg
Ja echt. Dat zijn dan je mede supporters.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
020 downies laten zich wel onwijs kennen zeg
Precies, je hebt ze helaas bij elke club wel maar ik snap niet waarom je op deze manier je eigen club in diskrediet wil brengenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja echt. Dat zijn dan je mede supporters.
Niet alleen bij geschiedenis ben ik bang. Sowieso 'not the sharpest tool in the box'.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:38 schreef Specularium het volgende:
Gewoon mensen die niet goed hebben opgelet bij geschiedenis.
Exact.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Precies, je hebt ze helaas bij elke club wel maar ik snap niet waarom je op deze manier je eigen club in diskrediet wil brengen
Op fr-fans zag ik nog wat mensen bespreken wanneer deze gasten aankomen vanuit Newcastle (schijnbaar morgen half 10 bij IJmuiden), dus misschien nog wat interessante nieuwsberichten morgen als er mensen zich dapper voelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ventjes zullen zichzelf wel o zo stoer vinden met hun bordjes... zieke geesten... zeer typerend voor de gemiddelde mongool daar in hetzelfde vak
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Op fr-fans zag ik nog wat mensen bespreken wanneer deze gasten aankomen vanuit Newcastle (schijnbaar morgen half 10 bij IJmuiden), dus misschien nog wat interessante nieuwsberichten morgen als er mensen zich dapper voelen.
Dan ben je nog triester. Maargoed. We hebben het dan ook over gasten met nog minder intelligentie dan 410'ers. Op zich ook knap.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Op fr-fans zag ik nog wat mensen bespreken wanneer deze gasten aankomen vanuit Newcastle (schijnbaar morgen half 10 bij IJmuiden), dus misschien nog wat interessante nieuwsberichten morgen als er mensen zich dapper voelen.
Daar zijn ze redelijk fel in dacht ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:51 schreef ender_xenocide het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tegen-dartfans.dhtml
Hoe is de rascisme wetgeving in Engeland?
Dit heeft toch niets met racisme te maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:51 schreef ender_xenocide het volgende:
In engeland heb je de term hate crime, volgens mij valt daar meer onder dan alleen racisme:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets met racisme te maken?
Ik vind het een kinderachtig bordje. Maar staat volgens mij alleen op dat Vermeer een NSB'er is (komt er op neer dat het een verrader is). Maar heeft niets met racisme te maken in mijn optiek.
Vraag me of dit wettelijk gezien überhaupt strafbaar is.
Niet dat ik iets goed wil praten, dit soort gasten mogen wat mij betreft gelijk 20 jaar het Pieter Baan centrum in.
quote:What are hate incidents and hate crime?
Hate incidents and hate crime are acts of violence or hostility directed at people because of who they are or who someone thinks they are.
For example, you may have been verbally abused by someone in the street because you’re disabled or someone thought you were gay.
If you’ve experienced a hate incident or hate crime you can report it to the police.
Read this page to find out more about hate incidents and hate crime.
Als mensen ajakkes zeggen of in regio codes praten moet ik altijd kotsenquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ajakkes en Feyenoord zijn aartsrivalen (zij vinden elkaar niet lief). Vermeer was heel lang de keeper van Ajakkes maar hij werd vervangen door een andere keeper. Toen heeft hij besloten om keeper te worden van Feyenoord. Nu zijn de Ajakkes supporters boos omdat hij voor de vijand is gaan werken..
Als mensen ouder dan 50 het doen heb ik meestal medelijden. Dan is de kans dat het goed komt nihil.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als mensen ajakkes zeggen of in regio codes praten moet ik altijd kotsen
Als een "vrouw" dat doet moet ik nog meer kotsen
Gelijk weer met racisme gaan strooien. Hoe krijg je de link gelegdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:51 schreef ender_xenocide het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 21:12:07FOTO: Fans Go Ahead steunen Kenneth Vermeer met ludieke actie https://t.co/qIhsYCTkLu #Vermeer https://t.co/JH5x8gv2hf reageer retweet
twitter:ForzaKowet twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 21:56:47Zo kan het natuurlijk ook. Spandoek voor Kenneth Vermeer bij Go Ahead Eagles tegen VVV Venlo #GAEvol #Kowet #GAE https://t.co/cVsrITdO9j reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |