abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221676360
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221676375
De Nederlandse judoka's hebben op de eerste dag van het grandslamtoernooi in Lausanne niet kunnen imponeren. Van de zeven judoka's die in actie kwamen, wisten alleen Emiel Jaring en Amber Gersjes een partij te winnen.

Jaring deed dat in de klasse -60 kg. Hij klopte de Hongaar Marton Andrasi, maar verloor daarna met yuko van Harsh Singh uit India. Gersjes won in de klasse -48 kilogram van Jacqueline Springer (Oos), maar boog door drie strafjes voor de Chinese Zhuang Wenna.

Vera Wandel (-48 kg), Shannon van de Meeberg, Pleuni Cornelisse (beiden -57 kg), Naomi van Krevel (-52 kg) en Jochem van Harten (-66 kg) verloren direct.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221747275
Georgiėr zit op de verkeerde sport.

twitter
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 september 2026 @ 08:54:51 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221805948
quote:
Nadat de laatste Grand Slams van de IJF World Tour zijn afgerond, diegene in Zwitserland en Hongarije, is het kwalificatietraject voor de wereldkampioenschappen afgelopen. In een eerdere fase waren al tien judoka's geselecteerd voor de WK, maar er is nog 1 judoka toegevoegd: Marit Kamps. Zij mag voor het eerst in haar nieuwe gewichtklasse deelnemen aan de WK.

Dames
-48 kg Amber Gersjes
-52 kg Naomi van Krevel
-57 kg Shannon van de Meeberg
-63 kg Joanne van Lieshout
-70 kg Margit de Voogd en Sanne van Dijke
-78 kg Marit Kamps en Yael van Heemst

Heren
- 100 kg Simeon Catharina en Michael Korrel
+ 100 kg Jur Spijkers

Het WK vindt van 4 t/m 11 oktober plaats in Baku, Azerbeidzjan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221806443
Slechts 3 heren. Dit wordt wel treurig zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')