quote:Een paar maanden later verscheen ze op school met echo-foto's van haar ongeboren baby, die ze trots aan vriendinnen zou hebben laten zien.
geen argument om haar onder druk te zetten, laat staan de baby te vermoorden. Wat mij betreftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vraag je je ook af wat de impact van het krijgen van een kind op het leven van dit meisje heeft?
welke baby?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
geen argument om haar onder druk te zetten, laat staan de baby te vermoorden. Wat mij betreft
dat was nog geen baby lijkt me, wat de dwang niet minder erg maakt trouwensquote:
Beter was geweest als haar ouders haar de gevaren van casual seks hadden uitgelegd ( met oudere mannen), en de gevolgen daarvan..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:40 schreef Re het volgende:
[..]
dat was nog geen baby lijkt me, wat de dwang niet minder erg maakt trouwens
Alsof je uberhaupt moet vermelden dat je een kind hebtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel verstandig dat de omgeving hierop heeft aangedrongen. Anders was het meisje voor de rest van haar leven aan die man verbonden. Ze had een loodzware bevalling moeten doormaken en haar eigen toekomst had er compleet anders uitgezien. Ga maar eens een opleiding doen, vervolgens solliciteren op je 23e en dan uitleggen dat je een kind van 8 jaar hebt.
Ow..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:47 schreef Physsic het volgende:
Het is alleen nog een eis van het OM he. Hij is nog niet veroordeeld.
Een nog grotere misdaad was het geweest als je dat kind hebt laten opgroeienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
''Ook pleegde ze op aandringen van haar omgeving abortus.''![]()
![]()
De grotere misdaad blijft onbestraft.
Grote kans dat dat kind gewoon uit huis zou worden gehaald.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een nog grotere misdaad was het geweest als je dat kind hebt laten opgroeien
Geschikt wordt bevonden?? En wie bepaalt of diegene die keurt wel geschikt is?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Grote kans dat dat kind gewoon uit huis zou worden gehaald.
Als 15-jarige met alleen een basisschooldiploma en leerplicht kan je meestal geen woning huren. Laat staan alleen een kind opvoeden.
Dan mag je hopen dat oma er zin in heeft (en geschikt wordt bevonden) om als verantwoordelijke aangewezen te worden.
Ja dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Grote kans dat dat kind gewoon uit huis zou worden gehaald.
Als 15-jarige met alleen een basisschooldiploma en leerplicht kan je meestal geen woning huren. Laat staan alleen een kind opvoeden.
Dan mag je hopen dat oma er zin in heeft (en geschikt wordt bevonden) om als verantwoordelijke aangewezen te worden.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:44 schreef Andromache het volgende:
Gedwongen worden tot abortus lijkt me een veel naardere weerslag hebben op het leven/mentale status van deze dame dan op je 15e een kind krijgen. Ja, dat meen ik serieus. Heel erg dat de omgeving dit heeft afgedwongen bij haar. En die man moet vrijuit gaan. Liegen over haar leeftijd, bewust op een datingsite gaan staan, zelf afreizen naar Tilburg, en hij is de boeman? No way!
Jeugdzorg zelf.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:25 schreef I-care het volgende:
[..]
Geschikt wordt bevonden?? En wie bepaalt of diegene die keurt wel geschikt is?
Lijkt mij logisch dat e een 15 jarige helpt bij het inschatten van de problemen, ze kan er zelf geen ervaring mee hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
geen argument om haar onder druk te zetten, laat staan de baby te vermoorden. Wat mij betreft
Dat is nu net wat mij eerder zorgen baart..quote:
En dat is waarom 15-jarigen dus geen kinderen moeten uitpoepen. :pquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:58 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat is nu net wat mij eerder zorgen baart..
Weetje, het is vaak best goed bedoelt allemaal, maar er gaat structureel zoveel mis overal, dat het echt geen predicaat 'goedgekeurd' verdient.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
En dat is waarom 15-jarigen dus geen kinderen moeten uitpoepen. :p
zeker. Helpen bij het inschatten. Aandringen op abortus klinkt heel anders. Meer dwingendquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat e een 15 jarige helpt bij het inschatten van de problemen, ze kan er zelf geen ervaring mee hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |