SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
you got mequote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Geen eens een discussie kunnen voeren, en zich direct op zn teentjes getrapt voelt.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vandaar die 4/20 in je ondertitel?
24/7 stonedquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Eerst stond er 1,5 jaar lang *stoned* en nu alweer 1,5 jaar 4/20. Ik heb ook nooit echt zin om het te veranderen
Zou ik er ook neer kunnen zetten. Maar ik wil eigenlijk iets heel anders maar weet niks leuks. Of gewoon weghalen een keer.quote:
Moet je niet zo stoned zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Eerst stond er 1,5 jaar lang *stoned* en nu alweer 1,5 jaar 4/20. Ik heb ook nooit echt zin om het te veranderen
Hoe zit het eigenlijk met de vakantieplannen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik er ook neer kunnen zetten. Maar ik wil eigenlijk iets heel anders maar weet niks leuks. Of gewoon weghalen een keer.
Die zijn er niet meer. Niet mee gekregen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de vakantieplannen?
Het laatste wat ik hoorde was dat dat andere wijf nogal pissed wasquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer. Niet mee gekregen?
Ja en toen is besloten dat de jongens alleen gaan. Maar dat vind ik helemaal prima hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het laatste wat ik hoorde was dat dat andere wijf nogal pissed was
Ben jij toevallig m'n ex ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en toen is besloten dat de jongens alleen gaan. Maar dat vind ik helemaal prima hoor
Ach, niet zo gek ook danquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en toen is besloten dat de jongens alleen gaan. Maar dat vind ik helemaal prima hoor
Vast niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij toevallig m'n ex ofzo?
Ik snap het wel. En daarbij zit ik er ook niet op te wachten om het enige meisje te zijn denk ik. Een ander meisje erbij maakt het wel leuker.quote:
In de kledingkastquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:14 schreef Fera het volgende:
Vrouwen onder ons, hoe bergen jullie BH's op?
Ligt gewoon in mijn la met strings/boxers. Niet opgevouwen hoor, gewoon zo in de la gegooidquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:14 schreef Fera het volgende:
Vrouwen onder ons, hoe bergen jullie BH's op?
Ik vroeg HOE, niet WAAR.quote:
Nee, m'n ex wilt mee vakantie, gaan met hele groep, maar dat willen ik en mn matties niet.quote:
Ik heb namelijk geen lades. Ik vind het zo rommelig liggen op een plank.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt gewoon in mijn la met strings/boxers. Niet opgevouwen hoor, gewoon zo in de la gegooid
Ik sprak dan ook de vrouwen onder ons aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, zoveel verstand heb ik er niet van
Ik voel me soms best vrouwlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sprak dan ook de vrouwen onder ons aan.
Maar dat is dat bij mij helemaal niet het gevalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, m'n ex wilt mee vakantie, gaan met hele groep, maar dat willen ik en mn matties niet.
Ze is nogal hardnekkig zie je
Wil je een BH van me lenen?quote:
Ja dat zou ik dan doen. Heb ik ook gedaan toen ik net mijn kamer had.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb namelijk geen lades. Ik vind het zo rommelig liggen op een plank.Misschien kan ik ze in een mandje doen of zo.
Maar eens bij de Action kijken dan. Want zover ik zie zijn die mandjes vies duur.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dan doen. Heb ik ook gedaan toen ik net mijn kamer had.
Ik zit wel op een D eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dezelfde cupmaat hebben
Bij de Action is dat niet duur, koop ik altijd plastic mandjes.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar eens bij de Action kijken dan. Want zover ik zie zijn die mandjes vies duur.
Nee, daarom. Hopelijk hebben ze de goede afmetingen. Je zou maar eens met een berg mandjes thuiskomen die veel te klein zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de Action is dat niet duur, koop ik altijd plastic mandjes.
Je kan het altijd nog opvullen.quote:
Nou, gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat is dat bij mij helemaal niet het geval
Ik ook, maar ik wil er wel meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb momenteel ook maar 3 bh's.
Ik mocht mee van de boys, maar vriendin van één van de boys (die ook mee zou gaan) was er op tegen dat ik mee zou gaan. Dus daar kwam gezeur van. Nu gaan de boys zonder ons. Prima!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar![]()
Zit ik weer allemaal stom te ouwehoeren omdat ik de hele context niet weet
Hoef em ook niet te weten hoor :p
Ik op zich ook wel maar zolang deze nog heel zijn is het niet heel belangrijk. Komt wel keer als ik geld heb om veel te winkelen en ik tegen leuke uitverkoop aan loop ofzoquote:
Waarom was die vriendin erop tegen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht mee van de boys, maar vriendin van één van de boys (die ook mee zou gaan) was er op tegen dat ik mee zou gaan. Dus daar kwam gezeur van. Nu gaan de boys zonder ons. Prima!
Ik heb basic bh's van de Hemaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:20 schreef Fera het volgende:
Ik draag ook vaak van die A-bra dingen. Maar meer omdat het praktisch is, geen glijdende bandjes. Zien er alleen niet zo mooi uit.
Nu is het carnaval. De perfecte tijd om het uit te proberen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me wel lachen om gewoon een keer op die manier over straat te gaan.
Ja, maar dan kijken mensen er minder raar van opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het carnaval. De perfecte tijd om het uit te proberen.
Die vind ik zelf niet zo geweldig eigenlijk. Ik heb er nu 2 van de Hunkemöller.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb basic bh's van de Hema2 voor 10 euro. Zitten prima
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht mee van de boys, maar vriendin van één van de boys (die ook mee zou gaan) was er op tegen dat ik mee zou gaan. Dus daar kwam gezeur van. Nu gaan de boys zonder ons. Prima!
Oh voor mij werkt het primaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik zelf niet zo geweldig eigenlijk. Ik heb er nu 2 van de Hunkemöller.
Is ze bang dat je haar vriendje afpakt of zo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze mij niet goed kent enz.
Ja en ik kan mij prima in die oplossing vinden. Zal wel jammer zijn om mijn vriend zolang niet te zien maar overleef ik ook wel weerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
wel de beste oplossing eigenlijk
Ze gaan gelukkig niet drie maanden wegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik kan mij prima in die oplossing vinden. Zal wel jammer zijn om mijn vriend zolang niet te zien maar overleef ik ook wel weer
Geen idee, maar niemand vind haar echt heel aardig. Maar ze is vriendin van dus tja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ze bang dat je haar vriendje afpakt of zo?
Correctie, 3 eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh voor mij werkt het primaMaar kans is groot dat ik op den duur wel weer wat anders koop.
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze gaan gelukkig niet drie maanden weg
Oh ik heb juist tegenovergestelde haha. ik ben wel snel tevredenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Correctie, 3 eigenlijk.
Maar ik ben wel een moeilijk persoon wat betreft BH's. Ik vind ze al snel onprettig zitten.
Ik zie al precies voor me hoe dat gegaan is, haha.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik kan mij prima in die oplossing vinden. Zal wel jammer zijn om mijn vriend zolang niet te zien maar overleef ik ook wel weer
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dus vorige week nieuwe strings gekocht bij de Hema.. Maar één blijft afgeven, ook na het wassen. Mijn hele kut is gewoon knalroze als ik die aan doe!!!
Ik heb deze post vol verbazing gelezenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dus vorige week nieuwe strings gekocht bij de Hema.. Maar één blijft afgeven, ook na het wassen. Mijn hele kut is gewoon knalroze als ik die aan doe!!!
Ik vind het wel grappig.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb deze post vol verbazing gelezen
Ik stiekem ook wel maar wel jammer. Ik vond hem wel tof, knalroze met kant. Maar ga hem denk ik wel weg doen als die na de volgende keer wassen WEER afgeeftquote:
Gewoon een klacht indienen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel maar wel jammer. Ik vond hem wel tof, knalroze met kant. Maar ga hem denk ik wel weg doen als die na de volgende keer wassen WEER afgeeft
Beetje bijzonder om dit op Facebook te zetten. Verder te lui om te gaan mailen enz.quote:
Ja dat is ook wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:30 schreef Sked het volgende:
Ze gaan toch wel ontkennen dat het aan hun ligt
Hoeft toch ook niet per se op Facebook?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje bijzonder om dit op Facebook te zetten. Verder te lui om te gaan mailen enz.
Maar voor de rest te lui om voor die ene euro veel moeite te gaan doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet per se op Facebook?
Nee joh, deze kleine dingen lossen ze gewoon op hoor. Gewoon geld terug, hier willen ze geen problemen of aandacht oid meequote:
Ach die euro mogen ze houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, deze kleine dingen lossen ze gewoon op hoor. Gewoon geld terug, hier willen ze geen problemen of aandacht oid mee
Haha zou serieus doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook klacht indienen bij look-o-look. Had zak met aardbeien, perzik en appelsnoepjes en er zat er maar één in van perzik! En dat was de lekkerste
Nicequote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een keer vet droge shag. Was dus al droog toen ik pakje open maakte. Ik opsturen met briefje erbij. Kreeg ik twee pakjes ervoor terug.
Krijg je een zak met alleen maar perzikjes opgestuurd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook klacht indienen bij look-o-look. Had zak met aardbeien, perzik en appelsnoepjes en er zat er maar één in van perzik! En dat was de lekkerste
Zou wel nice zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je een zak met alleen maar perzikjes opgestuurd.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je een zak met alleen maar perzikjes opgestuurd.
Ik was al bezig met slapenquote:
aightquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een keer vet droge shag. Was dus al droog toen ik pakje open maakte. Ik opsturen met briefje erbij. Kreeg ik twee pakjes ervoor terug.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehehe.
Zweden is echt een parodie van een land.
nee, ze verwacht nu dat jij het altijd doet en zal het nooit meer opruimen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb bij het vegen van de stoep ook gelijk de sigaretjes van de buurvrouw opgeruimd krijg ik nu goeie karma?
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee, ze verwacht nu dat jij het altijd doet en zal het nooit meer opruimen.
Het is wel een lekkerwijf.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee, ze verwacht nu dat jij het altijd doet en zal het nooit meer opruimen.
Zo maar eens beginnen met een kopje koffie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
maak een goeie deal
1x per week opruimen 1x neuken
goeie deal bradda
ja klopt man kut muziek jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo maar eens beginnen met een kopje koffie.
Wat een kut muziek is dat Carnaval trouwens.
Woon bij het centrum kan lekker ''meegenieten''quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja klopt man kut muziek ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
woon jequote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woon bij het centrum kan lekker ''meegenieten''
Als je carnaval viert is het wel gewoon goed te doen. Met je maten drinken en mee lallen met de muziek, top man.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo maar eens beginnen met een kopje koffie.
Wat een kut muziek is dat Carnaval trouwens.
jammer van mijn facebookverwijderingquote:
Tja als je rare dingen gaat zeggen op mijn Facebook dan gooi ik je eraf jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer van mijn facebookverwijdering
steek die kaartjes maar in je reet nu
zo raar was het nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja als je rare dingen gaat zeggen op mijn Facebook dan gooi ik je eraf ja
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Van de week stond een hufter met Volvo kenteken de gehele dag op mijn inrit. Briefje onder zn raam gelegd met "opzouten van mn inrit". Vanochtend heeft deze lul mn auto onder de stront gesmeerd met begeleidend briefje; "Schijt aan jou"! Wie o wie kent de lul in de Volvo. Ik trek hem van Amersfoort naar Barneveld door de stront!!!! Delen, delen wink-emoticon
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me aangesproken.quote:
Ook daar heb ik geen zin inquote:
weer uitgenodigd hihiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen zin inMaar ik vind je nog steeds wel aardig hoor.
Gij bent officieel de dikste van het dorp.quote:
okequote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar volgende keer laat ik je eraf hoor
Daar heet het friet.quote:
Dikke mensen zijn wel tof.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Gij bent officieel de dikste van het dorp.
Toffee?quote:
Oh dear godquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hangt tegenwoordig hier in GRTD rond.
Vast niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je 112 belt voor 1 sec perongeluk en gelijk wegdrukt komen ze dan naar je huis??
Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je 112 belt voor 1 sec perongeluk en gelijk wegdrukt komen ze dan naar je huis??
islamitischeflat2quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:31 schreef Viro het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[/qoute]Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.
stond ik al denkik omdat ik regelmatig alles van IS lees en hun filmpjes kijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.
1 tip: dont drop the soapquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
stond ik al denkik omdat ik regelmatig alles van IS lees en hun filmpjes kijk
kogelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:53 schreef Trollscience het volgende:
iel, mijn demente stiefgrootmoeder zit lkkr slijm op te halen terwijl ik vlaai eet
Baconquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:16 schreef Trollscience het volgende:
ik weet niet wat meer overrated is, bier of bacon
Eens.quote:
Ik had ook Reese's peanut butter cups.quote:
Ik had poptartsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook Reese's peanut butter cups.
Die zijn best smakelijk. Alleen duur.
1,50 voor 3 van die kleine dingetjes
Om te zorgen dat we niet te dik wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
5 euro voor zo'n kutpakje
Waarom zijn amerikaanse/britse lekkernijen zo duur gvd
Warm je die ook echt op?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
fijn weekend fraumilenaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Warm je die ook echt op?
Stond er eergisteren nog naar te kijken, maar zo ongezond.
fijn weekend opsoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
Smaakt nergens naarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:21 schreef Tjacka het volgende:
als je bier niet kan waarderen ben je echt homofiel
Dacht even dat OF dit had getypt.quote:Deze jood is niet diep genoeg begrafen zijn hoofd is weer boven de grond gekomen graf lucht graf kop van een nepjood uit emmen
Had wel gekundquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht even dat OF dit had getypt.
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat gedraagt zich momenteel als een irritante kleuter.
Moet ik ruzie schoppen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:10 schreef McGrath het volgende:
er gebeurt hier ook maar weinig de laatste tijd.
Proostquote:
Eddy Wally is overledenquote:Op zondag 7 februari 2016 02:09 schreef Dven het volgende:
Ik heb bier, speed en coke gebruikt. Dus ik sta niet in voor mijn eigen woorden.
Dat was een soort van disclaimer
Sooow stoere boiii.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:09 schreef Dven het volgende:
Ik heb bier, speed en coke gebruikt. Dus ik sta niet in voor mijn eigen woorden.
Dat was een soort van disclaimer
Ik ben niet vlaams genoeg om daarom te geven.quote:
Je bij eventueel nalatig gedrag verschuilen achter je middelen gebruik is niet echt stoer.quote:
Gelukkig kennen de ware menschen hier mij als vrij onafhankelijkquote:
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijquote:Op zondag 7 februari 2016 02:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig kennen de ware menschen hier mij als vrij onafhankelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 02:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
nee eerste mietjes gedragquote:Op zondag 7 februari 2016 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bij eventueel nalatig gedrag verschuilen achter je middelen gebruik is niet echt stoer.
[..]
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijHeeft hij je vriendin geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dven mag mijn zus best neuken wel jammer dat ze je vriendin is.quote:
[..]
gangsters in the bronx zien jou als voorbeeld man met je coke en speed gast echt stoere gozer ben jijHey, in hoeveel landen gewoond in februari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Maar toch kom je altijd hier weer terecht, merkwaardigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Logisch, andere SC's zijn gewoon veel leuker/gezelliger.
Calcio is ook al weggepest uit KLB SC.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch kom je altijd hier weer terecht, merkwaardig
Word toch niks manquote:
Niet verliezen is al heel wat jaquote:
En dat terwijl je het bij vlagen niet eens meer boeiend vindquote:
Een wedstrijd tegen de joden blijft altijd boeien.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat terwijl je het bij vlagen niet eens meer boeiend vindApart wel
Als je maar geen obscene vlaggen gaat postenquote:Op zondag 7 februari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een wedstrijd tegen de joden blijft altijd boeien.
Ik mocht bij de buren geen #jodenjachtgeopend postenquote:Op zondag 7 februari 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar geen obscene vlaggen gaat posten
Bij de buren?quote:Op zondag 7 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mocht bij de buren geen #jodenjachtgeopend posten
Matig.
Dan komt je broertje sowieso al wel tochquote:Op zondag 7 februari 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, morgen ook niet op FOK!.
Morgen middag/avond housewarming pfff pff pfff pfff
ja sochtends al toch.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan komt je broertje sowieso al wel toch
?quote:Op zondag 7 februari 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3 dagen op een rij sociaal doen.
PFFFFF
Heb je al wat gehoord van die stage?quote:
Nee, zou aankomende weeek reactie krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord van die stage?
Nicequote:Op zondag 7 februari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zou aankomende weeek reactie krijgen.
Jij?
Hij wilde alleen maar stagiaires hebben die ook cursisten bij hem waren. En die cursus was 2500 euro met alles erop en eraan. Snap ook weer niet hoe dat zo duur kan zijn maar okequote:
Klinkt als een scamquote:Op zondag 7 februari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wilde alleen maar stagiaires hebben die ook cursisten bij hem waren. En die cursus was 2500 euro met alles erop en eraan. Snap ook weer niet hoe dat zo duur kan zijn maar oke
Maar hij zou dan overleggen met degene waar hij dat bedrijf mee runt dat als ze genoeg aanmeldingen hebben dat ik dan gratis mee zou kunnen draaien wanneer die cursisten stage gaan lopen. Maar dan steken ze dus gratis veel tijd in me waar andere 2,5k voor betalen.
Mwah weet niet hoor. Ik hoef niks te betalen verder itt die andere waar ik vorig jaar een gesprek mee had. En hij gaf me zelfs advies om te kijken bij een justitionele inrichting in Arnhem die blijkbaar ook veel met stagiairs werkenquote:
.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet hoor. Ik hoef niks te betalen verder itt die andere waar ik vorig jaar een gesprek mee had. En hij gaf me zelfs advies om te kijken bij een justitionele inrichting in Arnhem die blijkbaar ook veel met stagiairs werken
Ja zei dat laatst hier ook al. Lijkt wel alsof ieder van die bedrijven hun eigen regels er op na houden, dat is echt fucking raarquote:Op zondag 7 februari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.
Meer dat bedrijf als een geheel.
Wie betaald er nu 2,5k voor een mbo2 opleiding
Echt heel vreemd, ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zei dat laatst hier ook al. Lijkt wel alsof ieder van die bedrijven hun eigen regels er op na houden, dat is echt fucking raar
Studieduur en lesgeldquote:
Klinkt als een scam.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studieduur en lesgeld
Afhankelijk van de inzet van jou duurt de opleiding minimaal 4 maanden inclusief stage.
De opleiding bieden wij aan voor het bedrag van ¤ 2499,-.
Flexibele betalingsmogelijkheid gedurende de opleiding is mogelijk.
4 maanden 2,5k
Als ze niet aangesloten zijn bij instituut waar ik opleiding bij volg is het sowieso uitgesloten al dusquote:
Dat is normaalquote:
Ze bieden je een gegarandeerde stage aan. Daar zullen ze wel mensen mee trekkenquote:Op zondag 7 februari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ieder bedrijf dat 2,5k voor een mbo2 opleiding vraagt klinkt als en scam.
Schandalig.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze bieden je een gegarandeerde stage aan. Daar zullen ze wel mensen mee trekken
Beetje wel ja. Als dit zo door gaat telkens met bedrijven waarvan je niet weet of ze wel helemaal legit zijn ben je er ook wel beetje klaar mee verderquote:
In feite maken ze dus gewoon geld op internships.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Als dit zo door gaat telkens met bedrijven waarvan je niet weet of ze wel helemaal legit zijn ben je er ook wel beetje klaar mee verder
Dat sowieso want naast die dure opleiding worden stagiaires ook niet betaald maar huren bedrijven waarmee ze samenwerken die beveiligers wel betaald inquote:Op zondag 7 februari 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite maken ze dus gewoon geld op internships.
Je wordt niet eens opgeleid binnen het bedrijf dus?quote:Op zondag 7 februari 2016 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso want naast die dure opleiding worden stagiaires ook niet betaald maar huren bedrijven waarmee ze samenwerken die beveiligers wel betaald in
Als beginnende beveiliger wel zei de. Maar als je al wat meer ervaring hebt kon je ook buiten hun eigen stageplek ingezet wordenquote:Op zondag 7 februari 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je wordt niet eens opgeleid binnen het bedrijf dus?
Ja allemaal off the record zekerquote:Op zondag 7 februari 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En ondertussen werken er gewoon mensen met zwaar strafblad zonder diploma op evenementen
Dus dan betalen die mensen om verkocht te worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als beginnende beveiliger wel zei de. Maar als je al wat meer ervaring hebt kon je ook buiten hun eigen stageplek ingezet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |