En dat terwijl het net zo gezellig wasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
Kutzooi. Ik wilde het topic kapen en dit in de OP zetten.
[ afbeelding ]
De goede sfeer komt vast wel weer terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dat terwijl het net zo gezellig was.
Sorry.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:20 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat beteuterde gedoe helemaal niks.
Zal lastig worden. Een TS kan de topictitel niet aanpassen. We kunnen alleen nog hopen dat Harry ingrijpt en iets creatiefs bedenkt.quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:20 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat beteuterde gedoe helemaal niks.
Zo mag ik het horen Karina!! Topwijf dat je bentquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:18 schreef Karina het volgende:
Niks geen zonnenstraaltjes dit weekend man. Alleen maar regenEn ik haat dat vrolijke gedoe.
Dit is een vrij overtuigende timmmmmitatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:18 schreef Karina het volgende:
Niks geen zonnenstraaltjes dit weekend man. Alleen maar regenEn ik haat dat vrolijke gedoe.
Hee Elfjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een vrij overtuigende timmmmmitatie.
Ja, enig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb je mijn mooie limerick nog gelezen?
Het is gewoon de waarheid. Zometeen moet ik ook naar buiten en het regent nu ookquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een vrij overtuigende timmmmmitatie.
We gingen toch vrolijk doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Zometeen moet ik ook naar buiten en het regent nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |