aightquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een keer vet droge shag. Was dus al droog toen ik pakje open maakte. Ik opsturen met briefje erbij. Kreeg ik twee pakjes ervoor terug.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehehe.
Zweden is echt een parodie van een land.
nee, ze verwacht nu dat jij het altijd doet en zal het nooit meer opruimen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb bij het vegen van de stoep ook gelijk de sigaretjes van de buurvrouw opgeruimd krijg ik nu goeie karma?
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee, ze verwacht nu dat jij het altijd doet en zal het nooit meer opruimen.
Het is wel een lekkerwijf.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee, ze verwacht nu dat jij het altijd doet en zal het nooit meer opruimen.
Zo maar eens beginnen met een kopje koffie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
maak een goeie deal
1x per week opruimen 1x neuken
goeie deal bradda
ja klopt man kut muziek jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo maar eens beginnen met een kopje koffie.
Wat een kut muziek is dat Carnaval trouwens.
Woon bij het centrum kan lekker ''meegenieten''quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja klopt man kut muziek ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
woon jequote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woon bij het centrum kan lekker ''meegenieten''
Als je carnaval viert is het wel gewoon goed te doen. Met je maten drinken en mee lallen met de muziek, top man.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo maar eens beginnen met een kopje koffie.
Wat een kut muziek is dat Carnaval trouwens.
jammer van mijn facebookverwijderingquote:
Tja als je rare dingen gaat zeggen op mijn Facebook dan gooi ik je eraf jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer van mijn facebookverwijdering
steek die kaartjes maar in je reet nu
zo raar was het nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja als je rare dingen gaat zeggen op mijn Facebook dan gooi ik je eraf ja
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Van de week stond een hufter met Volvo kenteken de gehele dag op mijn inrit. Briefje onder zn raam gelegd met "opzouten van mn inrit". Vanochtend heeft deze lul mn auto onder de stront gesmeerd met begeleidend briefje; "Schijt aan jou"! Wie o wie kent de lul in de Volvo. Ik trek hem van Amersfoort naar Barneveld door de stront!!!! Delen, delen wink-emoticon
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me aangesproken.quote:
Ook daar heb ik geen zin inquote:
weer uitgenodigd hihiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen zin inMaar ik vind je nog steeds wel aardig hoor.
Gij bent officieel de dikste van het dorp.quote:
okequote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar volgende keer laat ik je eraf hoor
Daar heet het friet.quote:
Dikke mensen zijn wel tof.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Gij bent officieel de dikste van het dorp.
Toffee?quote:
Oh dear godquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hangt tegenwoordig hier in GRTD rond.
Vast niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je 112 belt voor 1 sec perongeluk en gelijk wegdrukt komen ze dan naar je huis??
Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je 112 belt voor 1 sec perongeluk en gelijk wegdrukt komen ze dan naar je huis??
islamitischeflat2quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:31 schreef Viro het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[/qoute]Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.
stond ik al denkik omdat ik regelmatig alles van IS lees en hun filmpjes kijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.
1 tip: dont drop the soapquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
stond ik al denkik omdat ik regelmatig alles van IS lees en hun filmpjes kijk
kogelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:53 schreef Trollscience het volgende:
iel, mijn demente stiefgrootmoeder zit lkkr slijm op te halen terwijl ik vlaai eet
Baconquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:16 schreef Trollscience het volgende:
ik weet niet wat meer overrated is, bier of bacon
Eens.quote:
Ik had ook Reese's peanut butter cups.quote:
Ik had poptartsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook Reese's peanut butter cups.
Die zijn best smakelijk. Alleen duur.
1,50 voor 3 van die kleine dingetjes
Om te zorgen dat we niet te dik wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
5 euro voor zo'n kutpakje
Waarom zijn amerikaanse/britse lekkernijen zo duur gvd
Warm je die ook echt op?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
fijn weekend fraumilenaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Warm je die ook echt op?
Stond er eergisteren nog naar te kijken, maar zo ongezond.
fijn weekend opsoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |