Nu heb je me overtuigd!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
"De wedstrijd had heel anders kunnen lopen, maar AZ heeft Vincent Janssen"![]()
![]()
Mochten ze zo doorgaan dan duurt het nog wel een paar jaar voor ze in China het beste team hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi wil bij het beste team spelen.
Maakt niet uit, jouw bijdrages zijn meestal van een twijfelachtig niveau.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry dat ik geen aandacht aan jullie posts heb besteed onder de discussie.
Een forum is dan ook mede voor discussie en niet alleen voor de kleinzerige jijbakshows die jullie tegen elkaar opvoeren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jouw bijdrages zijn meestal van een twijfelachtig niveau.
Dit doet pijn bij Ajacied422, die was de laatste tijd juist ongegeneerd steun aan het zoeken bij jouquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jouw bijdrages zijn meestal van een twijfelachtig niveau.
Oh ja..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit doet pijn bij Ajacied422, die was de laatste tijd juist ongegeneerd steun aan het zoeken bij jou
I het raar dat ik niet weet wat een 'jijbakshow' is?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een forum is dan ook mede voor discussie en niet alleen voor de kleinzerige jijbakshows die jullie tegen elkaar opvoeren.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HOPPA, 1-3 winst in HeerenveenFORZA TWENTE!
Lekker met Marokko nooit meer op een eindtoernooi komenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Elk doelpunt van Ziyech is een steek door het hart van de Hollandse voetballeeuw.
Tu quoque is een begrip uit het Latijn en betekent ‘jij ook’. Het wordt ook wel een jij-bak genoemd. Een jij-bak is een drogreden en is een spottende of beschuldigende opmerking die wordt gemaakt als antwoord op een andere opmerking. Het tu quoque argument is een vorm van een ad hominem-redenering.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
I het raar dat ik niet weet wat een 'jijbakshow' is?
Je bent zelf een jijbakshow.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
I het raar dat ik niet weet wat een 'jijbakshow' is?
Alleen de laatste tijd?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit doet pijn bij Ajacied422, die was de laatste tijd juist ongegeneerd steun aan het zoeken bij jou
-Marokko en Nederland komen de komende 10 jaar allebei niet meer op een eindtoernooi.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker met Marokko nooit meer op een eindtoernooi komen
genot
Bedankt! Jij hebt echt goede bijdrages!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tu quoque is een begrip uit het Latijn en betekent ‘jij ook’. Het wordt ook wel een jij-bak genoemd. Een jij-bak is een drogreden en is een spottende of beschuldigende opmerking die wordt gemaakt als antwoord op een andere opmerking. Het tu quoque argument is een vorm van een ad hominem-redenering.
Jouw posts zijn soms niet te volgen, deze exempli gratiā.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tu quoque is een begrip uit het Latijn en betekent ‘jij ook’. Het wordt ook wel een jij-bak genoemd. Een jij-bak is een drogreden en is een spottende of beschuldigende opmerking die wordt gemaakt als antwoord op een andere opmerking. Het tu quoque argument is een vorm van een ad hominem-redenering.
Hij gaat het niveau van Sneijder nooit halenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
-Marokko en Nederland de komende 10 jaar allebei niet meer op een eindtoernooi komen.
-Opvolger van Sneijder in rook op zien gaan.
genot.
12 punten.quote:
Twee keer naar de kuipquote:
Hij is in ieder geval beter dan al het 'Nederlandse' talent wat we hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij gaat het niveau van Sneijder nooit halen
Nederland is dan ook naar de klotequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan al het 'Nederlandse' talent wat we hebben.
Het complete Europese voetbal gaat naar de klote.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederland is dan ook naar de klote
Nee sommige landen gaan erop veruitquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het complete Europese voetbal gaat naar de klote.
"Belgen"quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee sommige landen gaan erop veruit
Bedank die inferieure Belg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:46:27 ]
Landenvoetbal bedoel je. Waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het complete Europese voetbal gaat naar de klote.
Zivkovic.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik realiseer me net iets... misschien is Janssen wel de meest talentvolle spits die we hebben, Nederland zijnde![]()
![]()
![]()
. Hopelijk kunnen we rond 2020 weer een rol van betekenis spelen.
Nee wacht, er moet ergens toch nog wel een leuk Nederlands spitsje rondlopen? Toch???
Bedoel ik inderdaad ook. En de Europese competities zijn opzich prima, maar de spanning zit er ook niet echt meer in.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Landenvoetbal bedoel je. Waarom?
Maar waarom loopt het landenvoetbal zo achteruit dan? Bang voor scheefgroei? Want ik merk het eigenlijk niet heel erg.. Duitsland is al jaren goed en Spanje ook alleen oogstte vroeger nooit. En er komen landen af en aan, da's altijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bedoel ik inderdaad ook. En de Europese competities zijn opzich prima, maar de spanning zit er ook niet echt meer in.
Waarom? Omdat er voor mijn gevoel veel minder topspelers zijn dan 10/15 jaar. Het feit dat België wordt gezien als een topland momenteel bevestigt dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarom loopt het landenvoetbal zo achteruit dan? Bang voor scheefgroei? Want ik merk het eigenlijk niet heel erg.. Duitsland is al jaren goed en Spanje ook alleen oogstte vroeger nooit. En er komen landen af en aan, da's altijd.
Mooi om te zien dat je hebt gedacht aan de ... zijndequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik realiseer me net iets... misschien is Janssen wel de meest talentvolle spits die we hebben, Nederland zijnde![]()
![]()
![]()
. Hopelijk kunnen we rond 2020 weer een rol van betekenis spelen.
Nee wacht, er moet ergens toch nog wel een leuk Nederlands spitsje rondlopen? Toch???
10/15 jaar geleden speelde ze verspreid over meerdere teams waar ze dan echt de vedette waren. Nu worden ze allemaal door Real Madrid en Barcelona in 1 team gepropt als verkapte waterdragers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er voor mijn gevoel veel minder topspelers zijn dan 10/15 jaar. Het feit dat België wordt gezien als een topland momenteel bevestigt dat.
Geldt trouwens ook gewoon voor landen als Duitsland en Frankrijk. Als je echt naar alle individuele spelers kijkt dan denk ik: Zulke bijzondere spelers zijn het allemaal eigenlijk niet.
Messi is niet Europees natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er voor mijn gevoel veel minder topspelers zijn dan 10/15 jaar. Het feit dat België wordt gezien als een topland momenteel bevestigt dat.
Geldt trouwens ook gewoon voor landen als Duitsland en Frankrijk. Als je echt naar alle individuele spelers kijkt dan denk ik: Zulke bijzondere spelers zijn het allemaal eigenlijk niet. Voor mijn gevoel zitten we qua topspelers echt in een flinke dip.
(Tuurlijk heb je Messi, Ronaldo en Zlatan. Maar die zijn alweer een stuk ouder)
Het is als zijnde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je hebt gedacht aan de ... zijnde.
Nee daarom. Dus qua Europese topvoetballers valt het tegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi is niet Europees natuurlijk.
Klopt. Engelse competitie is ook zwaar achteruit gegaan qua kwaliteit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10/15 jaar geleden speelde ze verspreid over meerdere teams waar ze dan echt de vedette waren. Nu worden ze allemaal door Real Madrid en Barcelona in 1 team gepropt als verkapte waterdragers.
Ik wil hier niet de intelligente hipster uithangen, maar dat is een van de (paar) dingen die ik nooit fout heb gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je hebt gedacht aan de ... zijnde.
Toen zat ik in een discussie, chloorkip.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik net een kwartier geleden én in dit topic gepost én in het China topic.
Dan kun je mijn geweldige posts nog wel lezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen zat ik in een discussie, chloorkip.
matige comeback, dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen zat ik in een discussie, chloorkip.
Ik laat ze bundelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan kun je mijn geweldige posts nog wel lezen.
Ik ben kinderachtig genoeg mensen met jeugdzonde te confronteren...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de intelligente hipster uithangen, maar dat is een van de (paar) dingen die ik nooit fout heb gedaan.
Dat is wel een beetje het probleem. Kroatie heeft met Modric en Racitic 2 fantastische spelers. Duitsland heeft in Kroos, die overigens verpietert bij Real, misschien wel de beste middenvelder en ik kan ook onwijs genieten van Isco. Barcelona heeft verder alleen maar 10 miljoen zuid amerikanen waardoor het voetbal daar zo goed lijkt. Maar ik geloof eigenlijk alleen in Argentinië (hebben de beste spelers samen met Duitsland) en Colombia.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10/15 jaar geleden speelde ze verspreid over meerdere teams waar ze dan echt de vedette waren. Nu worden ze allemaal door Real Madrid en Barcelona in 1 team gepropt als verkapte waterdragers.
Hoe verpietert Kroos bij Real?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het probleem. Kroatie heeft met Modric en Racitic 2 fantastische spelers. Duitsland heeft in Kroos, die overigens verpietert bij Real, misschien wel de beste middenvelder en ik kan ook onwijs genieten van Isco. Barcelona heeft verder alleen maar 10 miljoen zuid amerikanen waardoor het voetbal daar zo goed lijkt. Maar ik geloof eigenlijk alleen in Argentinië (hebben de beste spelers samen met Duitsland) en Colombia.
België is een soort Jack of all trades. Op elke positie een goede speler zonder échte vedette. Beetje zoals Nederland in 98 (nouja misschien Bergkamp als vedette wel wat beter dan Hazard), alleen hadden die toen meer spelers die al toernooi ervaring hadden.
Het is wel dat de top veel meer in Zuid-Amerika zit dan een aantal jaren terug inderdaad. Portugal heeft naast CR7 weinig, Zweden heeft Ibra, Nederland heeft Robben maar die zijn ouder. En de jongeren komen vooral uit het oosten.
Waarom de fuck zou je in Colombia geloven?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het probleem. Kroatie heeft met Modric en Racitic 2 fantastische spelers. Duitsland heeft in Kroos, die overigens verpietert bij Real, misschien wel de beste middenvelder en ik kan ook onwijs genieten van Isco. Barcelona heeft verder alleen maar 10 miljoen zuid amerikanen waardoor het voetbal daar zo goed lijkt. Maar ik geloof eigenlijk alleen in Argentinië (hebben de beste spelers samen met Duitsland) en Colombia.
België is een soort Jack of all trades. Op elke positie een goede speler zonder échte vedette. Beetje zoals Nederland in 98 (nouja misschien Bergkamp als vedette wel wat beter dan Hazard), alleen hadden die toen meer spelers die al toernooi ervaring hadden.
Het is wel dat de top veel meer in Zuid-Amerika zit dan een aantal jaren terug inderdaad. Portugal heeft naast CR7 weinig, Zweden heeft Ibra, Nederland heeft Robben maar die zijn ouder. En de jongeren komen vooral uit het oosten.
Dat is het bastardzoontje van Theo Reitsmaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wie doet de interviews bij Heerenveen-Twente? Wat een irritant jochie met slechte vragen/opmerkingen
Ja, die mensen zijn vreemd he, die in Colombia geloven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou je in Colombia geloven?
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben kinderachtig genoeg mensen met jeugdzonde te confronteren...
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0
Volgens mij is 'Als... zijnde' dubbelop
[ afbeelding ]
Schokkend
Dat hij daar niet geheel uit de verf komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe verpietert Kroos bij Real?
Een land als Chili heeft veel meer potentie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die mensen zijn vreemd he, die in Colombia geloven.
Hij speelde goed onder Ancelotti en werd verkeerd gepositioneerd onder Benitez.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hij daar niet geheel uit de verf komt.
Maar het is wel zo dat heel veel topspelers op dit moment bij Duitsland en Spanje zitten ja. Frankrijk ook nog wel en ik vergat Kevin de Bruyne nog.
1-0.
Chili vind ik niet solid genoeg om een WK te winnen. Dat voetbal werkt toch wat minder buiten het continent denk ik. Maar ook een aantal heel degelijke spelers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een land als Chili heeft veel meer potentie.
#Pekermanout
Afkomstig van de Feyenoord-jeugd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie was die Zwolle mongool die over de bal struikelde
Ene Dekker dus.
Net als Zwitserland in 2012? toch wel echt een leuk team met een aantal subtoppers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alaba is ook nog wel noemenswaardig, overigens. Oostenrijk, Wales en Portugal zijn toch de drie landenteams met een dragende vedette. Ben ook wel benieuwd naar Oostenrijk op het EK, geen idee wat we daarvan mogen verwachten.
Die Latijns-Amerikaanse landen is het inderdaad ook net niet meestal. (Chili, Colombia)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chili vind ik niet solid genoeg om een WK te winnen. Dat voetbal werkt toch wat minder buiten het continent denk ik. Maar ook een aantal heel degelijke spelers.
Nu zijn er wel een paar gozertjes bij Colombia die het aardig aan het verneuken zijn. Ik noem een Radamel F.
Helemaal mee eens, alleen niet helemaal wat betreft Kroos. Vind ik een tikkeltje overschat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien een beetje kinderachtig om de Belgen weer te gaan bashen, maar op de voorste 6 posities komen ze gewoon zwaar tekort hoor. Helemaal als Hazard zo uit vorm is en Debruyne geblesseerd. Dan houdt je weinig over, want al die Congolese spitsen zijn net niet goed genoeg.quote:België is een soort Jack of all trades. Op elke positie een goede speler zonder échte vedette. Beetje zoals Nederland in 98 (nouja misschien Bergkamp als vedette wel wat beter dan Hazard), alleen hadden die toen meer spelers die al toernooi ervaring hadden.
Klopt, Nederland is bijvoorbeeld ook helemaal niet veel slechter dan landen zoals Portugal of zelfs Engeland. Het totale tactische fiasco en het ontbreken van Robben geven een heel vertekend beeld.quote:Het is wel dat de top veel meer in Zuid-Amerika zit dan een aantal jaren terug inderdaad. Portugal heeft naast CR7 weinig, Zweden heeft Ibra, Nederland heeft Robben maar die zijn ouder. En de jongeren komen vooral uit het oosten.
Gast...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die Latijns-Amerikaanse landen is het inderdaad ook net niet meestal. (Chili, Colombia)
[..]
Helemaal mee eens, alleen niet helemaal wat betreft Kroos. Vind ik een tikkeltje overschat.
[..]
Misschien een beetje kinderachtig om de Belgen weer te gaan bashen, maar op de voorste 6 posities komen ze gewoon zwaar tekort hoor. Helemaal als Hazard zo uit vorm is en Debruyne geblesseerd. Dan houdt je weinig over, want al die Congolese spitsen zijn net niet goed genoeg.
[..]
Klopt, Nederland is bijvoorbeeld ook helemaal niet veel slechter dan landen zoals Portugal of zelfs Engeland. Het totale tactische fiasco en het ontbreken van Robben geven een heel vertekend beeld.
Zwitserland had veel talentjes maar is het toch ook niet helemaal geworden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Zwitserland in 2012? toch wel echt een leuk team met een aantal subtoppers.
Tigre is stuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chili vind ik niet solid genoeg om een WK te winnen. Dat voetbal werkt toch wat minder buiten het continent denk ik. Maar ook een aantal heel degelijke spelers.
Nu zijn er wel een paar gozertjes bij Colombia die het aardig aan het verneuken zijn. Ik noem een Radamel F.
Dude, je speelt in 2014 niet voor niets Spanje en Brazilië van de mat. Het is allemaal zo relatief als wat. Paar potjes 5-3-2 spelen en het staat er weer totaal anders voor.quote:
Ik waardeer je inzet voor vandaag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs inhoudelijk gepost hier.
Laatst werd Vejinovic geselecteerd en was Locadia in beeld. Veel meer woorden zijn er niet nodig lijkt me. Totaal gebrek aan kwaliteit momenteel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dude, je speelt in 2014 niet voor niets Spanje en Brazilië van de mat. Het is allemaal zo relatief als wat. Paar potjes 5-3-2 spelen en het staat er weer totaal anders voor.
Van de mat is overdreven, het was allemaal geflatteerd en de wind zat mee maar je hebt gewoon aardige wedstrijden gespeeld over het algemeen, weinig weggegeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dude, je speelt in 2014 niet voor niets Spanje en Brazilië van de mat. Het is allemaal zo relatief als wat. Paar potjes 5-3-2 spelen en het staat er weer totaal anders voor.
Ironisch genoeg vond ik je meest 'kinderachtige' post de leukste. Dit kan ook iets over mijzelf zeggen trouwensquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs inhoudelijk gepost hier. Je komt net te laat
HOI ONLO. Succes morgen!
Talent is er bij Engeland genoeg.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de mat is overdreven, het was allemaal geflatteerd en de wind zat mee maar je hebt gewoon aardige wedstrijden gespeeld over het algemeen, weinig weggegeven.
Nederland zonder Robben en Portugal zonder Ronaldo ontloopt elkaar helemaal niet zķveel denk ik qua spelersmateriaal nee. Engeland schat ik wel iets hoger in dan die 2 zonder hun vedetten maar spelen op elk eindtoernooi met pap in de benen. Ik hoop dat die deze zomer eens een halve finale halen. Net als bij Kroatië eigenlijk.
Het grootste probleem is dat onze goede spelers oud zijn. We hebben een vrij zwakke generatie, vooral op het middenveld.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laatst werd Vejinovic geselecteerd en was Locadia in beeld. Veel meer woorden zijn er niet nodig lijkt me. Totaal gebrek aan kwaliteit momenteel.
Ik heb het over de situatie op dit moment, as we speak. Dan heb je een goede Sneijder, een Robben die nog steeds het verschil kan maken, een paar aardige spitsen die je nog steeds gewoon moet opstellen. (RVP en Huntelaar) Een prima verdediger in Italië (De Vrij) een in potentie toch goede Nederlandse verdediger bij AZ (Vlaar) en dan nog een aantal best prima backs. Blind is ook gewoon een prima, stabiele speler, zelfde geldt voor Wijnaldum. Cillissen is een zeer stabiele keeper.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laatst werd Vejinovic geselecteerd en was Locadia in beeld. Veel meer woorden zijn er niet nodig lijkt me. Totaal gebrek aan kwaliteit momenteel.
Engeland heeft rond 2008-2010 ook wel problemen gehad me dat elke ploeg in die competitie 10 buitenlanders opstelde. In 2004, 2006 heb ik ze voor het laatst echt aardig zien voetballen af en toe op een eindtoernooi, met Joe Cole oaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Talent is er bij Engeland genoeg.
Van Persie is over. Ik zou altijd Huntelaar in de spits opstellen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de situatie op dit moment, as we speak. Dan heb je een goede Sneijder, een Robben die nog steeds het verschil kan maken, een paar aardige spitsen die je nog steeds gewoon moet opstellen. (RVP en Huntelaar) Een prima verdediger in Italië (De Vrij) een in potentie toch goede Nederlandse verdediger bij AZ (Vlaar) en dan nog een aantal best prima backs. Blind is ook gewoon een prima, stabiele speler, zelfde geldt voor Wijnaldum. Cillissen is een zeer stabiele keeper.
Dat elftal doet echt niet veel onder voor bijvoorbeeld Portugal.
Niet mee eens, maar dat weet jequote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Persie is over. Ik zou altijd Huntelaar in de spits opstellen.
Huntelaar scoorde vanmiddag nog een fantastische goalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat weet jeVan Persie scoorde gisteren trouwens nog.
Robben ok. Wordt oud, maar kan nog steeds het verschil maken. Maar 'een goede Sneijder'? Een paar aardige spitsen? Prima verdedigers? Ja, voor Stoke City misschien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de situatie op dit moment, as we speak. Dan heb je een goede Sneijder, een Robben die nog steeds het verschil kan maken, een paar aardige spitsen die je nog steeds gewoon moet opstellen. (RVP en Huntelaar) Een prima verdediger in Italië (De Vrij) een in potentie toch goede Nederlandse verdediger bij AZ (Vlaar) en dan nog een aantal best prima backs. Blind is ook gewoon een prima, stabiele speler, zelfde geldt voor Wijnaldum.
Dat elftal doet echt niet veel onder voor bijvoorbeeld Portugal.
https://streamable.com/9ozqquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engeland heeft rond 2008-2010 ook wel problemen gehad me dat elke ploeg in die competitie 10 buitenlanders opstelde. In 2004, 2006 heb ik ze voor het laatst echt aardig zien voetballen af en toe op een eindtoernooi, met Joe Cole oa
De overwinning tegen Brazilië valt te relativeren, die tegen Spanje gewoon niet. Snap ook niet dat die overwinning gerelativeerd wordt. Die tweede helft was de beste helft die Nederland ooit gespeeld heeft. Kansenverhouding in die wedstrijd was 11-3, vergeet niet dat Van Persie op de lat schoot, Robben nog een volley op Casillas schoot en Wijnaldum en Sneijder ook nog met enorme kansen hadden op meer. Spanje werd echt weggespeeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de mat is overdreven, het was allemaal geflatteerd en de wind zat mee maar je hebt gewoon aardige wedstrijden gespeeld over het algemeen, weinig weggegeven.
Eens.quote:Nederland zonder Robben en Portugal zonder Ronaldo ontloopt elkaar helemaal niet zķveel denk ik qua spelersmateriaal nee. Engeland schat ik wel iets hoger in dan die 2 zonder hun vedetten maar spelen op elk eindtoernooi met pap in de benen. Ik hoop dat die deze zomer eens een halve finale halen. Net als bij Kroatië eigenlijk.
Sneijder is nog steeds goed hoor. Verdedigend is het inderdaad ondermaats, maar Wijnaldum doet het momenteel dan wel weer fantastisch. Beter dan de middenvelders van België momenteel bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Robben ok. Wordt oud, maar kan nog steeds het verschil maken. Maar 'een goede Sneijder'? Een paar aardige spitsen? Prima verdedigers? Ja, voor Stoke City misschien.
Spanje zat in een ontieglijke winterslaap. Deed helemaal niks. Maar was inderdaad ook wel gewoon een goede helft van Nederland. Maar vooral na de 1-3 was Spanje helemaal gebroken. Alsof die het compleet niet hadden zien aankomen dat ze zo achter zouden komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De overwinning tegen Brazilië valt te relativeren, die tegen Spanje gewoon niet. Snap ook niet dat die overwinning gerelativeerd wordt. Die tweede helft was de beste helft die Nederland ooit gespeeld heeft. Kansenverhouding in die wedstrijd was 11-3, vergeet niet dat Van Persie op de lat schoot, Robben nog een volley op Casillas schoot en Wijnaldum en Sneijder ook nog met enorme kansen hadden op meer. Spanje werd echt weggespeeld.
[..]
Eens.
Das waar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde vanmiddag nog een fantastische goal
Promes zou ik nooit meer opstellen, heeft in Oranje echt nog niet eens een bal over 2 meter goed gegeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou toch overwegen om Robben op links te zetten en Promes op rechts. En dan Huntelaar in de spits. Qua aanvallers is de spoeling toch ook wel dun.
De Guzman?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Clasie, De Guzman en Wijnaldum heb je gewoon een degelijk middenveld en De Vrij, Blind zijn op zich ook wel aardige spelers. Maar als er een middenvelder wegvalt is daar de spoeling heel dun en aanvallend is het, als de oude garde vertrekt, wel héél weinig.
Zivkovic.
Roep jij op tot een middenveld met Clasie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Clasie, De Guzman en Wijnaldum heb je gewoon een degelijk middenveld en De Vrij, Blind zijn op zich ook wel aardige spelers. Maar als er een middenvelder wegvalt is daar de spoeling heel dun en aanvallend is het, als de oude garde vertrekt, wel héél weinig.
Zivkovic.
Tja, Robben en Van Persie waren die dag gewoon fantastisch.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje zat in een ontieglijke winterslaap. Deed helemaal niks. Maar was inderdaad ook wel gewoon een goede helft van Nederland. Maar vooral na de 1-3 was Spanje helemaal gebroken. Alsof die het compleet niet hadden zien aankomen dat ze zo achter zouden komen.
Ja.quote:
Waar haal je De Guzman opeens vandaan? Die heeft sinds zomer 2014 maar 23 wedstrijden gespeeld en is nu uitgeleend aan fucking Carpi.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Wat overigens ook wel aangeeft dat het op het moment niet heel goed zit. Sneijder is natuurlijk de betere optie. Het is te hopen dat er toch over een paar jaar ergens een paar spelers goed doorbreken.
Ik ga je dan teleurstellen.quote:
Van Gaal verloor met Oranje maar 2 oefenpotjes en won met 4-0 en 4-1 van Roemenië, 8-1 en 4-1 van Hongarije en 2 keer 2-0 van Turkije. Dat waren toen de directe concurrenten van Nederland. Die kwalificatie voor 2014 was echt fantastisch, maar nog zat iedereen te zeiken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind een kwalificatieperiode van tien wedstrijden waarin je het voor elkaar krijgt vierde te eindigen in een van de zwakste poules ooit een stuk meer zeggen dan twee leuke wedstrijdjes anderhalf jaar geleden.
Is goed, Vicente.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga je dan teleurstellen.
Noem er eens 3. Waar we jarenlang konden teren op Sneijdertje v Persie Robben en in mindere mate vd Vaart & KJH, zijn er straks weinig tot geen spelers die bij absolute topclubs spelen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Wat overigens ook wel aangeeft dat het op het moment niet heel goed zit. Sneijder is natuurlijk de betere optie. Het is te hopen dat er toch over een paar jaar ergens een paar spelers goed doorbreken.
Noem buiten Sneijder en Blind eens duidelijk betere opties. En geen Hendrix/Propper/Bazoer, want ondanks dat je ritme niet volledig kunt creëren is dat in een team zonder automatismen minder belangrijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar haal je De Guzman opeens vandaan? Die heeft sinds zomer 2014 maar 23 wedstrijden gespeeld en is nu uitgeleend aan fucking Carpi.
Chargeren om je punt te bewijzen heeft ook zo zijn grenzen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem buiten Sneijder en Blind eens duidelijk betere opties. En geen Hendrix/Propper/Bazoer, want ondanks dat je ritme niet volledig kunt creëren is dat in een team zonder automatismen minder belangrijk.
Bovendien zou Carpi gewoon met 4-0 van Ajax winnen.
Nu begin je echt onzin uit te slaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem buiten Sneijder en Blind eens duidelijk betere opties. En geen Hendrix/Propper/Bazoer, want ondanks dat je ritme niet volledig kunt creëren is dat in een team zonder automatismen minder belangrijk.
Hard gelachenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat. Vertel me meer over de Italiaanse competitie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax had moeite met Jablonec en verloor van Rapid Wien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu begin je echt onzin uit te slaan
Als je het zo stelt heb je wel gelijk, alleen valt het dan wel weer mee als je bedenkt dat er maar weinig landen zijn die meer dan 1 echte ster in hun elftal hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem er eens 3. Waar we jarenlang konden teren op Sneijdertje v Persie Robben en in mindere mate vd Vaart & KJH, zijn er straks weinig tot geen spelers die bij absolute topclubs spelen?
Je hebt enkel Blind & Depay bij een échte topclub, hoewel mag je Utd nog zo noemen in haar huidige vorm? Daarbij, zijn het niet Blind en Depay die daar de kar trekken. Ik denk dat we wat Nederland betreft zeer magere jaren tegemoet gaan.
Misschien dat zo'n Tete nog positief gaat verrassen.
De Vrij is de enige die degelijk presteert bij een goede club op dit moment. Wijnaldum presteert nog oke in een goede competitie, maar wel bij een matige club. De enigen die door kunnen breken lijken me Tete, Bazoer en Propper op dit moment. Misschien Cillessen nog ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem er eens 3. Waar we jarenlang konden teren op Sneijdertje v Persie Robben en in mindere mate vd Vaart & KJH, zijn er straks weinig tot geen spelers die bij absolute topclubs spelen?
Je hebt enkel Blind & Depay bij een échte topclub, hoewel mag je Utd nog zo noemen in haar huidige vorm? Daarbij, zijn het niet Blind en Depay die daar de kar trekken. Ik denk dat we wat Nederland betreft zeer magere jaren tegemoet gaan.
Misschien dat zo'n Tete nog positief gaat verrassen.
Altijd leuk om te zien als VBL users doen alsof ze buitenlandse competities op de voet volgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Vertel me meer over de Italiaanse competitie.
Cillissen is gewoon top omdat hij nooit blundert. Blijft een onderschatte keeper.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien Cillessen nog ofzo?
Oke, 2-0 dan. Ajax scoort niet, want dat doen ze nooit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Vertel me meer over de Italiaanse competitie.
Is er een zinnige reden waarop je dit baseert?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, 2-0 dan. Ajax scoort niet, want dat doen ze nooit.
Zegt overigens ook wel wat over Ajax en de Nederlandse competitie. Want daar gaat het ook wel mis.
Ik probeer wel mijn samenvattinkjes mee te pakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien als VBL users doen alsof ze buitenlandse competities op de voet volgen
Je probeert je samenvattinkjes mee te pakken. Echte kenner hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik probeer wel mijn samenvattinkjes mee te pakken.Maar zie inderdaad weinig live van Italië, dat wel.
In de top wordt meer gevraagd dan een degelijke keeper die bij zijn club weinig moeilijke ballen krijgtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cillissen is gewoon top omdat hij nooit blundert. Blijft een onderschatte keeper.
Ik kijk echt nooit meer naar de Italiaanse competitie. Mokersaai vind ik dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik probeer wel mijn samenvattinkjes mee te pakken.Maar zie inderdaad weinig live van Italië, dat wel.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je probeert je samenvattinkjes mee te pakken. Echte kenner hier.
Zou jij de samenvatting van Carpi v Frosinone of Hellas Verona v Sampdoria opzetten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou jij überhaupt naar de Italiaanse competitie kijken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij de samenvatting van Carpi v Frosinone of Hellas Verona v Sampdoria opzetten?
Ik zit MotD ook vaak tot het eind uit. Carpi vs Frosinone vind ik dan ook nog wel een leuk affiche ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij de samenvatting van Carpi v Frosinone of Hellas Verona v Sampdoria opzetten?
Dat ligt meer aan jou dan aan het voetbalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij überhaupt naar de Italiaanse competitie kijken?
Zelfs een Juve - Inter kan mij niet bekoren.
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij überhaupt naar de Italiaanse competitie kijken?
Zelfs een Juve - Inter kan mij niet bekoren.
Kom jij gewoon niet slaaptekort?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit MotD ook vaak tot het eind uit. Carpi vs Frosinone vind ik dan ook nog wel een leuk affiche ook eigenlijk.
Waarschijnlijk wel ja. Ik hou niet zo van competities waar de 0 houden belangrijker is dan goed veldspel en aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jou dan aan het voetbal
Best wel ja. Ik kijk echt te veel sportsamenvattingen in een weekquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom jij gewoon niet slaaptekort?
Er zijn steeds meer teams in Italië die gewoon goed voetballenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Ik hou niet zo van competities waar de 0 houden belangrijker is dan goed veldspel en aanvallend voetbal.
Waarom kijk je nog naar de Nederlandse competitie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Ik hou niet zo van competities waar de 0 houden belangrijker is dan goed veldspel en aanvallend voetbal.
2003 belde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand in Nederland voetbalt zo, behalve misschien Ajax.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk je nog naar de Nederlandse competitie?
Omdat ik een onvoorwaardelijke liefde heb voor de club uit Zuid.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk je nog naar de Nederlandse competitie?
Ik pik oprecht alleen de Spaanse, Engelse en Nederlandse competitie mee. Bijtijds Bayern als ze een boeiende tegenstander hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik kijk echt te veel sportsamenvattingen in een week
Allemaal met dank aan Napoli natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer teams in Italië die gewoon goed voetballen
Ik vind ook de Spaanse competitie echt niet boeiend als er geen toppers op het programma staanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pik oprecht alleen de Spaanse, Engelse en Nederlandse competitie mee. Bijtijds Bayern als ze een boeiende tegenstander hebben.
Wat is voor jou een topper in Spanje?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind ook de Spaanse competitie echt niet boeiend als er geen toppers op het programma staan
Ik pik de Duitse ook niet mee behalve de obligatoire samenvatting van BVB. Blijven Spanje en Italië over. Al kijk ik alles zelden live. Je moet wat als je geen internationaal hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pik oprecht alleen de Spaanse, Engelse en Nederlandse competitie mee. Bijtijds Bayern als ze een boeiende tegenstander hebben.
De 9de club die je aanhing enkek na een aanmerkelijke verbetering in prestaties jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal met dank aan Napoli natuurlijk.
LR bekritiseerde mij ooit dat ik dat een leuk teampje vond.
Kan best. Maar op de 1 of andere manier komt die stigma er bij mij niet meer vanaf. Wellicht zou ik weer eens een wedstrijdje mee moeten pikken. Wie zendt dit tegenwoordig live uit?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer teams in Italië die gewoon goed voetballen
Ik kijk op de zaterdagmiddag Engels voetbal en af en toe wel eens de 18:30-wedstrijd mee. Zondags Eredivisie en Primera Division. Al zit ik volgende week wel klaar voor ARS-LEI.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik pik de Duitse ook niet mee behalve de obligatoire samenvatting van BVB. Blijven Spanje en Italië over. Al kijk ik alles zelden live. Je moet wat als je geen internationaal hebt.
Eurosport helaasquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan best. Maar op de 1 of andere manier komt die stigma er bij mij niet meer vanaf. Wellicht zou ik weer eens een wedstrijdje mee moeten pikken. Wie zendt dit tegenwoordig live uit?
Spanje is de sterkste competitie ter wereld man. Machtig mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind ook de Spaanse competitie echt niet boeiend als er geen toppers op het programma staan
Atletico, Real of Barįa tegen elkaar. Barįa - Bilbao en wedstrijden van die drie tegen Villareal of Sevilla kunnen er mee door als ik niets anders te doen heb.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is voor jou een topper in Spanje?
Help het me herinneren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Eurosport helaas
Aankomende zaterdag is Juve - Napoli, dat is wel echt genot
Jij snapt er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk ook lang niet alles maar ik zie genoeg ploegen die op hun eigen wijze tof voetbal exploiteren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Atletico, Real of Barįa tegen elkaar. Barįa - Bilbao en wedstrijden van die drie tegen Villareal of Sevilla kunnen er mee door als ik niets anders te doen heb.
Iņaki is niet de beste speler van Athletic.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk ook lang niet alles maar ik zie genoeg ploegen die op hun eigen wijze tof voetbal exploiteren.
Celta, dat team van Guidetti, speelt volgende week tegen Barcelona, zondagavond 20:30. Eerder dit seizoen wonnen die in eigen huis met 4-1 van Barįa. Zaterdag heb je ook weer Real Madrid tegen Athletic. Alleen zonder de beste speler van Athletic dus dat is een soort smet.
Noem de andere 8 eens?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 9de club die je aanhing enkek na een aanmerkelijke verbetering in prestaties ja
Sowieso is Athletic baas enkel om het feit dat er alleen Basken in spelenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk ook lang niet alles maar ik zie genoeg ploegen die op hun eigen wijze tof voetbal exploiteren.
Celta, dat team van Guidetti, speelt volgende week tegen Barcelona, zondagavond 20:30. Eerder dit seizoen wonnen die in eigen huis met 4-1 van Barįa. Zaterdag heb je ook weer Real Madrid tegen Athletic. Alleen zonder de beste speler van Athletic dus dat is een soort smet.
Aduriz? Laporte?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iņaki is niet de beste speler van Athletic.
Is toch ook gewoon iets volledig subjectiefs? Ik heb een paar potjes Atletico gekeken en ik viel om van de slaap.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van.
Alsof ik lekker vijf voetbalcompetities ga volgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van.
We lichten slechts La Liga er uit?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof ik lekker vijf voetbalcompetities ga volgenHeb wel wat beters te doen.
Iraizoz is een uitstekende keeper. Mits fit vind ik Muniain ook beter. Benat is de spelbepaler.quote:
Redelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk te weinig Spaans voetbal bedenk ik me zojuist.
Hoe doet de Superturk het Barįa Stijn?
Gewoon een goede mix om het zo te zeggen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iraizoz is een uitstekende keeper. Mits fit vind ik Muniain ook beter. Benat is de spelbepaler.
Gewoon een prima elftal, maar Iņaki is niet de beste speler. Nog niet. Dat gaat hij wel worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een goede mix om het zo te zeggen?
Monaco is denk ik de enige van die clubs die ik support na een flinke prestatiepiek. De anderen voornamelijk rond een prestatiedaling, eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PSV, Dortmund, Madrid, Monaco, Liverpool, Cambuur en Napoli Slechts 7 inderdaad.
Barcelona gaat simpel de CL winnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen de verdediging is een zorgenkind bij Barcelona.
Nu begint zo langzamerhand de lastigere periode voor Real Madrid te komen dus ik ben benieuwd hoe die dat doorstaan.
MSN valt niet te verdedigen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona gaat simpel de CL winnen.
0-4.quote:
Ook Guardiola weet zich geen raad met MSN.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0-4.
En dat lijkt me dan de grootste concurrent. Misschien Bayern of Atleti nog.
Dat zegt men elk jaar. Dan heb je inderdaad om de paar jaar gelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona gaat simpel de CL winnen.
Ik heb het in 2011 voor het laatst geroepen denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt men elk jaar. Dan heb je inderdaad om de paar jaar gelijk.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Iniesta is vooralsnog briljant in 2016.
Verlicht ons met jouw verdict. Wie denk jij dat de CL gaat winnen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
Atletico speelde Barcelona een half uur lang helemaal dronken.
In 2010 vond ik hem ook erg sterk ja.quote:
Barcelona.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verlicht ons met jouw verdict. Wie denk jij dat de CL gaat winnen?
Alleen de gunfactor binnen het team of de drang om van elke gol een kunstwerk te maken kan dodelijk zijn. Daarom verspeelden ze tegen Deportivo een 2-0 voorsprong.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het in 2011 voor het laatst geroepen denk ik.
Maar dit jaar is het wel heel duidelijk hoe goed ze zijn. Kan niet missen.
Je weet toch zelf ook dat men elk jaar na een goede fase van Barįa roept dat ze makkelijk de CL winnen? Ik wil het best ontkennen. Statistisch grotere kans dat je gelijk krijgt want ze winnen hem elke drie/vier jaar.quote:
Gewaagd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Barcelona.
In de finale van Juventus.
Iniesta is samen met Xavi en Zidane de beste middenvelder van de afgelopen 30 jaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2010 vond ik hem ook erg sterk ja.
Barįa is onklopbaar. Neem dat maar van mij aan. Ook Arsenal wordt eind deze maand gewoon vernederd in eigen huis.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet toch zelf ook dat men elk jaar na een goede fase van Barįa roept dat ze makkelijk de CL winnen? Ik wil het best ontkennen. Statistisch grotere kans dat je gelijk krijgt.
Arsenal wordt elk jaar opnieuw vernederd door ofwel Bayern ofwel Barca. Dit seizoen zelfs door allebei.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barįa is onklopbaar. Neem dat maar van mij aan. Ook Arsenal wordt eind deze maand gewoon vernederd in eigen huis.
Geen enkel team is onklopbaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barįa is onklopbaar. Neem dat maar van mij aan. Ook Arsenal wordt eind deze maand gewoon vernederd in eigen huis.
Vraag maar aan Athletic hoe onklopbaar Barcelona isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat het ze dit jaar dan lukken, als eerste?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat het ze dit jaar dan lukken, als eerste?
Ik weet dat je nu gelijk hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vraag maar aan Athletic hoe onklopbaar Barcelona is
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
Het is onzin om te stellen dat een ploeg onklopbaar is, zoals we zagen in de Supercopa. Op basis van vorm van de dag kun je een finale gewoon verliezen.
Lijkt mij wel. Er zijn manieren om Barįa te bestrijden, zelfs Malaga lukte het. Maar een hele wedstrijd dat volhouden is heel uitdagend.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat het ze dit jaar dan lukken, als eerste?
Ik ben het niet vaak met je eens, maar deze post bevat 100% waarheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
Het is onzin om te stellen dat een ploeg onklopbaar is, zoals we zagen in de Supercopa. Op basis van vorm van de dag kun je een finale gewoon verliezen.
Ik buig nederig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
Misschien krijgen we weer vs. Celtic achtig genot. 89% balbezit en toch verliezenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Er zijn manieren om Barįa te bestrijden, zelfs Malaga lukte het. Maar een hele wedstrijd dat volhouden is heel uitdagend.
In balbezitpercentages denken, nooit meer doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien krijgen we weer vs. Celtic achtig genot. 89% balbezit en toch verliezen
Barca heeft toen wel gedomineerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In balbezitpercentages denken, nooit meer doen.
Daar durf ik mee in te stemmen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik gooi er wel nog even een bold prediction tegenaan:
Juventus kegelt Bayern uit het toernooi.
predictionquote:
Hoe goed is Juventus?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik gooi er wel nog even een bold prediction tegenaan:
Juventus kegelt Bayern uit het toernooi.
Extreem goed, na een lachwekkend begin. Ze hebben nu 13 keer op rij gewonnen in de competitie, een record. Pogba is de blikvanger, maar ik ben meer fan van Dybala.quote:
Even een JR-retje doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Extreem goed, na een lachwekkend begin. Ze hebben nu 13 keer op rij gewonnen in de competitie, een record. Pogba is de blikvanger, maar ik ben meer fan van Dybala.
Alle ballen op Dybala.
Knap zeg. Weet nog dat ze verloren van Sassuolo in oktober, zie daarna alleen maar overwinningen in de competitiequote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Extreem goed, na een lachwekkend begin. Ze hebben nu 13 keer op rij gewonnen in de competitie, een record. Pogba is de blikvanger, maar ik ben meer fan van Dybala.
Alle ballen op Dybala.
We worden ook zeer regelmatig genaaid door de arbitrage laatste tijd. Daarvoor een periode dat we allerlei idiote beslissingen mee hadden. Ach ja. Zo effent het elkaar weer uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans heeft inmiddels door dat hij het op kwaliteit niet gaat redden dus nu gaat hij een Mike Verweij-achtige hetze beginnen tegen de KNVB.
Ik probeer wedstrijden altijd los te zien van arbitrale blunders tenzij er afzichtelijk onzinnige rode kaarten werden gegeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
We worden ook zeer regelmatig genaaid door de arbitrage laatste tijd. Daarvoor een periode dat we allerlei idiote beslissingen mee hadden. Ach ja.
Ik heb wel gelezen dat Real ze keihard gaat naaien met Morata.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knap zeg. Weet nog dat ze verloren van Sassuolo in oktober, zie daarna alleen maar overwinningen in de competitie
Dat vind ik raar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer wedstrijden altijd los te zien van arbitrale blunders tenzij er afzichtelijk onzinnige rode kaarten werden gegeven.
Ik volg Juventus lang niet altijd maar is het niet zo dat Morata afwisselend basisklant is?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat Real ze keihard gaat naaien met Morata.
Geweldige spits.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg Juventus lang niet altijd maar is het niet zo dat Morata afwisselend basisklant is?
Selectie: 21, Basiselftal: 10, ingevallen: 11, zonder invalbeurt bij de selectie: 0, geschorst: 0, geblesseerd: 1,quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg Juventus lang niet altijd maar is het niet zo dat Morata afwisselend basisklant is?
Ik vind dat niet raar omdat bij de meeste arbitrale blunders nog een week wordt gepend en geschreven tot je erbij neervalt. Daar zou het niet om moeten gaan wat mij betreft.quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 23:05:31Verrassend: weer arbitraal geblunder. Pol van Boekel onthoudt @PECZwolle 100% strafschop ... #herpec @knvb reageer retweet
Daarom dat ik het ook wegwuif; het valt de ene keer voor je en de andere keer tegen je.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet raar omdat bij de meeste arbitrale blunders nog een week wordt gepend en geschreven tot je erbij neervalt. Daar zou het niet om moeten gaan wat mij betreft.
Dat kan zomaar een spektakelstuk wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom toch dat gehype rond Chelsea - MUFC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Hiddink vs Von Gaalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom toch dat gehype rond Chelsea - MUFC.
Als een goal onterecht wordt afgekeurd of een hoekschop onterecht wordt gegeven en daaruit een gol valt, zal ik altijd wel even klagen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom dat ik het ook wegwuif; het valt de ene keer voor je en de andere keer tegen je.
Maar doen alsof het niet bestaat behalve als het een rode kaart is, is natuurlijk dom. Het kan wel degelijk invloed hebben op een wedstrijd.
Ik word zo moe van die man.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
@cavalierstwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 23:05:31Verrassend: weer arbitraal geblunder. Pol van Boekel onthoudt @PECZwolle 100% strafschop ... #herpec @knvb reageer retweet
1-1.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed jongens, even naar de TT gericht.
Jullie voorspelling van AJA-FEY graag.
0-0.
Die wedstrijd is geen voorspelling waardquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
0-0.
En Ajax staat verdedigend weer heel goed etc etc.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
Lastige voorspelling wel, aangezien de verdediging van Feyenoord te slecht is om de nul te houden en de aanval van Ajax te slecht om te scoren.
1-0quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
0-0.
Zoiets zal het wel worden. Of een 2-0 voor ajax.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
0-0.
Feyenoord kan niet verdedigen, Ajax speelt doodsaai, Ajax wint omdat Feyenoord de wind constant tegen heeft en moe is.quote:
feyenoord en cornersquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
1-1.
Feyenoord cornertje of zo. Ajax dat er OPPORTUNISTISCH nog een gelijkspel uitsleept.
Ik heb Netflix aanstaan. "Winter of Fire". Over de "Oekraīense revolutie".. Ik zit hier naar een stel bandieten te kijken die een democratisch gekozen president afzetten. Wat een tuig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk naar BBC News in afwachting van MOTD.
Misschien dat ik vannacht nog Netfliks aanzet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb Netflix aanstaan. "Winter of Fire". Over de "Oekraīense revolutie".. Ik zit hier naar een stel bandieten te kijken die een democratisch gekozen president afzetten. Wat een tuig.
Iedereen verwacht niets anders dan verschrikkelijk voetbal dus voor elk persoon op de aardbol kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat de Klassieker echt een dramatische wedstrijd wordt. Dus ik ga lekker in een bruin café tussen vloekende Amsterdammers zitten.
Dat dacht ik ook bij de Klassieker in de beker maar die viel toch nog enorm tegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen verwacht niets anders dan verschrikkelijk voetbal dus voor elk persoon op de aardbol kan het alleen maar meevallen.
Ik verwacht na donderdag alleen maar meer van FC Utrecht - PSV.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij de Klassieker in de beker maar die viel toch nog enorm tegen.
Dat zal dan alleen maar tegenvallen ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht na donderdag alleen maar meer van FC Utrecht - PSV.
Denk je dat PSV kan winnen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht na donderdag alleen maar meer van FC Utrecht - PSV.
Dat was in de 2e helft wel geinig, niet door het voetbal maar iedereen op het veld was 'mad'quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij de Klassieker in de beker maar die viel toch nog enorm tegen.
Natuurlijk kunnen ze winnen, maar het wegvallen van Guardado is een zwaar verlies dus ik ben iets voorzichtiger over PSV.quote:
Nou ja, ik bedoel gezien de bekerwedstrijd. Vond PSV echt tandeloos; Utrecht speelde het uitstekend uit. Zie niet direct een reden waarom dat in de Galgenwaard niet zou werken (behalve wedstrijd op zich bladiebla)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze winnen, maar het wegvallen van Guardado is een zwaar verlies dus ik ben iets voorzichtiger over PSV.
Tot nu toe hebben ze prima wedstrijden afgeleverd tegen de ploegen in de top 5. Tegen Feyenoord hadden ze gewoon kunnen winnen en tegen PSV speelden ze lang heel goed, totdat ene Gaston Pereiro erin kwam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel gezien de bekerwedstrijd. Vond PSV echt tandeloos; Utrecht speelde het uitstekend uit. Zie niet direct een reden waarom dat in de Galgenwaard niet zou werken (behalve wedstrijd op zich bladiebla)
*Wordtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:31 schreef Scrummie het volgende:
Word morgen 1-2, 1 keer Kuyt, 1 keer Kalou.
#blijfvanmijnkoelkastafquote:Op zondag 7 februari 2016 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat 2-1 worden. Ik win de koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |