quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Half uur voor vvk en Ticketmaster is nog gewoon bereikbaar. Lijkt mij niet druk worden dan.
Zegt niet zoveel, de link voor de kaarten is nog niet actief dus je kunt nog niet in een wachtrij. Geen hordes f5-ende freaks dus.quote:
Voorpilzen voor het indrinken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Goedemorgen iedereen, beetje brak maar ik zit er weer klaar voor
Zoiets jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voorpilzen voor het indrinken?
Dat moet wel lukken lijkt me. 25.000 zit nog ver onder het laagterecord van de ticketverkoop en de early bird-actie zal wel de nodige mensen lokken om vroeg een kaartje te kopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:45 schreef Rob_Gordon het volgende:
Ook ik zit weer klaar! Benieuwd of ze die 25,000 wel vandaag weg kunnen zetten.
Gelukkig hou ik niet van Adele en ook U2 hoef ik niet pe se te zienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel lekker dat dit tegenwoordig zonder stress kan
Niet voor iedereen..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel lekker dat dit tegenwoordig zonder stress kan
twitter:ramoness85 twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 10:23:22Girlfriend really want go to #Lowlands https://t.co/ouaWuaSmV3 reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet voor iedereen..[ afbeelding ]twitter:ramoness85 twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 10:23:22Girlfriend really want go to #Lowlands https://t.co/ouaWuaSmV3 reageer retweet
Haha, stresskip.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet voor iedereen..[ afbeelding ]twitter:ramoness85 twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 10:23:22Girlfriend really want go to #Lowlands https://t.co/ouaWuaSmV3 reageer retweet
Zo zat ik er jaren 2011/2012 ook bijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iig een stel Fokkersquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:52 schreef Breuls het volgende:
Straks loop je het festivalterrein op en is daar óók helemaal niemand.
THE HORROR.
Kun je tenminste wel lekker overal vooraan staanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:52 schreef Breuls het volgende:
THE HORROR.
Ach, net als vorig jaar niet uitverkocht vond ik prima. Net geen vervelende drukte.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:52 schreef Breuls het volgende:
THE HORROR.
Bij de checkout.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar krijgen jullie dat? Bij betalen?
Tussen het aanklikken van een ticket en het doorgaan naar afrekenen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar nu krijg ik hem ook al eerder. Inmiddels heb ik wel 4x een early bird ticket gereserveerd, gok ikquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
En nu lees ik dit:
Sorry! Op dit moment is er voor dit event geen (online) kaartverkoop mogelijk.
Probeer het later nog eens, of zoek opnieuw.
Dan zul je hem toch eerst moeten kunnen betalen dunkt me.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:05 schreef AionNL het volgende:
Technische fout maakt verder niet uit, ticket staat gewoon in je account klaar om te downloaden
of in ieder geval, ik kreeg de fout tijdens betaling xD
ah, jullie kregen hem dus net een fractie eerder zie ik xDquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan zul je hem toch eerst moeten kunnen betalen dunkt me.
Ja, ik vond het wel makkelijk gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zal is een keer makkelijk gaan bij ticketmaster he
Haha, uitverkocht, dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
NIet uitverkocht maar een probleempje bij ticketmaster volgens Rapid_Razor_Bob
Hij bedoelt "aan gewerkt", maar dat vergeven we Bob maar.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 11:09:16Er zijn problemen bij @Ticketmaster_NL Hier wordt aangewerkt, we houden jullie op de hoogte! #LL16 reageer retweet
Dit dusquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:11 schreef enthousyasko het volgende:
"(!) Sorry, er zijn geen tickets beschikbaar.
• Verminder het aantal tickets en probeer het nogmaals
• Selecteer een andere datum "
Wat
Bestaan die nog?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik wil gewoon naar een postkantoor.
Had ik al gedaan, op 2 laptops, op de iPad en telefoon.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is raar, ik kom er gewoon op. Even F5'en misschien.
Ik heb weer een kaartje.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 11:15:48Er zijn nog steeds problemen met de kaartverkoop, @Ticketmaster_NL werkt aan een oplossing. We houden jullie op de hoogte. reageer retweet
Whoohoo, gewoon twee keer naar Lowlandsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, lekker dan. Die boeking met foutmelding staat nu toch wel op mijn ticketmasteraccount, heb ik dubbel
Je hebt ook al betaald? Dat wordt dan maar ticketmaster mailen en hopen dat ze geld terug geven voor dat ene ticket dat je te veel hebt. Of hopen dat een van je vrienden die naar LL meewillen nog geen ticket gehaald heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, lekker dan. Die boeking met foutmelding staat nu toch wel op mijn ticketmasteraccount, heb ik dubbel
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 11:17:52De storing bij de verkoop van #LL16 is opgelost. Er zijn nog tickets beschikbaar! reageer retweet
Goh, dat heb ik gemerkt allerlei foutcodes en de melding dat er geen verkoop is. Maar het is geluktquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:20 schreef Junkie het volgende:
Ik heb weer een kaartje.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 11:15:48Er zijn nog steeds problemen met de kaartverkoop, @Ticketmaster_NL werkt aan een oplossing. We houden jullie op de hoogte. reageer retweet
![]()
Ook zo'n collector ding gedaan, en genoeg storingen onderweg. Maar na paar keer refreshen is het wel gelukt.
Ze verzinnen elk jaar wel een ander dingetje om je te laten stressen.
quote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 11:25:18Is het geld wel afgeschreven maar heb je de tickets nog niet binnen? Door de drukte kan er een paar uur overheen gaan #LL16 reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
Alleen nu nog even 195 dagen wachten...
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 11:25:18Is het geld wel afgeschreven maar heb je de tickets nog niet binnen? Door de drukte kan er een paar uur overheen gaan #LL16 reageer retweet
Als je na t betalen een fout kreeg is het geen aanrader het gelijk nog eens te proberen. Zijn toch echt 2 keer afgeschreven..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:29 schreef Rob_Gordon het volgende:
Wij zijn er ook weer bij, 20 kaartjes binnen! Zenuwslopend gedoe met die foutmeldingen, bij sommige mensen voor en bij sommigen na de betaling...
Volgens mij dat je de kaart ergens kon ophalenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:46 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Wat hield dat in? Optie compleet gemist
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij dat je de kaart ergens kon ophalen
edit: oh nee. Het is echt een soort verzamelding.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De bedoeling is me niet helemaal duidelijk moet ik zeggen. Moet je dan het hele weekend zo'n ding om je nek hebben hangen i.p.v. dat je een bandje hebt?
edit 2: http://www.ticketmaster.nl/feature/collectorticket/
En dat voor 4,95 extra...quote:4 Simpele redenen waarom het Collector Ticket gewoon heel tof is:
Een souvenir dat je voor eeuwig kan bewaren
Doe ‘m om en jij steelt de show
Mooie kwaliteit
Het is een uniek toegangsbewijs
Die optie was inderdaad tijdelijk weg, staat er nu weer bijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:04 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand die het is gelukt om gespreid betalen te selecteren? Die optie is helemaal verdwenen lijkt wel..
Waar preciesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:06 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Die optie was inderdaad tijdelijk weg, staat er nu weer bij
nogsteedsquote:
Gewoon via de normale bestelpagina, onder de Event info staat de optie erbijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:07 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waar preciesZoek me echt suf.
Zie het nu inderdaad, beetje verstopt zo. Naja, ik ga ook naar Lowlands.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:08 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Gewoon via de normale bestelpagina, onder de Event info staat de optie erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ligt eraan hoe hard de kaarten gaan gok ikquote:
Zoals? Tips met betrekking tot lichtgewicht stuff? Zou het wel top vinden om niet zulke zware spullen mee te nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:23 schreef Rob_Gordon het volgende:
Ivm een naderende fietsvakantie hebben mijn vriendin en ik net al onze kampeerspullen ge-upgrade naar mooie lichtgewicht spullen. Zou heel veel schelen met sjouwen over de brug, maar of we het aandurven al die dingen naar Lowlands mee te nemen...
Sorry voor anderen, beetje off-topic. Maar de grootste besparingen qua gewicht zitten hem in:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zoals? Tips met betrekking tot lichtgewicht stuff? Zou het wel top vinden om niet zulke zware spullen mee te nemen.
Je ziet welliswaar veel oude en goedkope tenten op LL maar ik zie geen reden waarom je zulk lichtgewicht spul niet zou kunnen gebruiken. Alhoewel sommigen niet echt voorzichtig omspringen met hun eigen tent heb ik nooit iets gemerkt van vandalisme aan andermans tent. Als je het niet helemaal vertrouwd zou je natuurlijk ook een wat rustigere plek op de camping kunnen opzoeken. Ik probeer zelf ook altijd wat meer achteraf te gaan staan en niet direct aan een pad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:23 schreef Rob_Gordon het volgende:
Ivm een naderende fietsvakantie hebben mijn vriendin en ik net al onze kampeerspullen ge-upgrade naar mooie lichtgewicht spullen. Zou heel veel schelen met sjouwen over de brug, maar of we het aandurven al die dingen naar Lowlands mee te nemen...
Die coupler leg je op je matras, en daar slaap je op? Zie er goed uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:57 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
Sorry voor anderen, beetje off-topic. Maar de grootste besparingen qua gewicht zitten hem in:
- Tent: Sierra Designs Flash 3 FL-tent (minder dan 2 kilo ipv onze oude Perry-tent van 5 kilo)
- Slaapmatjes: 2x de NeoAir Trekker met daar bovenop een Down Coupler (samen 1,5 kilo, veel lichter maar vooral ook veel kleiner dan ons oude enorme luchtbed.)
- Slaapzak: Tweepersoons deken-slaapzak (1 kilo, ook veel lichter en kleiner dan wat we eerst deden, gewoon ons dekbed van thuis.)
- Stoeltjes: De Helinox Chair One (900 gram ipv de 2 kilo die onze oude, lang niet zo comfortabele stoeltjes weegden.)
Allemaal harstikke fijn spul, maar vorig jaar op Lowlands werden uit ons tentenkamp zes stoeltjes gejat, dus ik ben nu een beetje voorzichtig.
niet echt onverwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
25k early birds zijn niet op toch? Dus nee...
quote:
Ik wou papieren kaartje en dat is 3.50 extra, en met 1.45 extra kon je deze 'collector' dus kiezen.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:57 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
Sorry voor anderen, beetje off-topic. Maar de grootste besparingen qua gewicht zitten hem in:
- Tent: Sierra Designs Flash 3 FL-tent (minder dan 2 kilo ipv onze oude Perry-tent van 5 kilo)
- Slaapmatjes: 2x de NeoAir Trekker met daar bovenop een Down Coupler (samen 1,5 kilo, veel lichter maar vooral ook veel kleiner dan ons oude enorme luchtbed.)
- Slaapzak: Tweepersoons deken-slaapzak (1 kilo, ook veel lichter en kleiner dan wat we eerst deden, gewoon ons dekbed van thuis.)
- Stoeltjes: De Helinox Chair One (900 gram ipv de 2 kilo die onze oude, lang niet zo comfortabele stoeltjes weegden.)
Allemaal harstikke fijn spul, maar vorig jaar op Lowlands werden uit ons tentenkamp zes stoeltjes gejat, dus ik ben nu een beetje voorzichtig.
Ik zit te denken om deze te halen bij de Decahtlon:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zoals? Tips met betrekking tot lichtgewicht stuff? Zou het wel top vinden om niet zulke zware spullen mee te nemen.
Nee, en ook gewoon zoals het hoort te zijn wat mij betreft. Kun je indien gewenst een afwachten wat het programma gaat brengen.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:50 schreef Scuidward het volgende:
Koop je een kaartje, gaat de rest naar pukkelpop
Bier ging wel soepel. Toegang op de donderdag ongeveer gelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:51 schreef whosvegas het volgende:
Early Birds gewoon nog te krijgen
Was het vorig jaar trouwens te merken dat het niet uitverkocht was?
Lijkt me relaxt als het net iets minder druk zou zijn (bijv bij het bier halen)
Gewoon lekker soloën. Genoeg te belevenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, ik denk solo tienjarig jubileum op Lowlands want fissa.
Maar ligt gecompliceerd.
Zeker, ook helemaal geen zin om naar zo'n derdewereldland als België te gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:54 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gewoon lekker soloën. Genoeg te beleven
Nee, niet echt mede doordat ze een camping dichtgegooid hadden waardoor je dat voordeeltje niet gemerkt hebt. Op het terrein ook weinig van te merken, Alpha en Grolsch/Heineken waren ook iets kleiner dan normaal. Wachttijden heb ik nooit zoveel last van, blijft een kwestie van timing.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:51 schreef whosvegas het volgende:
Was het vorig jaar trouwens te merken dat het niet uitverkocht was?
Lijkt me relaxt als het net iets minder druk zou zijn (bijv bij het bier halen)
Ja, ik had toch eigenlijk ook wel verwacht dat die dit weekend opgingen, zeker gezien vrij forse prijsverlaging.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Bijzonder dat er nog geen 25.000 tickets verkocht zijn.
Bizar om te zien dat de vraag in 2013 bij de start van de kaartverkoop nog pak 'm beet 60.000 was en nu slechts (schatting) 20.000quote:Op zondag 7 februari 2016 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik had toch eigenlijk ook wel verwacht dat die dit weekend opgingen, zeker gezien vrij forse prijsverlaging.
De hype is over, en DTRH en BKS snoepen toch ook wat af. Zeker gezien het feit dat DTRH vrij rap door hun 12.000 early birds was, op een capaciteit van 20k.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:04 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Bizar om te zien dat de vraag in 2013 bij de start van de kaartverkoop nog pak 'm beet 60.000 was en nu slechts (schatting) 20.000
Jazeker! Net bij Kees van Hondt geweest!quote:Op zondag 7 februari 2016 20:08 schreef richolio het volgende:
Zijn jullie een beetje aan het carnavallen of nie? Indiaan wel toch? Proost hoor
Ja, hoe was de arcade?quote:Op maandag 8 februari 2016 00:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Jazeker! Net bij Kees van Hondt geweest!
Mwah, de Pinkpop-dag was niet uitverkocht en ze staan nog 3x in de Ziggo Dome in maart.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:58 schreef beantherio het volgende:
Dat Muse komt ligt inderdaad niet direct in de lijn der verwachtingen maar toch is het interessant dat ze er in de nazomer blijkbaar nog minimaal 1 festival bij pakken. Omdat hun reguliere tour dan al afgelopen is zou je kunnen denken dat ze er nog een "festival-tour" aan vast plakken. En dan: tja wie weet. Als LL zeker wil uitverkopen zou het van de organisatie een goed idee zijn om ze te boeken.
Wel de beste headline show van vorig jaarquote:Op maandag 8 februari 2016 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, de Pinkpop-dag was niet uitverkocht en ze staan nog 3x in de Ziggo Dome in maart.
Eens, het is een van de betere live-acts. Maar het zou wel erg veel herhaling zijn om hun nu nog mee te pakken imho. Je betaalt wss alsnog (voor LL begrippen) de hoofdprijs, en gaat dat niet terugkrijgen in verkoop van dagtickets, plus de mensen die ze écht willen zien hebben die kans al ruimschoots gehad het afgelopen jaar én komende maart.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wel de beste headline show van vorig jaar.
Robbiequote:Op maandag 8 februari 2016 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wel de beste headline show van vorig jaar.
Nee ,dat doen ze niet. Lijkt me inmiddels toch wel duidelijk dat LL aan haar eigen smoel vasthoudt (geen dagkaarten, breed programma met (grote) clubcircuit bands) en niet ineens voor een enorme naam gaat om uit te verkopen.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:58 schreef beantherio het volgende:
Dat Muse komt ligt inderdaad niet direct in de lijn der verwachtingen maar toch is het interessant dat ze er in de nazomer blijkbaar nog minimaal 1 festival bij pakken. Omdat hun reguliere tour dan al afgelopen is zou je kunnen denken dat ze er nog een "festival-tour" aan vast plakken. En dan: tja wie weet. Als LL zeker wil uitverkopen zou het van de organisatie een goed idee zijn om ze te boeken.
Nou van mij mogen ze voor muse wel een uitzondering maken. Musequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee ,dat doen ze niet. Lijkt me inmiddels toch wel duidelijk dat LL aan haar eigen smoel vasthoudt (geen dagkaarten, breed programma met (grote) clubcircuit bands) en niet ineens voor een enorme naam gaat om uit te verkopen.
Ik zit de songtekst van Sevn Alias - Kifesh er eens even op na te lezen. Is dit de normale gang van zaken in de randstad tegenwoordig of ben ik te lang daar niet geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:47 schreef richolio het volgende:
Foals, Sum 41, Giraffage, Disclosure, M83, LCD Soundsystem, Sigur Ros, The Last Shadow Puppets, Oscar and the wolf, eagles of death metal, chvrches, Paul K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ieder festival heeft wel zo zijn mooie dingen. Maar de eerste lichting + Foals valt me tot nu toe zeker niet tegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:47 schreef richolio het volgende:
Foals, Sum 41, Giraffage, Disclosure, M83, LCD Soundsystem, Sigur Ros, The Last Shadow Puppets, Oscar and the wolf, eagles of death metal, chvrches, Paul K
@ Oscar: ik volg ze een beetje en er zijn sinds de zomer nu twee nieuwe post-Entity nummers, Vitamins en The Game! Denk dat Max en de band binnenkort weer de studio in duiken want hun tour is nu afgelopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
ieder festival heeft wel zo zijn mooie dingen. Maar de eerste lichting + Foals valt me tot nu toe zeker niet tegen.
Weet iemand trouwens of Oscar & The Wolf met nieuw werk komen. Dat eerste ablum was namelijk een dikke prima.
Wie weet hebben ze iets anders in petto om te headlinen in Bravoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Paul Kalkbrenner heeft toch nog de HMH uitverkocht zie ik, toch netjes. Die vind ik vrij klein op het affiche staan, maar dat is toch wel een Bravo headliner?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 11-02-2016 om 09:08:26Lowlands zoekt wetenschappers! Wat zou jij willen onderzoeken tijdens het festival? https://t.co/xF776QGNzO #LL16 https://t.co/m3wwqCVS9b reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zit de songtekst van Sevn Alias - Kifesh er eens even op na te lezen. Is dit de normale gang van zaken in de randstad tegenwoordig of ben ik te lang daar niet geweest?
Oh ik zie dat ik hier nog niet op heb gereageerd. Wat slecht zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit wordt weer een gevalletje New Wave. 3voor12 hyped het wel, maar volgens mij was New Wave heel slecht vorig jaar toch? Van wat ik gehoord heb dan
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik ben een simpel iemand. Ik zie iemand een artiest noemen die ik leuk vind en ik druk op citeer.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef richolio het volgende:
Overigens zie ik James Blake nog wel komen.
Me2, en alles leek er op dat ze naar BKS/DTRH zouden komen. Alleen zolang ze daar nog uitblijven....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:14 schreef pipster het volgende:
New Order die zou ik dus best wel een keer willen zien.
BKSquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef richolio het volgende:
Helaas staat Jamie XX al op BKS of DTRH
Kijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef richolio het volgende:
Helaas staat Jamie XX al op BKS of DTRH
Ik heb hem nu nog een keer terug gelezen maar met mijn allerbeste bedoelingen weet ik nog steeds niet waar dit nummer over gaat.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ik hier nog niet op heb gereageerd. Wat slecht zeg![]()
Dit wordt weer een gevalletje New Wave. 3voor12 hyped het wel, maar volgens mij was New Wave heel slecht vorig jaar toch? Van wat ik gehoord heb dan
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu nog een keer terug gelezen maar met mijn allerbeste bedoelingen weet ik nog steeds niet waar dit nummer over gaat.
WTF is een Kifesh?
Alsjeblieft broertje kowedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:25 schreef richolio het volgende:
[..]Geen idee. Ik hoor het wel eens. Volgens mij gebruiken ze het een beetje als een zelfstandig naamwoord of iets
Kifesh Indiaan
Owh, en Drive Like Maria mag ook wel even langskomen. Die hebben net een tof nummer op YouTube gezet.quote:Lowlands @ FaceBook: De 25.000 Early Bird-tickets zijn er bijna vandoor! Wacht dus niet te lang als je voor slechts ¤159 (excl. servicekosten) drie volle dagen en nachten naar Lowlands wilt!
Tickets via: http://bit.ly/1POmXxv
live zijn ze ook erg sterk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Oscar & The Wolf
Daar ga ik toch wel even langs denk ik dit jaar. Op wonderbaarlijke wijze heb ik deze band nog niet live gezien. Terwijl ik ze op plaat erg sterk vind.
Ik ondersteun deze motie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:14 schreef pipster het volgende:
New Order die zou ik dus best wel een keer willen zien.
Haha ja, werd ook alleen maar aangeduid als "Woonbooteigenaar".quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:38 schreef Junkie het volgende:
EvE was net bij 1Vandaag.
Over zijn woonboot van 1 miljoen, omdat z'n hypotheek pakket stopt.
http://economie.eenvandaa(...)heken_voor_woonboten
Leuk vooruitzicht op mijn toekomst dusquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:42 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Haha ja, werd ook alleen maar aangeduid als "Woonbooteigenaar".
Lowlands directeur levert dus wel een aardig zakcentje op
Matig ja. Seafret vind ik een leuk bandje, mag wel komen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou Frequency vind ik nog niet heel bijzonder:
Fat Freddy's Drop, 257ers, Bilderbuch, Bloc Party, Bring Me The Horizon, ChefBoss, Coasts, Dame, Damian "Jr. Gong" Marley, Deichkind, Die Antwoord, Fat White Family, Flatbush Zombies, Foals, Frances, G-Eazy, Honne, Iris Gold, Jack Garrat, Jennifer Rostock, Käptn Peng & Die Tentakel von Delphi, Limp Bizkit, M83, Massive Attack & Young Fathers, Moop Mama, Oh Wonder, Ok Kid, Parwkway Drive, Parov Stelar, Paul Kalkbrenner, Rudimental, Seafret, Skero, Sportfreunde Stiller, Tagtraeumer, The Front Bottoms, The Lumineers, The Temper Trap, Umse, Wakrat, Alle Farben, Austrian Apparel, Dada Life, Dirtyphonics, Dub FX, Extrawelt Live, Golan, Hudson Mohawke DJ Set, Kaytranada, Kid Simiys Live, Mann & Klamm, Möwe Live, Rusko b2b Caspa, Zomboy, High Contrast, Fred V & Grafix, S.P.Y. en Metrik
Heb jij een Fatish ofzo ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fat Freddy's Drop heeft ook nog wat goed te maken van de Rabbit Hole vorig jaar.
Fat White Family zou ook leuk zijn.
Tof dat je dit kent. Zwaar onderschatte artiest, en deze band was nog minder op de radar dan zijn soloprojecten. Het India-programma was okay in 2014, maar toen hebben ze wel misgegrepen met ze. En met rocksensatie van dat jaar The Orwells. En met Mac DeMarco... En Thee Oh Sees... Allemaal week later gezien op Rock En Seine of met een losse show in dezelfde periode, paar stonden er op Pukkelpop, ze waren allemaal in de buurt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Junkie het volgende:
Paul McCartney derde headliner voor Pinkpop 2016
Nu McCartney op Pinkpop staat...
Dan mag Lennon wel even naar Lowlands komen...![]()
![]()
Wilde hetzelfde zeggen Ghehe. Baalde dat ffd niet kwam op dtrh..quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fat Freddy's Drop heeft ook nog wat goed te maken van de Rabbit Hole vorig jaar.
Fat White Family zou ook leuk zijn.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 18-02-2016 om 13:25:13De 25.000 Early Bird-tickets zijn gevlogen! Vanaf nu gaan de reguliere tickets in de verkoop. #LL16 https://t.co/UdAFO9MZTN reageer retweet
Aldus R_R_Bquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 18-02-2016 om 13:25:13De 25.000 Early Bird-tickets zijn gevlogen! Vanaf nu gaan de reguliere tickets in de verkoop. #LL16 https://t.co/UdAFO9MZTN reageer retweet
Snap je punt niet?quote:
Ik denk dat op een gegeven moment de early birds sowieso 'op' waren. Of ze dat nou echt zijn of niet. Het is namelijk nogal wat gezichtsverlies als je pak 'm beet eind mei nog niet van je early birds af bent. Plus, dit is ook weer aandacht, wij lullen erover, media nemen het wellicht over, je creëert toch weer beetje hype. Best slim een dag na een PP line-up presentatie die niet zo best werd ontvangenquote:
Ach ja, het is natuurlijk niet waar. Ik had het kunnen raden na het complot rondom Eagles of DM op het affichequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat op een gegeven moment de early birds sowieso 'op' waren. Of ze dat nou echt zijn of niet. Het is namelijk nogal wat gezichtsverlies als je pak 'm beet eind mei nog niet van je early birds af bent. Plus, dit is ook weer aandacht, wij lullen erover, media nemen het wellicht over, je creëert toch weer beetje hype. Best slim een dag na een PP line-up presentatie die niet zo best werd ontvangen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach ja, het is natuurlijk niet waar. Ik had het kunnen raden na het complot rondom Eagles of DM op het affiche
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat op een gegeven moment de early birds sowieso 'op' waren. Of ze dat nou echt zijn of niet. Het is namelijk nogal wat gezichtsverlies als je pak 'm beet eind mei nog niet van je early birds af bent. Plus, dit is ook weer aandacht, wij lullen erover, media nemen het wellicht over, je creëert toch weer beetje hype. Best slim een dag na een PP line-up presentatie die niet zo best werd ontvangen
Wat vinden jullie van deze stelling.twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 10:06:47Ik zou zo graag willen dat Lowlands ook een keer Rihanna zou boeken als headliner. reageer retweet
Waarom niet? Rihanna is wel een beetje aan de grote kant, maar waarom kan pop niet? Lowlands staat toch voor ruimdenkende bezoekers en een brede programmeringquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat vinden jullie van deze stelling.twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 10:06:47Ik zou zo graag willen dat Lowlands ook een keer Rihanna zou boeken als headliner. reageer retweet
Ik denk persoonlijk dat het niet gaat werken op een festival als Lowlands. Zeker aangezien er geen dag kaarten te verkrijgen zijn, en het niet snel zal aansluiten op de rest van de line-up.
Wat jullie?
Die hele marketingstrategie van MoJo komt me sowieso al de neus uit, net doen alsof je twee succesvolle festivals wegzet terwijl je bij de ene (LL) krampachtig probeert de hype gaande te houden en bij de andere (DTRH) deze te creeeren door je kaarten voor een dumpprijsje aan te bieden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kanye is nog aardig artistiek en supervaag natuurlijk, daarom misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Rihanna niet in het "straatje" van Lowlands passen. Waarom kan ik moeilijk omschrijven. Ik ben helemaal geen tegenstander van Pop op festivals, maar toch wel een beetje van pop op Lowlands.
Dan vind ik Kanye om een andere reden meer in het concept Lowlands passen. Maar dat is puur gevoelsmatig en niet uit te leggen.
Ik vind het een lul van een vent. Maar zijn muziek vind ik wel tof, al moet ik die laatste nog luisteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:54 schreef richolio het volgende:
En ik kan 'm wel waarderen.
Ik snap wel wat je bedoelt eigenlijk
Omdat Pinkpopquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:25 schreef KingRadler het volgende:
Offtopic: bij Pinkpop waren ze bezig over Beyonce
Waarom zou Rihanna dan niet op Lowlands kunnen komen.
ik stem voorquote:
Stonden er vorig jaar al hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:31 schreef richolio het volgende:
Nothing But Thieves supportbandje voor Muse, zou een leuke toevoeging zijn imo. Topbandje
Oohquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Stonden er vorig jaar al he
Zou het alsnog leuk vinden als ze er staan hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En wàt een topoptreden was dat. Echt een voorrecht om zo'n band zo vroeg in hun carrière te kunnen zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:10 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
En wàt een topoptreden was dat. Echt een voorrecht om zo'n band zo vroeg in hun carrière te kunnen zien.
Hmja, wel leuk voor ze.quote:
Ik vond het wel meevallen, had toch iets beters verwacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:10 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
En wàt een topoptreden was dat. Echt een voorrecht om zo'n band zo vroeg in hun carrière te kunnen zien.
Staan ook op London Callingquote:Op zondag 21 februari 2016 10:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Hmja, wel leuk voor ze.
Ik ga ze ongetwijfeld nog wel een keertje ergens zien (ik wil niet naar pinkpop)
Iedere 1,5 maand wel. Ik verwacht over 2 weekjesquote:Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef DavetheNL het volgende:
Wanneer verwachten jullie trouwens de volgende lichting namen? Zit daar een lijn in?
Even wachten dusquote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Iedere 1,5 maand wel. Ik verwacht over 2 weekjes
Een fotosoep van ons met aan aantal diertjes, twee man op een olifant, onder die Center Parcs Dome en een bordje van Center Parcs erbijquote:
Voor die WTWTA prijs? Nja mis je niks aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Een fotosoep van ons met aan aantal diertjes, twee man op een olifant, onder die Center Parcs Dome en een bordje van Center Parcs erbij
Vorige week gezien! Was toch wel onder de indruk van de nieuwe show!quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voor die WTWTA prijs? Nja mis je niks aan.
Lowlands is veel leuker.
Overigens zie ik De Staat ook wel naar Biddinghuizen komen. Vroeg in de Alpha, niets mis mee.
En doen nu wat festivals dus ook, daarom lijkt het me niet vreemd dat ze komen. Toch weel van de betere bands van NL inderdaad. Al ga ik dan toch ergens kijken gok ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vorige week gezien! Was toch wel onder de indruk van de nieuwe show!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |