SPOILER: Dan vertrok vrijwillig om persoonlijke redenen.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zal nog steeds wel te maken hebben met USA.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
Haha nee. Nu weet ik dat roos er niet is, maar verder zaten er ook niet zoveel mensen hier
Goh blauw wint
Tsja, sowieso altijd vreemde keuzesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:05 schreef Nizno het volgende:
Dit is eigenlijk niet eerlijk. Blauw weet niet wie van rood goed heeft gepresteerd in de opdracht.
dat wel... net als het smullen van taartquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, sowieso altijd vreemde keuzes
Maar in de VS smullen ze ervan
Yup, je valt met je neus in de taartquote:
botertaartquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup, je valt met je neus in de taart
zijn taart brak!quote:
voorstukje hequote:
Ja uiteraard, over de smaak is bijna niks te zeggen. Gewoon overactingquote:
uiteraardquote:
Nou dit was niet zo erg als die ene met die huismoederquote:
het is niet eens meer een verrassing dit hequote:
Ja maar die pauze die hij inlast bedoelde ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou dit was niet zo erg als die ene met die huismoeder
das waarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar die pauze die hij inlast bedoelde ik
veel plezier morgen alleen!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:29 schreef Nizno het volgende:
oeh morgen familietijd. Kortom de hele toko zit vol met familieleden van de kandidaten
hahahaha ja sorry ik zit in een slecht ritmequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
veel plezier morgen alleen!
(tweede week op rij dat ik dat zeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |