Nu heb je me overtuigd!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
"De wedstrijd had heel anders kunnen lopen, maar AZ heeft Vincent Janssen"![]()
![]()
Mochten ze zo doorgaan dan duurt het nog wel een paar jaar voor ze in China het beste team hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi wil bij het beste team spelen.
Maakt niet uit, jouw bijdrages zijn meestal van een twijfelachtig niveau.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry dat ik geen aandacht aan jullie posts heb besteed onder de discussie.
Een forum is dan ook mede voor discussie en niet alleen voor de kleinzerige jijbakshows die jullie tegen elkaar opvoeren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jouw bijdrages zijn meestal van een twijfelachtig niveau.
Dit doet pijn bij Ajacied422, die was de laatste tijd juist ongegeneerd steun aan het zoeken bij jouquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jouw bijdrages zijn meestal van een twijfelachtig niveau.
Oh ja..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit doet pijn bij Ajacied422, die was de laatste tijd juist ongegeneerd steun aan het zoeken bij jou
I het raar dat ik niet weet wat een 'jijbakshow' is?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een forum is dan ook mede voor discussie en niet alleen voor de kleinzerige jijbakshows die jullie tegen elkaar opvoeren.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HOPPA, 1-3 winst in HeerenveenFORZA TWENTE!
Lekker met Marokko nooit meer op een eindtoernooi komenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Elk doelpunt van Ziyech is een steek door het hart van de Hollandse voetballeeuw.
Tu quoque is een begrip uit het Latijn en betekent ‘jij ook’. Het wordt ook wel een jij-bak genoemd. Een jij-bak is een drogreden en is een spottende of beschuldigende opmerking die wordt gemaakt als antwoord op een andere opmerking. Het tu quoque argument is een vorm van een ad hominem-redenering.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
I het raar dat ik niet weet wat een 'jijbakshow' is?
Je bent zelf een jijbakshow.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
I het raar dat ik niet weet wat een 'jijbakshow' is?
Alleen de laatste tijd?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit doet pijn bij Ajacied422, die was de laatste tijd juist ongegeneerd steun aan het zoeken bij jou
-Marokko en Nederland komen de komende 10 jaar allebei niet meer op een eindtoernooi.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker met Marokko nooit meer op een eindtoernooi komen
genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |