Hier idemquote:Op maandag 8 februari 2016 12:21 schreef Crumpette het volgende:
Gefeliciteerd Frummel!![]()
Wat een verhuizingen allemaalWij hebben juist besloten om niks te doen qua huis kopen/verkopen tot 2017, en hier te blijven zitten tot de baby er is. Daarna zien we wel verder. Een huis met een tuin willen we heel graag, maar dit lijkt nog niet het moment.
Arja ik zou toch voorzichtig zijn hoor, hormonen zijn een machtig ding, maar een huis kopen en dan bij elke trein toch een beetje denken "meh",dat wil je echt niet.
Vergelijkbaar hier, we hebben dan vanaf 1 oktober de sleutel, maar sindsdien flink aan het klussen. Reistijd heen&weer kost veel tijd en geld, dus daarom besloten om nu toch maar over te gaan zodat het klussen daarna als het goed is ook veel eerder afgemaakt kan worden.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:02 schreef lunamatic het volgende:
Wij hadden ons huis ook al gekocht voor ik zwanger werd. We zijn ook al vanaf juni aan het verbouwen, dus ben er wel een beetje mee inmiddels. Ik heb de verhuizing echt naar voren gedrukt. Als we de planning van mijn vriend hadden gevolgd, waren we volgende maand pas verhuisd, en dat vond ik te laat. Nu vind ik het alsnog heel spannend of we het een beetje leefbaar krijgen voordat de kleine er is. Zit vandaag thuis te werken, maar het liefst was ik de hele dag aan het opruimen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 17:00 schreef Quoi het volgende:
Er koppeltjeduikelt een kindje door mijn buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Wij gaan voor geregistreerd partnerschap. Was nog een heel gedoe met de gemeente (ik kreeg die mensen maar niet te pakken). maar we kunnen nu de papieren gaan opsturen en dan 22 maart tekenen. Wij willen ook huwelijkse voorwaarden (of nou ja, partnerschapsvw) dus dat moet ook nog ff geregeld worden.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:07 schreef Nazil het volgende:
Wat mooi Quoi![]()
Oh en wij gaan trouwenvandaag informatiegesprek bij de gemeente gehad. Mčn wat moet er veel geregeld worden. Welke kleur het trouwboekje moet worden.. Pff maakt mij wat uit
Voor mij was het verschil zo klein dat ik dan ook gewoon graag wilde zeggen dat ik getrouwd ben. Maar dan moest er een feestje bij van vriend en ringen en jurk en...... Terwijl ik in m'n kop had we zetten een handtekening en het is klaarquote:Op maandag 8 februari 2016 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij gaan voor geregistreerd partnerschap. Was nog een heel gedoe met de gemeente (ik kreeg die mensen maar niet te pakken). maar we kunnen nu de papieren gaan opsturen en dan 22 maart tekenen. Wij willen ook huwelijkse voorwaarden (of nou ja, partnerschapsvw) dus dat moet ook nog ff geregeld worden.
Maar dat is allemaal wel op poten gezet, dus dat is fijn. Gisteren de stoel (heb een stoel van mn oma 'geerfd') en die hebben mn ouders gisteren gebracht dus ik zie mezelf al helemaal zitten daar al borstvoedend met de baby. En groot struikelblok, ik heb de zolder opgeruimd. Nesteldrang, nee joh
Ik haat regelen dus alles is te veelquote:Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef kniftyhooker het volgende:
Wat een toffe echo quoi!
En nazil gaat trouwen! Moeten jullie echt zoveel regelen dan? Ik vond t wel meevallen.
Ohhh echt he. Mijn trein reed een uur geleden niet verder door een hek op het spoor. Dus gestrand.
Gelukkig nog 50ct voor de plee en een pinpas voor een broodje en drinken.
Zit nu met bolle buik op een klapstoeltje met 2 tassen in mijn neus. En mensen staan op mijn tenen. Dit zou echt, echt verboden moeten worden als je zwanger bent.
Maar, ik bem wel uitverkoren uit de 300 mensen die de bus in mochten.
Ik kan oefenen met vieze geuren negeren door al die stinkerds om mij heen.
En, als il straks thuis kom hoef ik niet te koken.
( maar haal alsjeblieft je tas uit mijn gezicht!! )
Trouwen was voor m'n vriend een brug te ver, en ik wil dezelfde achternaam als ons kindje. Compromis dus. Wel leuk dat je vriend gelijk alles erop en eraan wil 😊quote:Op maandag 8 februari 2016 17:31 schreef Nazil het volgende:
[..]
Voor mij was het verschil zo klein dat ik dan ook gewoon graag wilde zeggen dat ik getrouwd ben. Maar dan moest er een feestje bij van vriend en ringen en jurk en...... Terwijl ik in m'n kop had we zetten een handtekening en het is klaargezelschap houden we wel klein, alleen ouders, grootouders, broers/zussen en aanhang. Als we vrienden er bij gaan doen is het einde zoek.
En idd, we konden voor het trouwboekje kiezen uit lila, rood of witik heb betere dingen om mij druk over te maken dan die kleur haha. 't is rood geworden.
Voor die van mij eigenlijk ook, maar ik heb hem overgehaaldquote:Op maandag 8 februari 2016 18:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwen was voor m'n vriend een brug te ver, en ik wil dezelfde achternaam als ons kindje. Compromis dus. Wel leuk dat je vriend gelijk alles erop en eraan wil 😊
Met witte chocolade denk ik. Het is voor zo'n 15 kindjes denk ik dus dat valt wel meequote:Op maandag 8 februari 2016 18:09 schreef Crumpette het volgende:
Hoe wil je die muisjes erop doen lot? Ik zou het even smorgens doen als het niet om 50 kindjes gaat. Grote bak muisjes, even knientjes ergens mee insmeren, in die bak dippen en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |