abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:12:38 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159715514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:04 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Nou het begint al met het ronselen van mannen om seks mee te hebben terwijl ze wettelijk nog te jong is om seks te hebben die mannen komen dan zwaar in de problemen omdat mevrouw een verkeerde leeftijd op geeft.
Dan ook nog eens willens en wetens zwanger worden van die mannen.
En dan maar het kindje vermoorden in haar buikje.
Trots als een pauw de foto's laten zien van haar zelf gewilde baby die ze later weer laat vermoorden.
Dan alle stres en ellende die ze haar vader en moeder mee opzadelt.
Die jonge van 25 zijn hele leven is naar de kloten en mensen roepen al pedofiel en zo.
Er is zelfs 9 maanden cel tegen hem geijsd :(

Ik vind dat dit kind hard moet worden aangepakt al is het alleen al om een waarschuwing af te geven voor leeftijdgenootjes.

Het lijkt er nu op dat ze der nog mee weg komt ook :(
Ronselen? :')
Dat zij er wettelijk nog te jong voor is, en zich voordoet als volwassene kun je haar nou eenmaal niet als een volwassene aanrekenen, ze is geen volwassene.

En wederom wil je haar straffen voor iets wat in NL niet strafbaar is, namelijk het ondergaan van een abortus, dat maakt de discussie behoorlijk nutteloos.

Als jij denkt dat een zwangerschap en abortus ondergaan een teken is van "ermee wegkomen" moet je nog een hoop leren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159715559
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ronselen? :')
Dat zij er wettelijk nog te jong voor is, en zich voordoet als volwassene kun je haar nou eenmaal niet als een volwassene aanrekenen, ze is geen volwassene.

En wederom wil je haar straffen voor iets wat in NL niet strafbaar is, namelijk het ondergaan van een abortus, dat maakt de discussie behoorlijk nutteloos.

Als jij denkt dat een zwangerschap en abortus ondergaan een teken is van "ermee wegkomen" moet je nog een hoop leren.
Nou ja ik sta altijd open om wat bij te leren :Y
Maar in dit geval vind ik een ijs van 12 maanden met 6 maanden voorwaardelijk wel redelijk :s)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:15:51 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159715573
Ijs!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159715617
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef Copycat het volgende:
Ijs!
Lees ff mijn ondertitel :N
pi_159715640
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[knip]

Dat is dus zo simpel als 'ja ik ben achttien of ouder' aan te vinken en je broek te laten vallen.

Dat het kind zulk soort dingen deed zonder de gevolgen er van te overzien toont wmb wel aan dat het een naïevelingetje was. Vijftienjarigen zijn dan ook over het algemeen te vergelijken met volwassen die een klap van een molenwiek gekregen hebben. Als je daar niet op in kunt praten ben je een contactgestoorde of een fokker, misschien beide. Dat zal ook wel een beetje de insteek van het OM zijn bij het vervolgen van die jongen, vermoed ik zo.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:28:19 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159715829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Nou ja ik sta altijd open om wat bij te leren :Y
Maar in dit geval vind ik een ijs van 12 maanden met 6 maanden voorwaardelijk wel redelijk :s)
Voor het liegen over haar leeftijd?
Darn... als je daar al een jaar gevangenis, waarvan 6 maanden voorwaardelijk, kunt krijgen dan kun je hele middelbare scholen ombouwen tot jeugdgevangenissen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159716167
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor het liegen over haar leeftijd?
Darn... als je daar al een jaar gevangenis, waarvan 6 maanden voorwaardelijk, kunt krijgen dan kun je hele middelbare scholen ombouwen tot jeugdgevangenissen...
Het is volgens mij niet eens verkeerd om op die scholen van jou wat meer aandacht te besteden aan dit soort dingen in plaats van wiskunde en natuurkunde. Leer ze daar inderdaad maar dat ze voor hun 16de beslist geen seks mogen hebben. In plaats de wortel van 9 _O-

Dit meisje is er vol voor gegaan en moet gestraft worden vind ik :s)
Wij worden het niet eens ^O^
pi_159716397
Grappig, Nederland staat bekend vanwege hun openheid en ruimdenkendheid maar dit artikel laat maar eens zien hoe bekrompen Nederland daadwerkelijk is. Als in Iran homo's stiekem moeten afspreken spreekt men schande, maar een 25 jarige die een (seksuele)relatie heeft met een 15 jarige is zogenaamd een "pedofiel" en moet opgejaagd worden.

En nog een leuk feitje, als het een 15 jarige jongen was die seks had met een 25/35/45 jarige vrouw, dan was hij "de man" en was er geen probleem geweest, zo zie je maar hoe seksistisch deze samenleving is.

Nog een probleem is dat mensen te makkelijk strooien met het woord "pedofiel", zonder te weten wat het woord betekent. Er zijn mensen die denken dat een 20 jarige die seks hebben met een 17 jarige ook een pedofiel is, maar nee. Een pedofiel valt op kinderen die nog niet seksueel ontwikkeld zijn, voornamelijk kinderen onder de 12. Maar nee, mensen geven graag hun eigen definitie van het woord "pedofiel", het zou wat zijn als iedereen zijn eigen definitie van woorden mocht verzinnen.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159716418
Ik krijg bij dit verhaal ook een beetje het idee dat het meisje als doel had om zwanger te worden.
  zondag 7 februari 2016 @ 00:02:13 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159716518
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:56 schreef D1990 het volgende:
Grappig, Nederland staat bekend vanwege hun openheid en ruimdenkendheid maar dit artikel laat maar eens zien hoe bekrompen Nederland daadwerkelijk is. Als in Iran homo's stiekem moeten afspreken spreekt men schande, maar een 25 jarige die een (seksuele)relatie heeft met een 15 jarige is zogenaamd een "pedofiel" en moet opgejaagd worden.

En nog een leuk feitje, als het een 15 jarige jongen was die seks had met een 25/35/45 jarige vrouw, dan was hij "de man" en was er geen probleem geweest, zo zie je maar hoe seksistisch deze samenleving is.

Nog een probleem is dat mensen te makkelijk strooien met het woord "pedofiel", zonder te weten wat het woord betekent. Er zijn mensen die denken dat een 20 jarige die seks hebben met een 17 jarige ook een pedofiel is, maar nee. Een pedofiel valt op kinderen die nog niet seksueel ontwikkeld zijn, voornamelijk kinderen onder de 12. Maar nee, mensen geven graag hun eigen definitie van het woord "pedofiel", het zou wat zijn als iedereen zijn eigen definitie van woorden mocht verzinnen.
Het hele pedofiel komt in dit topic voor omdat TS het in eerste instantie nodig vond dat in de TT te zetten, het slaat sowieso nergens op, maar het is daardoor wel in het topic voorgekomen, want mensen reageerden daarop.

Daarbij is de jongeman in kwestie nu 25, maar dat was hij begin 2012, toen dit speelde, natuurlijk niet, het meisje was wel 15 in 2012.... de jongen toen dus 21.
Gaat nergens over.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159716593
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
Ik krijg bij dit verhaal ook een beetje het idee dat het meisje als doel had om zwanger te worden.
Helemaal mee eens want ze liet trots de foto's zien aan klasgenootjes niet wetend dat dit zo zou aflopen natuurlijk.
  zondag 7 februari 2016 @ 00:11:23 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159716686
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 00:06 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Helemaal mee eens want ze liet trots de foto's zien aan klasgenootjes niet wetend dat dit zo zou aflopen natuurlijk.
Oh wacht, dus als je trots je echo-foto's aan vriendinnen laat zien dan was het altijd al je bedoeling zwanger te worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159716738
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh wacht, dus als je trots je echo-foto's aan vriendinnen laat zien dan was het altijd al je bedoeling zwanger te worden?
Nou ja als je niet zwanger wil worden regel je condooms of de pil _O-
En als je dan zwanger bent en trots dat aan iedereen meedeelt dan ruikt het er wel naar vind je niet ?

Maar goed jij en ik worden het niet eens ^O^
pi_159716773
Belachelijk hoge eis.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_159716798
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 00:16 schreef superniger het volgende:
Belachelijk hoge eis.
Is ook wel goed, zo zie je gelijk hoever de staat afstaat van het volk. Die hebben geen enkel flauw benul van hoe het volk leeft en denkt. Hun boeit het niet wat wij lage plebanen denken, enkel hun. De wijze oude mannen en vrouwen weten wat het beste is voor het volk.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159717310
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 00:14 schreef MMXMMX het volgende:
Nou ja als je niet zwanger wil worden regel je condooms of de pil _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
Ze hebben maar twee keer de seks gedaan. De kans dat als je twee keer seks hebt er iemand zwanger wordt is natuurlijk significant, maar ook weer niet zo heel erg groot. En je kunt als vijftienjarige moeilijk aan anticonceptie komen zonder van de daken te schreeuwen dat je aan de seks doet.
pi_159717326
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 00:17 schreef D1990 het volgende:

[..]

Is ook wel goed, zo zie je gelijk hoever de staat afstaat van het volk. Die hebben geen enkel flauw benul van hoe het volk leeft en denkt. Hun boeit het niet wat wij lage plebanen denken, enkel hun. De wijze oude mannen en vrouwen weten wat het beste is voor het volk.
Iedereen een dertienjarige om te piemelen of we rellen!
pi_159717358
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:03 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

Ze hebben maar twee keer de seks gedaan. De kans dat als je twee keer seks hebt er iemand zwanger wordt is natuurlijk significant, maar ook weer niet zo heel erg groot. En je kunt als vijftienjarige moeilijk aan anticonceptie komen zonder van de daken te schreeuwen dat je aan de seks doet.
Nou ja ik heb er niet zoveel verstand van maar ik kan me nog een reclame spotje herinneren dat een kassa juffrouw door de super markt schreeuwt wat die condooms kosten.
Dat doet mij vermoeden dat ze dus gewoon in de super markt te koop zijn :)

Dus als je als 15 jarige massaal aan het vakken vullen bent in de plaatselijke super markt dan kun je volgens mij ook gewoon ff die condooms kopen in die zelfde super markt.
Als je oud genoeg bent om je te laten uitbuiten door de supermarkt dan kan je daar ook wel condooms halen :)
Bovendien schreeuwt ze ook van de daken dat ze zwanger is dus ik zie het probleem niet _O-
pi_159717398
quote:
15s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:05 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Iedereen een dertienjarige om te piemelen of we rellen!
:{
pi_159717426
Gevonden het was Herman V
De moeite waard om ff te kijken :)

pi_159717437
Dat meisje zou gestraft moeten worden.
Ура для россии
pi_159717455
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:03 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

Condoom?
pi_159717458
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:19 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat meisje zou gestraft moeten worden.
Mee eens !!

Zie je Leandra dat veel meer mensen dit vinden ?
  zondag 7 februari 2016 @ 01:23:48 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159717470
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:22 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Mee eens !!

Zie je Leandra dat veel meer mensen dit vinden ?
Ja en?
Daarmee is het een feit ofzo?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159717489
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja en?
Daarmee is het een feit ofzo?
Nee hoor. Maar jij deed voorkomen als of ik van een andere planeet kom met mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')