Ja zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:10 schreef Elleska het volgende:
valt mee hoor, die elastieken van zo'n kussen zit niet strak. net strak genoeg om met het omdraaien mee te nemen.
zoiets
Je hebt ook buisvorminge kussenslopen, steek je gewoon je been erbij in de sloop.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:41 schreef Molo het volgende:
Wat kan helpen is een kussen tussen je knieën leggen, en als die wegglijdt er een lang elastiek overheen doen en om je been, zodat hij 's nachts niet weg glijdt
Ideaal is anders, maar het helpt iets.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Je hebt ook buisvorminge kussenslopen, steek je gewoon je been erbij in de sloop.
Dat inderdaad. Vriend had vanwege het formaat zo'n intense hekel aan dat ding. Denk dat ik hem over een paar weken weer tevoorschijn tover.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Koop zo'n rookworstvormig voedingskussen! Het ene uiteinde tussen de benen en het andere uiteinde kun je knuffelen
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik heb m maar een handjevol keren gebruikt voor borstvoedingquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:43 schreef Soof-87 het volgende:
Oh dat kun je dus ook nog anders gebruiken..
Ik wel! Maar ik had geen rookworst, maar een isi mini buddy.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb m maar een handjevol keren gebruikt voor borstvoedingkon er maar geen goeie houding mee vinden!
Kon mijn baby echt het makkelijkst voeden gewoon op mn arm; dat paste perfect
Nouja ik heb m van de Hema, maar er schijnt ook een duurdere variant te zijn die echt fijn is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef Unihipili het volgende:
Hebben jullie nog tips wat betreft de rookworst? Ik ging al kijken bij de HEMA (waar anders voor rookworst) en Kruidvat. Die ban Kruidvat (15 euro) voelde best dun. Hema (35) dikker. Beide zonder bolletjes maar soort kussenvulling leek het. Niet heel aandachtig gekeken/gevoeld
.
Is dat die met bolletjesvulling? Want dat is de duurdere die ik bedoel dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb een doomoo, en daar heb ik nog geen spijt van gehadgebruik hem nu vaak nog steeds om W een fles te geven en hij kan zo weer mee voor W2!
Oh is dat de bedoeling van zo'n ding.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Koop zo'n rookworstvormig voedingskussen! Het ene uiteinde tussen de benen en het andere uiteinde kun je knuffelen
[ afbeelding ]
nee, eigenlijk is het een voedingskussen. Maar hier is ie ook ideaal voorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh is dat de bedoeling van zo'n ding.
Ik heb er ook een sinds een week maar ik snapte hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht in de zomervakantie (niet dat ik 'm al nodig had, maar we kwamen 'm toevallig tegen en ik vond de bolletjes zo fijn voelen) en ik denk dat het m'n meest gebruikte zwangerschapsaankoop isVoor in m'n rug, voor tijdens het serie kijken (manlief ligt er ook graag tegenaan btw), voor tijdens het slapen, tijdens het boekje lezen (kussen half onder m'n buik en onder m'n hoofd), als laptopsteun.. Ik heb 'm nooit tussen m'n benen trouwens bij het slapen, maar slaap er meer lepeltje-lepeltje mee (ben gewend om op m'n buik te slapen normaal). Is tussen je benen tegen pijnlijke heupen oid? Ik dacht eerst tegen pijnlijke knieën maar kan me bij nader inzien niet voorstellen dat dat het nou is
![]()
* Unihipili high fivesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Djeez.... ik lig een halfuur in bed en ben er al 3x uit geweest om te plassen!!
Ik heb het even uitgeprobeerd (lig nog in bed) maar niet comfortabelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:31 schreef elamanilo het volgende:
Ik slaap in zo'n houding, een soort halve buikligging, met m'n onderste been uitgestrekt en de bovenste opgekruld en mn handen naast mn hoofd (maar mn hoofd meer naar achteren, niet zo naar mn buik gedraaid trouwens):
[ afbeelding ]
Dat gaat prima met (en zonder) buik en zonder extra kussens dusEn omgedraaid lig ik ook zo, maar dan met mn andere been onder en boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso drink ik maximum 1 kop per dag, maar ik vraag me af of dit afgeraden wordt.
Ik voel me verder hetzelfde als wanneer ik niet zwanger ben, dus leg mezelf ook geen beperkingen op. Niet zeuren, maar doorgaan.quote:[b]Op zaterdag 6 februari 2016 13:01 schreef Molo het volgende:
Arja, doe je beetje rustig aan? Niet overbelasten he, je hebt echt je rust nodig. Als het niet gaat, gaat het niet.
Phehehehe.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:02 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik voel me verder hetzelfde als wanneer ik niet zwanger ben, dus leg mezelf ook geen beperkingen op. Niet zeuren, maar doorgaan.
Hoewel ik er natuurlijk wel bij zeur
Vliegen op Faro, daar staat dan die wagen en dan daar beetje rond campings cruisen en Lissabon bezoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:11 schreef Quoi het volgende:
Volkswagenbusje en Portugal klinkt geweldig Molo! Waar gaan jullie langs?
Hier ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Vliegen op Faro, daar staat dan die wagen en dan daar beetje rond campings cruisen en Lissabon bezoeken.
Denk dat we lekker ANWB gids meenemen en niks plannen. Werkt altijd het lekkerste hier
Ja dat ga ik wel missen, maar goed, één van mijn beste vriendinnen is Portugees dus dat haal ik na zwangerschap wel weer in met haarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier ookJe zit vrij zuidelijk, dus zult er wel niet bij in de buurt komen (alhoewel: Portugal is klein), maar Porto is ook een dikke aanrader (incl de achterliggende Douro vallei). We waren er afgelopen najaar en dat was helemaal geweldig. Al die rauwe ham en Port
![]()
![]()
Daar over zijn de meningen verdeeld. In Italië vonden alle italianen het echt bizar dat wij dat in NL niet gewoon eten tijdens de zwangerschap. Zij doen daar veel moeilijker over sla en rauwe groenten... Ik eet het juist niet vacuüm verpakt van supermarkt, maar wel vers afgesneden. (Of kort verhit op pizza, mmmm)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:56 schreef Dot. het volgende:
Rauwe ham heeft toch een hoog genoeg percentage zout voor een zwangere? Of is dat alleen bij supermarkt-gekochte rauwe ham?
Rauwe ham wordt toch pas na het bakken van de pizza er op gedaan? Ik heb ze iig laten staan mijn zwangerschap, de overheerlijke parma-rucola-grana pizzasquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:13 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Daar over zijn de meningen verdeeld. In Italië vonden alle italianen het echt bizar dat wij dat in NL niet gewoon eten tijdens de zwangerschap. Zij doen daar veel moeilijker over sla en rauwe groenten... Ik eet het juist niet vacuüm verpakt van supermarkt, maar wel vers afgesneden. (Of kort verhit op pizza, mmmm)
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef Crumpette het volgende:
Ik niet hoor. Hoe denk je dat ik met kind geschopt ben?![]()
#inkoppertje
Zwanger++ heb zelfs de betaalde versie genomen omdat ik m zo fijn vindquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Hoi! Ik kom heel stiekem met één teen even kijken hier! Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben, het was meteen raak in de eerste ronde na 15 jaar anticonceptie. We zijn nog steeds een beetje beduusd!
Wat ik wilde vragen, gebruiken jullie een appje mbt zwangerschap en zo ja, welke vind je fijn?
Die zie ik helemaal niet! Ik heb een iphone, zou deze niet in de appstore zijn? Of kijk ik met mijn neus 😜quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zwanger++ heb zelfs de betaalde versie genomen omdat ik m zo fijn vindvooral de wekelijks info mbt babygroei.
Gnurkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef Crumpette het volgende:
Ik niet hoor. Hoe denk je dat ik met kind geschopt ben?![]()
#inkoppertje
Gewoon vragen of ze het even mee willen bakken, worden de randjes iets knapperig van... nomnomnomnomquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Rauwe ham wordt toch pas na het bakken van de pizza er op gedaan? Ik heb ze iig laten staan mijn zwangerschap, de overheerlijke parma-rucola-grana pizzas.
Kan ook zijn dat hij in het engels staat: Pregnancy+. Is een Engelstalige app. Logo is roze met een baby. Zelf Android dus geen idee of ie ook voor iPhone isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Die zie ik helemaal niet! Ik heb een iphone, zou deze niet in de appstore zijn? Of kijk ik met mijn neus 😜
Daar is ook niks aan Razz...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn bekken doet nu ook links pijn, en de buik voelt loodzwaar. Ik heb nu echt het idee dat er een baby van minstens 10 kilo in zit. En er schieten ineens allemaal strepen in, potverdorie. Die had ik nog niet! Ik tel de weken maar af, vind het allemaal niet zo leuk meer
.
Jaaa dat zeker hoor! Ze vindt t helemaal niet leukquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Och LB je arme moeder![]()
't lijkt me een gedeeld puntje van stress
Gevonden, dank! Hij is inderdaad leuk. Ik had ook de zwanger & zo app gedownload, die lijkt er wel een beetje opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij in het engels staat: Pregnancy+. Is een Engelstalige app. Logo is roze met een baby. Zelf Android dus geen idee of ie ook voor iPhone is
Ik weet dat dit mijn twisted fucked up mind is, maar ik heb daarbij dan een MI van de verloskundige die in een kledder zaad zit te graaien bij checken van de ontsluitingquote:Op zondag 7 februari 2016 16:39 schreef Sicilia het volgende:
Spannend hoor Frummel! Ben benieuwd wat de vk zegt!
Ik ben op de verjaardag van mijn broertje en blijf delen van de slijmprop verliezen dus gaan na het eten lekker op tijd naar huis en het dan gezellig maken samen. Kijken of we de baby zo kunnen lokken. Is bij dochter ook gelukt dus wie weet haha!
tussen de pre-bevalling slijmrivier valt dat toch niet meer opquote:Op zondag 7 februari 2016 16:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit mijn twisted fucked up mind is, maar ik heb daarbij dan een MI van de verloskundige die in een kledder zaad zit te graaien bij checken van de ontsluiting![]()
Maaruh, sterkte he
Ah thanks, daarvan was ik nog onwetendquote:Op zondag 7 februari 2016 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen de pre-bevalling slijmrivier valt dat toch niet meer op
Preciesquote:Op zondag 7 februari 2016 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen de pre-bevalling slijmrivier valt dat toch niet meer op
En daarbij graait die vk wel tussen viezere zooi naarmate de bevalling vordert..quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah thanks, daarvan was ik nog onwetend
Weer wat geleerd
Ik van haar man die de naaktslak aan het penetreren isquote:Op zondag 7 februari 2016 16:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit mijn twisted fucked up mind is, maar ik heb daarbij dan een MI van de verloskundige die in een kledder zaad zit te graaien bij checken van de ontsluiting![]()
Maaruh, sterkte he
Oeh, geilquote:Op zondag 7 februari 2016 18:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik van haar man die de naaktslak aan het penetreren is![]()
Hahaha ja ik snap ook niet helemaal hoe hij dat beeld zelf niet heeft en het hem nog lukt, maar hij zal ook wel denken aan de komende weken dat het niet kan en het beeld van de naakslak dus verdringenquote:Op zondag 7 februari 2016 18:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik van haar man die de naaktslak aan het penetreren is![]()
Je schoonouders slapen in jullie huis?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Frummel dat klinkt goed!
En Sicilia
Hier zijn the inlaws weer gearriveerd... Schoonmoeders is ziekjes dus hopelijk houdt ze zich daardoor mooi koest
Ik heb sinds gisteren dan toch echt verlof, en ben zoooooo toe aan even mn huis voor mezelf! Vrees dat dat nog even gaat duren, maargoed. Duimen maar.
Ja, mijn schoonmoeder... schoonvader wordt in t ziekenhuis hier geopereerd, dus overnacht zij bij ons. De pest is alleen dat niemand weet hoe lang t gaat durenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:15 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Je schoonouders slapen in jullie huis?
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:57 schreef elamanilo het volgende:
26 weken, oftewel precies een half jaar zwanger
Ik vind het vervelendst aan de hele situatie dat ik niet weet hoe deze week gaat lopen. En dat gold vorige week dus ook al. Ik verheug me al tijden op lekker aanrommelen hier in huis, met peuter 2 dagen op het kdv. En dat wordt dus steeds maar uitgesteldquote:Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef Chanty het volgende:
Lekker dan in je laatste maandmaar ook niet leuk voor hen natuurlijk. Ik verwacht boze gezichten van mijn schoonouders als ze eenmaal horen dat mijn ouders op Lucas mogen passen met de bevalling en mogen blijven slapen.
Nah, ik baal er wel van, maar t is niet echt over mn grenzen gaan hoor. Meer zelfmedelijdequote:Op zondag 7 februari 2016 20:55 schreef Moppert het volgende:
Maar als dit niet is wat je wil, en nodig hebt waarom geef je dan niet bijvoorbeeld een maximaal verblijf aan? Ik vind het mooi hoor mensen helpen maar het is niet handig als het over je eigen grenzen heen gaat/
Ik ben opgegroeid naast het spoor en eerlijk waar, je hoort het na een tijdje niet meer.. hooguit het zwaardere vervoer. (Nachttrein en vrachttrein) Toen ik bij man introk ik R'dam woonde we naast de metro, de eerste weken was het wennen, maar ook die hoorde ik na een poosje niet meer. Maar vraag eens aan eventuele buren hoe zij het ervaren.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:48 schreef Arja het volgende:
Lb jaaaa eindelijk verlof!
Ela, mooie mijlpaal een half jaar zwanger.
Hier vandaag 21 weken zwanger.
Wij zijn druk op huizenjacht. Op funda iets gevonden dat echt helemaalis. Helemaal onze smaak, grote leefkeuken, veel ruimte, mooie tuin en het is echt af. Hetgeen wel handig is aangezien ik wasrschijnlijk hoogzwanger ben als we verhuizen.
Gingen we vandaag even in het buurtje daar kijken en dat was ook prima. Alleen het huis ligt precies langs het spoor![]()
Er is wel een geluidsmuur, maar de intercitys hoor je wel. Ik denk dat het binnen wel meevalt, maar in de tuin, pf als je in de zomer lekker de deuren open hebt.
Maar het huis is perfect.
Waarom kan ik niet gewoon alles hebben?
Oh meh! Herkenbaar ook. Met vandaag 35 weken zwanger een week bij je ouders logeren met ikhebdekopdwars-dreumes is ook geen vakantiequote:Op zondag 7 februari 2016 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het vervelendst aan de hele situatie dat ik niet weet hoe deze week gaat lopen. En dat gold vorige week dus ook al. Ik verheug me al tijden op lekker aanrommelen hier in huis, met peuter 2 dagen op het kdv. En dat wordt dus steeds maar uitgesteld
Straks beval ik dit keer vroeger en heb ik nauwelijks verlof gehad
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Arja het volgende:
Succes en veel plezier met de termijnecho Q.
En ik wil dat huis en hoop dat ik de treingeluiden op een gegeven moment niet meer hoor, maar twijfel nog. Eerst maar eens een bezichtiging plannen.
Ons eigen huis is al verkocht dus we hebben niet alle tijd van de wereld om op zoek te gaan. En mijn hormonen willen zsm
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh meh! Herkenbaar ook. Met vandaag 35 weken zwanger een week bij je ouders logeren met ikhebdekopdwars-dreumes is ook geen vakantie.
Echt? Oppassen is voor hen gezien de afstand geen optie toch? Of willen zij ook komen logeren na de bevalling?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef Chanty het volgende:
Ik verwacht boze gezichten van mijn schoonouders als ze eenmaal horen dat mijn ouders op Lucas mogen passen met de bevalling en mogen blijven slapen.
Ik ben heeeel geluidsgevoelig en heb een jaar naast het spoor gewoond. Wel een niet zo druk spoor, vooral goederentreinen en af en toe een stoptrein. Er was nog geen geluidswand (die kwam uiteraard precies nadat ik er weg was) en heb er geen last van gehad. Lage flat uit jaren 70 geloof ik. Moet wel zeggen dat ik toen ben begonnen met oordopjes dragen 's nachts vanwege feestende buren elke avond.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:48 schreef Arja het volgende:
Gingen we vandaag even in het buurtje daar kijken en dat was ook prima. Alleen het huis ligt precies langs het spoor![]()
Er is wel een geluidsmuur, maar de intercitys hoor je wel. Ik denk dat het binnen wel meevalt, maar in de tuin, pf als je in de zomer lekker de deuren open hebt.
Ze zouden vast willen blijven logeren. Hoor het ze nu al bijna zeggen: "oh maar dan hadden wij toch ook bij jullie kunnen blijven voor de bevalling en dan hadden Chantys ouders niet hoeven komen oppassen". Maar dat trek ik echt niet!! Vind mijn eigen ouders al een dingetje als t gaat om net bevallen zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Echt? Oppassen is voor hen gezien de afstand geen optie toch? Of willen zij ook komen logeren na de bevalling?
Ik heb mijn schoonmoeder een dikke week na mijn bevalling een week of wat in huis gehad. Maar ik heb dan ook een hele lieve zorgzame schoonmoederdie ook nog eens afstand wist te houden. Met schoonvader erbij was het denk ik te veel geweest
Wat fijn frummelquote:Op maandag 8 februari 2016 07:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ze is er!we zijn zo verliefd! Ik post snel meer updates dames. Even bijkomen en genieten
Hier idemquote:Op maandag 8 februari 2016 12:21 schreef Crumpette het volgende:
Gefeliciteerd Frummel!![]()
Wat een verhuizingen allemaalWij hebben juist besloten om niks te doen qua huis kopen/verkopen tot 2017, en hier te blijven zitten tot de baby er is. Daarna zien we wel verder. Een huis met een tuin willen we heel graag, maar dit lijkt nog niet het moment.
Arja ik zou toch voorzichtig zijn hoor, hormonen zijn een machtig ding, maar een huis kopen en dan bij elke trein toch een beetje denken "meh",dat wil je echt niet.
Vergelijkbaar hier, we hebben dan vanaf 1 oktober de sleutel, maar sindsdien flink aan het klussen. Reistijd heen&weer kost veel tijd en geld, dus daarom besloten om nu toch maar over te gaan zodat het klussen daarna als het goed is ook veel eerder afgemaakt kan worden.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:02 schreef lunamatic het volgende:
Wij hadden ons huis ook al gekocht voor ik zwanger werd. We zijn ook al vanaf juni aan het verbouwen, dus ben er wel een beetje mee inmiddels. Ik heb de verhuizing echt naar voren gedrukt. Als we de planning van mijn vriend hadden gevolgd, waren we volgende maand pas verhuisd, en dat vond ik te laat. Nu vind ik het alsnog heel spannend of we het een beetje leefbaar krijgen voordat de kleine er is. Zit vandaag thuis te werken, maar het liefst was ik de hele dag aan het opruimen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 17:00 schreef Quoi het volgende:
Er koppeltjeduikelt een kindje door mijn buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Wij gaan voor geregistreerd partnerschap. Was nog een heel gedoe met de gemeente (ik kreeg die mensen maar niet te pakken). maar we kunnen nu de papieren gaan opsturen en dan 22 maart tekenen. Wij willen ook huwelijkse voorwaarden (of nou ja, partnerschapsvw) dus dat moet ook nog ff geregeld worden.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:07 schreef Nazil het volgende:
Wat mooi Quoi![]()
Oh en wij gaan trouwenvandaag informatiegesprek bij de gemeente gehad. Mèn wat moet er veel geregeld worden. Welke kleur het trouwboekje moet worden.. Pff maakt mij wat uit
Voor mij was het verschil zo klein dat ik dan ook gewoon graag wilde zeggen dat ik getrouwd ben. Maar dan moest er een feestje bij van vriend en ringen en jurk en...... Terwijl ik in m'n kop had we zetten een handtekening en het is klaarquote:Op maandag 8 februari 2016 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij gaan voor geregistreerd partnerschap. Was nog een heel gedoe met de gemeente (ik kreeg die mensen maar niet te pakken). maar we kunnen nu de papieren gaan opsturen en dan 22 maart tekenen. Wij willen ook huwelijkse voorwaarden (of nou ja, partnerschapsvw) dus dat moet ook nog ff geregeld worden.
Maar dat is allemaal wel op poten gezet, dus dat is fijn. Gisteren de stoel (heb een stoel van mn oma 'geerfd') en die hebben mn ouders gisteren gebracht dus ik zie mezelf al helemaal zitten daar al borstvoedend met de baby. En groot struikelblok, ik heb de zolder opgeruimd. Nesteldrang, nee joh
Ik haat regelen dus alles is te veelquote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef kniftyhooker het volgende:
Wat een toffe echo quoi!
En nazil gaat trouwen! Moeten jullie echt zoveel regelen dan? Ik vond t wel meevallen.
Ohhh echt he. Mijn trein reed een uur geleden niet verder door een hek op het spoor. Dus gestrand.
Gelukkig nog 50ct voor de plee en een pinpas voor een broodje en drinken.
Zit nu met bolle buik op een klapstoeltje met 2 tassen in mijn neus. En mensen staan op mijn tenen. Dit zou echt, echt verboden moeten worden als je zwanger bent.
Maar, ik bem wel uitverkoren uit de 300 mensen die de bus in mochten.
Ik kan oefenen met vieze geuren negeren door al die stinkerds om mij heen.
En, als il straks thuis kom hoef ik niet te koken.
( maar haal alsjeblieft je tas uit mijn gezicht!! )
Trouwen was voor m'n vriend een brug te ver, en ik wil dezelfde achternaam als ons kindje. Compromis dus. Wel leuk dat je vriend gelijk alles erop en eraan wil 😊quote:Op maandag 8 februari 2016 17:31 schreef Nazil het volgende:
[..]
Voor mij was het verschil zo klein dat ik dan ook gewoon graag wilde zeggen dat ik getrouwd ben. Maar dan moest er een feestje bij van vriend en ringen en jurk en...... Terwijl ik in m'n kop had we zetten een handtekening en het is klaargezelschap houden we wel klein, alleen ouders, grootouders, broers/zussen en aanhang. Als we vrienden er bij gaan doen is het einde zoek.
En idd, we konden voor het trouwboekje kiezen uit lila, rood of witik heb betere dingen om mij druk over te maken dan die kleur haha. 't is rood geworden.
Voor die van mij eigenlijk ook, maar ik heb hem overgehaaldquote:Op maandag 8 februari 2016 18:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwen was voor m'n vriend een brug te ver, en ik wil dezelfde achternaam als ons kindje. Compromis dus. Wel leuk dat je vriend gelijk alles erop en eraan wil 😊
Met witte chocolade denk ik. Het is voor zo'n 15 kindjes denk ik dus dat valt wel meequote:Op maandag 8 februari 2016 18:09 schreef Crumpette het volgende:
Hoe wil je die muisjes erop doen lot? Ik zou het even smorgens doen als het niet om 50 kindjes gaat. Grote bak muisjes, even knientjes ergens mee insmeren, in die bak dippen en klaar.
Ik vind trouwen enger dan een kind krijgenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:07 schreef Molo het volgende:
Mooie echo Quoi!
En gefeliciteerd met het trouwen Nazil! Maak er een leuk feestje van
Toch blijf ik het wel gek vinden als mensen die kiezen om kinderen te krijgen, trouwen dan een brug te ver vinden
Kinderen krijgen is toch een veel grotere stap? Dan kom je écht nooit meer van elkaar af als je dat zou willen![]()
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:12 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik vind trouwen enger dan een kind krijgenmaar we doen het wel. En ik wil het ook, maar ik vind het eng.
Oh ik dacht dat je vandaag ging trouwen. Ik lees weer met mijn neus geloof ikquote:Op maandag 8 februari 2016 20:14 schreef Nazil het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik dat vind. Maar het is nou eenmaal zo. We hebben het ook lekker uitgesteld, nu moet het binnen een paar maanden ivm dikke buik. Dus eind april ofzo.
Nee haha vandaag hadden we alleen informatiegesprek. En dus blijkbaar al de helft geregeld. En zdquote:Op maandag 8 februari 2016 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je vandaag ging trouwen. Ik lees weer met mijn neus geloof ik![]()
Maar leuk joh, en mocht je jurk willen, zd hebben echt toffe positiejurken voor bruiloften of feesten
Ik vind samen een kindje ook een veeeeeeeel grotere verbintenis dan een huwelijk en vandaar dat een huwelijk voor ons overbodig is/niets toe voegt. We hoeven het ook niet zo nodig geregistreerd voor de staat te hebben (sterker nog, dat is juist een ding dat we echt heel stom vindenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:07 schreef Molo het volgende:
Mooie echo Quoi!
En gefeliciteerd met het trouwen Nazil! Maak er een leuk feestje van
Toch blijf ik het wel gek vinden als mensen die kiezen om kinderen te krijgen, trouwen dan een brug te ver vinden
Kinderen krijgen is toch een veel grotere stap? Dan kom je écht nooit meer van elkaar af als je dat zou willen![]()
'Zd' is typaids voor 'ze'quote:Op maandag 8 februari 2016 20:30 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee haha vandaag hadden we alleen informatiegesprek. En dus blijkbaar al de helft geregeld. En zd? Wasda?
oh haha. Ja was al flink aan het kijken en witte jurken doen ook prima dienst als trouwjurkquote:Op maandag 8 februari 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
'Zd' is typaids voor 'ze'
Online shops bedoelde ik ermee
Wat voor soort lijf/vorm heb je en wat voor soort jurk zoek je? (Ik vind dat altijd wel leuk om in mee te denken, tenzij je dat stom vindt,dan hou ik me er natuurlijk buitenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:59 schreef Nazil het volgende:
[..]
oh haha. Ja was al flink aan het kijken en witte jurken doen ook prima dienst als trouwjurkik geef dan liever meer geld uit aan ringen dan aan een jurk.
Wij gaan trouwen met alleen familie, zonder vrijgezellenfeest en zonder onzin waar ik geen zin in heb. Trouwen, zaaltje afhuren en daar met (groot)ouders en broers en zussen wat eten. En dan lekker slapen. Ik heb een hekel aan in het middelpunt staan en als we vrienden gaan uitnodigen dan hebben we gelijk een heel gezelschap. Wil ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:55 schreef Dot. het volgende:
Ik wil wel trouwen, maar niet het gedoe eromheen met wie je wanneer uitnodigt en vrijgezellenfeest enzo. En nee, zeggen dat ik er geen wil werkt niet echt. Ik heb namelijk al 2 babyshowers moeten ondergaan terwijl ik dat echt niet hoefde. Wij zouden dus graag stiekem willen trouwen en dan achteraf een feest geven, maar dat is wat lastig in NL. En daar komt dan vast ook weer gezeik vanEen ring heb ik wel en mijn vriend noemt me ook steevast z'n vrouw, maar zijn achternaam heb ik dan weer niet.
Gefeliciteerd Quoi!
En sterkte met het spugen Molo en Eresh! Lijkt me echt heel vervelend (understatement of the year).
Ik ben 1.74 en slank en ik vind een strak lijfje altijd heel mooi maar ben dan rond de 22 weken. En kant vind ik mooi, kraaltjes en blind niet, en het mag simpel. Komt u maar opquote:Op maandag 8 februari 2016 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor soort lijf/vorm heb je en wat voor soort jurk zoek je? (Ik vind dat altijd wel leuk om in mee te denken, tenzij je dat stom vindt,dan hou ik me er natuurlijk buiten)
Ja, ik vind dat dan weer sneu voor m'n moeder die wordt overgehaald door m'n zus om iets te doen. Ze vroeg me ook wel 4x of ik het echt wel leuk vond. Enige jammere was dat ze een collega niet hadden uitgenodigd omdat die de vorige keer zei dat ik geen babyshower wilde, maar die wilde nu wel komen.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:00 schreef Molo het volgende:
Vriendinnen weten dat ik een gruwelijke pesthekel heb aan babyshowers, en iedereen in mijn omgeving weet dat ik gewoon naar huis ga als het me niet zint.
Dus geen gekke dingen rond trouwen gehad die ik niet wilde, geen idioot vrijgezellenfeest (wel een feest, maar dan binnen mijn grenzen), geen babyshower.
Duidelijkheid kent geen tijd
Dat is waar, maar ik ben closer met m'n vrienden dan familie eigenlijk. En sommige ooms en tantes hoef ik er helemaal niet bij te hebben terwijl ik andere juist wel weer leuk zou vinden, maar dat kan dan niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:02 schreef Nazil het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen met alleen familie, zonder vrijgezellenfeest en zonder onzin waar ik geen zin in heb. Trouwen, zaaltje afhuren en daar met (groot)ouders en broers en zussen wat eten. En dan lekker slapen. Ik heb een hekel aan in het middelpunt staan en als we vrienden gaan uitnodigen dan hebben we gelijk een heel gezelschap. Wil ik niet.
Stiekem trouwen kan toch? Desnoods gratis of flits huwelijk. Was ook eerst mijn plan maar dat wilde vriend niet. Doen waar je zelf achter staat
Omdat ze er zoveel tijd in stopt en ze het doet om iets leuks te doen voor me. Het was ook wel echt gezellig hoor, want het waren gewoon m'n vriendinnen en (schoon)zussen bij elkaar en een boel eten, maar als ze het niet hadden gedaan had je mij niet gehoord. Dat heb ik d'r ook verteld.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
Hoezo sneu voor je moeder?
Ik ben misschien beetje hard hoor, maar ik ga geen dingen doen die ik niet leuk vind, die ik vervolgens moet gaan faken leuk te vinden omdat anderen mogelijk gekwetst worden.
Ben ik jaren geleden vanaf gestapt zo te leven en bevalt me prima
En mensen weten ook gewoon waar ze aan toe zijn, dus nooit gedonder over
Hm, das wel lastig ja. Sommige wel en andere niet is altijd lastig uitleggen, dan is zo'n flitshuwelijk makkelijker ja. En dan later een feest ofzo, wat je al zei.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben closer met m'n vrienden dan familie eigenlijk. En sommige ooms en tantes hoef ik er helemaal niet bij te hebben terwijl ik andere juist wel weer leuk zou vinden, maar dat kan dan niet.
Wij zijn al de recalcitrante in beide families met dingen op onze eigen manier doen, dus ze zijn wel wat gewend, maar ik denk echt dat ik mensen, waaronder mijn moeder, heel erg kwets als ik alleen uitnodig wie ik er bij wil hebben en dat vind ik het dan niet waard. Bij een duidelijke scheidingslijn van vrienden/familie is dat nog wel uit te leggen.
Nee, zij doet het echt met de beste bedoelingen voor mij, dat weet ik zeker. Het is mijn zus die het doet uit plichtsbesef. En ik heb niks hoeven faken hoorquote:Op maandag 8 februari 2016 21:15 schreef Unihipili het volgende:
Ja euh dan is het niet voor jou dat ze het doet maar voor haarzelf (en omdat ze iets voor jou wil doen maar niks kan bedenken wat jij wel wil? Of ze dat wat je wel wil niet leuk vindt?). En dan jij nog een schepje er bovenop door te faken? Zonde joh van je energie al dat pleasen.
Nogal, schrik elke avond van mijn reflectie in de douche want somehow dringt het nog steeds niet helemaal door dat ik zwanger benquote:Op maandag 8 februari 2016 20:57 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Oeh trouwen! Ik wil ook! Ik wilde eigenlijk voordat ik zwanger zou worden maar dat is niet helemaal gelukt.. Ik denk dat we nu wel geregistreerd partnerschap gaan doen, en dan later nog eens omzetten in een echt huwelijk met mooie jurk en al. Heb geen zin om nu haast te maken (en we moeten nog zo veel andere dingen doen dat ik er ook helemaal geen tijd voor heb 😂).
O en ja Quoi leuk echo! Hoe ver ben je nu?
Dat lijkt me wel gek, Chanty. Je lijf verandert zo he!
Thanks! 11,5 weekquote:Op maandag 8 februari 2016 20:57 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Oeh trouwen! Ik wil ook! Ik wilde eigenlijk voordat ik zwanger zou worden maar dat is niet helemaal gelukt.. Ik denk dat we nu wel geregistreerd partnerschap gaan doen, en dan later nog eens omzetten in een echt huwelijk met mooie jurk en al. Heb geen zin om nu haast te maken (en we moeten nog zo veel andere dingen doen dat ik er ook helemaal geen tijd voor heb 😂).
O en ja Quoi leuk echo! Hoe ver ben je nu?
Dat lijkt me wel gek, Chanty. Je lijf verandert zo he!
.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:48 schreef Amsel het volgende:
Arja, wat gaan de kopers van jullie huis nu doen? Vinden ze het OK als alles opgelost wordt, of zien ze ervan af..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |