abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159748263
Frummel van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu!

Wij wonen naast de trambaan... Geen last van! Horen hem binnen amper, buiten achter ook weinig
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159748558
Frummel van harte gefeliciteerd!! *O*

Quoi succes en veel plezier met de echo vandaag.

Eresh balen dat je nog zo misselijk bent :( toch maar doorgaan met de medicijnen.

Wij wonen naast een tokkiebuurt. Geen trein naar wel hele gezellige muziek (ahum) in de tuin in de zomer.
pi_159748563
*O* Daar is ze Frummeltje O+ Geniet van elkaar O+

Verhuisperikelen hier ook, we hebben bedacht dat a.s. vrijdag DE dag zal zijn van 'de grote overtrek' (zoals een vriend van ons z'n verhuizing eens noemde :') ). Mijn lief is vandaag en morgen twee dagen hele lange klusdagen aan het maken zodat alle vloeren er overal inzitten. Woensdag en donderdag gaan we alle resten hier inpakken, alle last-minute dingen. En dan vrijdag dus de overtrek. ;)

En onze handige planning heeft ook nog een auto die donderdag naar de keuring is, dus hopelijk gaat dat allemaal goed en kunnen we die keurig en netjes donderdag aan het eind van de dag weer ophalen.... :D

Over treinen:
De goederentrein maakt veeeeel meer lawaai dan de gewone trein. De treinbaan ligt hier een stuk verderop, maar de goederentrein kunnen we best goed horen. Vooral zomers met het raam open. Maar niet storend en er valt makkelijk gewoon doorheen te slapen.
We wonen nu naast een kerkklok, en zelfs daar slapen we met gemak door heen incl. open raam. Behalve soms op zondagochtend, dan kondigt ie een dienst aan in 2x 5 minuten bongelen en daar wordt regelmatig wel iemand wakker van. We gaan dat ding vast ook niet missen. ;) Alhoewel ik heel graag omgevingsgeluiden heb, ik ben daar altijd zo aan gewend dat ik in stilte helemaal niet lekker slaap juist.. En ons nieuwe huis staat in een vreselijk saai straatje, dus ik ben benieuwd hoeveel wentijd ik nodig heb!
pi_159748728
Frummeltje! Daar is ze dan! Is snel gegaan zeg, of niet? Ben benieuwd naar het hele verhaal en de stats en de naam! O+
  maandag 8 februari 2016 @ 10:13:14 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159748760
Had me voorgenomen om 8:00 uur paraat te staan bij de bloedafname, maar dat lukte me niet met mijn slaperige hoofd. Ik ben überhaupt niet zo'n ochtendmens :P Als gevolg daarvan zat de wachtkamer VOL. Maar wat is het toch leuk om zwanger te zijn eigenlijk. De afname mevrouw wou me bijna een rondleiding door de verloskamers gaan geven, zo enthousiast was ze. En of ik thuis wilde bevallen of in het zkh? ("erm....geen idee"), of ik het geslacht wilde weten en of iedereen het dan mocht weten, enz enz :D

Maar verloskamers zijn nog wel erg ver van mijn bed :+
pi_159748789
Wat een vehuizingen allemaal hier! Dat hebben wij 2 jaar geleden gelukkig gehad. Er zou vandaag een dakkapel geplaatst worden hier, maar omdat het zou gaan stormen (eh de zon schijnt nu gewoon).. Doen ze alleen de dakramen. Ik ben er helemaal nerveus van want er worden allemaal latten omhoog gesjouwd langs mijn strak gestucte muren.. En ze zijn binnen een seconde al aan het zagen geslagen dus ik vraag me af waar mijn raam eigenlijk komt maar ik durf niet te gaan kijken 😂
pi_159749000
Jaa frummel, hoera! *O* Gefeliciteerd, lekker genieten :* Ben ook heel benieuwd naar de naam :)

Over treinoverlast is zo ongeveer alles wel gezegd. Ons vorige huis lag ook vlakbij een spoor, goederentreinen hoor je inderdaad het beste. Maar ik heb er eigenlijk nooit last van gehad, alleen als ik 's nachts wakker lag en de wind onze kant op stond hoorde ik het en zelfs dan was het meer de registratie "ohja, de trein" en geen last. Idem voor zomers in de tuin zitten, de tweeling van de buren maakte meer herrie zeg maar :D Maar het blijft uiteindelijk een persoonlijke inschatting denk ik, als je bijv erg gevoelig bent voor geluid kan ik me voorstellen dat je er over twijfelt. Misschien een keer in de buurt gaan wandelen en kijken hoeveel je tijdens die wandeling er nou echt van hoort?

Dames met de schoonouders: sterkte ermee :*

Ela, spannend de verhuizing, hopelijk loopt het allemaal volgens planning. Veel succes de komende dagen, en veel plezier met losgaan op uitpakken-inrichten-enzovoort O+

Quoi, leuk dat enthousiasme!

Hier is de proefdruk voor het geboortekaartje binnen, we hebben twee kaartjes ontworpen en oh, ze zijn zo mooi allebei! Twijfeltwijfel.. Ik schoot een beetje vol toen ik de namen van onze dochter op papier zag, ik heb af en toe nog wel getwijfeld (we wisten de eerste naam al lang en breed voor de conceptie :+, maar omdat we dus nooit namenlijsten hebben doorgespit en/of namendiscussies hebben gehad ging ik ineens twijfelen of we misschien DE naam wel over het hoofd zagen door simpelweg niet te zoeken), maar nee, dit is dé naam voor ons meisje, zo heet ze O+
pi_159749036
Leuk Ono, kaartjes <3 Ik ben ook alweer aan het brainstormen geslagen! En herkenbaar, ik wil ook de hele wereld afzoeken naar 'de juiste naam', terwijl ik in mijn hart al weet welke het is! Ik ben nieuwsgierig naar de namen die jullie gaan geven.
pi_159749247
Gefeliciteerd Frummel! Heel veel plezier en geluk samen.
Ik heb jaren een appartement aan 't spoor gehad.. Alleen als je met de deur open tv wilde kijken 's zomers hoorde je het, voor de rest niet. Ook altijd geslapen met het raam op kiepstand. Vriend is bij mij ingetrokken en die had er na een paar nachten ook helemaal geen last meer van!

Nu grenst onze tuin aan het speelplein van een basisschool. Heerlijk dat geroezemoes van spelende kinderen 😍.
pi_159749476
Gefeliciteerd Frummel! O+ *O*
  maandag 8 februari 2016 @ 10:55:18 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159749493
Ahhh Frummel, ze is er!!! Je bent moeder!! O+ Gefeliciteerd *O*
  maandag 8 februari 2016 @ 10:58:11 #212
409579 LuDann
All the way
pi_159749542
Babymeisje geboren! *O* Gefeliciteerd Frummel!
  maandag 8 februari 2016 @ 10:58:51 #213
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159749556
Gefeliciteerd Frummel!!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_159749753
Gefeliciteerd met je dochter Frummel!! O+ *O* O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_159749925
Gefeliciteerd Frummel! *O* geniet van jullie meisje!
pi_159750005
Frummel. Gefeliciteerd met jullie dochter *O*
  maandag 8 februari 2016 @ 11:36:17 #217
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159750083
*O* Frummel, gefeliciteerd!

Over wonen aan een spoor; wij hebben naast de metrolijn gewoond, maar dan ook vlak bij het station. Daar bleven we ons aan ergeren, maar dat komt denk ik ook doordat hij daar remt/optrekt etc. En dat was ook recht er naast.
pi_159750440
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Frummel! Heel benieuwd naar het verhaal en de naam. :)
pi_159750461
Gefeliciteerd frummel! *O*
♥ J & S
pi_159750721
Frummel gefeliciteerd :* heel veel geluk samen!
pi_159750740
Over geluidsoverlast gesproken, Mijn vriend klaagde om 4 uur vanochtend dat hij wakker was geworden van een paar fluitende vogeltjes, dat kan dus ook....
pi_159750817
Gefeliciteerd Frummel! *O*

Wat een verhuizingen allemaal :o Wij hebben juist besloten om niks te doen qua huis kopen/verkopen tot 2017, en hier te blijven zitten tot de baby er is. Daarna zien we wel verder. Een huis met een tuin willen we heel graag, maar dit lijkt nog niet het moment.
Arja ik zou toch voorzichtig zijn hoor, hormonen zijn een machtig ding, maar een huis kopen en dan bij elke trein toch een beetje denken "meh",dat wil je echt niet. -O-
  maandag 8 februari 2016 @ 12:24:25 #223
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159750854
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:21 schreef Crumpette het volgende:
Gefeliciteerd Frummel! *O*

Wat een verhuizingen allemaal :o Wij hebben juist besloten om niks te doen qua huis kopen/verkopen tot 2017, en hier te blijven zitten tot de baby er is. Daarna zien we wel verder. Een huis met een tuin willen we heel graag, maar dit lijkt nog niet het moment.
Arja ik zou toch voorzichtig zijn hoor, hormonen zijn een machtig ding, maar een huis kopen en dan bij elke trein toch een beetje denken "meh",dat wil je echt niet. -O-
Hier idem :)

Voor the babs hoeft dat iig niet. Financieel is blijven zitten ook niet gek :X En we hebben zulke lieve buurtjes, iets dat ook zoveel waard is. Eigenlijk is ons huis groot zat, alleen moeten we VEEL doen voordat er een kamertje kan worden 'opgeofferd' :o Dat wordt dan een hybride tussen een studeer/babykamer denk ik.
pi_159751255
Een poosje terug was het een beetje hip om te gaan proefwonen in een huis dat je misschien wilde kopen. Misschien is zoiets te regelen Arja? Dat je bijv. een weekendje of juist doordeweeks een paar nachtjes in dat huis kunt logeren en kunt kijken hoe dat is?!

Wij hadden geen mogelijkheid om langer te blijven wonen waar we wonen, en we hadden ons nieuwe huis al gevonden voordat ik zwanger werd. Uiteindelijk is het nu verhuizen midden in de zwangerschap, maar dat komt ook wel goed. Ik vind het bijv. heel fijn dat ik straks heel goed (nog beter!) mijn nesteldrang kwijt kan in het nieuwe huis <3
Verhuizen is altijd een werkje, ik ben wel blij dat het niet is vlak voor/rond de bevalling, dat lijkt me voor m'n hormonen gewoon niet tof. ;)
pi_159751721
Wij hadden ons huis ook al gekocht voor ik zwanger werd. We zijn ook al vanaf juni aan het verbouwen, dus ben er wel een beetje mee inmiddels. Ik heb de verhuizing echt naar voren gedrukt. Als we de planning van mijn vriend hadden gevolgd, waren we volgende maand pas verhuisd, en dat vond ik te laat. Nu vind ik het alsnog heel spannend of we het een beetje leefbaar krijgen voordat de kleine er is. Zit vandaag thuis te werken, maar het liefst was ik de hele dag aan het opruimen...
pi_159751742
Oh Frummel wat fijn!!! Geniet lekker van je meiske O+
pi_159751888
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:02 schreef lunamatic het volgende:
Wij hadden ons huis ook al gekocht voor ik zwanger werd. We zijn ook al vanaf juni aan het verbouwen, dus ben er wel een beetje mee inmiddels. Ik heb de verhuizing echt naar voren gedrukt. Als we de planning van mijn vriend hadden gevolgd, waren we volgende maand pas verhuisd, en dat vond ik te laat. Nu vind ik het alsnog heel spannend of we het een beetje leefbaar krijgen voordat de kleine er is. Zit vandaag thuis te werken, maar het liefst was ik de hele dag aan het opruimen...
Vergelijkbaar hier, we hebben dan vanaf 1 oktober de sleutel, maar sindsdien flink aan het klussen. Reistijd heen&weer kost veel tijd en geld, dus daarom besloten om nu toch maar over te gaan zodat het klussen daarna als het goed is ook veel eerder afgemaakt kan worden.
Ik hoop ook dat de echte grote klussen allemaal in de loop van maart klaar zullen zijn, zodat ik dan in april echt goed kan gaan nestelen O+
pi_159752185
Gefeliciteerd Frummel met je frummel O+ *O*
pi_159752625
Frummel gefeliciteerd *O* O+
pi_159752668
Gefeliciteerd frummel! *O*
E.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:00:33 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159758190
Er koppeltjeduikelt een kindje door mijn buik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:06:31 #232
220609 Nouk84
pi_159758343
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:00 schreef Quoi het volgende:
Er koppeltjeduikelt een kindje door mijn buik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_159758377
Wat mooi Quoi O+

Oh en wij gaan trouwen ^) vandaag informatiegesprek bij de gemeente gehad. Mčn wat moet er veel geregeld worden. Welke kleur het trouwboekje moet worden.. Pff maakt mij wat uit :')
pi_159758409
Grappig he Quoi :D

Frummel gefelicitaart *O*

Wij wonen pal langs een snelweg en ik ben daar klaar mee. Over een jaar of wat willen we een opknappertje in de middle of nowhere kopen. Rust O+ .. Ik slaap heel licht en vooral in de zomer ben ik gelijk klaar wakker als er 's morgens om 5 uur door een of andere vrachtwagenchauffeur toetert :(

Met mijn moeder heb ik geen contact meer. Met mijn vader wel en hij heeft het stickertje 'vader' maar ik zie hem niet als mijn vader. Volgt u het nog? Met mijn schoonouders hebben we een heel goede band. Ze zijn echt super zorgzaam maar ik ben veel te eigenwijs om hulp in te schakelen :') ... Plaar zelf wel aan. Bij de vorige zwangerschappen bood mijn schoonmoeder ook aan om bij de laatste loodjes het huis te poetsen maar ik voel me dan zo bezwaard :@ ... En niet dat het dan vies of goor is in ons huis (heb soort van lichte smetvrees ofzo :+ ), schaam ik me dan dood :@ .. Dus nee ik doe het lekker zelf of ik zet mijn vent aan de gang :+

We hebben het vorige week in ons hoofd gehaald om van internetprovider te veranderen :X
Morgen komt monteur nummer 3. En als die het zaakje niet aan de gang krijgt ben ik er HE-LE-MAAL klaar mee en dan gaan we weer naar onze oude provider. Een week zonder tv en internet vind ik wel genoeg :{w ... Eindelijk rust van school, eindelijk weer tijd voor bankzaken en dan heb je geen tv -O-
  maandag 8 februari 2016 @ 17:11:59 #235
220609 Nouk84
pi_159758479
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:07 schreef Nazil het volgende:
Wat mooi Quoi O+

Oh en wij gaan trouwen ^) vandaag informatiegesprek bij de gemeente gehad. Mčn wat moet er veel geregeld worden. Welke kleur het trouwboekje moet worden.. Pff maakt mij wat uit :')
Wij gaan voor geregistreerd partnerschap. Was nog een heel gedoe met de gemeente (ik kreeg die mensen maar niet te pakken). maar we kunnen nu de papieren gaan opsturen en dan 22 maart tekenen. Wij willen ook huwelijkse voorwaarden (of nou ja, partnerschapsvw) dus dat moet ook nog ff geregeld worden.

Maar dat is allemaal wel op poten gezet, dus dat is fijn. Gisteren de stoel (heb een stoel van mn oma 'geerfd') en die hebben mn ouders gisteren gebracht dus ik zie mezelf al helemaal zitten daar al borstvoedend met de baby O+. En groot struikelblok, ik heb de zolder opgeruimd. Nesteldrang, nee joh :')
pi_159758655
Quoi wat een mooie baby heb je daar O+!

O bah Twinkle geen internet en tv, haddrn eij de eerste week hier in het nieuwe huis ook niet en dat was ook nog eens mijn eerste officiële verlofweek. Saai he! Zo stil in huis dan ineens haha! Hopelijk werkt alles snel weer!

Serieus Nazil, de kleur van het trouwboekje kan je ook kiezen?! Haha jeetje!

Ik heb voor mijn gevoel mijn eerste echte verlofdagje gehad O+. Helemaal niks dat 'moet' gedaan. Lekker lui in bed gelegen, mij daarna verplaatst naar de bank met een haakwerkje, toen verplaatst naar het bad met een boek en vervolgens weer terug naar de bank met haarwerk! Best lekker dagje zo.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159758923
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:11 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Wij gaan voor geregistreerd partnerschap. Was nog een heel gedoe met de gemeente (ik kreeg die mensen maar niet te pakken). maar we kunnen nu de papieren gaan opsturen en dan 22 maart tekenen. Wij willen ook huwelijkse voorwaarden (of nou ja, partnerschapsvw) dus dat moet ook nog ff geregeld worden.

Maar dat is allemaal wel op poten gezet, dus dat is fijn. Gisteren de stoel (heb een stoel van mn oma 'geerfd') en die hebben mn ouders gisteren gebracht dus ik zie mezelf al helemaal zitten daar al borstvoedend met de baby O+. En groot struikelblok, ik heb de zolder opgeruimd. Nesteldrang, nee joh :')
Voor mij was het verschil zo klein dat ik dan ook gewoon graag wilde zeggen dat ik getrouwd ben. Maar dan moest er een feestje bij van vriend en ringen en jurk en...... Terwijl ik in m'n kop had we zetten een handtekening en het is klaar :') gezelschap houden we wel klein, alleen ouders, grootouders, broers/zussen en aanhang. Als we vrienden er bij gaan doen is het einde zoek.

En idd, we konden voor het trouwboekje kiezen uit lila, rood of wit :') ik heb betere dingen om mij druk over te maken dan die kleur haha. 't is rood geworden.
pi_159758987
Kleine acrobaat Quoi O+ zo leuk die echo's rond die termijn!

Sicilia heerlijk, zo moet verlof zijn idd! Hoe staat het met het voorwerk? Zijn de kindjes nog bij je ouders?

Ik heb echt geen enkele moeite om hulp te accepteren van (schoon)ouders :+.
Nou heb ik zelf de afgelopen weken ook echt ontzettend veel opgeruimd en schoongemaakt maar morgen komen mn schoonouders een middagje oppassen terwijl ik high tea heb met vriendinnen (O+) en dan gaat mn schoonmoeder de ramen zemen, zo heerlijk vind ik dat O+. Mijn schoonouders zijn sowieso echt grote schatten.

Vandaag proefdruk aangevraagd bij een drukker voor het geboortekaartje, ben erg benieuwd. We hebben het deze keer zelf ontworpen, we hebben onszelf echt verbaasd :D.
pi_159759150
Ohja, nog een praktisch vraagje. Ik wil met peuter deze traktaties maken voor op de psz. Hoe lang van tevoren zou je die kunnen maken en hoe bewaar je dat dan het beste?

SPOILER
  maandag 8 februari 2016 @ 17:55:54 #240
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159759359
Wat een toffe echo quoi!
En nazil gaat trouwen! Moeten jullie echt zoveel regelen dan? Ik vond t wel meevallen.

Ohhh echt he. Mijn trein reed een uur geleden niet verder door een hek op het spoor. Dus gestrand.
Gelukkig nog 50ct voor de plee en een pinpas voor een broodje en drinken.
Zit nu met bolle buik op een klapstoeltje met 2 tassen in mijn neus. En mensen staan op mijn tenen. Dit zou echt, echt verboden moeten worden als je zwanger bent.

Maar, ik bem wel uitverkoren uit de 300 mensen die de bus in mochten.
Ik kan oefenen met vieze geuren negeren door al die stinkerds om mij heen.
En, als il straks thuis kom hoef ik niet te koken.
( maar haal alsjeblieft je tas uit mijn gezicht!! )
pi_159759633
Hoe wil je die muisjes erop doen lot? Ik zou het even smorgens doen als het niet om 50 kindjes gaat. Grote bak muisjes, even knientjes ergens mee insmeren, in die bak dippen en klaar. :D
pi_159759651
Trouwen lijkt me best leuk, maar net als mijn vorige zwangerschap wacht ik nog steeds op een aanzoek :')
  maandag 8 februari 2016 @ 18:10:59 #243
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159759660
Ohh lot die zijn leuk! De avond ervoor hoogstens denk ik
pi_159759936
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef kniftyhooker het volgende:
Wat een toffe echo quoi!
En nazil gaat trouwen! Moeten jullie echt zoveel regelen dan? Ik vond t wel meevallen.

Ohhh echt he. Mijn trein reed een uur geleden niet verder door een hek op het spoor. Dus gestrand.
Gelukkig nog 50ct voor de plee en een pinpas voor een broodje en drinken.
Zit nu met bolle buik op een klapstoeltje met 2 tassen in mijn neus. En mensen staan op mijn tenen. Dit zou echt, echt verboden moeten worden als je zwanger bent.

Maar, ik bem wel uitverkoren uit de 300 mensen die de bus in mochten.
Ik kan oefenen met vieze geuren negeren door al die stinkerds om mij heen.
En, als il straks thuis kom hoef ik niet te koken.
( maar haal alsjeblieft je tas uit mijn gezicht!! )
Ik haat regelen dus alles is te veel :') ringen, jurk, gasten, kaarten, taart, zaal, catering, huwelijksvoltrekking zelf.. Ik vind het veel. :@ En de rest wat ik vergeten ben.

Ah balen dat je gestrand bent :( fijn b dat je met de bus mee mocht maar idd al die geuren... Ik zou het ook niet kunnen hebben. Sterkte nog!
  maandag 8 februari 2016 @ 18:26:53 #245
220609 Nouk84
pi_159759974
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:31 schreef Nazil het volgende:

[..]

Voor mij was het verschil zo klein dat ik dan ook gewoon graag wilde zeggen dat ik getrouwd ben. Maar dan moest er een feestje bij van vriend en ringen en jurk en...... Terwijl ik in m'n kop had we zetten een handtekening en het is klaar :') gezelschap houden we wel klein, alleen ouders, grootouders, broers/zussen en aanhang. Als we vrienden er bij gaan doen is het einde zoek.

En idd, we konden voor het trouwboekje kiezen uit lila, rood of wit :') ik heb betere dingen om mij druk over te maken dan die kleur haha. 't is rood geworden.
Trouwen was voor m'n vriend een brug te ver, en ik wil dezelfde achternaam als ons kindje. Compromis dus. Wel leuk dat je vriend gelijk alles erop en eraan wil 😊
pi_159760051
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:26 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Trouwen was voor m'n vriend een brug te ver, en ik wil dezelfde achternaam als ons kindje. Compromis dus. Wel leuk dat je vriend gelijk alles erop en eraan wil 😊
Voor die van mij eigenlijk ook, maar ik heb hem overgehaald _O- en de hele mikmak was het compromis. En nu gaat het al (voor de gein natuurlijk): maar jij wilde trouwen! Maar jij wilde het feestje! Van jou moesten er ringen komen! >:) en dan vooral om al dat geld wat het geintje gaat kosten.

Zelfde achternaam vind ik ook heel fijn ja. En dat het allemaal geregeld is. Voor het kindje.
pi_159760277
Frummel van harte *O* *O*
pi_159760394
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:09 schreef Crumpette het volgende:
Hoe wil je die muisjes erop doen lot? Ik zou het even smorgens doen als het niet om 50 kindjes gaat. Grote bak muisjes, even knientjes ergens mee insmeren, in die bak dippen en klaar. :D
Met witte chocolade denk ik. Het is voor zo'n 15 kindjes denk ik dus dat valt wel mee :).
Maar avonds van tevoren dus! Dan wordt het waarschijnlijk een klusje voor vriend en peuter ;).
pi_159760437
En dan afgedekt in de koelkast bewaren :).

Nu heb ik zin in koekjes :{.
pi_159760444
Oh trouwen ja, dat moeten wij ook nog doen. Ongv anderhalf jaar geleden gevraagd door vriend maar we komen er niet echt uit hoe we het willen doen. Ook was ik in die anderhalf jaar steeds op en af zwanger eigenlijk dus het kwam ook allemaal niet zo uit.
Wil wel heel graag dezelfde achternaam als onze kinderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')