abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159775937
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:43 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Volgens mij maakt 'Judas' zelf nog de minste ophef. Nuchtere gast, kunnen heel veel voetballers (en supporters) nog een voorbeeld aan nemen. _O_
Ja Kenneth is rustig. Volgens mij wilt hij ook helemaal geen aangifte doen.
Maar hoe de pers enzo er allemaal opduikt.
pi_159775971
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef kurk_droog het volgende:

Het is geen fuckin korfbal, het is de klassieker tegen de aartsvijand. Overdreven reacties overal...5 jaar geleden hingen er 5 van die poppen.

[ afbeelding ]
Ja, maar Kenneth heeft zich jarenlang ingespannen voor Ajax en die stropdassen wilden toen alleen maar Cruijff saboteren dus viel dat in de categorie 'straattaal' en als je daar iets van zei dan was je anti-Cruijff.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159776781
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is geen fuckin korfbal, het is de klassieker tegen de aartsvijand. Overdreven reacties overal...5 jaar geleden hingen er 5 van die poppen.

[ afbeelding ]
En dat niet alleen, in de jaren 80 en 90 hingen er ook spandoeken met soortgelijke teksten, scandeerden Hagenezen bij aankomst in Amsterdam dat ze op jodenjacht gaan, zongen Amsterdammers "hand eraf kameraden' na een ongelukje met een zelfgemaakt explosief aan Feyenoordkant, zong de Utrechtaanhang dat de moeder van Dris Bousatta een snor heeft, enz enz enz.....eens in de zoveel tijd is men selectief verontwaardigd en worden er drastische maatregelen geeist, en zoals altijd is gegaan, zal ook dit weer met een sisser aflopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159777328
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef madam-april het volgende:
Ik mag hopen dat heel 410 hiervoor gestraft wordt.. Volgende wedstrijd 020-010 vak410 leeg.. En een fixe van de KNVB natuurlijk..
En de eerst volgende dat een Marokkaan iets steelt krijgt iedere Marokkaan een boete of taakstraf toch ? :')
pi_159777578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dat niet alleen, in de jaren 80 en 90 hingen er ook spandoeken met soortgelijke teksten, scandeerden Hagenezen bij aankomst in Amsterdam dat ze op jodenjacht gaan, zongen Amsterdammers "hand eraf kameraden' na een ongelukje met een zelfgemaakt explosief aan Feyenoordkant, zong de Utrechtaanhang dat de moeder van Dris Bousatta een snor heeft, enz enz enz.....eens in de zoveel tijd is men selectief verontwaardigd en worden er drastische maatregelen geeist, en zoals altijd is gegaan, zal ook dit weer met een sisser aflopen.
'Van Gaal heeft een kankerwijf' toen z'n vrouw was overleden vlak voor ajax-feyenoord
pi_159777636
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

'Van Gaal heeft een kankerwijf' toen z'n vrouw was overleden vlak voor ajax-feyenoord
Ook zoiets ja.
pi_159777775
'Mooi' spandoekje: 'Ajax is erger dan aids'
pi_159778133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef bamibij het volgende:
'Mooi' spandoekje: 'Ajax is erger dan aids'
Waar zie je die?
pi_159778424
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waar zie je die?
Nergens, maar schoot me te binnen. Eind jaren 80 in de Kuip volgens mij. Zal zo eens google imagen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:49:07 #110
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159778525
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

DE reden waarom Van Gaal nooit bij feyenoord een functie zal bekleden.

Waar is je fatsoen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159779776
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

DE reden waarom Van Gaal nooit bij feyenoord een functie zal bekleden.

Waar is je fatsoen?
Ach je weet maar nooit, wie had kunnen denken dat notabene Johan Cruyff Feyenoord ooit naar een kampioenschap zou schoppen?
pi_159780106
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nergens, maar schoot me te binnen. Eind jaren 80 in de Kuip volgens mij. Zal zo eens google imagen.
pi_159789792
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:01 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Het gedrag van Cruijff destijds was veel kotswaardiger dan dat van Vermeer. Zeer respectabele jongen is Vermeer en ondanks dat Feyenoord de rivaal is begrijp ik zijn keuze heel goed. Een jongen als Vermeer hoort niet de bank warm te houden. Nog steeds mijn favoriete keeper van het land. Ze kunnen hem ook goed gebruiken bij Feyenoord want van hun veldspelers moeten ze het niet hebben. _O-
Welk respect? Judas Vermeer verdiende dit gewoon na al zijn geblaat in de media na zijn overgang, hele nare jongen die trouwens bij elke kk wedstrijd of fout de andere kant opkeek en glashard riep dat het wel goed ging, hij lijkt net op Frank de Boer.

Vergelijk Johan aub niet met Vermeer, Cruijff is en blijft een Ajacied in hart en nieren.
pi_159792570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Welk respect? Judas Vermeer verdiende dit gewoon na al zijn geblaat in de media na zijn overgang, hele nare jongen die trouwens bij elke kk wedstrijd of fout de andere kant opkeek en glashard riep dat het wel goed ging, hij lijkt net op Frank de Boer.
[ afbeelding ]

Vergelijk Johan aub niet met Vermeer, Cruijff is en blijft een Ajacied in hart en nieren.
Wat zijn jullie zogenaamde Ajax supporters allemaal hypocriet zeg. Als buitenstaander zie ik met Johan Cruijff of Vermeer gewoon exact hetzelfde. Met het enige verschil dat Vermeer een kleurtje heeft en dat het vrij recent is allemaal. De een gebruikt een slap excuus dat Cruijff Ajax een poot wilde naaien wat in mijn ogen nog veel erger is. Vermeer daarentegen is Ajax hondstrouw. Om zelfs te dienen als bankzitter met zijn uitermate goede keeperskwaliteiten. Dat het dan Feyenoord is, dat maakt toch geen bal uit. Die man verdiend gewoon respect en een geweldige carrière gezien het een geweldige keeper is. Veel beter dan de gemiddelde keeper in de competitie.

Vermeer deed het om sportieve redenen, Cruijff deed het om Ajax(bestuur) te naaien. Kom op zeg denk toch na wat erger is. Wie heeft hier nou een Ajax hart.
pi_159793964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Wat zijn jullie zogenaamde Ajax supporters allemaal hypocriet zeg. Als buitenstaander zie ik met Johan Cruijff of Vermeer gewoon exact hetzelfde. Met het enige verschil dat Vermeer een kleurtje heeft en dat het vrij recent is allemaal. De een gebruikt een slap excuus dat Cruijff Ajax een poot wilde naaien wat in mijn ogen nog veel erger is. Vermeer daarentegen is Ajax hondstrouw. Om zelfs te dienen als bankzitter met zijn uitermate goede keeperskwaliteiten. Dat het dan Feyenoord is, dat maakt toch geen bal uit. Die man verdiend gewoon respect en een geweldige carrière gezien het een geweldige keeper is. Veel beter dan de gemiddelde keeper in de competitie.

Vermeer deed het om sportieve redenen, Cruijff deed het om Ajax(bestuur) te naaien. Kom op zeg denk toch na wat erger is. Wie heeft hier nou een Ajax hart.
Goede kwaliteiten? In circus Renz ja, blij dat die clown weg is. Maar om dan sneaky Ajax achter zijn rug om te naaien door naar Feyenoord te gaan is gewoon achterbaks.

Kom nou niet aanzetten met Cruijff, in alles een rasechte Amsterdammer en Ajacied, Vermeer is maar een kneus, en ja met een kleurtje, chapeau voor de goede detaillering van de poppenmaker. Flikker gewoon op, dit incident gaat nergens om.
pi_159794166
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, maar aangezien ik voetballen niet volg, zou iemand misschien in jip en janneke taal willen uitleggen wie die van der meer is en waarom die uitgebeeld als pop aan een strop opgehangen wordt door fans van een club? :@

Bedankt alvast :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159796368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

En de eerst volgende dat een Marokkaan iets steelt krijgt iedere Marokkaan een boete of taakstraf toch ? :')
Niet begrijpen waar ik op doel :')

Speciaal voor jou dan de uitleg:
Een klein aantal Utrecht supporters (op de Bunnikside) zongen een bepaald lied tijdens de wedstrijd FC Utrecht-020 in april 2015. De straf: FC Utrecht moest van de KNVB 10.000 euro betalen en de volgende wedstrijd FC Utrecht-020 was er geen publiek toegestaan op de Bunnikside. Alle supporters van de Bunnikside werden dus gestraft voor de daden van een kleine groep.

Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat deze actie op dezelfde manier wordt bestraft.

Het slaat nergens op dat, voor de gebeurtenissen tijdens de wedstrijd in april heel de Bunnikside wordt gestraft en hier alleen de persoon die de pop daadwerkelijk ophing. De pop was slechts een deel van de hele anti-Vermeer actie die vantevoren door meerdere mensen was voorbereid. Iedereen die vooraf van de actie op de hoogte was is gewoon 100% verantwoordelijk. En van degene die niet op voorhand op de hoogte was maar wel heeft gezien wat hij deed heeft er niet 1 ingegrepen, ook zij dragen dus verantwoordelijkheid voor wat er gebeurd is. Verder bestond de actie ook nog uit kwetsende spandoeken en spreekkoren waar vele supporters bij betrokken waren en ook dat zou bestraft moeten worden met een straf gelijkwaardig aan de straf die FC Utrecht heeft ontvangen.
pi_159796537
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Geralt het volgende:
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, maar aangezien ik voetballen niet volg, zou iemand misschien in jip en janneke taal willen uitleggen wie die van der meer is en waarom die uitgebeeld als pop aan een strop opgehangen wordt door fans van een club? :@

Bedankt alvast :)
Ajakkes en Feyenoord zijn aartsrivalen (zij vinden elkaar niet lief). Vermeer was heel lang de keeper van Ajakkes maar hij werd vervangen door een andere keeper. Toen heeft hij besloten om keeper te worden van Feyenoord. Nu zijn de Ajakkes supporters boos omdat hij voor de vijand is gaan werken..
pi_159796727
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Niet begrijpen waar ik op doel :')

Speciaal voor jou dan de uitleg:
Een klein aantal Utrecht supporters (op de Bunnikside) zongen een bepaald lied tijdens de wedstrijd FC Utrecht-020 in april 2015. De straf: FC Utrecht moest van de KNVB 10.000 euro betalen en de volgende wedstrijd FC Utrecht-020 was er geen publiek toegestaan op de Bunnikside. Alle supporters van de Bunnikside werden dus gestraft voor de daden van een kleine groep.

Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat deze actie op dezelfde manier wordt bestraft.

Het slaat nergens op dat, voor de gebeurtenissen tijdens de wedstrijd in april heel de Bunnikside wordt gestraft en hier alleen de persoon die de pop daadwerkelijk ophing. De pop was slechts een deel van de hele anti-Vermeer actie die vantevoren door meerdere mensen was voorbereid. Iedereen die vooraf van de actie op de hoogte was is gewoon 100% verantwoordelijk. En van degene die niet op voorhand op de hoogte was maar wel heeft gezien wat hij deed heeft er niet 1 ingegrepen, ook zij dragen dus verantwoordelijkheid voor wat er gebeurd is. Verder bestond de actie ook nog uit kwetsende spandoeken en spreekkoren waar vele supporters bij betrokken waren en ook dat zou bestraft moeten worden met een straf gelijkwaardig aan de straf die FC Utrecht heeft ontvangen.
Die Utrecht fans mochten gewoon op andere plekken en het Ajax publiek mocht niet komen..... Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
pi_159796738
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook zoiets ja.
Je hoort niemand over de spreekkoren van 020 over bijvoorbeeld Mihai Nesu of di Tomasso (en over zijn vrouw en kind).

Al dat gejank altijd maar over wat er tegen 020 wordt gezongen.. 020 is minstens zo erg maar daar hoor je niemand over of het wordt weggezet als een incidentje. 020 wordt nooit op dezelfde manier verantwoordelijk gehouden als andere clubs..
pi_159796800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:41 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Die Utrecht fans mochten gewoon op andere plekken en het Ajax publiek mocht niet komen..... Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
Dat was niet de intentie van de straf.. Dat Utrecht nog een positieve draai heeft weten te geven aan de belachelijke sanctie die was opgelegd doet niets af aan het feit dat de sanctie belachelijk was..

En die boete hebben ze gewoon moeten betalen.. Heeft 020 al een boete opgelegd gekregen?
pi_159796846
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat was niet de intentie van de straf.. Dat Utrecht nog een positieve draai heeft weten te geven aan de belachelijke sanctie die was opgelegd doet niets af aan het feit dat de sanctie belachelijk was..

En die boete hebben ze gewoon moeten betalen.. Heeft 020 al een boete opgelegd gekregen?
Positieve draai en te zielig zijn om gewoon Ajax te typen.. Dan zijn we dus klaar met deze "discussie". Slaap lekker en veel plezier in groep 7 morgen. Doei.
pi_159796885
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:48 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Positieve draai en te zielig zijn om gewoon Ajax te typen.. Dan zijn we dus klaar met deze "discussie". Slaap lekker en veel plezier in groep 7 morgen. Doei.
Je ongelijk niet toe kunnen geven :')
pi_159798029
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je hoort niemand over de spreekkoren van 020 over bijvoorbeeld Mihai Nesu of di Tomasso (en over zijn vrouw en kind).

Al dat gejank altijd maar over wat er tegen 020 wordt gezongen.. 020 is minstens zo erg maar daar hoor je niemand over of het wordt weggezet als een incidentje. 020 wordt nooit op dezelfde manier verantwoordelijk gehouden als andere clubs..
Als je perse 020 wil zeggen inplaats van Amsterdam, hou dan alsjeblieft je grafmuil dicht.
pi_159821597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 04:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je perse 020 wil zeggen inplaats van Amsterdam, hou dan alsjeblieft je grafmuil dicht.
Als je niet inhoudelijk kunt/wilt reageren, reageer dan gewoon niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')