Jij ging toch weer?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:24 schreef Braddie het volgende:
Dat het dan een beetje vreemd is om mij daar opeens zo op af te blaffen en de moraalridder te spelen.
(Je vergeet voor korte stukjes van "Een Kilometer naar de jumbo" )quote:Op zondag 7 februari 2016 12:28 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit gaat. Hij zegt dat jij niet iets harder mag rijden op de snelweg, en dat de verzekering daarom niet van jonge bestuurders houdt.
Dat hij zelf ook te hard rijdt doet daar verder niet aan af, want hij rijdt al heel lang. En hij hoeft daarom ook geen gordel om. Alleen als het donker is of als het regent.
Zal de verzekering het ook wel mee eens zijn.
Maargoed, ik bemoei niet.
KAK. Het is nog dezelfde kleur ookquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Mr.Ping het volgende:
Blijvend die wimpers goed zitten als je hard rijdt?
[ afbeelding ]
Doe nou niet zo eigenwijs die auto schokt niet voor niets alleen met jou erinquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is er absurd aan
Van 1 naar 2 bij 15-25
Van 2 naar 3 bij 40-50.
Van 3 naar 4 bij 60-70.
Van 4 naar 5 bij 80-100
Autootje trekt het prima, maakt niet bijster veel toeren.
Als ik lager dan dit qua snelheden > versnellingen word het er écht niet beter op.
Toen ik de auto net maakte schakelde ik op de rijles methode, bij 10 naar z`n 2, bij 25 naar z`n 3, bij 40 naar z`n 4, 60 naar z`n 5. Geloof me, dat vind 'ie niet prettig..
Ik rij al 3 maanden rond in dit autootje (Sinds December) Dus denk wel dat ik aanvoel wat wel/niet kan toch?
En zie hier de reden waarom je niet 's nachts met 130-140 op de linkerbaan moet gaan zitten op een lege snelweg... dan rijden diezelfde figuren namelijk 150-160, links.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:11 schreef Braddie het volgende:
Ik zie ook gekken voorbij komen met 140-150 als ik keurig 120 rij rechts overdag.
Daarom moet je op fucking FOK forum gaan vragen aan mensen die niet eens je auto kunnen bekijken, wat er mee aan de hand is. Kom op zeg braddiequote:Op zondag 7 februari 2016 11:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
De onderdelen vallen mee, het uurloon is altijd vrij hoog. Daarom ben ik blij met een vader die monteur is
Echt, je zal ervan verbaasd staan hoeveel mensen er 's nachts onnodig links hangen, bij voorkeur met 100 waar je 130 mag. Paar 100 meter erachter is het een keer een seintje grootlicht, 100 meter erachter nog eens en als ze dan links blijven slapen schuif ik niet eens op naar links. Soms seinen ze dan terug als ik ze voorbij ben, maar blijven ze wel lekker op links hangen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom je niet 's nachts met 130-140 op de linkerbaan moet gaan zitten op een lege snelweg... dan rijden diezelfde figuren namelijk 150-160, links.
Echt, je hebt met 130-140 op een lege snelweg niets op de linkerbaan te zoeken.
Je werkt er zelf ook net zo hard aan meequote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef Braddie het volgende:
Maar dit topic word nu (Getuigen SoundDragon zijn "Stomme mongool" Opmerking) Een groot off topic eh, topic. Dus dit topic kan gesloten worden, heb genoeg tips gehad.
Eerst maar even kijken bij mijn eigen koppelingstechniek en daarna verder kijken (Bobines/bougies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |