Een van de eindbazen van de huidige juniorenselectie train ik mee samen (lees: mag mij bij tijd en wijle kapot gooien). Simeon Catharina, die jongen lijkt echt geen rem meer te hebben op het moment.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijden allemaal op de stream gezien, sommigen maakten ook echt een goede indruk.
Moet wel bijgezegd worden dat er bij een aantal categorieën wel 5 of 6 Nederlanders meededen.
En zouden ze dit plan nog altijd in de la hebben liggen?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:14 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/209(...)rah-gravenstijn.html
Deborah Gravenstijn zou hem eruit gewerkt hebben. Ze hadden onenigheid nadat hij coach Mark Earle op non-actief had gezet omdat die zich misdragen zou hebben.
Earle is de vriend van Gravenstijn
Die heb ik afgelopen weekend gevolgd op de stream bij zo'n world cup junioren. Die maakte inderdaad een hele sterke indruk, won zijn eerste twee partijen in 11 en 16 secondenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:10 schreef StefanW het volgende:
[..]
Een van de eindbazen van de huidige juniorenselectie train ik mee samen (lees: mag mij bij tijd en wijle kapot gooien). Simeon Catharina, die jongen lijkt echt geen rem meer te hebben op het moment.
Ik heb Kees Jongkind gehoord op de radio. Earle werd terecht ontslagen en dat vond men ook in de judowereld. Maar los daarvan moet je gewoon de belangenverstrengeling moeten voorkomen.quote:,,Dieptepunt was echter dat er in de open brief bovendien werd te verwezen naar belangenverstrengeling bij het eerdere ontslag van mijn partner Mark Earle. Daarmee werd de grens van fatsoen overschreden. Helaas werd dit gegeven door zowel de directie van de JBN en sportkoepel NOC*NSF alleen voor kennisgeving aangenomen.''
Hendriks en co. hebben er ook nooit een geheim van gemaakt van wat ze willen.quote:NOC*NSF is blij met de terugkeer van Bonnes. "Het is voor de judoka's die zich voorbereiden op Rio 2016 en voor de jonge judoka's die later dit jaar naar het NTC Judo op Papendal komen goed nieuws dat er in deze fase continuïteit is in de sporttechnische aansturing bij de judobond. Het is te waarderen dat Deborah Gravenstijn hieraan bij heeft willen dragen door als bestuurslid terug te treden", liet technisch directeur Maurits Hendriks van NOC*NSF zaterdagochtend weten.
NOC*NSF gaat er van uit dat de weg nu vrij is om de volgende stappen te nemen voor het realiseren van het Nationaal Training Centrum (NTC) voor de judosport op Papendal. De sportkoepel is een groot voorstander van de centralisatie.
Nooit fan van Neal geweest. Altijd a gezegd dat hij het niet ging redden. Wel mooie zelfreflectie in zijn aankondiging. Jarenlang gedaan alsof hij er al lang was (lees: Belachelijk arrogant) en te laat de mentale ommezwaai gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:04 schreef borisz het volgende:
Neil vd Kamer kondigt afscheid aan
http://www.nealvandekamer.nl/hoofdpagina/nieuwe-kansen-neal/
Twee keer een European Open/wereldbeker gewonnen. Op GP/GS/EK/WK geen medailles.
Van Emden kan tegenwoordig echt geen normale score meer maken. Of ze verliest of ze wint op shido.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:50 schreef borisz het volgende:
GP Tbilisi
Linda Bolder moest net van de tatami worden afgetild na dat ze werd geworpen.... Benieuwd wat de schade is.
De Nederlanders
-63: Van Emden nu naar de herkansing dat ze na één minuut verloor van Gemma Howell
-70: Polling in QF
End, Meyer, Korrel, Verkerk, Steenhuis, Savelkouls komen morgen in actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |