abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160956349
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:03 schreef Santello het volgende:

[..]

Educatie iets.
Dan kan het zeker interessant zijn om een belastingadviseur (boekhouder vind ik zo'n stom woord dat de lading niet dekt) in de arm te nemen. Bijvoorbeeld om te beoordelen of de onderwijsvrijstelling voor de BTW van toepassing is en hoe je daar verder in de BTW-aangiftes mee om moet gaan.
pi_160956395
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dan kan het zeker interessant zijn om een belastingadviseur (boekhouder vind ik zo'n stom woord dat de lading niet dekt) in de arm te nemen. Bijvoorbeeld om te beoordelen of de onderwijsvrijstelling voor de BTW van toepassing is en hoe je daar verder in de BTW-aangiftes mee om moet gaan.
Ga ik zeker doen. Bedankt voor je advies! Eentje zoeken die hier ervaring mee heeft.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:15:23 #103
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_160958417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:09 schreef Santello het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. Bedankt voor je advies! Eentje zoeken die hier ervaring mee heeft.
Zoek er dan gelijk een in de buurt, ondanks dat er veel digitaal kan.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_160959034
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:15 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Zoek er dan gelijk een in de buurt, ondanks dat er veel digitaal kan.
Is toch niet nodig? Ik zit zelf in de buurt van Eindhoven en heb verschillende klanten in Rotterdam en Amsterdam. Gaat prima hoor.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:19:25 #105
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_160961670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Is toch niet nodig? Ik zit zelf in de buurt van Eindhoven en heb verschillende klanten in Rotterdam en Amsterdam. Gaat prima hoor.
Nodig niet, nee.
Kan goed zijn dat ik een andere visie op de dienstverlening heb. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_160964739
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:19 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Nodig niet, nee.
Kan goed zijn dat ik een andere visie op de dienstverlening heb. :)
Oh, jij wilt nog uren samen met koffie en koekjes om de keukentafel zitten?
pi_160972852
Met de cloud, telefoon, email, whatsapp en gewoon post kun je eigenlijk bijna alles uitvoeren, maar ik merk toch wel dat klanten het liefst de eerste keer face-to-face willen praten.
Facts don't care about your feelings
  zondag 27 maart 2016 @ 10:50:01 #108
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_160972979
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:47 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, jij wilt nog uren samen met koffie en koekjes om de keukentafel zitten?
Het feit dat je dit oppert zegt mij al genoeg. :)
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 10:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Met de cloud, telefoon, email, whatsapp en gewoon post kun je eigenlijk bijna alles uitvoeren, maar ik merk toch wel dat klanten het liefst de eerste keer face-to-face willen praten.
Natuurlijk moet je zoveel mogelijk gebruik maken van de mogelijkheden die digitalisering je biedt. Het is alleen een middel om je dienst te leveren, geen doel.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  zondag 27 maart 2016 @ 11:06:38 #109
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160973150
Mijn financiele vrouw :) en ik doen alles digitaal, maar deden koffie bij de kennismaking en we zien elkaar komende week voor De Aangifte. Ook om even bijgepraat te worden over wát ze nu precies heeft gedaan, zodat ik alles begrijp :')

En die omzetbelasting moet ook nog 'effe' bedacht ik me net. Precies tijdens topdrukte qua klussen. Erg blij dat ik die belastingzaken kan uitbesteden.
pi_160973915
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 10:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Met de cloud, telefoon, email, whatsapp en gewoon post kun je eigenlijk bijna alles uitvoeren, maar ik merk toch wel dat klanten het liefst de eerste keer face-to-face willen praten.
Natuurlijk doe ik ook altijd, ik wil iemand ook wel zien voor ik hem/haar als klant aanneem. Maar daarna zie ik sommigen eens per kwartaal, sommigen eens per jaar en anderen bijna nooit. Maar met die laatsten kan het contact toch heel intensief zijn. Het is net wat de klant aangeeft hoe die het wil.
En ach, het maakt me ook niet uit wat er hier verder van gevonden wordt. Ze zijn allemaal supertevreden, ik heb nog nooit geadverteerd en zit helemaal vol qua werk. Het doet zich rond zeg maar.
pi_160973937
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 10:50 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Het feit dat je dit oppert zegt mij al genoeg. :)

[..]

Natuurlijk moet je zoveel mogelijk gebruik maken van de mogelijkheden die digitalisering je biedt. Het is alleen een middel om je dienst te leveren, geen doel.
Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat dan zegt. Leg eens uit?
  zondag 27 maart 2016 @ 21:23:39 #112
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_160985655
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat dan zegt. Leg eens uit?
Je lijkt me een reactieve ondernemer wat bevestigd wordt door:
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Het is net wat de klant aangeeft hoe die het wil.
Als jij je er goed bij voelt, is er niks mis mee.
Het is alleen niet mijn manier van ondernemen/adviseren. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_160996014
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:23 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Je lijkt me een reactieve ondernemer wat bevestigd wordt door:

[..]

Als jij je er goed bij voelt, is er niks mis mee.
Het is alleen niet mijn manier van ondernemen/adviseren. :)
Haha, wat kun je nu zo over mij oordelen! Wat een onzin. Ik ga liever af op de mening van 250 tevreden klanten.
  maandag 28 maart 2016 @ 13:56:05 #114
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_160997171
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, wat kun je nu zo over mij oordelen! Wat een onzin. Ik ga liever af op de mening van 250 tevreden klanten.
Ik oordeel niet. Ik constateer alleen. Dat je dit onzin vindt, is wel een oordeel. ;)
Geef je klant vooraf hetgeen ze vragen. Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen of verantwoorden. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_160997274
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:56 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ik oordeel niet. Ik constateer alleen. Dat je dit onzin vindt, is wel een oordeel. ;)
Geef je klant vooraf hetgeen ze vragen. Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen of verantwoorden. :)
Ik constateer in een post van 2 regels 1 duimpje en 2 smileys. Dat zegt mij ook genoeg. In welke branche ben jij eigenlijk werkzaam?
  maandag 28 maart 2016 @ 14:02:57 #116
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_160997345
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik constateer in een post 1 duimpje en twee smileys.
Een duim als compliment voor het ondernemen. Een knipoog voor het oordeel over mijn vermeende oordeel.
Een glimlach voor het feit dat je je klanten geeft wat ze vragen.
quote:
Dat zegt mij ook genoeg.
Wat zegt jou dat?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_160997436
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:02 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Een duim als compliment voor het ondernemen. Een knipoog voor het oordeel over mijn vermeende oordeel.
Een glimlach voor het feit dat je je klanten geeft wat ze vragen.

[..]

Wat zegt jou dat?
Dat je niet direct kunt communiceren, maar je woorden waarover je zelf onzeker bent moet verpakken in smileys om ze af te vlakken.
  maandag 28 maart 2016 @ 14:09:54 #118
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_160997510
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat je niet direct kunt communiceren, maar je woorden waarover je zelf onzeker bent moet verpakken in smileys om ze af te vlakken.
Het is wel duidelijk dat je mij niet kent. Ik hoef niets af te vlakken.
Wil jij het op die manier lezen, prima. Ik geef alleen maar aan dat het een vriendelijke vorm van reactie is en ik niemand met mijn woorden wil 'aanvallen'. :*
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 28 maart 2016 @ 19:10:30 #119
136 V.
Like tears in rain...
pi_161004258
GEZELLIGHEID!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_161015139
Jullie hoeven echt niet te vechten met elkaar om mij als klant binnen te hengelen.
pi_161018074
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:33 schreef Santello het volgende:
Jullie hoeven echt niet te vechten met elkaar om mij als klant binnen te hengelen.
Jammer, ik dacht misschien maakt het indruk...

Haha, nee hoor liever niet. Heb al een paar maanden een klantenstop (zit vol en wil geen personeel).
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:53:53 #122
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_161019645
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:33 schreef Santello het volgende:
Jullie hoeven echt niet te vechten met elkaar om mij als klant binnen te hengelen.
Als het al vechten om een klant zou zijn, doe je dat niet in het openbaar.
En je bent toch al verwezen naar Yoshi?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_161022273
Alleen aangeraden :P maar ook ik heb eigenlijk teveel klanten. Heb wel personeel, maar je merkt toch dat je zelf het meeste weet en klanten ook liever met jou blijven spreken. Maar goed je denkt doe maar zo'n klein klantje erbij is toch het werk niet, maar als dat x50 is dan krijg je toch verdacht veel vragen iedere dag.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:27:54 #124
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_161022677
Grappig om te zien hoe verschillende mensen hier naar kijken.
Wat ik me dan afvraag: bloodymary1 en YoshiBignose geven aan vol te zitten/teveel klanten te hebben. Waarom beoordeel je je klanten niet opnieuw en neem je geen afscheid van klanten die in de beoordeling onderaan komen te staan? Of ben ik de enige die dit ook een onderdeel van ondernemen vind?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_161022970
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:27 schreef ManAtWork het volgende:
Grappig om te zien hoe verschillende mensen hier naar kijken.
Wat ik me dan afvraag: bloodymary1 en YoshiBignose geven aan vol te zitten/teveel klanten te hebben. Waarom beoordeel je je klanten niet opnieuw en neem je geen afscheid van klanten die in de beoordeling onderaan komen te staan? Of ben ik de enige die dit ook een onderdeel van ondernemen vind?
Nee hoor, dat doe ik ook zeker. Zo doe ik bijvoorbeeld helemaal geen particulieren meer (alleen vrienden en familie), Een paar jaar geleden heb ik die allemaal (een stuk of 100) overgedragen aan een ander kantoor. Nu doe ik bijna alleen nog ondernemers. En ook daarin wordt wel eens geschift. En het criterium van wie bovenaan staan is dan overigens niet welke klant het grootste is of het meeste geld opbrengt. Maar dat vind jij ook vast helemaal fout.

Maar er komen gewoon heel vaak aanvragen voor nieuwe klanten bij, zeker in deze tijd. Dan moet je echt een paar keer per week nee verkopen, hoe moeilijk dat ook is. Er gaan (bij mij) nu eenmaal maar 50 uur in een werkweek. En anders loop je zelf vast en dan moeten de klanten ook overal te lang op wachten. Sommige werkzaamheden keren nu eenmaal ook periodiek terug (loonadminsitraties, btw-aangiftes), daar moet je ook ruimte voor houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')